Skocz do zawartości

Przebiegi crdi


WaWeR

Rekomendowane odpowiedzi

5 minut temu, WaWeR napisał:

 

Takie 240000, zakladajac ze realne. Ile toto moze jeszcze polatac? Czy juz sie zacznie worek bez dna?

 

Wszystko sie bedzie psulo oprocz silnika. Z tym, ze mowie o 1.6CRDI z 2.0 bylo gorzej.

 

Silnikiem sie nie przejmuj jedyne co moze niedomagac to IC plus turbo troche pogwizdywac. Wymienic filtr paliwa, IC jak cieknie i jezdzic. Sprawdzic zawias bo tylny wielowahacz w ASO 3k poza raczej sie nie podejmuja bo bez palnika nie ma co podchodzic. Jest duza szansa, ze to ma orginalne amorki wiec tez trzeba sie im przyjrzec. U mnie po 120kkm juz czulem, ze buda chodzi ale wg specow jeszcze dobre byly. Brak przygod jak w innych autach EGR powienien byc sprawny a DPF o ile jest bodajrze od 2010 to tez klopotow nie sprawia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Godzinę temu, rwIcIk napisał:

Bo?

Bo przy moim doświadczeniu z tymi silnikami w tych autach możesz mi zaufać w 100%. 
Najczęściej występująca usterka to UPG, co jednoznacznie przekreśla taki silnik. Planowanie głowicy niewiele daje usterka powraca wcześniej czy później.
Dość często trafia się zablokowany silnik . . . i remont kapitalny. 
Ktoś napisze regularne czyszczenie smoka, wymiana oleju, sprawdzanie płynu . . . . nic to. 
Szacunek dla producentów za układ jezdny, zawieszenie. Nie przypominam sobie w tych autach wymiany np. przegubów. 
Oczywiście popełniłem błąd w pierwszym wpisie, chodziło o 2,0 140 koni 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.