Skocz do zawartości

Jednak kupno Golf R było błędem - czyli jeden dzień w VeeDud Golf GTI Original...


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

Dostałem dziś GTI. Wersja specjalna bieda - czyli tzw Oryginalna - i limitowana 800sztuk - co ma niby nawiązywać do oryginalnego GTI z 1975...

 

460ed0a7775e716a3ae8f77263513d5e.jpg&key=e02422e76d4a8e6811dfe4ffd7820dd1057bbf2608d9eeccbb20651a1cb087ca

 

Różnice od standardowej wersja bieda:

- brak 2 drzwi (wersja 3d w Australii nie ma),

- brak GPS - tylko Apple Play i Android,

- brak klamek na dotyk - pilot,

- brak przycisku start/stop - kluczyk,

- brak regulowanego zawieszenia,

- tylko dwa kolory: czerwony Tornado i biały.

 

Inne felgi niż GTI - Czarne 18’ Sevilla z czerwonym paskiem...

 

 

edd1fb0f660465a29846b074efd10a9f.jpg&key=8d4e666df443f0dce47b7d22910f2a5f1077600d40b55bc78f6a9a185ab295b3

 

Reszta to samo co bieda czyli dual żonę AC, AEB, swiatla LED, czujniki + kamera przod, tył, 8’ infortainment etc

 

Silnik tez ten sam 2.0l z 230KM z 6s DSG.

 

Oczywiście tapicerka tartan czy czerwone podświetlanie drzwi jest..

 

e21993c4f546368c6a1e3df38188dfa2.jpg&key=21445680e0c12a8c1885b79b7d59f88628bc4662a2d53eda984eb071cfc88806

 

Różnica w cenie ten model ze zdjęć 91k PLN do negocjacji, żeby na ulice wyjechać - zarejstrowany, 10 miesięcy ubezpieczenia i rejestracji zostało. 269km dziś ...

 

Podejrzewam, ze jakieś 3-4K PLN da się z tego urwać, chcą szybko wypchać (wskazówka - auto ma poniżej 300km a w opisie ma 1,500km - Ergo już bonus od VeeDud Oz wzięli, magiczne 1,500km za Service/executive driven).

 

Nowy - należy dołożyć jakieś 9k PLN... maja jeszcze jeden na placu - nowy biały.

 

I po całym dniu jazdy doszlem do wniosku, ze jednak zrobiłem złe kupując R ... - trzeba było kupić GTI Original..

 

Różnica w cenie jakieś 30k PLN, różnica w codziennej jeździe - w zasadzie minimalna...

 

- czuć różnice tych 80KM trochę, ale w zasadzie nie jest to na tyle zauważalne - wg mnie jakieś 6.5 sec patrząc na iCrap (wielce nie naukowe) od 0-100km/h

- jedyny minus - dźwięk z R i pierdnięcia przy zmianie biegów z tłumika nie dają takiego uśmiechu jak GTI...

 

Zakręty, minimalnie, jednak ucieka mimo elektronicznego LSD (dyfa?) vs R, ale żeby to wyczuć należy najpierw pojeździć R, dla kogos kto pierwszy raz wsiada do GTI, auto trzyma się jak przyklejone.

 

IMVHO Original oddaje bardziej duch lat 70tych, i całość jest tak dobra, ze IMVHO nie należy wydawać extra 30k PLN na R...

 

R jest stylistycznie brzydki jak żarcie z KFC czy McDonalds ... GTI jest stylistycznie jak obiad z Michelin restauracji ... - czerwony pasek ...

 

fa9ac7275459f3e36617dd0fac0ca143.jpg&key=0ff6fb68a83f67edf721116dfdd93f9202eea31ff3fb71aba61f00117d20b279

 

Wnętrze z tradycja, a nie morze czarnego plastiku i skory... nawet trzymając kierownice czerwona nic daje uśmiech i potwierdzenie ze mamy coś sportowego - w spodniach tez się może wydłużyć

 

577d67507c5ea3eead50ae0b1494d8c9.jpg&key=308deeb6e0e5f58c9c36ddea882eeb09ecb0ad975759555d0c5106cafc5cf30f

 

 

Podejście model T tez dodaje uroku ...

 

Czerwony albo biały...

 

IMVHO wygrywa czerwone Tornado

 

6e1dfa7b1dcb56f00f324ad52c6f33e5.jpg&key=76c9fb4e9e1311650b0eba38e49f2c9c3089be46827a75e79d76f6912af92cfb

 

39510e2dcaf5031ffbb9e6f773afa913.jpg&key=5de63356f627b7aa72c8334e732482edae52c47c635187e3d5e60bd210d3c03e

 

 

d5a29f4c909268b5c3a398242050b8d5.jpg&key=5d220975ea0988fddfaee898f52d3ca438bdf9ba5368d226d384d8415cefdda9

 

Jedna rzecz jaka zauważyłem - wersja 3d ma większe/dłuższe drzwi - co niestety przy małej ilości bo oku stronach np parking - nie pomaga w wyciąganiu 4 liter z auta..

 

Tył, jak każde małe miejskie auto tez jest kara dla teściowej ... kochanka czy żona będzie narzekać ...

 

 

b7809e4d23f62da4366d160b1de21703.jpg&key=91af779ab5eee88932960e2cde40d1b24c55703e3a9019b8166762824d7db795

 

 

... ale na jedna osobę, lub dwie siedzące z przodu + kije do golf z tylu ...

 

3abe2df17649ed2891cccc14c30c29f3.jpg&key=2e00affbd67d8b82bdb8c8b2e6a7da0af343bbc4d9b057f4793cb8c37c3c1d4c

 

Wydaje się, ze GTI jest świetnym autem...

- z historia,

- z fajna frajda z jazdy,

- z wygodnymi siedzeniami (z przodu),

- z fajnym piednieciem przy zmianie biegów,

- dobrze wydane 90k PLN...

 

8814ed6c7ad65d59fb6ff4b9b50e5145.jpg&key=ba7dc590ac18b89648a0c197a83dc3bd6dc48d1f141230d36c401ce252eca899

 

 

GTI Original - trochę historii w nowym wydaniu...

 

 

53e8955f2d30705696b17b1598da3a37.jpg

 

1892257d169a44821246da4d1702e384.jpg&key=e0976fe475f034795da6a0cd5b6758e1876442f1415ac84c1415fa0323eeba0b

 

 

 

 

 

 

Sent from my iCrap X using Tapacrap

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, OZI napisał:

I po całym dniu jazdy doszlem do wniosku, ze jednak zrobiłem złe kupując R

 

U Ciebie brałbym GTI u nas R.

Powód: u nas chyba ponad połowa dni w roku jest mokra. 

Teraz o tym nie pamiętamy, bo było bardzo fajne lato w PL, ale już za miesiąc... ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach





Yyyy
Zaraz
A gdzie test R?


natapane mi5


Bedzie ale...


Powiedziałem sobie .... ze...
...
Napisze po roku... wraz z cała lista problemów co się rozleciało ....

... lub...

... publicznym odszczekania jak bardzo się myliłem co do Q wyklepania VW ...


Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miło poczytać problemy pierwszego świata.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka




Nie, to miało pokazac, ze GTI IMVHO jest świetnym codziennym autem - które potrafi ryczeć, pojechać jak trzeba, wyglada dość dobrze i przedłuża fujarkę - jeśli ktoś wierzy w historie i ikony motoryzacji.

Dodatkówo za 90k PLN jest dobra wartością IMVHO. Czyli o wiele rozsądniej jest wg mnie wydać mniej i dostać GTI niż więcej i dostać więcej - ale wartościowo to więcej ® się niestety w moim przypadku nie opłaca ...

b05c36d5fa0741392ac325a6b3ddce6d.jpg

Kiedys się z tego śmiałem ale teraz rozumiem, dlaczego u mnie na wsi sprzedaż R i GTI ma teraz prawie 30% udział w sprzedaży Golf. Czyli na prawie 2,000 Golf jakie lud kupił w zeszłym miesiącu - prawie 600 sztuk jest R i GTI...




Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem sentyment, ale tej tapicerki nie byłbym w stanie zaakceptować :rzygi:


Dla mnie właśnie to jest jeden z największych plusów - imvho powinni jeszcze bardziej DSG bardziej jako piłka zrobić jak manual.

579d9ca1a37a53907580b94a79d6b9a3.jpg

2cf9e4ea115138fe006f1c22bf8ad7f3.jpg

powinna być zrobiona opcja we wzorze z Alcantra tez, to by było IMVHO najlepsze rozwiązanie. Nie było ciepłych dni, ale powoli odkrywam ze w moich warunkach Alcantra jest najbardziej przyjazna dla mojego tyłeczka vs słońce...

91bb8e301bedf49c863b1f766349229c.png

Miłe w dotyku ale stylistycznie to wyglada jak dom pogrzebowy.... ⚰️⚰️⚰️


Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
U Ciebie brałbym GTI u nas R.
Powód: u nas chyba ponad połowa dni w roku jest mokra. 
Teraz o tym nie pamiętamy, bo było bardzo fajne lato w PL, ale już za miesiąc... ;]



Ciekawi mnie jaka by była różnica na śniegu. Mówiąc to - to całkowicie szczerze elektroniczna smycz w GTI jest na tyle dobra, ze nawet jak lecisz z ‘launch control’ to nie rzuca GTI.




Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, OZI napisał:

Dodatkówo za 90k PLN jest dobra wartością IMVHO. Czyli o wiele rozsądniej jest wg mnie wydać mniej i dostać GTI niż więcej i dostać więcej - ale wartościowo to więcej ® się niestety w moim przypadku nie opłaca ...

 

 

Dobra cena :ok:

U nas za tyle nawet Polo GTI się nie skonfiguruje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, OZI napisał:

Ciekawi mnie jaka by była różnica na śniegu

 

Tu nie chodzi o śnieg.

Ja mam swoje pierwsze auto 4x4, a kilka poprzednich miało jakieś tam blokady mielenia kołami przy ruszaniu.

Najlepszym i codziennym przykładem w okresie "mokrego asfaltu" jest skrzyżowanie typu T, gdzie Ty musisz skręcić w prawo, a na drodze na której skręcasz jest duży ruch.

Przy 4x4 czekasz na małą lukę, dajesz but w podłogę nawet na skręconych kołach i ruszasz jak na gąsienicach.

A przy napędzie tylko na przód albo Ci mieli jedno koło i ledwo ruszasz, albo przynajmniej jest jakaś chwila zawahania i nie wiesz czy zdążysz, czy jednak odpuścić czy może już zacząć przepraszać tego za Tobą... ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, OZI napisał:

Dla mnie właśnie to jest jeden z największych plusów

 

Też tak uważam. Fajnie to wygląda :) 

 

18 minut temu, OZI napisał:

imvho powinni jeszcze bardziej DSG bardziej jako piłka zrobić jak manual.

 

Ten tego... ;]

 

2013-mitsubishi-lancer-evolution-ralliar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, mokrii napisał:

ty i ja bedziemy startować normalnie :ee: a cała reszta bedzie buksować kołami  :bzik:

 

Wczoraj spadł deszczyk a ja akurat wreszcie testowałem auto elektryczne. 

I co? Mocniejsze depniecie nawet już przy jeździe około 20km/h i...zakręcenie jednym kołem w miejscu było.

 

Czlowiek się odzwyczaił od takich rzeczy ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, OZI napisał:

Dostałem dziś GTI. Wersja specjalna bieda - czyli tzw Oryginalna - i limitowana 800sztuk - co ma niby nawiązywać do oryginalnego GTI z 1975...

 

460ed0a7775e716a3ae8f77263513d5e.jpg&key=e02422e76d4a8e6811dfe4ffd7820dd1057bbf2608d9eeccbb20651a1cb087ca

 

Różnice od standardowej wersja bieda:

- brak 2 drzwi (wersja 3d w Australii nie ma),

- brak GPS - tylko Apple Play i Android,

- brak klamek na dotyk - pilot,

- brak przycisku start/stop - kluczyk,

- brak regulowanego zawieszenia,

- tylko dwa kolory: czerwony Tornado i biały.

 

Inne felgi niż GTI - Czarne 18’ Sevilla z czerwonym paskiem...

 

 

edd1fb0f660465a29846b074efd10a9f.jpg&key=8d4e666df443f0dce47b7d22910f2a5f1077600d40b55bc78f6a9a185ab295b3

 

Reszta to samo co bieda czyli dual żonę AC, AEB, swiatla LED, czujniki + kamera przod, tył, 8’ infortainment etc

 

Silnik tez ten sam 2.0l z 230KM z 6s DSG.

 

Oczywiście tapicerka tartan czy czerwone podświetlanie drzwi jest..

 

e21993c4f546368c6a1e3df38188dfa2.jpg&key=21445680e0c12a8c1885b79b7d59f88628bc4662a2d53eda984eb071cfc88806

 

Różnica w cenie ten model ze zdjęć 91k PLN do negocjacji, żeby na ulice wyjechać - zarejstrowany, 10 miesięcy ubezpieczenia i rejestracji zostało. 269km dziś ...

 

Podejrzewam, ze jakieś 3-4K PLN da się z tego urwać, chcą szybko wypchać (wskazówka - auto ma poniżej 300km a w opisie ma 1,500km emoji18.png - Ergo już bonus od VeeDud Oz wzięli, magiczne 1,500km za Service/executive driven).

 

Nowy - należy dołożyć jakieś 9k PLN... maja jeszcze jeden na placu - nowy biały.

 

I po całym dniu jazdy doszlem do wniosku, ze jednak zrobiłem złe kupując R ... - trzeba było kupić GTI Original..

 

Różnica w cenie jakieś 30k PLN, różnica w codziennej jeździe - w zasadzie minimalna...

 

- czuć różnice tych 80KM trochę, ale w zasadzie nie jest to na tyle zauważalne - wg mnie jakieś 6.5 sec patrząc na iCrap (wielce nie naukowe) od 0-100km/h

- jedyny minus - dźwięk z R i pierdnięcia przy zmianie biegów z tłumika nie dają takiego uśmiechu jak GTI...

 

Zakręty, minimalnie, jednak ucieka mimo elektronicznego LSD (dyfa?) vs R, ale żeby to wyczuć należy najpierw pojeździć R, dla kogos kto pierwszy raz wsiada do GTI, auto trzyma się jak przyklejone.

 

IMVHO Original oddaje bardziej duch lat 70tych, i całość jest tak dobra, ze IMVHO nie należy wydawać extra 30k PLN na R...

 

R jest stylistycznie brzydki jak żarcie z KFC czy McDonalds ... GTI jest stylistycznie jak obiad z Michelin restauracji ... - czerwony pasek ...

 

fa9ac7275459f3e36617dd0fac0ca143.jpg&key=0ff6fb68a83f67edf721116dfdd93f9202eea31ff3fb71aba61f00117d20b279

 

Wnętrze z tradycja, a nie morze czarnego plastiku i skory... nawet trzymając kierownice czerwona nic daje uśmiech i potwierdzenie ze mamy coś sportowego - w spodniach tez się może wydłużyć emoji481.pngemoji48.png

 

577d67507c5ea3eead50ae0b1494d8c9.jpg&key=308deeb6e0e5f58c9c36ddea882eeb09ecb0ad975759555d0c5106cafc5cf30f

 

 

Podejście model T tez dodaje uroku ...

 

Czerwony albo biały...

 

IMVHO wygrywa czerwone Tornado emoji946.png

 

6e1dfa7b1dcb56f00f324ad52c6f33e5.jpg&key=76c9fb4e9e1311650b0eba38e49f2c9c3089be46827a75e79d76f6912af92cfb

 

39510e2dcaf5031ffbb9e6f773afa913.jpg&key=5de63356f627b7aa72c8334e732482edae52c47c635187e3d5e60bd210d3c03e

 

 

d5a29f4c909268b5c3a398242050b8d5.jpg&key=5d220975ea0988fddfaee898f52d3ca438bdf9ba5368d226d384d8415cefdda9

 

Jedna rzecz jaka zauważyłem - wersja 3d ma większe/dłuższe drzwi - co niestety przy małej ilości bo oku stronach np parking - nie pomaga w wyciąganiu 4 liter z auta..

 

Tył, jak każde małe miejskie auto tez jest kara dla teściowej ... kochanka czy żona będzie narzekać ...

 

 

b7809e4d23f62da4366d160b1de21703.jpg&key=91af779ab5eee88932960e2cde40d1b24c55703e3a9019b8166762824d7db795

 

 

... ale na jedna osobę, lub dwie siedzące z przodu + kije do golf z tylu ...

 

3abe2df17649ed2891cccc14c30c29f3.jpg&key=2e00affbd67d8b82bdb8c8b2e6a7da0af343bbc4d9b057f4793cb8c37c3c1d4c

 

Wydaje się, ze GTI emoji964.pngemoji594.png jest świetnym autem...

- z historia,

- z fajna frajda z jazdy,

- z wygodnymi siedzeniami (z przodu),

- z fajnym piednieciem przy zmianie biegów,

- dobrze wydane 90k PLN...

 

8814ed6c7ad65d59fb6ff4b9b50e5145.jpg&key=ba7dc590ac18b89648a0c197a83dc3bd6dc48d1f141230d36c401ce252eca899

 

 

GTI Original - trochę historii w nowym wydaniu...

 

 

53e8955f2d30705696b17b1598da3a37.jpg

 

1892257d169a44821246da4d1702e384.jpg&key=e0976fe475f034795da6a0cd5b6758e1876442f1415ac84c1415fa0323eeba0b

 

 

 

 

 

 

Sent from my iCrap X using Tapacrap

 

 

 

 

Rozumiem, że u ciebie nie pada, więc napęd na wszystkie koła jest zbędny, ale starzejesz się jak taka różnica mocy nie robi ci różnicy.

Rkę samym softem podkręcisz i z dsg jest rakieta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Dobra cena :ok:
U nas za tyle nawet Polo GTI się nie skonfiguruje.


W oficjalnym cenniku jest $4,500 - jakies 12k PLN różnicy do wersji GTI - tak swoje drzwi extra, LCD reagujący na gesty etc - ale ... mnie się wlasnie podoba ta kwintesencja Golf Original - produkt powstał z dwóch powodów:

- marketing - przyciągnąć młodych ludzi wcześniej do GTI - oficjalna cena jest niższa niż Golf GTI z 2004 roku... - i to zadziałało, u dealerów z tych 800 sztuk zostało jakieś 40 aut nowych/demo - wiec wypchali wszystko w 3-4 miesiace....

- właściwości jezdne- temu GTI nic nie brakuje. Nasze wyposażenie bieda to w większości średnie wyposażenie w EU. To chyba potwierdzenie, ze bez gadgets da się jednak dalej żyć...





Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Rozumiem, że u ciebie nie pada, więc napęd na wszystkie koła jest zbędny, ale starzejesz się jak taka różnica mocy nie robi ci różnicy.
Rkę samym softem podkręcisz i z dsg jest rakieta.


Starzeje się ... dalej wole The Stang niż GTI. Chyba kryzys wieki średniego - w GTI/R czuje się młodziej...



Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak bardzo gadales na VW ze az go kupiles? Nie ogarniam  
@czacha
Nie kupiłem... wziąłem w roczny leasing, ale jest to pierwszy krok... na drodze VAG przekonania mnie do ich produktów.

Czyli krótki okres, i mam całe zaplecze prawników od leasing-u stających za mną jeśli bym musiał z VeeDud walczyc.

Z reszta ja nigdy nie mowilem, ze VAG nie jezdzi, ja zawsze mowilem, ze:
- Q wyklepania jest nienajlepsza,
- klienci są Beta testerami,
- kultura korporacyjna VW jest zła - etycznie - ale nie oro chodzi, chodzi o to jak cie producent wesprze jak coś pójdzie złe.

Od jakiegoś czasu przyznaje sam, ze VAG Australia ma największy skok % w tym 3cim, wsparcie dramatycznie się zmienia. Czyli ogólnie nie robią żadnego już problemu żeby np naprawić ci 5 letnie auto w ramach dobrej woli i pokryć np 100% kosztow. (zdrowy rozsądek dalej obowiązuje)

I to mnie sklonilo do spróbowania - jury is out - na dwa pierwsze punkty - Q wyklepania, i tester...


Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Tu nie chodzi o śnieg.
Ja mam swoje pierwsze auto 4x4, a kilka poprzednich miało jakieś tam blokady mielenia kołami przy ruszaniu.
Najlepszym i codziennym przykładem w okresie "mokrego asfaltu" jest skrzyżowanie typu T, gdzie Ty musisz skręcić w prawo, a na drodze na której skręcasz jest duży ruch.
Przy 4x4 czekasz na małą lukę, dajesz but w podłogę nawet na skręconych kołach i ruszasz jak na gąsienicach.
A przy napędzie tylko na przód albo Ci mieli jedno koło i ledwo ruszasz, albo przynajmniej jest jakaś chwila zawahania i nie wiesz czy zdążysz, czy jednak odpuścić czy może już zacząć przepraszać tego za Tobą... ;]


To fakt, ale tez masz różnice między AWD czy stałym AWD czy 4WD.

4WD nic nie pobije.

AWD - widzę różnice jak R operuje vs jak Santa Fe np.

Santa Fe AWD jest guana - okropna, de facto napęd jest na przod i tyle, jedno koło się potrafi śliskac i elektronika nie jest tego w stanie wyłapać.

Wiec jednak AWD AWD innego producent nie równi.




Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że zaciski nie są Brembo 4 tłok tylko seria 3xxMM?? CY ajkie tam pakują do sporta


Nawet nie patrzyłem mówiąc szczerze, wiem ze APR by Brembo wymaga $1,560 dotacji dla dealera....


Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To podkreślanie w każdym poście o cenie 90k pln jest mega zabawne. Takie docinanie ze w waszej murzyńskiej rzeczywistości to jest tak naprawdę 2x więcej a ja hrabia z oziland mam to za pol darmo
Pomyliłeś kąciki.

natapane mi5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, OZI napisał:

 


Starzeje się ... dalej wole The Stang niż GTI. Chyba kryzys wieki średniego - w GTI/R czuje się młodziej...



Sent from my iCrap X using Tapacrap

 

 

Sam też zacząłem rozważać poliftowego mustanga gt, bo choć na papierze dużo więcej koni nie zyskał to odczuwalnie jest dużo bardziej zrywny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Sam też zacząłem rozważać poliftowego mustanga gt, bo choć na papierze dużo więcej koni nie zyskał to odczuwalnie jest dużo bardziej zrywny.

@RSSSS

Różnica nie jest aż tak ogromna. Porównuje to co miałem vs rental w LAX z Hertz pare tygodni temu.

Q wyklepania jest taka sama, dalej zależy czy Jack Daniels pili w dniu składania....

Wagowo: 179.1W na kg w 2017 automatic fastback vs 188.1W na kg w 2018, nie jest to jakiś skok.

Dodatkowo już pojawia się info o problemach z 10s automatic, chyba ze idziesz po manual - wydaje się, ze będzie jak z problemami RS... - Ford - nie ma problemu, - user:

d3d17ffdaabeb2519d4d54b0ba6bc5e0.png

Kwestia ceny IMVHO tez, jak narazie wydaje się ze kupno modelu sprzed FC z 2017 jest najlepszym rozwiązaniem, płace są pełne...

Dodatkowo:

- problemy jakie ja miałem zostały wyeliminowane - dostałem nowa skrzynie po 3k km od wyjazdu z salonu,
- brak problemów wytworzonych przez nowa integracje - skrzynia/silnik,

Focus ST wyłazi z tym samym 2.3l co Stang - może być ciekawa kombinacja ...



mAbZ może coś powiedzieć, on już ma pomarańczowego GT w garażu


Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, OZI napisał:

Czyli krótki okres, i mam całe zaplecze prawników od leasing-u stających za mną jeśli bym musiał z VeeDud walczyc.

Tzn ilu masz tych własnych prawników?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jezdziles tym?

Ja niedawno mialem okazje pojezdzic Golfem I ( nie GTI  co prawda)  ale za darmo bym tego nie chcial default_hehe.gif

[mention=130764]koNik[/mention] by się z tobą nie zgodził

 

Ale to chyba pokazuje, ze dziś jest bardziej przyzwyczajenie do wygody niż do jazdy...

 

Jak Golf z lat 70tych nigdy nie jezdzielem to to nie było takie złe pare lat temu... (z tego co pamietam )...

 

MY2009...

 

e8a3a2687b423fc758d7be8f5ce092c8.jpg&key=6a958fd3ef0586fec46291910a17ccb349e1a7beffb4fa3b317a3d83e6d92610

 

 

fac57e88a49f7e4d00d8ba68fff39ead.jpg&key=07e3b5818f9daaa754f53db08acfab9b41bb19e17b795fc7d66aa287e659cb74

 

74ca37f3cc4e8a9ad9b641847610fa92.jpg&key=c703f2853360b3ac1d86f5282054c541750a9777fc416e14a3b00e3f3501fce5

 

 

 

 

5dccb4b07aedda173fb9c92188aef04c.jpg

 

Sent from my iCrap X using Tapacrap

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, sebaso napisał:

Ja pierdzielę jaka hybryda, linia boczna i tył Mk I, przód Mk II a wnętrze od Fabii ;]

 

Zgaduję, że to końcówka produkcji z RPA. Tam to tak właśnie tłukli unowocześniane, jak u nas Polonezy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Zgaduję, że to końcówka produkcji z RPA. Tam to tak właśnie tłukli unowocześniane, jak u nas Polonezy.


Zgadza się. Ciekawe jest to, ze wiele rzeczy - zanim zrobili ‚upgrade’ miało więcej materiałów i ‚lepsze inżynieryjne’ wykonanie niż po.

Jeśli dobrze pamietam 2009 był ostatnim rokiem produkcji ...

De facto Polo Vivo stało się następca (cena/silnik)...

ea172e9789e2b946056b4800eb51c3c0.jpg

97b60936762ca7fbb41985d566921b3b.jpg


Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dnia 24.08.2018 o 13:28, OZI napisał:

Kiedys się z tego śmiałem ale teraz rozumiem, dlaczego u mnie na wsi sprzedaż R i GTI ma teraz prawie 30% udział w sprzedaży Golf. Czyli na prawie 2,000 Golf jakie lud kupił w zeszłym miesiącu - prawie 600 sztuk jest R i GTI...

 

Podepnę się już pod ten temat, aby nie tworzyć nowego.

 

Otóż ja mam co jakiś czas serdecznie dosyć swojego auta (tak raz na miesiąc ;] ), więc chodzą mi po głowie różne pomysły.

Tym razem żona chce mieć auto dla siebie, więc rozglądamy się za czymś mniejszym. Ja bym przejął jej auto.

 

No i zainteresował mnie GTI. Ale nie Golf, tylko Polo. Bo ma być przecież mniejsze.

 

Wszystko super, 200KM, DSG, duperele. Fajnie

Wchodzę na stronę. Jest, świeci się pozycja "zamów jazdę testową". 

No to wypełniam tam swoje dane.

 

Za 2-3 godzinki dzwoni telefon z jakiegoś tam centrum VW.

Pytają się,  jaki model tego Polo chcę testować. Kurde, guzik był pod "GTI", więc myślałem, że formularz te dane wysyła.

OK, mówię że GTI.

Pan prosi o chwilkę czasu, musi poszukać.

No i nic nie wyszukał.

Ja jestem z Warszawy, największe miasto w Polsce. W samej Warszawie i okolicach pewno mieszka ze 4mln luda (a jeszcze trochę dorzucisz z tymi co akurat tu przyjeżdżają z dalszych okolic.

Dodam jeszcze info o konglomeracji śląskiej, bo to pewnie podobny gabaryt jak na warunki polskie.

 

I wiesz co? W Warszawie nie mają ani jednej sztuki do jazdy testowej :) Null

Najbliższa jest w Poznaniu. 300km odległość.

 

Już pędzę.

 

W ogóle mieli tylko dwie sztuki. Druga w Krakowie (nieco dalej, ale po zdecydowanie gorszych drogach).

Tam gdzie najwięcej ludzi mieszka nie przewidują jazd testowych. A Wawa i okolice to akurat nie jest najbiedniejszy region Polski.

 

Kraj 40mln luda. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, marcindzieg napisał:

Wstydzili się powiedzieć prawdę i powiedzieli że nie ma  ;]

A na poważnie - czemu żona chce zmienić? Za duży?

 

Ja chcę zmienić swój. A żona akurat chce mniejsze auto, bo zasadniczo ma problem z parkowaniem w pracy.

Mniejsze jednak zawsze poręczniejsze i dwóch sporych auto nie potrzebujemy.

Byłoby 2w1. Ja bym miał spokojniejsze auto (dotychczasowe żony), a żona mniejsze.

Żona akurat niekoniecznie lubi spokojniejsze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, marcindzieg napisał:

Bo wszyscy testują i termin jest za dwa lata  ;]

Tak było z Superbem swego czasu i nikt nie marudził, że nie ma danej wersji silnikowej :phi:.

Kiedyś na stronie Subaru była rozpiska który salon ma jakie auta, więc nie trzeba drzwonić.

Odnośnie tematu mnie to jakoś nie dziwi, że akurat w danym mieście (Warszawie) nie mają bądź co bądź dość mało spotykanego auta (w danej wersji).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedaz tego polo pewnie marginalna vs diesel dla flot. Kto ma kupic to i tak kupi. Wsiadzie do high line zobaczy czy mu pasuje i zamowi GTI. Ja wszystkie moje auta kupilem bez jazdy probnej. Ba Fiesta w zyciu nie jechalem, kupilem we Wroclawiu nawet na oczy nie widzialem :phi: Z kolei :zona: pchala sie wszedzie na jazdy probne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedaz tego polo pewnie marginalna vs diesel dla flot. Kto ma kupic to i tak kupi. Wsiadzie do high line zobaczy czy mu pasuje i zamowi GTI[..]



Ale to jest totalnie nie w porządku wobec klienta, to po prostu świadczy o ‚manie klienta w d...’




Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Podepnę się już pod ten temat, aby nie tworzyć nowego.
 
Otóż ja mam co jakiś czas serdecznie dosyć swojego auta (tak raz na miesiąc ;] ), więc chodzą mi po głowie różne pomysły.
Tym razem żona chce mieć auto dla siebie, więc rozglądamy się za czymś mniejszym. Ja bym przejął jej auto.
 
No i zainteresował mnie GTI. Ale nie Golf, tylko Polo. Bo ma być przecież mniejsze.
 
Wszystko super, 200KM, DSG, duperele. Fajnie
Wchodzę na stronę. Jest, świeci się pozycja "zamów jazdę testową". 
No to wypełniam tam swoje dane.
 
Za 2-3 godzinki dzwoni telefon z jakiegoś tam centrum VW.
Pytają się,  jaki model tego Polo chcę testować. Kurde, guzik był pod "GTI", więc myślałem, że formularz te dane wysyła.
OK, mówię że GTI.
Pan prosi o chwilkę czasu, musi poszukać.
No i nic nie wyszukał.
Ja jestem z Warszawy, największe miasto w Polsce. W samej Warszawie i okolicach pewno mieszka ze 4mln luda (a jeszcze trochę dorzucisz z tymi co akurat tu przyjeżdżają z dalszych okolic.
Dodam jeszcze info o konglomeracji śląskiej, bo to pewnie podobny gabaryt jak na warunki polskie.
 
I wiesz co? W Warszawie nie mają ani jednej sztuki do jazdy testowej  Null
Najbliższa jest w Poznaniu. 300km odległość.
 
Już pędzę.
 
W ogóle mieli tylko dwie sztuki. Druga w Krakowie (nieco dalej, ale po zdecydowanie gorszych drogach).
Tam gdzie najwięcej ludzi mieszka nie przewidują jazd testowych. A Wawa i okolice to akurat nie jest najbiedniejszy region Polski.
 
Kraj 40mln luda. 
 

@kravitz - ty Masz problem jak ja z tym ‚dosyc, ale u mnie jak się np przeleży lub pojeżdżę rental tego co chce to mi przechodzi.

Re: demo - IMVHO tak nie powinno być. U mnie premiera tego GTI była tydzień/10 dni temu.

Z ciekawości popatrzyłem dziś... w Sydney jest 10 demo, czyli jeszcze nie każdy salon ma demo - jeśli dobrze pamietam to Sydney ma 23-25 dealerów VeeDud.


f8ace806a47f9eaad028a5ac25210cdb.png

Co ciekawe mój wsiowy ma, mogę się za ciebie przejechac


Kraj 25 miliona luda

Niestety to w PL IMVHO pokazuje właśnie, ze jeśli możesz olać klienta to olejesz...


Dwa - mnie się to nowe Polo GTI nie podoba, kosztuje więcej niż Golf GTI jak we wszystkie opcje wyposażysz bo nie ma żadnych negocjacji - nowy model - i w środku wyglada jak ... burdello

Czerwoni mi

1d3c8e79740b8867c64eaaca7f44256f.png

df049b3d9a8767d18c36d3857b2eafc1.png

c9b19e6b0e9ebdc027b59d1d9755370c.png

677f823a5e9d7035e3e54ae56aaa80fc.png


7120e63cf61508b4a2e145f5a07ec097.png

731c4197d52a9d0edca1d83c37f1569e.png

Ale oczywiście moja opinia nie ma tu znaczenia, ja tym jeździł nie będę

Jednak popatrzyłbym na Golf GTI - w EU 3D kupi pewnie ze stock a nie jako limitowana edycja ... różnica w wymiarach IMVHO jest żadna...

0cb60336e51838c5ff2fe27b2f0a0bf3.png




Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, OZI napisał:

 

 


Ale to jest totalnie nie w porządku wobec klienta, to po prostu świadczy o ‚manie klienta w d...’




Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Maja bo moga. Sprzedaje sie tego bardzo malo wiec pewnie nie oplaca im sie trzymac takiego auta. Zreszta nie tylko VW to sako kila z ceed GT, hultaj i30N. Jedynie premium typu AMG czy M sa na miejscu i mozesz sie przejechac. Jestesmy malym rynkiem na tle UE dodatkowo ludzie wola kupic uzywke niz nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, OZI napisał:

Z ciekawości popatrzyłem dziś... w Sydney jest 10 demo, czyli jeszcze nie każdy salon ma demo - jeśli dobrze pamietam to Sydney ma 23-25 dealerów VeeDud.

 

No to tak na szybko wygląda, że w Warszawie i okolicach jest 14 dealerów.

Nie jest to dużo mniej niż w Sydney.

A demo nie mamy ani jednego.

 

image.png.4526a220fbdeaf5f17613e97cb2bc22e.png

 

Golf jest na pewno lepszy, ale już napisałem, że żona ma problem z parkowaniem w robocie.

Nie ma własnego miejsca parkingowego, stawia na ulicy parkując równolegle do krawężnika. Długość ma znaczenie.

I jest to jej już kolejna praca z taką sytuacją. Dlatego też ostatnio oglądaliśmy Fiata 500e. To był jeden z powodów.

Golf by nic nie zmienił pod tym względem w stosunku do Lancera.

 

Dodam, że ja sam też wolę jeździć mniejszymi autami. Mają zasadniczo wszystko lepiej jeśli chodzi o jazdę miejską.

W trasie jest pewien kłopot, ale jeszcze tak stary nie jestem.

 

Ja nie jestem wymagający jeśli chodzi o wyposażenie. Jakoś zatrzymałem się w latach 90tych i elektryka szyb/lusterek, wspomaganie kiery, klima i jakieś elektroniczne absy i stabilizacje mi wystarczają.

Napędu 4x4 który bardzo polubiłem nie będzie w GTI w żadnej wersji, więc nie ma czego szukać ;)

Aktywny tempomat który chcę, jest w Polo GTI. I tyle.

 

Jest to moim zdaniem zlewanie klienta. Do oceny auta czy mi się podoba czy nie, nie potrzebuję jazdy próbnej. Mogę na nie popatrzeć na ulicy, a w razie czego usiąść w salonie w jakiejkolwiek wersji.

Ja chcę wiedzieć jak to jedzie, a GTI jest zasadniczo odmienne od innych wersji.

Czy nie za twarde, czy nie zrywa przyczepności pod byle depnięciem, czy z głośników nie leci jakieś tandetne V8 (takie czasy) i czy to jest wyłączalne.

Nie dowiem się tego prowadząc 1.0TSI, czy co tam teraz wkładają.

 

Odnośnie diesla dla flot jak to ktoś tutaj napisał. Chyba w nowym Polo nie mają już diesla :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, sherif napisał:

Odnośnie tematu mnie to jakoś nie dziwi, że akurat w danym mieście (Warszawie) nie mają bądź co bądź dość mało spotykanego auta (w danej wersji).

Ja się nie znam ale wydaje mi się że w najbogatszym regionie powinny być najbardziej wypasione wersje do testu. No chyba że się mylę i Wawa nie jest najbogatszym regionem w PL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.