Jump to content
62545tomasz

KzAK Punto 2 FL proszę zerknijcie

Recommended Posts

witam

do czego można się przyczepić?

https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-punto-benzyna-salon-polska-1-wlasciciel-oryginal-gaz-lpg-ID6AYNmo.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8

 

zna ktoś może to autko?

jak na tak mały przebieg coś kierownica mocno wytarta - wspomaganie CITY i tak zjechana?

rzućcie okiem.

potrzebne auto tej wielkości z gazem, na codzienne dojazdy dla młodego kieorwcy po ok. 100 km dziennie, dlatego wybór pada na A/B klasę z gazem i budżet do 10 kzł

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale chlew w tym aucie. Do tego puszczenie do sieci zdjęcia numerów z Code Card...
Na zegarach widzę, że pali się na czerwono i żółto coś z poduchami. Wyłączenie poduszki pasażera nie skutkuje zapaleniem czerwonej kontrolki, więc coś jest nie tak.

Na tylnej półce też z jakiegoś powodu nie widać gumek, na których półka się opiera. Ogólnie mało dobrych zdjęć.

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minuty temu, 62545tomasz napisał:

witam

do czego można się przyczepić?

https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-punto-benzyna-salon-polska-1-wlasciciel-oryginal-gaz-lpg-ID6AYNmo.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8

 

zna ktoś może to autko?

jak na tak mały przebieg coś kierownica mocno wytarta - wspomaganie CITY i tak zjechana?

rzućcie okiem.

potrzebne auto tej wielkości z gazem, na codzienne dojazdy dla młodego kieorwcy po ok. 100 km dziennie, dlatego wybór pada na A/B klasę z gazem i budżet do 10 kzł

 

Kierownica w tym aucie wyciera się bardzo szybko. Dodatkowo, ja bym doczepił się do instalacji tartarini. Będzie bardzo ciężko z serwisem. Myślę, że w tej kwocie możesz już szukać GP.

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minuty temu, 62545tomasz napisał:

jak na tak mały przebieg coś kierownica mocno wytarta - wspomaganie CITY i tak zjechana?

 

My to CITY wylaczylismy zaraz po zakupie  500ki, IMHO z tym sie nie da jezdzic bo jest irytujace ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam takie Punto 2 FL tylko starsze, kierownica wygląda u mnie podobnie ale ma 229kkm😀 Instalacja Tartarini tak jak ktoś wspomniał, mogą być problemy z serwisem w dodatku po przełączniku widać że to jest raczej 2 generacja lpg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

My to CITY wylaczylismy zaraz po zakupie  500ki, IMHO z tym sie nie da jezdzic bo jest irytujace ;]

City i tak od 40km/h nie jest aktywne, pomimo włączonej kontrolki. W GP na tyle lekko kręci się kierownica, że City jest zbyteczne i nie używane. W 500X City nie ma.

Edited by krowka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

My to CITY wylaczylismy zaraz po zakupie  500ki, IMHO z tym sie nie da jezdzic bo jest irytujace ;]

Irytujące to jest jazda Corsą B bez wspomagania kierownicy ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Punto ma takie pokrowce czy to oryginalna tapicerka? Bo wygląda to strasznie.. 

Na moje oko kiera jest zbyt mocno wytarta jak na niespełna 130 kkm.

Wydaje mi się też, że auto było malowane. Ale to już na miejscu musisz ocenić. 

Nawet trupowi można zrobić takie zdjęcia, że w ofercie będzie wyglądał atrakcyjnie.. dopiero jak pojedziesz na miejsce to się okazuje co to za ulep.

 

Znajomy tak ostatnio pojechał po auto od jakiegoś handlarza. Mówił potem, że głupi był, że tak zaufał typowemu Mirkowi. 

Handlarz oczywiście zapewniał, że jest 100% bezwypadkowy i oryginał przebieg. Zdjęcia super. 

Kumpel jak zajechał na miejsce to po 5 sekundach oglądania chciał lać tego handlarza. Wziął jednak od niego kluczyk od auta i pojechali się przejechać. Podczas jazdy gorzej. Wrócili, kumpel wziął kluczyk od tego auta i powiedział, że jak mu nie odda kasy za paliwo, to zabiera mu kluczyk.

I o dziwo handlarz dał mu 300 zeta i się rozeszli. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Maciej__ napisał:

 

My to CITY wylaczylismy zaraz po zakupie  500ki, IMHO z tym sie nie da jezdzic bo jest irytujace ;]

Szczególnie jak się używa różnych aut .. kiedyś po przesiadce z Lancii do Subaru kierownica mi się omsknęła i mało w bramę nie przyłożyłem :phi:. Od tej pory żona jeździ (i ja też czasami) na wyłączonym City :) siła wspomagania i tak jest wystarczająca.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, steyr napisał:

Mam takie Punto 2 FL tylko starsze, kierownica wygląda u mnie podobnie ale ma 229kkm😀 Instalacja Tartarini tak jak ktoś wspomniał, mogą być problemy z serwisem w dodatku po przełączniku widać że to jest raczej 2 generacja lpg.

Jeden kierownicę wykończy momentalnie, inny wolniej.

Znaczenie ma też gdzie jeździ i parkuje, a w Punto to akurat do trwałych raczej kiera nie należy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, ZUBERTO napisał:

Jeden kierownicę wykończy momentalnie, inny wolniej.

Znaczenie ma też gdzie jeździ i parkuje, a w Punto to akurat do trwałych raczej kiera nie należy.

Racja, w Matizie mimo 160kkm to nie długo z lewej strony będę drutem kręcił. Tam to jest dopiero lypna kiera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glownie zalezy kto jej uzywa. Ci co stosuja metode na mydelko fa szybko ja zniszcza a inni przekladaja rece i bedzie dlugo jak nowa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

My to CITY wylaczylismy zaraz po zakupie  500ki, IMHO z tym sie nie da jezdzic bo jest irytujace ;]

A to w 500 jest domyślnie aktywne? Bo w Pandzie jest na odwrót. 2 razy mi sie przydało w sumie ale to byly ekstremalne sytuacje😀

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

My to CITY wylaczylismy zaraz po zakupie  500ki, IMHO z tym sie nie da jezdzic bo jest irytujace ;]

 

Świetna opcja, ale trzeba się przyzwyczaić. Dla mnie kierownica na parkingu mogłaby chodzić jeszcze lżej ;], a przy wyższych i tak się wyłącza więc jeden pies.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, 62545tomasz napisał:

otrzebne auto tej wielkości z gazem, na codzienne dojazdy dla młodego kieorwcy po ok. 100 km dziennie

Punto znam ale przedliftowe - mechanicznie to praktycznie wszystko to samo. Na pewno jest bardziej awaryjne od mniejszej Pandy. Siostra ma to - teraz już jako drugie auto. Mimo, że kupiła w db stanie to mechanicznie dość często trzeba było coś wymieniać. Jedna jaskółka wiosny nie czyni ale też kupiła od 1 właściciela z nalotem ok 170kkm. O tyle, że za 1/3 tej ceny;] sorry ale za tą generacje Punto nie dałbym tyle kasy. Aha u siostry kiera nie jest powycierana ale to lepiej niech się więcej osób wypowie.

Co do konkretnego egzemplarza - sprzedaje komis więc nie wiadomo kiedy i czy rozrząd wymieniany, nic nie wiadomo;]

Z drugiej strony - jedź i zobacz a jak się spodoba to.... aha sprawdź go pod spodem, niektóre kropki lubiły się z rudą

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem jak w wersji 5 drzwiowej ale w 3d na tylnej klapie powinny być odblaski (po lifcie )

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, technix napisał:

słowo klucz : podłoga 

 

I progi, kiedys kuzynce szukaliśmy takiego punto i prawie żadne ich nie miało. Lub były ulepione i psikniete sprayem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 godziny temu, czachabrava napisał:

Co do kierownicy, to tak ma.

A to akurat zależy konkretnie od szorstkości dłoni i kremów, testowane w 2 sztukach P2 z plastikową kierownicą i do przelotu 235kkm :oki: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, steyr napisał:

Mam takie Punto 2 FL tylko starsze, kierownica wygląda u mnie podobnie ale ma 229kkm😀 Instalacja Tartarini tak jak ktoś wspomniał, mogą być problemy z serwisem w dodatku po przełączniku widać że to jest raczej 2 generacja lpg.

W przypadku Tartarini II gen to plus, Etagas było koszmarem dla ASO Fiata, ale po gwarancji mój zaprzyjaźniony serwis ogarniał nam pojazd jeszcze przez 7 lat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, tomata napisał:

Nie wiem jak w wersji 5 drzwiowej ale w 3d na tylnej klapie powinny być odblaski (po lifcie )

Są w zderzaku, 3 i 5d różniły się lampami :piwko:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem przed lifta 60 koni z gazem i klimą. Przesiadłem się z brava. Co mnie wtedy zaskoczyło to ilość miejsca w środku. Zupełnie nie czułem żadnego dyskomfortu po przesiadce. Bardzo fajne i zgrabne autko. Lubiłem to autko ale po przekroczeniu 100 tyś km zaczęło się sypać. Sławetna obudowa alternatora, ciągle problemy z masą w tylnich lampach a najgorsze to rdza. Poszły progi podłoga generalnie ruda zjadała go żywcem. I tak miło go wspominam ale po kropku powiedziałem sobie że nigdy więcej Fiata. Za takie pieniądze szukał bym jednak czegoś innego. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minut temu, robertharnas napisał:

Miałem przed lifta 60 koni z gazem i klimą. Przesiadłem się z brava. Co mnie wtedy zaskoczyło to ilość miejsca w środku. Zupełnie nie czułem żadnego dyskomfortu po przesiadce. Bardzo fajne i zgrabne autko. Lubiłem to autko ale po przekroczeniu 100 tyś km zaczęło się sypać. Sławetna obudowa alternatora, ciągle problemy z masą w tylnich lampach a najgorsze to rdza. Poszły progi podłoga generalnie ruda zjadała go żywcem. I tak miło go wspominam ale po kropku powiedziałem sobie że nigdy więcej Fiata. Za takie pieniądze szukał bym jednak czegoś innego. 

 

Ja mam trochę inne zdanie. Moje P2 FL mam od 2014r, kupiłem go z przebiegiem 78kkm. Obecnie ma 229kkm na lpg pędzi od 156kkm na. Ale silnik 1.2 16v z klimą. Alternatora ja nie ruszałem, silnik po za typowym serwisem nieruszany [za 151kkm mojego przebiegu zrobiłem 2 razy rozrząd, olej z filtrami średnio co ok 12kkm, świece co 30-40kkm, termostat z 2 razy]. Sprzęgło robiłem przy 191kkm [ jest hak jak trzeba to pociągnie przyczepe gruzu czy kostki]. Nie liczę takich rzeczy jak hamulce i itp, raz na 100kkm podlegają wymianie i itp. Z klimą nie robiłem nic poza jednym serwisem w tamtym roku brakowało 30% czynnika a kiedy był poprzedni serwis nie wiadomo ja pojechałem po 100kkm swojego przebiegu, chłodzi bdb. Jeśli chodzi o blache, tutaj racja ja swojego konserwowałem łącznie z profilami zewnętrznymi. Generalnie jestem zadowolony jak na to że to Fiat, mam porównanie z różnymi autami wśród znajomych i itp i z tymi którymi się zajmuje po godzinach. Miesiąc temu przejechałem nim wakacje do Bułgarii w sumie 4kkm. Żona ma I20 z 2009r, z przyzwyczajenia i z racji lpg wolę jeździć tym moim dziadkiem:hehe: I20 robi u Nas 12kkm/rok, P2 średnio 35kkm/rok.Póki co nie zapowiada się żeby auto zmienić, nie mamy takiej potrzeby są inne priorytety. Może nim dojeżdżę do 300kkm, czas pokaże. pozdrawiam

Edited by steyr

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Pipper napisał:

W przypadku Tartarini II gen to plus, Etagas było koszmarem dla ASO Fiata, ale po gwarancji mój zaprzyjaźniony serwis ogarniał nam pojazd jeszcze przez 7 lat :)

Nie wiem, czy to plus. Miałem to fabryczna instalcję, nawet przycisk był identyczny i skonczyło sie na zmianie na staga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, czachabrava napisał:

Nie wiem, czy to plus. Miałem to fabryczna instalcję, nawet przycisk był identyczny i skonczyło sie na zmianie na staga.

Tzn. porównując w obrębie Tartarini II gen była lepsza niż Etagas, miałem obie, w jednym Fiacie II gen dojechała bez problemu do 180kkm,

w drugim Etagas do 235kkm, problemy na gwarancji, po gwarancji strojenie i problemy się skończyły :oki:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, czachabrava napisał:

Nie wiem, czy to plus. Miałem to fabryczna instalcję, nawet przycisk był identyczny i skonczyło sie na zmianie na staga.

Plus był taki, że wstawiał go Fiat bez utraty gwarancji. Ja serwisowałem w ASO i nigdy nie miałem problemów z serwisem. Ostatni rok już po za ASO, pierwszy lepszy gazownik go ogarnął. Z problemów to przy ok 90kkm regenerowałem reduktor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 31.08.2018 o 08:22, 62545tomasz napisał:

witam

do czego można się przyczepić?

https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-punto-benzyna-salon-polska-1-wlasciciel-oryginal-gaz-lpg-ID6AYNmo.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8

 

zna ktoś może to autko?

jak na tak mały przebieg coś kierownica mocno wytarta - wspomaganie CITY i tak zjechana?

rzućcie okiem.

potrzebne auto tej wielkości z gazem, na codzienne dojazdy dla młodego kieorwcy po ok. 100 km dziennie, dlatego wybór pada na A/B klasę z gazem i budżet do 10 kzł

 

 

fiesta mk6

Share this post


Link to post
Share on other sites

można skasować

dzięki za info

blacharsko auto ok, w środku czysto.

rdza na mocowaniach kolumn przód

nie działa centralny zamek

tłumik do wymiany

kontrolki po włączeniu silnika nie gasna

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, Muzyk007 napisał:

 

fiesta mk6

Dużo bardziej solidniejsze auto ale kierowca ma zdecydowanie mniej miejsca niż w Punto i do tego niewygodne fotele. Żona jeździ na co dzień generalnie mogę polecić za bezawaryjność 

 

23 godziny temu, steyr napisał:

 

Ja mam trochę inne zdanie. Moje P2 FL mam od 2014r, kupiłem go z przebiegiem 78kkm. Obecnie ma 229kkm na lpg pędzi od 156kkm na. Ale silnik 1.2 16v z klimą. Alternatora ja nie ruszałem, silnik po za typowym serwisem nieruszany [za 151kkm mojego przebiegu zrobiłem 2 razy rozrząd, olej z filtrami średnio co ok 12kkm, świece co 30-40kkm, termostat z 2 razy]. Sprzęgło robiłem przy 191kkm [ jest hak jak trzeba to pociągnie przyczepe gruzu czy kostki]. Nie liczę takich rzeczy jak hamulce i itp, raz na 100kkm podlegają wymianie i itp. Z klimą nie robiłem nic poza jednym serwisem w tamtym roku brakowało 30% czynnika a kiedy był poprzedni serwis nie wiadomo ja pojechałem po 100kkm swojego przebiegu, chłodzi bdb. Jeśli chodzi o blache, tutaj racja ja swojego konserwowałem łącznie z profilami zewnętrznymi. Generalnie jestem zadowolony jak na to że to Fiat, mam porównanie z różnymi autami wśród znajomych i itp i z tymi którymi się zajmuje po godzinach. Miesiąc temu przejechałem nim wakacje do Bułgarii w sumie 4kkm. Żona ma I20 z 2009r, z przyzwyczajenia i z racji lpg wolę jeździć tym moim dziadkiem:hehe: I20 robi u Nas 12kkm/rok, P2 średnio 35kkm/rok.Póki co nie zapowiada się żeby auto zmienić, nie mamy takiej potrzeby są inne priorytety. Może nim dojeżdżę do 300kkm, czas pokaże. pozdrawiam

Tak jak pisałem lubiłem to autko ale nigdy więcej bym go nie kupił z tym że moje było coś z 2002 czy 2003 roku. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 1.09.2018 o 08:24, robertharnas napisał:

Miałem przed lifta 60 koni z gazem i klimą. Przesiadłem się z brava. Co mnie wtedy zaskoczyło to ilość miejsca w środku. Zupełnie nie czułem żadnego dyskomfortu po przesiadce.

Mialem i brava i punto 2 (zony)  rownoczesnie. Roznica komfortu i prowadzenia byly spore na korzysc bravy oczywiscie...Dopiero w grande sie polepszylo

Edited by norbert123

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, robertharnas napisał:

Dużo bardziej solidniejsze auto ale kierowca ma zdecydowanie mniej miejsca niż w Punto i do tego niewygodne fotele. Żona jeździ na co dzień generalnie mogę polecić za bezawaryjność 

 

 

 

fotele w punto wygodniejsze? chyb jak masz te z regulacją ledźwi...

małe... podobne jak dla mnie... Nie sądzę żeby młodemu kierowcy na dojazdy zrobiło to jakąś różnicę...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejne auto od handlarza, oni kupują na grupach takie perełki za 2000pln, zanurzają w plaku i wystawiają.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, todamian napisał:

jakich grupach??

 

facebook

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj ogłoszenie na okolicznych grupach na FB że kupisz aut takie i takie od właściciela i tyle. Ja tak Dustera kupiłem od właściciela i jestem mega zadowolony. Ja osobiście z handlarzami przestaje rozmawiać kiedy mówią że Panie igła... Znajoma tak właśnie kupiła ostatnio C4 igła, ciekawe w którym miejscu, a rupieć po uju. Po wpisaniu w wujka Google numeru okazało się że handlarz.

A firm skupujących tanie auta jest teraz full. U nas w blokowisku ulotek w ciul.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.