Skocz do zawartości

KzAK Punto 2 FL proszę zerknijcie


62545tomasz

Rekomendowane odpowiedzi

witam

do czego można się przyczepić?

https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-punto-benzyna-salon-polska-1-wlasciciel-oryginal-gaz-lpg-ID6AYNmo.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8

 

zna ktoś może to autko?

jak na tak mały przebieg coś kierownica mocno wytarta - wspomaganie CITY i tak zjechana?

rzućcie okiem.

potrzebne auto tej wielkości z gazem, na codzienne dojazdy dla młodego kieorwcy po ok. 100 km dziennie, dlatego wybór pada na A/B klasę z gazem i budżet do 10 kzł

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale chlew w tym aucie. Do tego puszczenie do sieci zdjęcia numerów z Code Card...
Na zegarach widzę, że pali się na czerwono i żółto coś z poduchami. Wyłączenie poduszki pasażera nie skutkuje zapaleniem czerwonej kontrolki, więc coś jest nie tak.

Na tylnej półce też z jakiegoś powodu nie widać gumek, na których półka się opiera. Ogólnie mało dobrych zdjęć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, 62545tomasz napisał:

witam

do czego można się przyczepić?

https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-punto-benzyna-salon-polska-1-wlasciciel-oryginal-gaz-lpg-ID6AYNmo.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8

 

zna ktoś może to autko?

jak na tak mały przebieg coś kierownica mocno wytarta - wspomaganie CITY i tak zjechana?

rzućcie okiem.

potrzebne auto tej wielkości z gazem, na codzienne dojazdy dla młodego kieorwcy po ok. 100 km dziennie, dlatego wybór pada na A/B klasę z gazem i budżet do 10 kzł

 

Kierownica w tym aucie wyciera się bardzo szybko. Dodatkowo, ja bym doczepił się do instalacji tartarini. Będzie bardzo ciężko z serwisem. Myślę, że w tej kwocie możesz już szukać GP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, 62545tomasz napisał:

jak na tak mały przebieg coś kierownica mocno wytarta - wspomaganie CITY i tak zjechana?

 

My to CITY wylaczylismy zaraz po zakupie  500ki, IMHO z tym sie nie da jezdzic bo jest irytujace ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

My to CITY wylaczylismy zaraz po zakupie  500ki, IMHO z tym sie nie da jezdzic bo jest irytujace ;]

City i tak od 40km/h nie jest aktywne, pomimo włączonej kontrolki. W GP na tyle lekko kręci się kierownica, że City jest zbyteczne i nie używane. W 500X City nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To Punto ma takie pokrowce czy to oryginalna tapicerka? Bo wygląda to strasznie.. 

Na moje oko kiera jest zbyt mocno wytarta jak na niespełna 130 kkm.

Wydaje mi się też, że auto było malowane. Ale to już na miejscu musisz ocenić. 

Nawet trupowi można zrobić takie zdjęcia, że w ofercie będzie wyglądał atrakcyjnie.. dopiero jak pojedziesz na miejsce to się okazuje co to za ulep.

 

Znajomy tak ostatnio pojechał po auto od jakiegoś handlarza. Mówił potem, że głupi był, że tak zaufał typowemu Mirkowi. 

Handlarz oczywiście zapewniał, że jest 100% bezwypadkowy i oryginał przebieg. Zdjęcia super. 

Kumpel jak zajechał na miejsce to po 5 sekundach oglądania chciał lać tego handlarza. Wziął jednak od niego kluczyk od auta i pojechali się przejechać. Podczas jazdy gorzej. Wrócili, kumpel wziął kluczyk od tego auta i powiedział, że jak mu nie odda kasy za paliwo, to zabiera mu kluczyk.

I o dziwo handlarz dał mu 300 zeta i się rozeszli. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Maciej__ napisał:

 

My to CITY wylaczylismy zaraz po zakupie  500ki, IMHO z tym sie nie da jezdzic bo jest irytujace ;]

Szczególnie jak się używa różnych aut .. kiedyś po przesiadce z Lancii do Subaru kierownica mi się omsknęła i mało w bramę nie przyłożyłem :phi:. Od tej pory żona jeździ (i ja też czasami) na wyłączonym City :) siła wspomagania i tak jest wystarczająca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, steyr napisał:

Mam takie Punto 2 FL tylko starsze, kierownica wygląda u mnie podobnie ale ma 229kkm😀 Instalacja Tartarini tak jak ktoś wspomniał, mogą być problemy z serwisem w dodatku po przełączniku widać że to jest raczej 2 generacja lpg.

Jeden kierownicę wykończy momentalnie, inny wolniej.

Znaczenie ma też gdzie jeździ i parkuje, a w Punto to akurat do trwałych raczej kiera nie należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, ZUBERTO napisał:

Jeden kierownicę wykończy momentalnie, inny wolniej.

Znaczenie ma też gdzie jeździ i parkuje, a w Punto to akurat do trwałych raczej kiera nie należy.

Racja, w Matizie mimo 160kkm to nie długo z lewej strony będę drutem kręcił. Tam to jest dopiero lypna kiera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

My to CITY wylaczylismy zaraz po zakupie  500ki, IMHO z tym sie nie da jezdzic bo jest irytujace ;]

A to w 500 jest domyślnie aktywne? Bo w Pandzie jest na odwrót. 2 razy mi sie przydało w sumie ale to byly ekstremalne sytuacje😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

My to CITY wylaczylismy zaraz po zakupie  500ki, IMHO z tym sie nie da jezdzic bo jest irytujace ;]

 

Świetna opcja, ale trzeba się przyzwyczaić. Dla mnie kierownica na parkingu mogłaby chodzić jeszcze lżej ;], a przy wyższych i tak się wyłącza więc jeden pies.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, 62545tomasz napisał:

otrzebne auto tej wielkości z gazem, na codzienne dojazdy dla młodego kieorwcy po ok. 100 km dziennie

Punto znam ale przedliftowe - mechanicznie to praktycznie wszystko to samo. Na pewno jest bardziej awaryjne od mniejszej Pandy. Siostra ma to - teraz już jako drugie auto. Mimo, że kupiła w db stanie to mechanicznie dość często trzeba było coś wymieniać. Jedna jaskółka wiosny nie czyni ale też kupiła od 1 właściciela z nalotem ok 170kkm. O tyle, że za 1/3 tej ceny;] sorry ale za tą generacje Punto nie dałbym tyle kasy. Aha u siostry kiera nie jest powycierana ale to lepiej niech się więcej osób wypowie.

Co do konkretnego egzemplarza - sprzedaje komis więc nie wiadomo kiedy i czy rozrząd wymieniany, nic nie wiadomo;]

Z drugiej strony - jedź i zobacz a jak się spodoba to.... aha sprawdź go pod spodem, niektóre kropki lubiły się z rudą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, czachabrava napisał:

Co do kierownicy, to tak ma.

A to akurat zależy konkretnie od szorstkości dłoni i kremów, testowane w 2 sztukach P2 z plastikową kierownicą i do przelotu 235kkm :oki: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, steyr napisał:

Mam takie Punto 2 FL tylko starsze, kierownica wygląda u mnie podobnie ale ma 229kkm😀 Instalacja Tartarini tak jak ktoś wspomniał, mogą być problemy z serwisem w dodatku po przełączniku widać że to jest raczej 2 generacja lpg.

W przypadku Tartarini II gen to plus, Etagas było koszmarem dla ASO Fiata, ale po gwarancji mój zaprzyjaźniony serwis ogarniał nam pojazd jeszcze przez 7 lat :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, tomata napisał:

Nie wiem jak w wersji 5 drzwiowej ale w 3d na tylnej klapie powinny być odblaski (po lifcie )

Są w zderzaku, 3 i 5d różniły się lampami :piwko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem przed lifta 60 koni z gazem i klimą. Przesiadłem się z brava. Co mnie wtedy zaskoczyło to ilość miejsca w środku. Zupełnie nie czułem żadnego dyskomfortu po przesiadce. Bardzo fajne i zgrabne autko. Lubiłem to autko ale po przekroczeniu 100 tyś km zaczęło się sypać. Sławetna obudowa alternatora, ciągle problemy z masą w tylnich lampach a najgorsze to rdza. Poszły progi podłoga generalnie ruda zjadała go żywcem. I tak miło go wspominam ale po kropku powiedziałem sobie że nigdy więcej Fiata. Za takie pieniądze szukał bym jednak czegoś innego. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, robertharnas napisał:

Miałem przed lifta 60 koni z gazem i klimą. Przesiadłem się z brava. Co mnie wtedy zaskoczyło to ilość miejsca w środku. Zupełnie nie czułem żadnego dyskomfortu po przesiadce. Bardzo fajne i zgrabne autko. Lubiłem to autko ale po przekroczeniu 100 tyś km zaczęło się sypać. Sławetna obudowa alternatora, ciągle problemy z masą w tylnich lampach a najgorsze to rdza. Poszły progi podłoga generalnie ruda zjadała go żywcem. I tak miło go wspominam ale po kropku powiedziałem sobie że nigdy więcej Fiata. Za takie pieniądze szukał bym jednak czegoś innego. 

 

Ja mam trochę inne zdanie. Moje P2 FL mam od 2014r, kupiłem go z przebiegiem 78kkm. Obecnie ma 229kkm na lpg pędzi od 156kkm na. Ale silnik 1.2 16v z klimą. Alternatora ja nie ruszałem, silnik po za typowym serwisem nieruszany [za 151kkm mojego przebiegu zrobiłem 2 razy rozrząd, olej z filtrami średnio co ok 12kkm, świece co 30-40kkm, termostat z 2 razy]. Sprzęgło robiłem przy 191kkm [ jest hak jak trzeba to pociągnie przyczepe gruzu czy kostki]. Nie liczę takich rzeczy jak hamulce i itp, raz na 100kkm podlegają wymianie i itp. Z klimą nie robiłem nic poza jednym serwisem w tamtym roku brakowało 30% czynnika a kiedy był poprzedni serwis nie wiadomo ja pojechałem po 100kkm swojego przebiegu, chłodzi bdb. Jeśli chodzi o blache, tutaj racja ja swojego konserwowałem łącznie z profilami zewnętrznymi. Generalnie jestem zadowolony jak na to że to Fiat, mam porównanie z różnymi autami wśród znajomych i itp i z tymi którymi się zajmuje po godzinach. Miesiąc temu przejechałem nim wakacje do Bułgarii w sumie 4kkm. Żona ma I20 z 2009r, z przyzwyczajenia i z racji lpg wolę jeździć tym moim dziadkiem:hehe: I20 robi u Nas 12kkm/rok, P2 średnio 35kkm/rok.Póki co nie zapowiada się żeby auto zmienić, nie mamy takiej potrzeby są inne priorytety. Może nim dojeżdżę do 300kkm, czas pokaże. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Pipper napisał:

W przypadku Tartarini II gen to plus, Etagas było koszmarem dla ASO Fiata, ale po gwarancji mój zaprzyjaźniony serwis ogarniał nam pojazd jeszcze przez 7 lat :)

Nie wiem, czy to plus. Miałem to fabryczna instalcję, nawet przycisk był identyczny i skonczyło sie na zmianie na staga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, czachabrava napisał:

Nie wiem, czy to plus. Miałem to fabryczna instalcję, nawet przycisk był identyczny i skonczyło sie na zmianie na staga.

Tzn. porównując w obrębie Tartarini II gen była lepsza niż Etagas, miałem obie, w jednym Fiacie II gen dojechała bez problemu do 180kkm,

w drugim Etagas do 235kkm, problemy na gwarancji, po gwarancji strojenie i problemy się skończyły :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, czachabrava napisał:

Nie wiem, czy to plus. Miałem to fabryczna instalcję, nawet przycisk był identyczny i skonczyło sie na zmianie na staga.

Plus był taki, że wstawiał go Fiat bez utraty gwarancji. Ja serwisowałem w ASO i nigdy nie miałem problemów z serwisem. Ostatni rok już po za ASO, pierwszy lepszy gazownik go ogarnął. Z problemów to przy ok 90kkm regenerowałem reduktor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 31.08.2018 o 08:22, 62545tomasz napisał:

witam

do czego można się przyczepić?

https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-punto-benzyna-salon-polska-1-wlasciciel-oryginal-gaz-lpg-ID6AYNmo.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8

 

zna ktoś może to autko?

jak na tak mały przebieg coś kierownica mocno wytarta - wspomaganie CITY i tak zjechana?

rzućcie okiem.

potrzebne auto tej wielkości z gazem, na codzienne dojazdy dla młodego kieorwcy po ok. 100 km dziennie, dlatego wybór pada na A/B klasę z gazem i budżet do 10 kzł

 

 

fiesta mk6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Muzyk007 napisał:

 

fiesta mk6

Dużo bardziej solidniejsze auto ale kierowca ma zdecydowanie mniej miejsca niż w Punto i do tego niewygodne fotele. Żona jeździ na co dzień generalnie mogę polecić za bezawaryjność 

 

23 godziny temu, steyr napisał:

 

Ja mam trochę inne zdanie. Moje P2 FL mam od 2014r, kupiłem go z przebiegiem 78kkm. Obecnie ma 229kkm na lpg pędzi od 156kkm na. Ale silnik 1.2 16v z klimą. Alternatora ja nie ruszałem, silnik po za typowym serwisem nieruszany [za 151kkm mojego przebiegu zrobiłem 2 razy rozrząd, olej z filtrami średnio co ok 12kkm, świece co 30-40kkm, termostat z 2 razy]. Sprzęgło robiłem przy 191kkm [ jest hak jak trzeba to pociągnie przyczepe gruzu czy kostki]. Nie liczę takich rzeczy jak hamulce i itp, raz na 100kkm podlegają wymianie i itp. Z klimą nie robiłem nic poza jednym serwisem w tamtym roku brakowało 30% czynnika a kiedy był poprzedni serwis nie wiadomo ja pojechałem po 100kkm swojego przebiegu, chłodzi bdb. Jeśli chodzi o blache, tutaj racja ja swojego konserwowałem łącznie z profilami zewnętrznymi. Generalnie jestem zadowolony jak na to że to Fiat, mam porównanie z różnymi autami wśród znajomych i itp i z tymi którymi się zajmuje po godzinach. Miesiąc temu przejechałem nim wakacje do Bułgarii w sumie 4kkm. Żona ma I20 z 2009r, z przyzwyczajenia i z racji lpg wolę jeździć tym moim dziadkiem:hehe: I20 robi u Nas 12kkm/rok, P2 średnio 35kkm/rok.Póki co nie zapowiada się żeby auto zmienić, nie mamy takiej potrzeby są inne priorytety. Może nim dojeżdżę do 300kkm, czas pokaże. pozdrawiam

Tak jak pisałem lubiłem to autko ale nigdy więcej bym go nie kupił z tym że moje było coś z 2002 czy 2003 roku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1.09.2018 o 08:24, robertharnas napisał:

Miałem przed lifta 60 koni z gazem i klimą. Przesiadłem się z brava. Co mnie wtedy zaskoczyło to ilość miejsca w środku. Zupełnie nie czułem żadnego dyskomfortu po przesiadce.

Mialem i brava i punto 2 (zony)  rownoczesnie. Roznica komfortu i prowadzenia byly spore na korzysc bravy oczywiscie...Dopiero w grande sie polepszylo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, robertharnas napisał:

Dużo bardziej solidniejsze auto ale kierowca ma zdecydowanie mniej miejsca niż w Punto i do tego niewygodne fotele. Żona jeździ na co dzień generalnie mogę polecić za bezawaryjność 

 

 

 

fotele w punto wygodniejsze? chyb jak masz te z regulacją ledźwi...

małe... podobne jak dla mnie... Nie sądzę żeby młodemu kierowcy na dojazdy zrobiło to jakąś różnicę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj ogłoszenie na okolicznych grupach na FB że kupisz aut takie i takie od właściciela i tyle. Ja tak Dustera kupiłem od właściciela i jestem mega zadowolony. Ja osobiście z handlarzami przestaje rozmawiać kiedy mówią że Panie igła... Znajoma tak właśnie kupiła ostatnio C4 igła, ciekawe w którym miejscu, a rupieć po uju. Po wpisaniu w wujka Google numeru okazało się że handlarz.

A firm skupujących tanie auta jest teraz full. U nas w blokowisku ulotek w ciul.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.