Skocz do zawartości

EV: 2020 300kW Mercedes EQC- 450km zasięgu... Tesla ist Kaput...


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, Polarny napisał:

Nie przesadzaj, że zasięg spada o połowę. To auto już się na trasy nadaje, więc można podyskutować, czy wybierać go zamiast parowozu. W segmencie "premiumowym" mają tak wysokie marże, że stać ich na sprzedaż elektryka w cenie bardzo zbliżonej do parowozu.

 

Taaa, dyskusja czy się nadaje w trasy na podstawie danych z katalogu i kilku zdjęć.  :hehe:

 

2 minuty temu, Polarny napisał:

Raczej śmieszy mnie to, że aspekt jazdy jest całkowicie w tych dyskusjach pomijany. Największą zabawę z auta masz chyba na postoju.

 

Mnie śmieszy to, że kupiłeś Skodę zamiast Subaru BRZ. Ewidentnie nie jest dla Ciebie ważne to, jak auto jeździ.

 

2 minuty temu, Polarny napisał:

No i wyszło szydło z worka. Silnik w aucie też cię pewnie nie obchodzi. Najważniejsze, czy dali fajną zabawkę multimedialną.

 

Nie. Nie obchodzi mnie zasięg tego elektryka. Dokładnie to napisałem. Racz łaskawie nie dyskutować z wypowiedziami, które sam wymyśliłeś skoro masz tu na piśmie moje prawdziwe wypowiedzi. One się lepiej nadają.

 

2 minuty temu, Polarny napisał:

I tu się mylisz, bo miejsca np. dla kierowcy czy pasażera z przodu jest podobnie dużo w obu modelach. A właśnie w jeździe jest różnica - i to diametralna.

Ale dobrze, że kolejny raz się przyznałeś, że to, jak auto JEŹDZI, praktycznie pomijasz.

 

Kolejny raz dyskutujesz z własnymi fantasmagoriami. Napisałem wyraźnie, że głównym kryterium wyboru pomiędzy i10 a i40 jest rozmiar auta, bo to największa różnica między nimi. I to też jest powód dla którego ludzie wybierają kombi klasy D zamiast miejskiego autka klasy A. Reszta ich cech jest zwykle tylko pochodną różnicy klas.

I to nie ja pomijam kwestię jazdy lecz Ty pomijasz kwestie jakiekolwiek inne. Ja kwestię jazdy stawiam po prostu między innymi kryteriami, na właściwym sobie miejscu. Na innym w przypadku zakupu sportowej zabawki i na innym w przypadku miejskiego toczydełka. Ty zaś próbujesz z uporem maniaka przekonać cały świat, że stojąc przed wyborem pomiędzy lodówką do przemieszczania się po mieście a lodówką do przemieszczania się po mieście należy koniecznie sprawdzić obie na torze.

:hehe: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Ryb napisał:

Taaa, dyskusja czy się nadaje w trasy na podstawie danych z katalogu i kilku zdjęć.

Na podstawie zdjęć to ty dyskutujesz, czy się do jazdy nadaje - nie ja.

A konkretnie - na podstawie zdjęć deski.

Dane katalogowe - czy ci się to podoba, czy nie - dużo mówią o tym, jak auto jeździ i czy warto się nad nim zastanowić.

Godzinę temu, Ryb napisał:

Mnie śmieszy to, że kupiłeś Skodę zamiast Subaru BRZ.

A było do kupienia za 95 tys.?

Tak jeszcze w kwestii "jak jeździ" - spojrzałem na dane techniczne.

Śmieszny moment obrotowy dostępny od 6 krpm ... czyli bez piłowania NIE JEŹDZI, a z piłowaniem ma przyspieszenie o niecałą sekundę lepsze od rodzinnego, krowiastego superba ... do tego jest mniejszy i wymiarowo i w kwestii rozstawu osi. Nie wiem, kto to kupuje. Chyba nikt - co zresztą widać.

Godzinę temu, Ryb napisał:

Napisałem wyraźnie, że głównym kryterium wyboru pomiędzy i10 a i40 jest rozmiar auta,

Czyli - pomijając kwestie miejsca, załóżmy że jadą Japończycy - oboma tymi modelami tak samo dobrze jedzie się autostradą przez 1000 km?

 

 

 

Godzinę temu, wladmar napisał:

W Tesli spada o polowe, dlaczego tu mialoby byc inaczej? Baterie pewnie sa te same. 

Pojemność spada o 29% przy zmianie temperatury z 23 do -18 stopni. Nie wiem, skąd wziąłeś tę "połowę" z tesli.

Godzinę temu, wladmar napisał:

Masz mapy Google na wyswietlaczu bez Android Auto? Uzywasz uchwytu z telefonem?

Map prawie nie używam, więc nie przeszkadza mi, że od czasu do czasu mam uchwyt z telefonem.

Kamera cofania też mi niepotrzebna - wystarczą czujniki.

Samochód służy mi do jazdy - nie do tego, żeby podczas tej jazdy w kółko wydzwaniać i sms-ować.

Godzinę temu, zinger napisał:

A pomyslales, ze ludzi sa rozni, maja rozne potrzeby i w rozny sposob pewne sprawy postrzegaja?

Sami to przyznają - samochodu nie kupują dla jazdy, tylko dla tableta. Tak, rozumiem to - wręcz o tym właśnie piszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Polarny napisał:

 

Map prawie nie używam, więc nie przeszkadza mi, że od czasu do czasu mam uchwyt z telefonem.

Kamera cofania też mi niepotrzebna - wystarczą czujniki.

Samochód służy mi do jazdy - nie do tego, żeby podczas tej jazdy w kółko wydzwaniać i sms-ować.

Sami to przyznają - samochodu nie kupują dla jazdy, tylko dla tableta. Tak, rozumiem to - wręcz o tym właśnie piszę.

Wlasnie nie rozumiesz.

Nie kupuja auta dla tabletu ale wazne jest zeby takowy i to sensownie wkomponowany w deske w tym aucie byl. I teraz, jak jest doklejony jak na doczepke, ze pasuje do reszty jak 'koziej dupie traba', to co niektorych to razi i o tym tu mowa.

To, ze Tobie te udogodnienia niepotrzebne nie znaczy, ze wszyscy tak maja. Nie znaczy tez, ze bez nich nie umieja juz jezdzic. Po prostu idziemy z duchem czasu i skoro takie asystenty sa to mozna z nich korzystac. Ja np nie wyobrazam sobie juz nowego auta bez ACC czy skrzyni automatycznej. Ale chyba nie sadzisz, ze bez nich innym autem nie pojade. Pojade, tylko po co.

Rozumiesz? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Polarny napisał:

A było do kupienia za 95 tys.?

 

Jest bliźniak:

https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-gt86-salon-pl-pierwszy-wlasciciel-jak-nowa-ID6AV1Po.html#3fc6347349

 

11 minut temu, Polarny napisał:

Tak jeszcze w kwestii "jak jeździ" - spojrzałem na dane techniczne.

Śmieszny moment obrotowy dostępny od 6 krpm ... czyli bez piłowania NIE JEŹDZI, a z piłowaniem ma przyspieszenie o niecałą sekundę lepsze od rodzinnego, krowiastego superba ... do tego jest mniejszy i wymiarowo i w kwestii rozstawu osi. Nie wiem, kto to kupuje. Chyba nikt - co zresztą widać.

 

Zachowam sobie ten post, bo jest on żywym dowodem na dwie rzeczy:

 

1. Papier nic nie mówi o tym jak auto jeździ

2. Wyciągając wnioski o tym jak auto jedzie na podstawie papierowych danych (do czego namawiasz wyżej w tym wątku) i pisząc to co napisałeś udowodniłeś jak bardzo nie masz pojęcia o temacie

 

Stwierdzenie, że BRZ/GT86 nie jeździ mogło paść tylko z ust internetowego dyletanta, nie mającego zielonego pojęcia o tych samochodach. Celowo wybrałem ten model, ale nie sądziłem że połkniesz haczyk aż tak łatwo.

:lol::lol::lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, zinger napisał:

wazne jest zeby takowy i to sensownie wkomponowany w deske w tym aucie byl

Jak kiedyś wymyślą jakiś hiper-nowoczesny napęd oparty na najnowszych odkryciach mechaniki kwantowej, to wiesz o czym będzie tu dyskusja?

O tym, czy tablet się dobrze komponuje. I ew. czy tył nie jest za bardzo podobny do jakiegoś lexusa np.

20 minut temu, Ryb napisał:

Stwierdzenie, że BRZ/GT86 nie jeździ mogło paść tylko z ust internetowego dyletanta

Bez piłowania jeździ?

Krótkie pytanie, krótka odpowiedź, niedyletancie od tabletów.

 

I zdaj sobie sprawę, że prawie każde auto odpowiednio długo używane osiągnie w końcu cenę niższą niż 95 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Polarny napisał:

Bez piłowania jeździ?

Krótkie pytanie, krótka odpowiedź, niedyletancie od tabletów.

 

Nawet nie widziałeś tego auta z bliska ale uparcie się kompromitujesz. To nawet fajnie.

;l

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Polarny napisał:

Bez piłowania jeździ?

Zależy co rozumiesz pod pojęciem jeździ. Bo na 1/4 mili jest słabo.

 

Godzinę temu, Polarny napisał:

Chyba nikt - co zresztą widać.

Cała produkcja sprzedaje się na pniu. A czeka się dłużej niż na nową Skodę Superb w PL. Więc gdzie to widać? Skąd wziąłeś takie dane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, marcindzieg napisał:

Zależy co rozumiesz pod pojęciem jeździ. Bo na 1/4 mili jest słabo.

 

Wygląda na to, że jedyny człowiek w tym wątku będący ekspertem od niuansów w sportowym prowadzeniu bolidów typu Hyundai i10/i40 nie ma pojęcia o tym, do czego zostały stworzone jedne z najlepszych obecnie budżetowych sportowych samochodów.

:hehe:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Ryb napisał:

 

Wygląda na to, że jedyny człowiek w tym wątku będący ekspertem od niuansów w sportowym prowadzeniu bolidów typu Hyundai i10/i40 nie ma pojęcia o tym, do czego zostały stworzone jedne z najlepszych obecnie budżetowych sportowych samochodów.

:hehe:

 

Bo jak widzisz nie liczy się wyważenie, napęd, prowadzenie i takie tam inne pierdoły.

 

Ale jesteś złośliwy ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Ryb napisał:

 

Nawet nie widziałeś tego auta z bliska ale uparcie się kompromitujesz. To nawet fajnie.

;l

 

Zgrywasz takiego mądralę, a na proste pytanie reagujesz odruchem obronnym.

 

6 minut temu, marcindzieg napisał:

Bo jak widzisz nie liczy się wyważenie, napęd, prowadzenie i takie tam inne pierdoły.

On to widzi - liczy się tablecik.

O napęd zapytałem i cisza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, marcindzieg napisał:

No ale co ma Ci powiedzieć o napędzie ze zdjęć?

Ze zdjęć to tylko tablecik. Ale - ponieważ uznał mnie za dyletanta - to zapewne sam jest takim fachowcem, że podstawowe dane o napędzie posiada. Tym bardziej, że sam wybrał przykład takiego a nie innego samochodu. No i twierdzi, że trzeba zobaczyć auto z bliska i już się wie, jak jeździ.

40 minut temu, marcindzieg napisał:

Cała produkcja sprzedaje się na pniu. A czeka się dłużej niż na nową Skodę Superb w PL.

Niech produkują tego tyle co superbów, to zobaczymy, jak im będzie schodziło.

Na ferrari czeka się 2 lata - ale dlatego, że sztucznie zaniżają produkcję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Ryb napisał:

 

Wygląda na to, że jedyny człowiek w tym wątku będący ekspertem od niuansów w sportowym prowadzeniu bolidów typu Hyundai i10/i40 nie ma pojęcia o tym, do czego zostały stworzone jedne z najlepszych obecnie budżetowych sportowych samochodów.

:hehe:

 

Przeciez w watku pare miesiecy temu udowadnial, ze Superb jest prawie tak samo szybki jak Porshe. BTW najnowszego najmocniejszego superba objechala slabsza i ciezsza insinia GSI na torze. Superb to auto tylko na prosta i u nas to doskonale widac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, wujekcybul napisał:

Przeciez w watku pare miesiecy temu udowadnial, ze Superb jest prawie tak samo szybki jak Porshe.

Nie, funkcjonalny analfabeto - nic takiego nie pisałem. Nawet ci cytowałem ten fragment i cierpliwie tłumaczyłem, co miałem na myśli. Jak widać - nie pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.