Jump to content

Ecoboost - sprawdzanie poziomu oleju


wujek
 Share

Recommended Posts

Chcialem sprawdzic olej i normalnie zdebialem. Bagnet jest czarny olej tez czarny i za cholere nie wiem jaki jest stan. Pierwszy raz sie z takim czyms spotykam. Do tej pory bagnet byl srebrny i bylo bardzo dobrze widac. Pacjent 1.0T ecoboost. Wiec nie wiem czy mam olej czy nie. :hehe: Brawo Ford.

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, wujekcybul napisał:

Chcialem sprawdzic olej i normalnie zdebialem. Bagnet jest czarny olej tez czarny i za cholere nie wiem jaki jest stan. Pierwszy raz sie z takim czyms spotykam. Do tej pory bagnet byl srebrny i bylo bardzo dobrze widac. Pacjent 1.0T ecoboost. Wiec nie wiem czy mam olej czy nie. :hehe: Brawo Ford.

 

W fiescie mk6 1.4 mojej :piekna:  jest to samo. I też mnie to irytuje. Ale mam sposób. Po prostu tam nie zaglądam i tylko wymieniam raz w roku 😄

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, Gregs0N napisał:

1.6 TiVCT ma to samo 😄

patrząc pod pewnym kątem widać granicę dokąd sięga olej... strasznie to irytujące

Dzis jeszcze raz sprobuje moze pod katem popatrze. :phi:

Link to comment
Share on other sites

Dnia 5.09.2018 o 19:01, wujekcybul napisał:

Chcialem sprawdzic olej i normalnie zdebialem. Bagnet jest czarny olej tez czarny i za cholere nie wiem jaki jest stan. Pierwszy raz sie z takim czyms spotykam. Do tej pory bagnet byl srebrny i bylo bardzo dobrze widac. Pacjent 1.0T ecoboost. Wiec nie wiem czy mam olej czy nie. :hehe: Brawo Ford.

Ja jak ostatnio u żony sprawdzałem to był normalny* Co innego w moim Nissanie, tam nigdy nie wiadomo jaki jest poziom oleju, bo bagnet nierówno ubrudzony z każdej strony strony :hehe:

 

* dawno nie sprawdzałem, może też już bagnet jest czarny :totalszok:

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dnia 5.09.2018 o 19:01, wujekcybul napisał:

Wiec nie wiem czy mam olej czy nie. :hehe: Brawo Ford.

 

Da się ogarnąć, ale łatwo nie jest ;] 0

Wydaje mi się, że gorzej jest zobaczyć stan świeżego oleju. Mam zakodowane, że przy wymianie zalewam 3,5l (1.6) i sprawdzam po pół roku ;] 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Dnia ‎2018‎-‎10‎-‎10 o 07:24, bartekm napisał:

Wczoraj sprawdziłem poziom oleju, bagnet czarny, olej też ciemny - trzeba patrzeć pod światło. Niemniej uważam, że przy francuskiej myśli technicznej w 1.2 tce i tak Niemcy spisali się na piątkę ;]

Tam jeszcze gorzej?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.