Jump to content
Zuraw

Przypomnijcie jak to jest z rozrusznikami?

Recommended Posts

W 1.1 jest ten sam co 1.2 mpi 8v? Czy w 16v jest taki sam jak w 8v? Czy w 1.4 jest też to samo, a jeśli nie to od czego? 

Muszę zregenerować rozrusznik w swoim pokraku czyli 1.2 8v, a żeby nie czekać Bóg wie ile (muszę wyjąć, wysłać, poczekać aż zregenerują i przyślą), to chcę kupić jakiegoś trupa, zregenerować i zamienić. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

eehh niby pasi od 1.1 do .1.2 16v....mi nie pasowało( u znajomego z tym samym silnikiem pasowało w sensie kręcił ,odpalał )...wydaje mi się ze to loteria...ja kupiłem rozrusznik ( z przekładnią  ) z konkretnym numerem i tyle...jeżeli miałbym problem z rozrusznikiem to bym szukał tego samego.. mój to  1kw hitachi ( od 1.4 silnika )

08abf3b17e8fd163gen.jpg

Edited by roach

Share this post


Link to post
Share on other sites

To kup 0,8kw od sc.1.1spi/mpi przedzmianowe(nie z 600),punto 1.2spi(mpi60km ma inny),punto/palio/siena 75.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W 1.1SPI miałem 0.8kW 

W 1.2 16V 82km mam 0.9kW.

Co dziwne oba są takie same. Pasują pod skrzynie C514.  I oba są oryginały MM. 

 

W 1.2 wytarly mi się tulejki i się blokował. Wiec wziąłem przełożyłem caly wirnik do obudowy górnej z 1.1 i pasuje. Wirnik miał delikatnie grubszy drut. Komutator miał tyle samo wyjść jednak w 1.1 były dwie szczotki a w 1.2 już 3 bodajże albo 4.(nie pamiętam dokładnie) 

Z różnic jeszcze to w 1.1 były cewki przykrecane do obudowy a w 1.2 już były blokowane drutami. Ale to chyba średnio Cię interesuje. 

Mi z 1.1 do 1.2 16v pasował i odwrotnie również. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z 1,1 SPI 99r na 100% pasuje i do 1,2 MPI 75km z Punto/sieny ze skrzynia sportingową 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mnie przez dłuuuuugi czas t-jetem kręcił 0,8kW i nie narzekał.

Dajesz do Cibickiego, na następny dzień powinien ogarnać.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 12.09.2018 o 15:55, Kooboosh napisał:

mnie przez dłuuuuugi czas t-jetem kręcił 0,8kW i nie narzekał.

Dajesz do Cibickiego, na następny dzień powinien ogarnać.

Za późno już. Ale z ciekawości spytam ile ten Cibicki bierze za regenerację? Bo jak tamten przyjdzie to ten z pokraka będzie do regeneracji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 10.09.2018 o 22:52, PermDude napisał:

 

Mi z 1.1 do 1.2 16v pasował i odwrotnie również. 

Czyli Hitachi 1kw 10 zębów będzie pasował pod silnik 1.1spi i skrzynię c514? Dla pewności bo sam taki mam i nie wiem co z nim zrobić?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 14.09.2018 o 19:16, Zuraw napisał:

Za późno już. Ale z ciekawości spytam ile ten Cibicki bierze za regenerację? Bo jak tamten przyjdzie to ten z pokraka będzie do regeneracji.

stówkę

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.