Zuraw Napisano 10 Września 2018 Udostępnij Napisano 10 Września 2018 W 1.1 jest ten sam co 1.2 mpi 8v? Czy w 16v jest taki sam jak w 8v? Czy w 1.4 jest też to samo, a jeśli nie to od czego? Muszę zregenerować rozrusznik w swoim pokraku czyli 1.2 8v, a żeby nie czekać Bóg wie ile (muszę wyjąć, wysłać, poczekać aż zregenerują i przyślą), to chcę kupić jakiegoś trupa, zregenerować i zamienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roach Napisano 10 Września 2018 Udostępnij Napisano 10 Września 2018 eehh niby pasi od 1.1 do .1.2 16v....mi nie pasowało( u znajomego z tym samym silnikiem pasowało w sensie kręcił ,odpalał )...wydaje mi się ze to loteria...ja kupiłem rozrusznik ( z przekładnią ) z konkretnym numerem i tyle...jeżeli miałbym problem z rozrusznikiem to bym szukał tego samego.. mój to 1kw hitachi ( od 1.4 silnika ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 10 Września 2018 Udostępnij Napisano 10 Września 2018 To kup 0,8kw od sc.1.1spi/mpi przedzmianowe(nie z 600),punto 1.2spi(mpi60km ma inny),punto/palio/siena 75. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PermDude Napisano 10 Września 2018 Udostępnij Napisano 10 Września 2018 W 1.1SPI miałem 0.8kW W 1.2 16V 82km mam 0.9kW. Co dziwne oba są takie same. Pasują pod skrzynie C514. I oba są oryginały MM. W 1.2 wytarly mi się tulejki i się blokował. Wiec wziąłem przełożyłem caly wirnik do obudowy górnej z 1.1 i pasuje. Wirnik miał delikatnie grubszy drut. Komutator miał tyle samo wyjść jednak w 1.1 były dwie szczotki a w 1.2 już 3 bodajże albo 4.(nie pamiętam dokładnie) Z różnic jeszcze to w 1.1 były cewki przykrecane do obudowy a w 1.2 już były blokowane drutami. Ale to chyba średnio Cię interesuje. Mi z 1.1 do 1.2 16v pasował i odwrotnie również. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 11 Września 2018 Udostępnij Napisano 11 Września 2018 Z 1,1 SPI 99r na 100% pasuje i do 1,2 MPI 75km z Punto/sieny ze skrzynia sportingową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 12 Września 2018 Udostępnij Napisano 12 Września 2018 mnie przez dłuuuuugi czas t-jetem kręcił 0,8kW i nie narzekał. Dajesz do Cibickiego, na następny dzień powinien ogarnać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 14 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2018 Dnia 12.09.2018 o 15:55, Kooboosh napisał: mnie przez dłuuuuugi czas t-jetem kręcił 0,8kW i nie narzekał. Dajesz do Cibickiego, na następny dzień powinien ogarnać. Za późno już. Ale z ciekawości spytam ile ten Cibicki bierze za regenerację? Bo jak tamten przyjdzie to ten z pokraka będzie do regeneracji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 15 Września 2018 Udostępnij Napisano 15 Września 2018 Dnia 10.09.2018 o 22:52, PermDude napisał: Mi z 1.1 do 1.2 16v pasował i odwrotnie również. Czyli Hitachi 1kw 10 zębów będzie pasował pod silnik 1.1spi i skrzynię c514? Dla pewności bo sam taki mam i nie wiem co z nim zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 18 Września 2018 Udostępnij Napisano 18 Września 2018 Dnia 14.09.2018 o 19:16, Zuraw napisał: Za późno już. Ale z ciekawości spytam ile ten Cibicki bierze za regenerację? Bo jak tamten przyjdzie to ten z pokraka będzie do regeneracji. stówkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.