Skocz do zawartości
Zuraw

Przypomnijcie jak to jest z rozrusznikami?

Rekomendowane odpowiedzi

W 1.1 jest ten sam co 1.2 mpi 8v? Czy w 16v jest taki sam jak w 8v? Czy w 1.4 jest też to samo, a jeśli nie to od czego? 

Muszę zregenerować rozrusznik w swoim pokraku czyli 1.2 8v, a żeby nie czekać Bóg wie ile (muszę wyjąć, wysłać, poczekać aż zregenerują i przyślą), to chcę kupić jakiegoś trupa, zregenerować i zamienić. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

eehh niby pasi od 1.1 do .1.2 16v....mi nie pasowało( u znajomego z tym samym silnikiem pasowało w sensie kręcił ,odpalał )...wydaje mi się ze to loteria...ja kupiłem rozrusznik ( z przekładnią  ) z konkretnym numerem i tyle...jeżeli miałbym problem z rozrusznikiem to bym szukał tego samego.. mój to  1kw hitachi ( od 1.4 silnika )

08abf3b17e8fd163gen.jpg

Edytowane przez roach

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

To kup 0,8kw od sc.1.1spi/mpi przedzmianowe(nie z 600),punto 1.2spi(mpi60km ma inny),punto/palio/siena 75.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

W 1.1SPI miałem 0.8kW 

W 1.2 16V 82km mam 0.9kW.

Co dziwne oba są takie same. Pasują pod skrzynie C514.  I oba są oryginały MM. 

 

W 1.2 wytarly mi się tulejki i się blokował. Wiec wziąłem przełożyłem caly wirnik do obudowy górnej z 1.1 i pasuje. Wirnik miał delikatnie grubszy drut. Komutator miał tyle samo wyjść jednak w 1.1 były dwie szczotki a w 1.2 już 3 bodajże albo 4.(nie pamiętam dokładnie) 

Z różnic jeszcze to w 1.1 były cewki przykrecane do obudowy a w 1.2 już były blokowane drutami. Ale to chyba średnio Cię interesuje. 

Mi z 1.1 do 1.2 16v pasował i odwrotnie również. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Z 1,1 SPI 99r na 100% pasuje i do 1,2 MPI 75km z Punto/sieny ze skrzynia sportingową 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

mnie przez dłuuuuugi czas t-jetem kręcił 0,8kW i nie narzekał.

Dajesz do Cibickiego, na następny dzień powinien ogarnać.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.09.2018 o 15:55, Kooboosh napisał:

mnie przez dłuuuuugi czas t-jetem kręcił 0,8kW i nie narzekał.

Dajesz do Cibickiego, na następny dzień powinien ogarnać.

Za późno już. Ale z ciekawości spytam ile ten Cibicki bierze za regenerację? Bo jak tamten przyjdzie to ten z pokraka będzie do regeneracji.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.09.2018 o 22:52, PermDude napisał:

 

Mi z 1.1 do 1.2 16v pasował i odwrotnie również. 

Czyli Hitachi 1kw 10 zębów będzie pasował pod silnik 1.1spi i skrzynię c514? Dla pewności bo sam taki mam i nie wiem co z nim zrobić?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.09.2018 o 19:16, Zuraw napisał:

Za późno już. Ale z ciekawości spytam ile ten Cibicki bierze za regenerację? Bo jak tamten przyjdzie to ten z pokraka będzie do regeneracji.

stówkę

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.