wesol Napisano 14 Września 2018 Udostępnij Napisano 14 Września 2018 Przymierzam się kupić Laczka dla kobiety w hatchbacku. Do marki mam sentyment, Lanos do zabawy nadal stoi w garażu. Silnik 1.6 jak widzę to w sumie identyko jak Lanos , 1.4 niemalże , 1.8 to zmniejszone 2.0. Domyślam sie ,że jakość blach i zabezpieczenia podobne jak w Lanosie chociażby a tu było róznie. Jeden przegnity , drugi nawet bez purchelka a jak Lacetti pod tym względem?? Czy były opcje full z silnikiem 1.4?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 14 Września 2018 Udostępnij Napisano 14 Września 2018 Ja mialem z 2009 roku z silnikiem 1.4. Ani grama rdzy do 2018 roku nie stwoerdzilem (sprzedany niedawno). Full wypas to to nie byl ale mial 2 poduszki, abs i klimatyzacje manualna. Po przesiadce z Nubiry 1.6 stwierdzam ze sa to bardzo podobne auta, jednak Lacetti jest bardziej dopracowane i troche lepiej wyciszone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 14 Września 2018 Udostępnij Napisano 14 Września 2018 3 godziny temu, wesol napisał: Przymierzam się kupić Laczka dla kobiety w hatchbacku. Do marki mam sentyment, Lanos do zabawy nadal stoi w garażu. Silnik 1.6 jak widzę to w sumie identyko jak Lanos , 1.4 niemalże , 1.8 to zmniejszone 2.0. Domyślam sie ,że jakość blach i zabezpieczenia podobne jak w Lanosie chociażby a tu było róznie. Jeden przegnity , drugi nawet bez purchelka a jak Lacetti pod tym względem?? Czy były opcje full z silnikiem 1.4?? Szczerze mówiąc przegnitego lacetona to nigdy nie widziałem... Obstawiam że zardzewiały to musi być po jakichś grubszych przygodach i naprawach w szopie u Zenka... Full opcje hatchback to raczej sprowadzane. I z dieslem w większosci lub 1.8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 14 Września 2018 Udostępnij Napisano 14 Września 2018 Mój (rodziców już teraz), rocznik 2007, jak na razie nie ma śladów rdzy. Teścia sedan wcześniej miał purchla na łączeniu tylnego zderzaka i nadkola, ale to raczej z powodu kiepskiej naprawy szkody w tym miejscu przez ASO (zresztą w momencie sprzedaży auto pojechało do nich na poprawkę, bo wyszło jeszcze przed upływem gwarancji na nanprawę). Podsumowując, normalnie użytkowane auto, bez napraw blacharskich i nie utopione wcześniej nie powinno mieć rdzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kwa Napisano 14 Września 2018 Udostępnij Napisano 14 Września 2018 Mój Lacetti, z 2007 roku, którego sprzedałam kilkanaście dni temu, nie miał żadnych śladów rdzy. Ale był bezwypadkowy i bezkolizyjny. kwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miromat Napisano 14 Września 2018 Udostępnij Napisano 14 Września 2018 Mój to rocznik 2006, ale jeździ od 2007, bez żadnych przygód wypadkowych. Jedyna rdza jaka się pojawiła to purchle na tylnych nadkolach przy zawiniętym rancie. Prawą stronę robiłem u blacharza/lakiernika rok temu, po Nowym Roku będę musiał zrobić lewą, aby nie dopuścić do większego rozprzestrzenienia się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Novy81 Napisano 15 Września 2018 Udostępnij Napisano 15 Września 2018 Mój niestety rdzewiał. Rocznik 2006. Trzeba było robić progi i tylne nadkola. Lanosa też miałem, gdy był sprzedawany progi nie istniały ( rocznik 2000 ) a na błotnikach tylnych także wyszła ruda. Dziwi mnie że niektórzy piszą że Lanosy raczej nie rdzewieją. Ja widziałem mnóstwo skorodowanych, problem nie występował w wersjach made in Korea. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 15 Września 2018 Udostępnij Napisano 15 Września 2018 U mnie lekki rdzawy nalot występował na elementach zawieszenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 15 Września 2018 Udostępnij Napisano 15 Września 2018 Dnia 14.09.2018 o 11:44, wesol napisał: Czy były opcje full z silnikiem 1.4?? pamiętam że oglądałem w 2008r w salonie nówkę 1.4 bardzo fajna sport, spoilerki alusy itp, 1.6 nie było w tej wersji wtedy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebaSRS Napisano 23 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2018 U mnie Lacetti MY05 (produkcja końcówka 2004), wyglądał tak -https://forum.chevroletteampoland.com/viewtopic.php?f=79&t=7493 W drugim Lacetti, MY07 (produkcja koniec 2006), już poprawiałem konserwację + robiłem małą łatkę, poki co się trzyma, ale jeszcze z rok/dwa i trzeba będzie całe wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 23 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2018 Godzinę temu, SebaSRS napisał: U mnie Lacetti MY05 (produkcja końcówka 2004), wyglądał tak -https://forum.chevroletteampoland.com/viewtopic.php?f=79&t=7493 W drugim Lacetti, MY07 (produkcja koniec 2006), już poprawiałem konserwację + robiłem małą łatkę, poki co się trzyma, ale jeszcze z rok/dwa i trzeba będzie całe wymienić. A obydwa auta od nowości w Twoich rękach? U mnie śladu nie ma... Auto krajowe z 2008... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebaSRS Napisano 26 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2018 MY07 od początku w naszych rękach, co prawda jedna strona była naprawiana, ale rdza jest również na tej nienaprawianej. MY05 - kupiony w tym roku, ale naprawiany na progach nie był. Na forum CTP, da się znaleźć takie zdjęcia: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart1500 Napisano 26 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2018 To ja wstawię zdjecia mojej rdzy na progach. Zdziwicie się. Egzemplarz bezwypadkowy. Końcówka 2004r. Musi wyjechać z garażu, to zrobię. Na razie stoi bez kół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.