Cinos Napisano 18 Września 2018 Udostępnij Napisano 18 Września 2018 https://www.seat-auto.pl/content/dam/countries/pl/cenniki/leon-cennik-2019.pdf jak mówili inżynierowie VW, tak zrobili 3 podstawowe jednostki silnikowe w róznej wersji mocowej. nie ma 1.2 TSI 1.4 TSI i 1.8 TSI 1.0 TSI 115 1.5 TSI 130/150 2.0 TSI 190 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 18 Września 2018 Udostępnij Napisano 18 Września 2018 8 minut temu, Cinos napisał: https://www.seat-auto.pl/content/dam/countries/pl/cenniki/leon-cennik-2019.pdf jak mówili inżynierowie VW, tak zrobili 3 podstawowe jednostki silnikowe w róznej wersji mocowej. nie ma 1.2 TSI 1.4 TSI i 1.8 TSI 1.0 TSI 115 1.5 TSI 130/150 2.0 TSI 190 No to teraz trzeba poczekac ze 3-4 lata, az wprowadza kolejne poprawki I bedzie mozna spokojnie kupowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 18 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2018 24 minuty temu, Maciej__ napisał: No to teraz trzeba poczekac ze 3-4 lata, az wprowadza kolejne poprawki I bedzie mozna spokojnie kupowac z tej perspektywy to chyba tylko 1.0 TSI jest świeżakiem 1.5 TSI EVO to rozwinięcie 1.4 TSI, a 2.0 TSI już ładują od Golfa 7 czyli 2013 roku jakoś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 18 Września 2018 Udostępnij Napisano 18 Września 2018 Wniosek: brać 1.2tsi póki jeszcze są Wniosek 2: leon jest tańszy od golfa tylko przy połączeniu rabatu "lojalnościowego" i odkupu. Wniosek 3: VW ma dużo lepsze opcje kredytu. Wniosek 4: VAG chyba nie chcą sprzedawać seata w PL... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 18 Września 2018 Udostępnij Napisano 18 Września 2018 33 minuty temu, Cinos napisał: z tej perspektywy to chyba tylko 1.0 TSI jest świeżakiem 1.5 TSI EVO to rozwinięcie 1.4 TSI, a 2.0 TSI już ładują od Golfa 7 czyli 2013 roku jakoś 1.0 TFSI jest w Audi A3 od dwóch lat... A 1.5 to rozwinięcie 1.4, ale bardzo spore - i rzeczywistość nie jest aż tak różowa... Brałbym 1.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 18 Września 2018 Udostępnij Napisano 18 Września 2018 Szkoda tego 1.4 bo to ponoc jeden z bardziej udanych silnikow byl(pisze o jego ostatniej wersji). Niezle osiagi i rozsadne spalanie. Podobno sie juz zbytnio nie psuja W sumie mam taka nadzieje, bo siedzi tez w moim aucie Ten 1.5 co go zastapil ma m.in dpfa. Jak pisza wyzej, poczekac kilka lat, poprawia co trzeba i mozna kupowac:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 18 Września 2018 Udostępnij Napisano 18 Września 2018 Przedstawiciele handlowi jeżdżący Skodami szybko zweryfikują żywotność silnika 1.0 TSI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomy Napisano 18 Września 2018 Udostępnij Napisano 18 Września 2018 Godzinę temu, pejus1982 napisał: Przedstawiciele handlowi jeżdżący Skodami szybko zweryfikują żywotność silnika 1.0 TSI. Ph potrafią zarżnąć nie jeden silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 18 Września 2018 Udostępnij Napisano 18 Września 2018 U mnie śmigają na DCI by Renault i Dacia i okazuje się, że to całkiem fajne silniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 18 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2018 Octavia to samo https://az749841.vo.msecnd.net/sitesplpl/alv1/e2f7755f-acb5-49cb-84ad-0e4763a0df8b/cennik_octavia_rok_modelowy_2019.0e199b0be12ba59bbdc046b3c4738d53.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 18 Września 2018 Udostępnij Napisano 18 Września 2018 70k za podstawową octavię 1.0, do tego jeszcze kredyt z RRSO ponad 7% W Skodzie chyba zaczęli coś przypalać... w końcu w CZ wolno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 18 Września 2018 Udostępnij Napisano 18 Września 2018 2 godziny temu, pejus1982 napisał: Przedstawiciele handlowi jeżdżący Skodami szybko zweryfikują żywotność silnika 1.0 TSI. Nie wróżę tym silnikom długiego życia u przedstawicieli handlowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 18 Września 2018 Udostępnij Napisano 18 Września 2018 31 minut temu, iwik napisał: 70k za podstawową octavię 1.0, do tego jeszcze kredyt z RRSO ponad 7% W Skodzie chyba zaczęli coś przypalać... w końcu w CZ wolno. Za takie przyzwoite minimum, czyli wersję Ambition + pakiet amazing + lakier metalik ponad 80kzł. Chyba przeciętny Kowalski będzie kupował auta klasy B takie jak Polo, Fabia, Clio bo rozmiarami są jak kompakty z dawnych lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 18 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2018 3 godziny temu, iwik napisał: 70k za podstawową octavię 1.0, do tego jeszcze kredyt z RRSO ponad 7% W Skodzie chyba zaczęli coś przypalać... w końcu w CZ wolno. VW ma za dobrą sprzedaż ceny Leonów też w górę Leon 1.8 TSI FR kosztował tyle co teraz 1.5 TSI 150 FR... zobaczymy co będzie w Golfie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 18 Września 2018 Udostępnij Napisano 18 Września 2018 Nie wróżę tym silnikom długiego życia u przedstawicieli handlowych Wystarczy odpowiednio ustalic limity na spalanie + dolozyc GPS i po klopocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 18 Września 2018 Udostępnij Napisano 18 Września 2018 3 godziny temu, Majkiel napisał: Nie wróżę tym silnikom długiego życia u przedstawicieli handlowych Bez przesady, 100-150 kkm przejedzie. A potem następny właściciel będzie dmuchał i chuchał, wymieniał olej co 5 kkm (i to jakiś najdroższy), studził turbinę, nie dawał w palnik na zimnym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gzes Napisano 18 Września 2018 Udostępnij Napisano 18 Września 2018 28 minut temu, Cinos napisał: VW ma za dobrą sprzedaż ceny Leonów też w górę Leon 1.8 TSI FR kosztował tyle co teraz 1.5 TSI 150 FR... zobaczymy co będzie w Golfie Jak w górę? Ostatnia cena 1.4 Fr 150hp to 93500 a teraz za 1.5 chcą 92800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 18 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2018 11 minut temu, gzes napisał: Jak w górę? Ostatnia cena 1.4 Fr 150hp to 93500 a teraz za 1.5 chcą 92800 https://www.seat-auto.pl/content/dam/countries/pl/cenniki/cennik-leon.pdf 88.500 1.8 TSI 90k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gzes Napisano 18 Września 2018 Udostępnij Napisano 18 Września 2018 19 minut temu, Cinos napisał: https://www.seat-auto.pl/content/dam/countries/pl/cenniki/cennik-leon.pdf 88.500 1.8 TSI 90k Fakt na krótko rzucili taką cenę dla oferty magazynowej ale myślę że niewiele osób się na nią załapało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 18 Września 2018 Udostępnij Napisano 18 Września 2018 Gdzieś coś czytałem że 1.5 zaliczył wpadkę, ale brak szczegółów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 19 Września 2018 Udostępnij Napisano 19 Września 2018 17 godzin temu, pejus1982 napisał: Przedstawiciele handlowi jeżdżący Skodami szybko zweryfikują żywotność silnika 1.0 TSI. Przeciez to od ponad 2 lat w innych modelach montuja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 19 Września 2018 Udostępnij Napisano 19 Września 2018 3 godziny temu, wujekcybul napisał: Przeciez to od ponad 2 lat w innych modelach montuja. No, ale nie ma zbyt wielu aut z przebiegiem ponad 100kkm, a to jakiś wyznacznik jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 19 Września 2018 Udostępnij Napisano 19 Września 2018 8 godzin temu, pejus1982 napisał: No, ale nie ma zbyt wielu aut z przebiegiem ponad 100kkm, a to jakiś wyznacznik jest. Wszyscy sie 3 cylindrow Forda bali a one spokojnie 170KM wytrzymuja. Duzo juz ma ponad 200kkm i jezdza. Uzywany silnik 3k to nie jest jakis majatek jakby kleknal vs wtryski i DKZ w dieselu. Takze ja nie wiem po co tyle biadolenia w VAG bedzie podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 19 Września 2018 Udostępnij Napisano 19 Września 2018 Dnia 18.09.2018 o 11:03, Cinos napisał: z tej perspektywy to chyba tylko 1.0 TSI jest świeżakiem 1.5 TSI EVO to rozwinięcie 1.4 TSI, a 2.0 TSI już ładują od Golfa 7 czyli 2013 roku jakoś no no. Takie rozwinięcie, że jest chyba z 9 nowości w tym silniku. Zastanawiałem się nad sportsvanem z tym silnikiem ale odpadł ze względu na DSG. inna głowica, rozrząd, cykl millera, inne doładowanie ze zmienną geometrią sterowaną elektrycznie, do tego GPF. Zmienione chłodzenie, inny układ wtryskowy. APS czyli specjalna masa natryskiwana na cylindry. Ze znanych rzeczy odłączanie cylindrów. No i olej 0w20. Jak dla mnie to praktycznie nowy silnik a nie rozwinięcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 19 Września 2018 Udostępnij Napisano 19 Września 2018 Godzinę temu, wujekcybul napisał: Wszyscy sie 3 cylindrow Forda bali a one spokojnie 170KM wytrzymuja. Duzo juz ma ponad 200kkm i jezdza. Uzywany silnik 3k to nie jest jakis majatek jakby kleknal vs wtryski i DKZ w dieselu. Takze ja nie wiem po co tyle biadolenia w VAG bedzie podobnie. Bo producenci nauczyli się już robić turbobenzyny po tych wszystkich spektakularnych fakapach na początku downsizingu. Śmiem twierdzić że osiągnęły już trwałość wolnossących. Ostatnio jechałem taksówką dacią logan z silnikiem 0,9 turbo z LPG z nalotem powyżej 200kkm. Taksówkarz piał z zachwytu nad tym loganem, ale jak zapytałem czy sam by sobie kupił do celów prywatnych na główne auto to powiedział że nie Powiedział że jak silnik padnie to sprzeda handlarzowi na części, bo to auto już dawno się zwróciło z dużą nawiązką i grosza na naprawę nie da tylko kupi drugie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volkov Napisano 19 Września 2018 Udostępnij Napisano 19 Września 2018 Dnia 18.09.2018 o 10:29, Cinos napisał: https://www.seat-auto.pl/content/dam/countries/pl/cenniki/leon-cennik-2019.pdf jak mówili inżynierowie VW, tak zrobili 3 podstawowe jednostki silnikowe w róznej wersji mocowej. nie ma 1.2 TSI 1.4 TSI i 1.8 TSI 1.0 TSI 115 1.5 TSI 130/150 2.0 TSI 190 Tylko nie 1.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volkov Napisano 19 Września 2018 Udostępnij Napisano 19 Września 2018 Dnia 18.09.2018 o 15:46, iwik napisał: 70k za podstawową octavię 1.0, do tego jeszcze kredyt z RRSO ponad 7% W Skodzie chyba zaczęli coś przypalać... w końcu w CZ wolno. W skodzie już dawno odlecieli. Jak dla mnie to te auta są zbyt drogie. Ja kury bym nie kupił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sowik85 Napisano 19 Września 2018 Udostępnij Napisano 19 Września 2018 39 minut temu, Jaruga napisał: Bo producenci nauczyli się już robić turbobenzyny po tych wszystkich spektakularnych fakapach na początku downsizingu. Śmiem twierdzić że osiągnęły już trwałość wolnossących. A mnie ostatnio wpadł w oko - stylizacyjnie- Hyundai i30 Fastback. Ładne auto Silnik 1.4 T-GDI 140KM - coś wiadomo o nim? Długo jest na rynku aby jakieś opinie zebrać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 19 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2018 3 godziny temu, eMdzeJ napisał: no no. Takie rozwinięcie, że jest chyba z 9 nowości w tym silniku. Zastanawiałem się nad sportsvanem z tym silnikiem ale odpadł ze względu na DSG. inna głowica, rozrząd, cykl millera, inne doładowanie ze zmienną geometrią sterowaną elektrycznie, do tego GPF. Zmienione chłodzenie, inny układ wtryskowy. APS czyli specjalna masa natryskiwana na cylindry. Ze znanych rzeczy odłączanie cylindrów. No i olej 0w20. Jak dla mnie to praktycznie nowy silnik a nie rozwinięcie. jak dla mnie mocne rozwinięcie ale zgadzam się ze wszystkim co napisałeś sam VW uznał EA211 i EA211 evo, a nie model o nowym typoszeregu ja jak na razie z 1.4 TSI EA211 CZCA 125KM jestem zadowolony, chętnie bym kupił takie 1.5 TSI 150 EVO, ale na razie posmigam jeszcze klekotem czemu odpadł ze względu na DSG? VW teraz ma nową skrzynię DSG7 do lepszego momentu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 20 Września 2018 Udostępnij Napisano 20 Września 2018 5 godzin temu, Cinos napisał: jak dla mnie mocne rozwinięcie ale zgadzam się ze wszystkim co napisałeś sam VW uznał EA211 i EA211 evo, a nie model o nowym typoszeregu ja jak na razie z 1.4 TSI EA211 CZCA 125KM jestem zadowolony, chętnie bym kupił takie 1.5 TSI 150 EVO, ale na razie posmigam jeszcze klekotem czemu odpadł ze względu na DSG? VW teraz ma nową skrzynię DSG7 do lepszego momentu Większość tych nowości jest w wersji 130km. 150km jest normalniejsza. Ma normalna turbinę, nie ma cyklu millera. Wszystko to ze względu na większą temperaturę spalin. Czemu nie DSG w 1.5? Bo przynajmniej do sportsvana wkładają/wkładali tą samą suchą skrzynię, która pierdzieli się przy większych przebiegach. Autem mam zamiar przejechać do 200 tys wiec nie mam ani zdrowia, ochoty i czasu bawić się w wymianę/naprawę skrzyni. Tak wiem fanatycy VW powiedzą że to się nie psuje. Ciekawe co na to ludzie na forach VW którzy na skrzynie o tym kodzie strasznie marudzą. Druga sprawa... DSG jak na automat jeździ średnio. Największą różnicę widać przy pełzaniu. Jeździłem kilkoma i wszystkie tak mają i mi to osobiście nie pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 20 Września 2018 Udostępnij Napisano 20 Września 2018 Dnia 18.09.2018 o 17:03, Cinos napisał: z tej perspektywy to chyba tylko 1.0 TSI jest świeżakiem 1.5 TSI EVO to rozwinięcie 1.4 TSI, a 2.0 TSI już ładują od Golfa 7 czyli 2013 roku jakoś 1.5 TSI to jednak nowa konstrukcja. Z 1.4 TSI to tam niewiele zostało Ja bym zachował rezerwę. Najbardziej sprawdzonym wyborem IMO jest teraz 2.0 TSI - na rynku już od paru lat, po wielu poprawkach, które wyeliminowały choroby wieku dziecięcego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 20 Września 2018 Udostępnij Napisano 20 Września 2018 Godzinę temu, Manx napisał: 1.5 TSI to jednak nowa konstrukcja. Z 1.4 TSI to tam niewiele zostało Ja bym zachował rezerwę. Najbardziej sprawdzonym wyborem IMO jest teraz 2.0 TSI - na rynku już od paru lat, po wielu poprawkach, które wyeliminowały choroby wieku dziecięcego. Jesteś pewien, że obecny 2.0tsi 190KM (w leonie i octavii) to ten sam co poprzednio? poza tym gdzie 1.4 a gdzie 2.0 jak tu je porównywać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregoryj Napisano 20 Września 2018 Udostępnij Napisano 20 Września 2018 12 godzin temu, Jaruga napisał: Bo producenci nauczyli się już robić turbobenzyny po tych wszystkich spektakularnych fakapach na początku downsizingu. Śmiem twierdzić że osiągnęły już trwałość wolnossących. Ostatnio jechałem taksówką dacią logan z silnikiem 0,9 turbo z LPG z nalotem powyżej 200kkm. Taksówkarz piał z zachwytu nad tym loganem, ale jak zapytałem czy sam by sobie kupił do celów prywatnych na główne auto to powiedział że nie Powiedział że jak silnik padnie to sprzeda handlarzowi na części, bo to auto już dawno się zwróciło z dużą nawiązką i grosza na naprawę nie da tylko kupi drugie Chcialbym widziec ta turbobenzyne po 400-500 tys km w cyklu mieszanym, bo standardowy wolnossak tyle jezdzil, a nie mowie o lepszych ktore 500-700 tysi robily. 200 tysi to silnik bez fakapa powinien robic kazdy nawet turbo evo hiper maks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregoryj Napisano 20 Września 2018 Udostępnij Napisano 20 Września 2018 14 godzin temu, wujekcybul napisał: Wszyscy sie 3 cylindrow Forda bali a one spokojnie 170KM wytrzymuja. Duzo juz ma ponad 200kkm i jezdza. Uzywany silnik 3k to nie jest jakis majatek jakby kleknal vs wtryski i DKZ w dieselu. Takze ja nie wiem po co tyle biadolenia w VAG bedzie podobnie. No nie wiem. ja tam mialem kolege z pracy co na gwarancji 2 razy mu silnik wymieniali. Pozbyl sie turbo forda i kupil ..... mazde wolnossaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 20 Września 2018 Udostępnij Napisano 20 Września 2018 1 godzinę temu, gregoryj napisał: Chcialbym widziec ta turbobenzyne po 400-500 tys km w cyklu mieszanym, bo standardowy wolnossak tyle jezdzil, a nie mowie o lepszych ktore 500-700 tysi robily. 200 tysi to silnik bez fakapa powinien robic kazdy nawet turbo evo hiper maks Aż takim optymistą to nie jestem i też nie wierzę żeby przejechał więcej niż 300tys. bez grubszej roboty Ale teraz jest inna koncepcja robienia samochodów. Mają służyć bezproblemowo PIERWSZEMU właścicielowi, a mało który natłucze wiecej niż te 200tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 20 Września 2018 Udostępnij Napisano 20 Września 2018 Dnia 18.09.2018 o 19:40, wladmar napisał: studził turbinę, nie dawał w palnik na zimnym... W 1.0 jest taka elektryczna pompka oleju która nawet po wyłączeniu silnika pompuje olej na turbine sprawdzone organoleptycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
umberto Napisano 20 Września 2018 Udostępnij Napisano 20 Września 2018 12 minut temu, demoneczek napisał: W 1.0 jest taka elektryczna pompka oleju która nawet po wyłączeniu silnika pompuje olej na turbine sprawdzone organoleptycznie może takie rozwiązanie stosowane jest we wszystkich autach z systemem Start&stop? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweu Napisano 20 Września 2018 Udostępnij Napisano 20 Września 2018 42 minuty temu, demoneczek napisał: W 1.0 jest taka elektryczna pompka oleju która nawet po wyłączeniu silnika pompuje olej na turbine sprawdzone organoleptycznie A to nie jest pompka elektryczna wody ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 20 Września 2018 Udostępnij Napisano 20 Września 2018 12 godzin temu, gregoryj napisał: No nie wiem. ja tam mialem kolege z pracy co na gwarancji 2 razy mu silnik wymieniali. Pozbyl sie turbo forda i kupil ..... mazde wolnossaka No coz mial pecha 170KM ba i 200KM w sporcie robia ale wtedy silnik dlugo nie wytrzymuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 20 Września 2018 Udostępnij Napisano 20 Września 2018 2 godziny temu, paweu napisał: A to nie jest pompka elektryczna wody ? Tak I w fiescie i ibizie to mam. Bulgocze jak silnik wylacze musi byc jakies sprytne bo rzeczywiscie dziala po palowaniu a nie za kazdym razem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 21 Września 2018 Udostępnij Napisano 21 Września 2018 7 godzin temu, wujekcybul napisał: Tak I w fiescie i ibizie to mam. Bulgocze jak silnik wylacze musi byc jakies sprytne bo rzeczywiscie dziala po palowaniu a nie za kazdym razem. No i Start&Stop nie wyłączy silnika, jeżeli temperatura turbiny jest zbyt wysoka, a jeżeli zgasisz "na siłę", to faktycznie coś tam bulgocze jeszcze przez minutę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 21 Września 2018 Udostępnij Napisano 21 Września 2018 Dnia 20.09.2018 o 13:27, TomekD000 napisał: Jesteś pewien, że obecny 2.0tsi 190KM (w leonie i octavii) to ten sam co poprzednio? poza tym gdzie 1.4 a gdzie 2.0 jak tu je porównywać Tak. Wersja 190 KM jest już od jakis 2-3 lat jest stosowana w niektórych modelach koncernu obok wersji 2xx-konnych. Zastąpiła 1.8 TSI. Tak było w SUVAch VW, Passacie i w różnych modelach Audi. Czytałem, że różni się osprzętem i oprogramowaniem od tych mocniejszych wersji. Już od dłuższego czasu było wiadomo że docelowo wszędzie zastąpi wycofywany 1.8 TSI 180 KM. Porównywanie nie ma sensu faktycznie, bo różnica w cenie pomiędzy podstawowym 1.5 130 KM a podstawowym 2.0 190 KM, to 23 000 zł, a 1.5 TSI 150 vs 2.0 TSI 190 to 8000 zł (oba z DSG). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 21 Września 2018 Udostępnij Napisano 21 Września 2018 23 godziny temu, paweu napisał: A to nie jest pompka elektryczna wody ? A może .... bulgocze fajnie po ostrej jezdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 22 Września 2018 Udostępnij Napisano 22 Września 2018 Dnia 18.09.2018 o 19:14, Cinos napisał: VW ma za dobrą sprzedaż ceny Leonów też w górę Leon 1.8 TSI FR kosztował tyle co teraz 1.5 TSI 150 FR... zobaczymy co będzie w Golfie no właśnie. Było drogo, robi się bardzo drogo. Jak 4 miesiące temu się interesowałem, to Leon Kombi 1.8 TSI w manualu wychodził mi po rabatach jakieś 15-17 tys. pln więcej niż Astra 1.6 200KM, którą ostatecznie zamówiłem. Teraz widzę że zarówno Leon jak i Octavia dostają silnik 2.0 TSI 190KM, ale występują tylko z DSG, więc robi się jeszcze drożej. Nie wspiminając już o tym, że ja zwyczajnie nie chcę automatu, a chcę przyzwoity mocny silnik i co wtedy? Widzę, ze już nawet VAG ogranicza klientowi wybór. A Opel jak niedługo zacznie sprzedawać tylko kopie francuskich wydumek to też wybór będzie pewnie między 1.2 purtech 110KM a 1.2 purtech 130KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 22 Września 2018 Udostępnij Napisano 22 Września 2018 Dnia 19.09.2018 o 21:44, sowik85 napisał: A mnie ostatnio wpadł w oko - stylizacyjnie- Hyundai i30 Fastback. Ładne auto Silnik 1.4 T-GDI 140KM - coś wiadomo o nim? Długo jest na rynku aby jakieś opinie zebrać? też mi się podoba to autko. Poważnie rozważałem jego zakup. Jednak silnik trochę za słaby jak dla mnie. Jakby tam wsadzali 1.6 turbo, które przecież też mają to by było naprawdę fajne auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sowik85 Napisano 22 Września 2018 Udostępnij Napisano 22 Września 2018 2 godziny temu, maro_t napisał: też mi się podoba to autko. Poważnie rozważałem jego zakup. Jednak silnik trochę za słaby jak dla mnie. Jakby tam wsadzali 1.6 turbo, które przecież też mają to by było naprawdę fajne auto. Może z jakimś liftingiem wrzucą mocniejszy silnik, o ile model sie utrzyma na rynku Jak kiedyś znajdę chwilę to muszę podjechać do salonu pomacać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 22 Września 2018 Udostępnij Napisano 22 Września 2018 15 minut temu, sowik85 napisał: Może z jakimś liftingiem wrzucą mocniejszy silnik, o ile model sie utrzyma na rynku Jak kiedyś znajdę chwilę to muszę podjechać do salonu pomacać fajny jest widok w lusterku wstecznym. Widać tylko wąski "pasek" świata za autem. Czujniki lub kamera obowiązkowe. No i drogo trochę to auto wychodzi, ale co dziś jest tanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 4 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 4 Października 2018 VW opublikował cennik Golfa http://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/RM2019_RP2018/nowy_golf.pdf?intcmp=cennik-golf Octavia 1.5 TSI EVO 150KM w wersji Style 89.550 Leon 1.5 TSI EVO 150KM w wersji FR kosztuje 92.800 Golf 1.5 TSI EVO 150KM Highline kosztuje 83.360 kosmos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 4 Października 2018 Udostępnij Napisano 4 Października 2018 1 minutę temu, Cinos napisał: VW opublikował cennik Golfa http://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/RM2019_RP2018/nowy_golf.pdf?intcmp=cennik-golf 75kPLN za Comfortline 1.5 130KM to calkiem dobra cena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 4 Października 2018 Udostępnij Napisano 4 Października 2018 7 minut temu, Cinos napisał: VW opublikował cennik Golfa I wciąż najmocniejszy silnik ma 150hp... spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.