Cinos Napisano 4 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 4 Października 2018 3 minuty temu, format napisał: I wciąż najmocniejszy silnik ma 150hp... spoko no potem to juz jest niestety GTD 184KM albo GTI 245KM ale to 1.5 TSI tez sie nieźle zbiera 1.4 TSI 125KM leci dwie paki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 4 Października 2018 Udostępnij Napisano 4 Października 2018 3 minuty temu, format napisał: I wciąż najmocniejszy silnik ma 150hp... spoko Swoja droga, ciekawe jaki % sprzedazy Astry w EU stanowi wersja 1.6 200KM ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 4 Października 2018 Udostępnij Napisano 4 Października 2018 10 minut temu, Cinos napisał: VW opublikował cennik Golfa http://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/RM2019_RP2018/nowy_golf.pdf?intcmp=cennik-golf Octavia 1.5 TSI EVO 150KM w wersji Style 89.550 Leon 1.5 TSI EVO 150KM w wersji FR kosztuje 92.800 Golf 1.5 TSI EVO 150KM Highline kosztuje 83.360 kosmos Dobry rabat nie ma co się zastanawiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volkov Napisano 4 Października 2018 Udostępnij Napisano 4 Października 2018 4 minuty temu, Maciej__ napisał: Swoja droga, ciekawe jaki % sprzedazy Astry w EU stanowi wersja 1.6 200KM ? Myślę, że mały. Ale silnik jest super. Ładnie ciągnie i mega mało pali. Kumpel z pracy ma Astrę z tym silnikiem i.. jak to się zbiera.. A jeszcze jak by zapodać wirusa na jakieś 240 KM to już konkretna rakieta się robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 4 Października 2018 Udostępnij Napisano 4 Października 2018 10 minut temu, Cinos napisał: no potem to juz jest niestety GTD 184KM albo GTI 245KM ale to 1.5 TSI tez sie nieźle zbiera 1.4 TSI 125KM leci dwie paki Octavia i Leon ma 2.0 190km Jakie zawiasy ma stylu golf w 1.5? Belka jak w Octavi i Leonie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 4 Października 2018 Udostępnij Napisano 4 Października 2018 Godzinę temu, volkov napisał: A jeszcze jak by zapodać wirusa na jakieś 240 KM to już konkretna rakieta się robi. Rozmawiałem z gościem z Niemiec który robił to 1.6 na 240hp, mówi że 220hp to max dla OEMowego intercoolera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volkov Napisano 4 Października 2018 Udostępnij Napisano 4 Października 2018 27 minut temu, format napisał: Rozmawiałem z gościem z Niemiec który robił to 1.6 na 240hp, mówi że 220hp to max dla OEMowego intercoolera. To nawet 220 nie brzmi źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 4 Października 2018 Udostępnij Napisano 4 Października 2018 24 minuty temu, volkov napisał: To nawet 220 nie brzmi źle No nie brzmi, acz do auta jakim jest Astra K te 200hp to już i tak dużo. Na niskich prędkościach kosmiczne problemy z trakcją, przy wysokich wychodzi nieprzystosowane do takiej jazdy zawieszenie. Bardzo niepewnie się prowadzi ten samochód przy 220km/h+, pewnie dlatego ma elektronicznie ograniczony vmax. Włożenie większej mocy do tego auta tylko pogłębi te kłopoty. Oczywiście można z tym walczyć poprzez semislick i lepszy zawias, ale to też ma swoje ograniczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 4 Października 2018 Udostępnij Napisano 4 Października 2018 I wciąż najmocniejszy silnik ma 150hp... spoko Stage 1 myśle ze koło 190KM ale to nadal trzeba dłubać po fabryce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 4 Października 2018 Udostępnij Napisano 4 Października 2018 3 godziny temu, Maciej__ napisał: Swoja droga, ciekawe jaki % sprzedazy Astry w EU stanowi wersja 1.6 200KM ? Opel musiał na niej kosić kokosy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 4 Października 2018 Udostępnij Napisano 4 Października 2018 8 godzin temu, Maciej__ napisał: Swoja droga, ciekawe jaki % sprzedazy Astry w EU stanowi wersja 1.6 200KM ? dobrze, że taka wersja jest, bo miałem co kupić poza drogim Leonem A Golf jak to Golf. Jakie silniki by nie dali i jaka cena nie będzie to i tak przez następny rok sprzedadzą minimum 300 tys. egzemplarzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 4 Października 2018 Udostępnij Napisano 4 Października 2018 6 godzin temu, format napisał: No nie brzmi, acz do auta jakim jest Astra K te 200hp to już i tak dużo. Na niskich prędkościach kosmiczne problemy z trakcją, przy wysokich wychodzi nieprzystosowane do takiej jazdy zawieszenie. Bardzo niepewnie się prowadzi ten samochód przy 220km/h+, pewnie dlatego ma elektronicznie ograniczony vmax. Włożenie większej mocy do tego auta tylko pogłębi te kłopoty. Oczywiście można z tym walczyć poprzez semislick i lepszy zawias, ale to też ma swoje ograniczenia. dziwię się, że Opel w wersji 200KM nie daję trochę niższego i twardszego zawieszenia. Są większe tarcze, są dwa tłumiki końcowe, co by szkodziło jeszcze zrobić odrobinę inny zawias... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 4 Października 2018 Udostępnij Napisano 4 Października 2018 3 minuty temu, maro_t napisał: dziwię się, że Opel w wersji 200KM nie daję trochę niższego i twardszego zawieszenia. Są większe tarcze, są dwa tłumiki końcowe, co by szkodziło jeszcze zrobić odrobinę inny zawias... Co ciekawe wersja 125KM zatrzymala sie 10 metrow wczesniej niz wersja 200KM ze 140km/h. Pytanie jak dobrze to te dziennikarzyny z tvn mierzyli. http://astra5klub.pl/astra-megane-i30-test-automaniak-t332.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sowik85 Napisano 4 Października 2018 Udostępnij Napisano 4 Października 2018 2 godziny temu, maro_t napisał: dobrze, że taka wersja jest, bo miałem co kupić poza drogim Leonem A Golf jak to Golf. Jakie silniki by nie dali i jaka cena nie będzie to i tak przez następny rok sprzedadzą minimum 300 tys. egzemplarzy VW chyba ma swoich stałych klientów, nawet detalicznych. Ja sam jeżdżąc od 9 lat Golfem V w przypadku zmiany auta pierwsze kroki skieruję do salonu VW po kolejnego Golfa To auto nie jest wybitne ale też nie ma wyraźnie słabych stron, stąd dobry popyt. Ople kuszą ceną i czynnikiem value/money ale mnie jakoś nie leżą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 4 Października 2018 Udostępnij Napisano 4 Października 2018 Jak by mocy było mało to https://www.seat-auto.pl/samochody/nowy-leon-cupra/edition-carbon.html Jedyne 200tyś zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 5 Października 2018 Udostępnij Napisano 5 Października 2018 11 godzin temu, sdss napisał: Jedyne 200tyś zł Napisane "OD 209 300 zł" . Ładny, szybki na pewno, ale za drogi. Koncepcja nie jest zła, ale cena jest nie do przełknięcia. To kwoty za jakie kupuje się Audi BMW itp, a nie markę popularną. Nie dziwne, że będzie ich tylko 13 - niełatwo im będzie znaleźć amatora, który tyle zapłaci. Podobno z opcji nie bardzo będzie co dobierać, bo jest tam już wszystko prócz szklanego dachu, nawet lakiery metalic w cenie. I w sumie obciach by był gdyby za coś trzeba było dopłacać. A czy już wspominałem, że to drogo? Względem Cupry 300 4drive dodali wyposażenia w standardzie, a podwyższenie mocy osiągnięto zmianą oprogramowania i wydechu - silnik bez zmian. Jeżeli ktoś ma tańszą o 50 kzł Cuprę300, to może tyle mocy wykrzesać dużo taniej. A na marginesie - w internecie pojawiają się informację, że od lata nie da się kupić Leona Cupry, ani Golfa R, Ani Audi S3 bo nie mają jeszcze homologacji wg. WLTP i nie wiadomo kiedy będą ją miały. Najpewniej modele po "powrocie" będą miały GPF, ale kiedy zamawiający je otrzymają nikt nie wie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.