Skocz do zawartości

VAG - 1.0, 1.5 i 2.0 TSI w Leonie


Cinos

Rekomendowane odpowiedzi

10 minut temu, Cinos napisał:

VW opublikował cennik Golfa 

http://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/RM2019_RP2018/nowy_golf.pdf?intcmp=cennik-golf


Octavia 1.5 TSI EVO 150KM w wersji Style 89.550

Leon 1.5 TSI EVO 150KM w wersji FR kosztuje 92.800

Golf 1.5 TSI EVO 150KM Highline kosztuje 83.360

 

kosmos

Dobry rabat :) nie ma co się zastanawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Swoja droga, ciekawe jaki % sprzedazy Astry w EU stanowi wersja 1.6 200KM ?

 

Myślę, że mały. Ale silnik jest super. Ładnie ciągnie i mega mało pali. 

Kumpel z pracy ma Astrę z tym silnikiem i.. jak to się zbiera.. 

A jeszcze jak by zapodać wirusa na jakieś 240 KM to już konkretna rakieta się robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Cinos napisał:

no potem to juz jest niestety GTD 184KM albo GTI 245KM

 

ale to 1.5 TSI tez sie nieźle zbiera

 

1.4 TSI 125KM leci dwie paki ;] 

Octavia i Leon ma 2.0 190km

 

Jakie zawiasy ma stylu golf w 1.5? Belka jak w Octavi i Leonie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, volkov napisał:

A jeszcze jak by zapodać wirusa na jakieś 240 KM to już konkretna rakieta się robi.

Rozmawiałem z gościem z Niemiec który robił to 1.6 na 240hp, mówi że 220hp to max dla OEMowego intercoolera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, volkov napisał:

To nawet 220 nie brzmi źle ;)

No nie brzmi, acz do auta jakim jest Astra K te 200hp to już i tak dużo. Na niskich prędkościach kosmiczne problemy z trakcją, przy wysokich wychodzi nieprzystosowane do takiej jazdy zawieszenie. Bardzo niepewnie się prowadzi ten samochód przy 220km/h+, pewnie dlatego ma elektronicznie ograniczony vmax. Włożenie większej mocy do tego auta tylko pogłębi te kłopoty. Oczywiście można z tym walczyć poprzez semislick i lepszy zawias, ale to też ma swoje ograniczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

Swoja droga, ciekawe jaki % sprzedazy Astry w EU stanowi wersja 1.6 200KM ?

 

 

dobrze, że taka wersja jest, bo miałem co kupić poza drogim Leonem ;]

A Golf jak to Golf. Jakie silniki by nie dali i jaka cena nie będzie to i tak przez następny rok sprzedadzą minimum 300 tys. egzemplarzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, format napisał:

No nie brzmi, acz do auta jakim jest Astra K te 200hp to już i tak dużo. Na niskich prędkościach kosmiczne problemy z trakcją, przy wysokich wychodzi nieprzystosowane do takiej jazdy zawieszenie. Bardzo niepewnie się prowadzi ten samochód przy 220km/h+, pewnie dlatego ma elektronicznie ograniczony vmax. Włożenie większej mocy do tego auta tylko pogłębi te kłopoty. Oczywiście można z tym walczyć poprzez semislick i lepszy zawias, ale to też ma swoje ograniczenia.

 

dziwię się, że Opel w wersji 200KM nie daję trochę niższego i twardszego zawieszenia. Są większe tarcze, są dwa tłumiki końcowe, co by szkodziło jeszcze zrobić odrobinę inny zawias...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, maro_t napisał:

 

dziwię się, że Opel w wersji 200KM nie daję trochę niższego i twardszego zawieszenia. Są większe tarcze, są dwa tłumiki końcowe, co by szkodziło jeszcze zrobić odrobinę inny zawias...

Co ciekawe wersja 125KM zatrzymala sie 10 metrow wczesniej niz wersja 200KM ze 140km/h. Pytanie jak dobrze to te dziennikarzyny z tvn mierzyli.

 

http://astra5klub.pl/astra-megane-i30-test-automaniak-t332.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, maro_t napisał:

 

dobrze, że taka wersja jest, bo miałem co kupić poza drogim Leonem ;]

A Golf jak to Golf. Jakie silniki by nie dali i jaka cena nie będzie to i tak przez następny rok sprzedadzą minimum 300 tys. egzemplarzy

VW chyba ma swoich stałych klientów, nawet detalicznych.

Ja sam jeżdżąc od 9 lat Golfem V w przypadku zmiany auta pierwsze kroki skieruję do salonu VW po kolejnego Golfa ;]

 

To auto nie jest wybitne ale też nie ma wyraźnie słabych stron, stąd dobry popyt.

Ople kuszą ceną i czynnikiem value/money ale mnie jakoś nie leżą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, sdss napisał:

Jedyne 200tyś zł 😁

Napisane "OD 209 300 zł" 8].

Ładny, szybki na pewno, ale za drogi. Koncepcja nie jest zła, ale cena jest nie do przełknięcia. To kwoty za jakie kupuje się Audi BMW itp, a nie markę popularną.

Nie dziwne, że będzie ich tylko 13 - niełatwo im będzie znaleźć amatora, który tyle zapłaci.

 

Podobno z opcji nie bardzo będzie co dobierać, bo jest tam już wszystko prócz szklanego dachu, nawet lakiery metalic w cenie. I w sumie obciach by był gdyby za coś trzeba było dopłacać. A czy już wspominałem, że to drogo?

Względem Cupry 300 4drive dodali wyposażenia w standardzie, a podwyższenie mocy osiągnięto zmianą oprogramowania i wydechu - silnik bez zmian. Jeżeli ktoś ma tańszą o 50 kzł Cuprę300, to może tyle mocy wykrzesać dużo taniej.

 

A na marginesie - w internecie pojawiają się informację, że od lata nie da się kupić Leona Cupry, ani Golfa R, Ani Audi S3 bo nie mają jeszcze homologacji wg. WLTP i nie wiadomo kiedy będą ją miały. Najpewniej modele po "powrocie" będą miały GPF, ale kiedy zamawiający je otrzymają nikt nie wie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.