Kerim 2 Posted September 20, 2018 Share Posted September 20, 2018 Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś z kolegów pokusił się w Cromie o zmianę zacisków TRW na Brembo 4 tłoczkowe tarcza 305 mm?? I jakie tarcze przód 305 mm tył 292 ?? Quote Link to post Share on other sites
Kerim 2 Posted November 15, 2018 Author Share Posted November 15, 2018 (edited) no i się udało.Pasuje na Zwrotnica Croma, Vectra, Saab, tarcza od Alfy 330X28 i zacisk od Renault Megane III RS Edited November 16, 2018 by Kerim 2 Quote Link to post Share on other sites
Iron 26 Posted November 16, 2018 Share Posted November 16, 2018 No , niezły projekt Ja robiłem u siebie przekładkę ale z 285 na fabryczne 305 mm TRW , różnica w hamowaniu była naprawdę spora . Ale ten zestaw to dopiero musi hamować Quote Link to post Share on other sites
fanlan 357 Posted December 18, 2018 Share Posted December 18, 2018 Ile taka zabawa kosztowala? Quote Link to post Share on other sites
Kerim 2 Posted February 12, 2019 Author Share Posted February 12, 2019 Adaptery po anodowaniu i malowaniu proszkowym Quote Link to post Share on other sites
Kerim 2 Posted March 4, 2019 Author Share Posted March 4, 2019 No i gotowe Quote Link to post Share on other sites
Lisek 8 Posted March 8, 2019 Share Posted March 8, 2019 Wielkie to... do moich 16" by sie nie zmieściły 😎 Quote Link to post Share on other sites
tumek 0 Posted April 9, 2019 Share Posted April 9, 2019 Koledzy, a czy tarcze 305 mm wejdą na felgę 16". Wydaje mi się że gdzieś czytałem że tak, ale mój mechanik twierdzi że nie ma szans. Quote Link to post Share on other sites
Iron 26 Posted April 10, 2019 Share Posted April 10, 2019 Felgi 16" wchodzą na styk na tarcze 305mm , ciężarki minimalnie mijają zacisk - mam tak w zestawie na zimę Quote Link to post Share on other sites
frik69 1 Posted May 31, 2020 Share Posted May 31, 2020 Co z tyłem ? Ile kosztowała taka modyfikacja czy jesteś w stanie załatwić taki adapter jak by ktoś był chętny Quote Link to post Share on other sites
frik69 1 Posted May 31, 2020 Share Posted May 31, 2020 Pompa została stara czy wymieniałeś też pompę ? Quote Link to post Share on other sites
Iron 26 Posted June 3, 2020 Share Posted June 3, 2020 Łatwiej będzie dostać zestaw fabryczny z Cromy na 305mm montowany w wersji 2,4 MJTD lub pierwszych 1,9 MJTD . Też całkiem dobrze daje radę Quote Link to post Share on other sites
frik69 1 Posted June 3, 2020 Share Posted June 3, 2020 Ale jeszcze jest wygląd a taki zestaw robi robote Quote Link to post Share on other sites
frik69 1 Posted June 3, 2020 Share Posted June 3, 2020 Narazie mam z tylu do wymiany tarcze klocki wiec może by coś pomodzić Quote Link to post Share on other sites
mazuuur 0 Posted January 4 Share Posted January 4 W dniu 16.11.2018 o 12:14, Iron napisał: No , niezły projekt Ja robiłem u siebie przekładkę ale z 285 na fabryczne 305 mm TRW , różnica w hamowaniu była naprawdę spora . Ale ten zestaw to dopiero musi hamować Czesc, co potrzebowales do takiego swapa?? Wiadomo zaciski jarzma trw klocki tarcze, reszta pasuje?? Quote Link to post Share on other sites
Kazu 29 Posted January 8 Share Posted January 8 W dniu 4.01.2021 o 16:55, mazuuur napisał: Czesc, co potrzebowales do takiego swapa?? Wiadomo zaciski jarzma trw klocki tarcze, reszta pasuje?? Potrzebujesz, zaciski, jarzmo, klocki tarcze, i przewód elastyczny, który wchodzi do zacisku, oczywiście na obie strony. Quote Link to post Share on other sites
Iron 26 Posted January 9 Share Posted January 9 Tak jak odpisałem wcześniej na pytanie na priv . Fotka oryginalnego przewodu o nr katalogowym 51757836 do zacisków 305mm Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.