Skocz do zawartości

Szukam e39


leszcz

Rekomendowane odpowiedzi

Siema, może ktoś z was albo waszych znajomych sprzedaje egzemplarz godny uwagi? Szukam 5ki po lifcie, najlepiej w mpakiecie, 3 litry, jeśli D to tylko manual, benzyna od biedy może być w automacie, sedan albo kombi. Najważniejsze żeby była zdrowa blacharsko, bez korozji, najlepiej z Włoch czy Hiszpanii. Jeśli trafi się zadbana i serwisowana V8 to też rozważę.

Niezły koncert życzeń co

 

pozdr.

 

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz masz: 

 

http://www.dmclassic.com/sprzedam-bmw-540i-e39-m-pakiet,313.html 

 

http://www.dmclassic.com/sprzedam-bmw-525i-e39-m-pakiet-pierwszy-lak,363.html

 

http://www.dmclassic.com/sprzedam-bmw-alpina-b10-v8-touring,296.html

 

http://www.dmclassic.com/sprzedam-bmw-alpina-b10-v8s-2288,324.html

 

Ja bym na Twoim miejscu się nie zastanawiał tylko brał tą ostatnią

 

 

A tak poważniej, to w normalnym budżecie opcja nie do znalezienia, wiec odpuść temat 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powrót do marki planujesz?;]
Cały czas jestem w marce, a i żona ma E61, ale odkąd zobaczyłem kilka miesięcy temu E39 klienta to nie daje mi to spokoju i chce wrócić, to naprawdę świetne auta
Obecny lex też ma R6, napęd na tył i szpere, ale to nie BMW

pozdr.

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz masz: 
 
http://www.dmclassic.com/sprzedam-bmw-540i-e39-m-pakiet,313.html 
 
http://www.dmclassic.com/sprzedam-bmw-525i-e39-m-pakiet-pierwszy-lak,363.html
 
http://www.dmclassic.com/sprzedam-bmw-alpina-b10-v8-touring,296.html
 
http://www.dmclassic.com/sprzedam-bmw-alpina-b10-v8s-2288,324.html
 
Ja bym na Twoim miejscu się nie zastanawiał tylko brał tą ostatnią
 
 
A tak poważniej, to w normalnym budżecie opcja nie do znalezienia, wiec odpuść temat 
 
Nadzieja umiera ostatnia

pozdr.

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Te Alpiny aż się proszą o kupienie, ale cena zabija.

 

Kolorystycznie chciałbym ta https://www.autoblog.nl/nieuws/heilige-graal-alpina-e39-b10-v8s-touring-in-dakar-yellow-107781 tylko wymieniłbym skóry i decory. Drewno mi nie pasuje w ogóle, a kolor skóry jakiś taki nieteges.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.10.2018 o 20:46, leszcz napisał:

No i znalazłem emoji43.png wstępnie zaklepana emoji106.png jutro rano jeszcze jedną obejrzę i będzie albo czarna albo srebrna emoji41.png

pozdr.

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka
 

:brawo::brawo::brawo:

Koniecznie zapodaj zdjęcia po sfinalizowaniu transakcji.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 9.10.2018 o 09:58, leszcz napisał:

W pip, wydałem więcej niż uważałem za rozsądne za tak wiekowe auto, ale nie żałuję - 28

pięknisia, gratulacje. Fajnie, że nie klekot;] myślałeś nad przeróbką końcówek wydechu. Wszystko w tym pakiecie jest super oprócz jak dla mnie tej jednej rurki, aż się prosi coś na wzór M5. Ale to taka moja dywagacja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pięknisia, gratulacje. Fajnie, że nie klekot;] myślałeś nad przeróbką końcówek wydechu. Wszystko w tym pakiecie jest super oprócz jak dla mnie tej jednej rurki, aż się prosi coś na wzór M5. Ale to taka moja dywagacja
Z modyfikacji na razie tylko dystanse będą, bo nie lubię schowanych kół w nadkolach. Teraz skupiam się na doprowadzeniu jej do jak najlepszego stanu, usunąłem pierwsze zalążki korozji ( jest naprawdę nieźle ), czekam na środki do konserwacji podwozia a później to co niedomaga. Sterownik DSC w regeneracji, do wymiany cieknący termostat, tuleje wahaczy rozprężnych, jeden tylny łącznik stabilizatora, uszczelniacze wału, odma z przewodami, uszczelka pod podstawą filtra, przewód vanosa, nie wiem co z uszczelka pod misą - na razie umyłem i do obserwacji. Przednie lampy do regeneracji + wieksza soczewka. A poza tym, standardowo - wszystkie oleje, płyny i filtry, o oponach już nie wspominam
W przyszłym roku pomyślę o jakimś obniżeniu, ale to jeszcze nic pewnego, bo z M-tech 2 prowadzi się tylko trochę za wysoko stoi, szczególnie przód, ale to przypadłość kazdej E39


pozdr.

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, leszcz napisał:

 uszczelka pod podstawą filtra, przewód vanosa, nie wiem co z uszczelka pod misą - na razie umyłem i do obserwacji.
 

Będzie dobrze. Pod miską to bardzo rzadka przypadłość, natomiast uszczelka podstawy filtra to norma w M54, wtedy olej zapierdziela po całej długości silnika i wygląda to tak, jakby spod miski leciało. Na szczęście uszczelka podstawy filtra kosztuje 6 zł, a roboty jest na 1,5 godziny.

U mnie uszczelka podstawy wytrzymała do przebiegu 226 kkm, przewód vanosa jeszcze jest cały, a mam obecnie 288 kkm, termostat fabryczny zaczął podciekać przy 268 kkm. Jaki przebieg u Ciebie jest teraz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, leszcz napisał:

244 emoji106.png a z uszczelka misy się już spotkałem. Zastanawiam się czy ruszać od razu pompę wody :hmm:

pozdr.

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka
 

Czyli przebiegi się potwierdzają, zawsze te same rzeczy w podobnym czasie padają. 

Pompę bym wymienił za jednym zamachem z termosem. I tak płyn spuszczony, więc odkręcić pompę, to dodatkowe 5 minut roboty. Nie kupuj SKF, ani żadnej innej z plastikowym wirnikiem. Moja pompa dostała luzów w okolicy 240 kkm, wziąłem pierwszą lepszą z półki, bo akurat pasek wymieniałem i nie byłem na pompę przygotowany. Kupiłem pompę Swag z plastikowym wirnikiem, wirnik rozpadł się po roku z haczykiem. Uznali reklamację, a w zamian poszła nowa Hepu (metalowy wirnik). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli przebiegi się potwierdzają, zawsze te same rzeczy w podobnym czasie padają. 
Pompę bym wymienił za jednym zamachem z termosem. I tak płyn spuszczony, więc odkręcić pompę, to dodatkowe 5 minut roboty. Nie kupuj SKF, ani żadnej innej z plastikowym wirnikiem. Moja pompa dostała luzów w okolicy 240 kkm, wziąłem pierwszą lepszą z półki, bo akurat pasek wymieniałem i nie byłem na pompę przygotowany. Kupiłem pompę Swag z plastikowym wirnikiem, wirnik rozpadł się po roku z haczykiem. Uznali reklamację, a w zamian poszła nowa Hepu (metalowy wirnik). 
Dzięki za podpowiedź


pozdr.

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.10.2018 o 23:57, leszcz napisał:

Dzięki za podpowiedź emoji106.png


pozdr.

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka
 

Przypomniałem sobie o jednej rzeczy. Wymieniając uszczelkę podstawy filtra, trzeba zwrócić uwagę, jak wygląda zaworek zwrotny oleju siedzący w podstawie (widać go dopiero po odkręceniu podstawy). Fabryczny zaworek ma 3 ostre krawędzie w nosku zatykającym i jak jedna z krawędzi zacznie pracować w jednym miejscu po obręczy aluminiowej, to wyrobi z czasem rowek, przez który spływa olej po dłuższym postoju. To jest przyczyną, że po kilkunastu godzinach postoju, kontrolka oleju gaśnie z opóźnieniem. Niestety zaworek nie występuje jako część zamienna i trzeba kupować całą podstawę filtra za prawie 900 zł, lub zamówić customowy zaworek z Rosji. Mnie z wysyłką wyszło 170 zł.

Jeśli taki będzie, to czeka Cię zamówienie nowego zaworka i ponowne zdjęcie podstawy filtra. Robiłem uszczelkę podstawy 2 dni temu w e60 M54 z przebiegiem 190 kkm i tam już był nacięty rowek, w moim z kolei takie coś zrobiło się przy około 270 kkm, co zauważyłem po dłużej świecącej kontrolce oleju.

Tak wygląda uszkodzony zaworek, widać w górnej części nacięty rowek.

 

20180906_133439.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dnia 19.10.2018 o 23:06, kaczorek79 napisał:

w zamian poszła nowa Hepu (metalowy wirnik)

Potwierdzam - najlepiej brać pompę Hepu a termostat Behr. W moim emerycie m57 już jakiś czas temu wjechała nowa pompa (pociła się) i nowy termostat (przy dużych minusach, tak od -5stC, silnik nie mógł się nagrzać). 

 

Dnia 21.10.2018 o 14:06, kaczorek79 napisał:

Tak wygląda uszkodzony zaworek, widać w górnej części nacięty rowek.

Czy w m57 też jest taki zaworek? Kontrolka ciśnienia a nie poziomu oleju? A może obydwie: na początku ciśnienia a potem poziomu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.