Jump to content
mAR52

Blacha łapy silnika

Recommended Posts

Ta od strony rozrzadu miedzy lapa a podluznica. Jest taka sama w 900 i 1.1 czy są inne? Ma ktoś fotkę?

I jeszcze jedno: czerwony kabel idacy do centralki immo to +12V?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od 899 jest inna - nie pasuje. Musi być 1100. Miałbyś silnik po skosie 😁 

Co do reszty nie pamiętam na 100% ale chyba +12

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 2.10.2018 o 13:41, mAR52 napisał:

Troche wiecej jest ogarniete niz na tym filmiku. 

Kurcze no, Twoje bimoto zainspirowało mnie do zrobienia centrala... CC central zrobiony, pośmigany, jyz go dawno zdązylem rozebrać i zezłomować 😄 a Twoje bimoto jeszcze nie gotowe :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 15.12.2018 o 09:33, Lesiu_Zett napisał:

Kurcze no, Twoje bimoto zainspirowało mnie do zrobienia centrala... CC central zrobiony, pośmigany, jyz go dawno zdązylem rozebrać i zezłomować 😄 a Twoje bimoto jeszcze nie gotowe :(

Było parę ważniejszych rzeczy do zrobienia, ale powoli do przodu:)

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

bardzo ładnie pracuje, chyba trzeba jechać do garażu coś podłubać :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 31.03.2019 o 10:42, Lesiu_Zett napisał:

bardzo ładnie pracuje, chyba trzeba jechać do garażu coś podłubać 😄

 

Ten z tylu już nie tak ładnie ale chyba wiem dlaczego:)

  • shocked 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może mnie ktoś oświecić skąd takie przesunięcie brakujących zębów. Oba kółka są takie same z 16v. 

IMG_20190619_175153.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, bzyczek00 napisał:

Obroc to kolo co jest na gorze

Wiem co Ci chodzi po głowie ale jak odroce to też się znaki nie pokrywają. Efekt jest taki, że na górnym kółku wyprzedzenia zaplonu przy 900 obr to około 40st. Na tym kole na dole jest wszystko ok. Chyba mialem jeden silnik z klima, moze to miec jakies znaczenie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś ludzie z tymi kółkami kminili. W BBM 1.2 16V była dodatkowa bieżnia do pompy wspomy. Czyli koronka CPW - bieżnia altka - bieżnia pompy wspomy. Więc raczej z klimą a bez się różniły te koła. Tylko pytanie czemu też zębami od CPW.

Jeśli pasują zamiennie (z 1.1 do 1.2 16V nie pasowało mi) to kupiłbym drugie takie jak potrzebujesz i zapomniał o temacie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.