Skocz do zawartości

Mercedes A W169


FrugOs

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, 

 

Ktoś może się wypowiedzieć o takim aucie? 

Benzyna, 2011 rok, 1.5, chyba 5 biegów, 100% pewny przebieg 30 000.

 

Jakieś typowe bolączki? 

 

Potrzebuję auto do miasta. Żona robi jakieś 5 kkm rocznie. Auto mogę mieć za mega dobrą kasę, ale nigdy nie interesowałem się Mercedesami i jestem zielony. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja żona jeździła takim 6.5 roku. Moim zdaniem znakomite auto.

Wiem, że jakaś seria miała problem z korozją (klapa, drzwi itd). Moja nie miała ani korozji, ani żadnych problemów. Mogę polecić z czystym sumieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj ze to jest bardzo brzydki samochód w serwisie. Mało kto chce go naprawiać. Do większości rzeczy trzeba wyciągać silnik. Wymiana np. Rozrusznika to jest 1000zl na dzień dobry. Jak ma wodny alternator to trzeba przerobić na zwykły bo wodnego bez wyciągania motoru założyć się nie da. Zeby za ta cena nie kryła się właśnie taka brzydka robota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, atlantic napisał:

Pamiętaj ze to jest bardzo brzydki samochód w serwisie. Mało kto chce go naprawiać. Do większości rzeczy trzeba wyciągać silnik. Wymiana np. Rozrusznika to jest 1000zl na dzień dobry. Jak ma wodny alternator to trzeba przerobić na zwykły bo wodnego bez wyciągania motoru założyć się nie da. Zeby za ta cena nie kryła się właśnie taka brzydka robota.

Co za bzdura.

W aucie z przebiegiem 30tys km chcesz silnik wyciągać i wymieniać alternatory?

 

Mamy W169 od nowego czyli od 2009 roku (A180), auto żony. Przebieg 52tys km na dziś.

Co ok 2 lata przegląd w ASO (ok 1300pln-2000pln). Zawieszenie oryginalne, nie wymieniane nic a nic. Hamulce oryginalne, nawet klocków jeszcze nie wymienialiśmy choć pewnie przy następnym przeglądzie będzie już trzeba .