Skocz do zawartości

Mercedes A W169


FrugOs

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, 

 

Ktoś może się wypowiedzieć o takim aucie? 

Benzyna, 2011 rok, 1.5, chyba 5 biegów, 100% pewny przebieg 30 000.

 

Jakieś typowe bolączki? 

 

Potrzebuję auto do miasta. Żona robi jakieś 5 kkm rocznie. Auto mogę mieć za mega dobrą kasę, ale nigdy nie interesowałem się Mercedesami i jestem zielony. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja żona jeździła takim 6.5 roku. Moim zdaniem znakomite auto.

Wiem, że jakaś seria miała problem z korozją (klapa, drzwi itd). Moja nie miała ani korozji, ani żadnych problemów. Mogę polecić z czystym sumieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj ze to jest bardzo brzydki samochód w serwisie. Mało kto chce go naprawiać. Do większości rzeczy trzeba wyciągać silnik. Wymiana np. Rozrusznika to jest 1000zl na dzień dobry. Jak ma wodny alternator to trzeba przerobić na zwykły bo wodnego bez wyciągania motoru założyć się nie da. Zeby za ta cena nie kryła się właśnie taka brzydka robota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, atlantic napisał:

Pamiętaj ze to jest bardzo brzydki samochód w serwisie. Mało kto chce go naprawiać. Do większości rzeczy trzeba wyciągać silnik. Wymiana np. Rozrusznika to jest 1000zl na dzień dobry. Jak ma wodny alternator to trzeba przerobić na zwykły bo wodnego bez wyciągania motoru założyć się nie da. Zeby za ta cena nie kryła się właśnie taka brzydka robota.

Co za bzdura.

W aucie z przebiegiem 30tys km chcesz silnik wyciągać i wymieniać alternatory?

 

Mamy W169 od nowego czyli od 2009 roku (A180), auto żony. Przebieg 52tys km na dziś.

Co ok 2 lata przegląd w ASO (ok 1300pln-2000pln). Zawieszenie oryginalne, nie wymieniane nic a nic. Hamulce oryginalne, nawet klocków jeszcze nie wymienialiśmy choć pewnie przy następnym przeglądzie będzie już trzeba .

Akumulator wciąż oryginalny! choć ma już 9 lat. Jak łatwo policzyć z przebiegu samochód na krótkie przebiegi roczne. Krótkie dystanse, odpalanie i gaszenie. To nie miało prawo zadziałać, ale my o tym nie czytaliśmy i zdecydowaliśmy się na to auto bo było fajnie wykonane w środku i z wyprzedaży rocznika w dobrej na ówczesne czasy cenie.

 

Wygląda na to że ten diesel z dpf'em równiez nie czytał artykułów w prasie i na forach i jeździ normalnie codziennie po kilka kilometrów i jeszcze się nie zapchał (9 lat).

 

Auto nie posiada rdzy na drzwiach ani na klapie choć nie jest garażowane.

Wymieniona jedna ze świec żarowych w ubiegłym roku, bo padła. W piątym roku eksploatacji popękała skóra na boczku fotela kierowcy - niestety po gwarancji i Mercedes się wypiął mimo że auto tylko u nich serwisowane i że problem był znany i naprawiany na gwarancji. Tak to wygląda.

 

Nikt silnika nie wyciągał, a nawet gdyby zaszła taka potrzeba to odpowiednie zaplecze serwisowe zrobi to bez mrugnięcia okiem. Choć nie wiem po co.

 

Auto jest dobrze wykonane w środku (mamy wersję avangarde z jasnym wnętrzem) a na tle innych samochodów miejskich pokroju clio, fabii itp. to po prostu inna klasa.

Siedzi się wysoko co zapewnia dobrą widoczność.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.