Skocz do zawartości

Astra F/Kadett E - Przepustnica i wezyki podcisnienia dla monowtrysku


gregoryj

Rekomendowane odpowiedzi

Maszyna z C16NZ strasznie nierowno chodzila na wolnych. Ja tu patrze a tam dwa krocce przy przepustnicy do niczego nie podlaczone.

 

Ten kolo krokowca tak wydumalem i podlaczylem do trojnika co idzie podcisnienie z kolektora do serwa

9e568abe8fc93990med.jpg

 

Ponizszy jest z tylu przepustnicy (od grodzi silnika), pod kroccem co idzie wezyk do map sensora. Nie mam pojecia do czego ma byc podlaczony. Narazie zaslepilem. Poradzcie od czego to jest?

7430992b7be8bf1amed.jpg

Narazie wolne sie uspokoily i jest rowno, ale w momencie wrzucenia na neutral (automat), silnik tak lekko drży jakby mial za niskie obroty. Na Drive wszystko rowniutko i pieknie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nad przepustnicą masz chwyt powietrza (to duże, czarne, plastikowe). Z tyłu chwytu jest zaworek sterujący przepustnicą ciepłego powietrza. Króciec z pierwszej fotki trzeba podłączyć do tego zaworka (od strony bliższej kierowcy).

Ten z dolnej fotki podłączasz do pokrywy zaworów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5.10.2018 o 11:29, Orochimaru napisał:

Nad przepustnicą masz chwyt powietrza (to duże, czarne, plastikowe). Z tyłu chwytu jest zaworek sterujący przepustnicą ciepłego powietrza. Króciec z pierwszej fotki trzeba podłączyć do tego zaworka (od strony bliższej kierowcy).

Ten z dolnej fotki podłączasz do pokrywy zaworów.

Dzieki wielkie.  :piwko: A powiedz mi teraz gdzie mam podlaczyc wezyk od trojnika, ktory jest wpiety w przewod miedzy serwem a kolektorem (dokladnie to: kanalem kolektora na 4ty cylinder, czyli ten od strony kola zamachowego)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są dwa rodzaje zaworków zwrotnych przy serwo: z odchodzącymi od niego dwoma wężykami i z jednym.
Wężyk wychodzący praktycznie z obudowy zaworka zwrotnego, sztywny (z poliamidu) idzie przez podszybie, do kabiny, do włącznika obiegu wewnętrznego.

Ten drugi, grubszy, gumowy, dochodzi do zaworka sterującego odprowadzaniem oparów paliwa z pochłaniacza. Zaworek jest pod plastikową osłoną, obok map sensora. Ma 3 króćce: z jednej strony, pojedynczy do pochłaniacza, z drugiej strony grubszy do przepustnicy (u Ciebie widzę to miejsce zaślepione, na pierwszej fotce, po lewej stronie czerwonego kółka) i cieńszy, właśnie do trójnika przy zaworku zwrotnym na rurce do serwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.