iwik Napisano 10 Października 2018 Udostępnij Napisano 10 Października 2018 Warto w to iść, czy więcej z tym problemów ? kupić muszę i tak jakieś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 10 Października 2018 Udostępnij Napisano 10 Października 2018 18 minut temu, iwik napisał: Warto w to iść, czy więcej z tym problemów ? kupić muszę i tak jakieś... Kupic zwykle i tak na stacjach jest dramat z kompresorem a co dopiero jak bedziesz jeszcze musial, wkrecac i wykrecac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 10 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2018 Z 'plusów dodatnich' oprócz wyglądu, to widzę, że jest mniejsza szansa, że ktoś mi spuści powietrze jak źle zaparkuję na zamkniętym osiedlu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 10 Października 2018 Udostępnij Napisano 10 Października 2018 Używam takich od 2004 roku we wszystkich kolejnych samochodach. Najdłużej w jednym samochodzie miałem 7 lat. Nie miałem problemów z tym, by popuszczały. Jak kupisz markowe (nie będę reklamował konkretnej firmy), to nie będzie problemu. Z plusów: - ładnie wygląda, bo nic z koła nie sterczy - nikt dla żartu Ci powietrza nie spuści . Z przykręcaniem przedłużki do pompowania wcale nie ma takiego dramatu jak teoretycy twierdzą. Wizyta na kompresorze na stacji trwa może z 5 min dłużej niż przy normalnych wentylach, bo musisz wykręcić zaślepkę, wkręcić przejściówkę, ponownie wkręcić zaślepkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 10 Października 2018 Udostępnij Napisano 10 Października 2018 Kiedys takie miałem, ale szkoda zawracania tyłka na jakies głupie wentyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kysior Napisano 10 Października 2018 Udostępnij Napisano 10 Października 2018 2 godziny temu, iwik napisał: Z 'plusów dodatnich' oprócz wyglądu, to widzę, że jest mniejsza szansa, że ktoś mi spuści powietrze jak źle zaparkuję na zamkniętym osiedlu Jak będą chcieli powietrze spuścić a nie będzie wentylków, to zrobią dziurę w oponie. Ja nie miałem, ale kolega w Sportage miał przez parę lat i nie miał problemów. Jeszcze jak sobie ciśnienie na spokojnie w domu sprawdzasz, a nie na stacji benzynowej, to już w ogóle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 10 Października 2018 Udostępnij Napisano 10 Października 2018 Posiadam od 3 lat. Nie przepuszczają, nie ma problemu z dopomowywaniem. Wyglad ok. Polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 10 Października 2018 Udostępnij Napisano 10 Października 2018 6 minut temu, SebeKK napisał: Posiadam od 3 lat. Nie przepuszczają, nie ma problemu z dopomowywaniem. Wyglad ok. Polecam. Tam jest jeszcze jeden zaworek ukryty czy przy dokręcaniu/odkręcaniu tej końcówki do pompowania ucieka powietrze z koła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 10 Października 2018 Udostępnij Napisano 10 Października 2018 1 minutę temu, volf6 napisał: Tam jest jeszcze jeden zaworek ukryty czy przy dokręcaniu/odkręcaniu tej końcówki do pompowania ucieka powietrze z koła? W srodku jest klasyczny wentyl, a rurka dokrecana ma w srodku trzpien do otwieranie, typowe przedluzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 10 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2018 2 minuty temu, volf6 napisał: Tam jest jeszcze jeden zaworek ukryty czy przy dokręcaniu/odkręcaniu tej końcówki do pompowania ucieka powietrze z koła? Spróbuj nakręcić korek na wykręconym wentylu to zobaczysz czy to jest możliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 10 Października 2018 Udostępnij Napisano 10 Października 2018 1 minutę temu, iwik napisał: Spróbuj nakręcić korek na wykręconym wentylu to zobaczysz czy to jest możliwe W zwykłym wentylu i zwykły korek czy zaworek da się wkręcić a ze trochę powietrza ujdzie to inna sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 10 Października 2018 Udostępnij Napisano 10 Października 2018 Miałem, jedyny minus to raz nie mogłem wykręcić zatyczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 10 Października 2018 Udostępnij Napisano 10 Października 2018 mialem, ale w skrecanych felgach, gdzie ani metalowy dzyndzel, ani tym bardziej gumowy wentyl nie pasowaly wizualnie (otwor w rancie), ale w zwyklych alusach to bym sobie nie zawracal glowy, nie ma sensu. choc jesli chodzi o samo 'dzialanie' to bylo bezproblemowe, wiec jesli masz - nomen omen - cisnienie, to spokojnie bierz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 10 Października 2018 Udostępnij Napisano 10 Października 2018 Więcej problemów, szczególnie zimą. A z ukrytym wentylem ma to niewiele wspólnego. Raz miałem klienta auto z ukrytym wentylem pod dekielkiem od śrub - absolutnie bezproblemowa. To co pokazujesz z ukryciem ma niewiele wspólnego i bardzo nie lubi soli i każdej innej chemii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kkkaras Napisano 10 Października 2018 Udostępnij Napisano 10 Października 2018 9 godzin temu, iwik napisał: Warto w to iść, czy więcej z tym problemów ? kupić muszę i tak jakieś... Mialem kilka lat temu jak kupilem z uzywanymi felgami, zadnych problemow a nawet fajnie wygladalo. Do obecnego auta tez sobie kupie jak bede zmienial opony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 10 Października 2018 Udostępnij Napisano 10 Października 2018 Miałem i się pozbyłem. Upierdliwe było odkręcanie zaślepek. U mnie był do tego guanoplastikowy kluczyk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 11 Października 2018 Udostępnij Napisano 11 Października 2018 16 godzin temu, kenickie napisał: Miałem i się pozbyłem. Upierdliwe było odkręcanie zaślepek. U mnie był do tego guanoplastikowy kluczyk. zwykle sa takie jak na foto, ampul jest w tym wkrecanym wentylku. po prostu nie trzeba ich jakos mocno zakrecac, trzymaja sie wystarczajaco na oringach. moze brak kluczyka jest celowym dzialaniem, bo tym wentylkiem zwyczajnie nie da sie zbyt mocno zakrecic zaslepki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 12 Października 2018 Udostępnij Napisano 12 Października 2018 Miałem w jednym aucie, bo... takie już były na felgach. Sam bym nie wpadł na to, żeby coś takiego zakładać. Problemów nie było, tylko jeden stary wulkanizator klął, ale chyba bardziej dla zasady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 12 Października 2018 Udostępnij Napisano 12 Października 2018 17 godzin temu, ulik87 napisał: zwykle sa takie jak na foto, ampul jest w tym wkrecanym wentylku. po prostu nie trzeba ich jakos mocno zakrecac, trzymaja sie wystarczajaco na oringach. moze brak kluczyka jest celowym dzialaniem, bo tym wentylkiem zwyczajnie nie da sie zbyt mocno zakrecic zaslepki Moje wyglądały prawie tak jak te: Prawie, bo zamiast nacięcia na wkrętak, miały dwa małe nacięcia na obrzeżach, po przeciwległych stronach. Kluczyk miał formę płytki z dwoma wypustkami i był cholernie niewygodny w użyciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aviator Napisano 12 Października 2018 Udostępnij Napisano 12 Października 2018 Jak dla mnie za dużo kombinowania. Polecam zwykłe wentyle w wersji krótkiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 12 Października 2018 Udostępnij Napisano 12 Października 2018 Dnia 10.10.2018 o 13:49, Manx napisał: - nikt dla żartu Ci powietrza nie spuści . Spuści nożem, jak nie da rady wentylem. Dodatkowo - ile więcej masz ciężarków wyważających? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 13 Października 2018 Udostępnij Napisano 13 Października 2018 Dnia 12.10.2018 o 22:01, maras77 napisał: Spuści nożem, jak nie da rady wentylem. Dodatkowo - ile więcej masz ciężarków wyważających? Jak sobie tym nożem odkręci, to może i ma szanse. Jak wulkanizator jest fachowiec to tak będzie kręcił oponą i felgą, żeby dać ciężarków jak najmniej. Teraz w letnich nie mam zwykłe wentyle, bo tak samochód wyjechał z fabryki i nie mogę się motywować by je zawieźć do wymiany wetnyli. Nie zuważam, żeby miał tam mniej ciężarków na komplecie ze zwykłymi wentylami niż na drugim komplecie, w którm je mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 13 Października 2018 Udostępnij Napisano 13 Października 2018 16 minut temu, Manx napisał: Jak sobie tym nożem odkręci, to może i ma szanse. Nie będzie odkręcał. Przetnie oponę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 14 Października 2018 Udostępnij Napisano 14 Października 2018 15 godzin temu, maras77 napisał: Nie będzie odkręcał. Przetnie oponę. No to kryminał. Chyba na siłę szukasz dziury w całym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 15 Października 2018 Udostępnij Napisano 15 Października 2018 Mam od 5 lat. Nic sie zlego nie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.