Skocz do zawartości

Mazda 3 wer III vs Honda Civic IX czy inne ?


Mirron

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

 

Planuje zakup jakiegoś mniejszego autka używanego w roczniku min 2014 tak coby wskoczył jeszcze w leasing. 

Interesuje mnie Mazda 3 z silnikiem benzynowym 2.0 lub Honda Civic z silnikiem 1.8 - cenowo wychodzą podobnie, choć Honda trzyma cenę nieco lepiej. 

Które autko jest bardziej na plus jeśli chodzi o awaryjność, komfort, miejsce itp?

 

Jeśli chodzi o markę - Hondę znam z autopsji, obecnie jeżdżę Accordem.. mazdę zaś z opowieści i opinii typu "rdzewieją, głośne, delikatne itp.." - jak mówicie, kto ma doświadczenie w temacie co będzie lepszym wyborem, a może co innego w budżecie powiedzmy ok 50kpln ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, spad napisał:

Idź do VW, przy ich finansowaniu prawdopodobnie wyjedziesz nowym wypasionym Polo lub jakimś bazowym Gofrem, gdzie suma leasingu na końcu będzie niższa niż tej używki wziętej w leasing w innej firmie.

Ewentualnie do Seata po Ibize. Wogole bym nie rozwazal zaraz 5 letniego auta za 50k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Mirron napisał:

Witam, 

 

Planuje zakup jakiegoś mniejszego autka używanego w roczniku min 2014 tak coby wskoczył jeszcze w leasing. 

Interesuje mnie Mazda 3 z silnikiem benzynowym 2.0 lub Honda Civic z silnikiem 1.8 - cenowo wychodzą podobnie, choć Honda trzyma cenę nieco lepiej. 

Które autko jest bardziej na plus jeśli chodzi o awaryjność, komfort, miejsce itp?

 

Jeśli chodzi o markę - Hondę znam z autopsji, obecnie jeżdżę Accordem.. mazdę zaś z opowieści i opinii typu "rdzewieją, głośne, delikatne itp.." - jak mówicie, kto ma doświadczenie w temacie co będzie lepszym wyborem, a może co innego w budżecie powiedzmy ok 50kpln ?

 

Ja bym wolał kupić coś nowego. Koledzy dobrze Ci radzą. Kupno nowego na pewno bardziej Ci się opłaci i jednak będzie to nowe auto. Na samych serwisach zaoszczędzisz bo nie będziesz musiał na początku nic robić poza olejami i filtrami. A w 5 letnim to zaraz rozrząd, oleje, klocki, tarcze, opony itd. 

W tym budżecie możesz mieć nawet nowego kompakta jak choćby Meganka. Co prawda z wolnossącym silnikiem 1,6 ale jednak to nowe auto, a nie 5 letnie.

MEGANE IV 2018r Taskich Meganek jest teraz w Renault sporo. Na pewno jeszcze coś byś z tej ceny urwał. 

Może też być Focus z wolnossakiem za niewiele ponad 50k PLN 

FOCUS 1,6 TiVCT 2018r

 

GOLF 1,0 TSI 2018r. Wyjeżdżasz z salonu i wgrywasz wirusa jak pisał @wujekcybul i masz całkiem fajne autko. I wyposażenie też niczego sobie. Są nawet czujniki z przodu i z tyłu. Ja przy tym budżecie wybrał bym taką opcję.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, volkov napisał:

 

GOLF 1,0 TSI 2018r. Wyjeżdżasz z salonu i wgrywasz wirusa jak pisał @wujekcybul i masz całkiem fajne autko. I wyposażenie też niczego sobie. Są nawet czujniki z przodu i z tyłu. Ja przy tym budżecie wybrał bym taką opcję.

 

Oczywiscie choc w rzeczywistosci pewnie cena ciut wyzsza bo to pewnie tylko jak ksiedzem jestes albo co. Pomimo tego jakby nie patrzec szukanie 5 letniej perelki vs nowe auto z salonu to wogole bym sie nie zastanawial. Takie 130KM pojedzie lepiej od wolno ssacych uzywek Hondy i Mazdy. Jak ktos strachliwy to dolozyc dyche i kupic mocniejsza wersje choc IMO to bez sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, wujekcybul napisał:

Oczywiscie choc w rzeczywistosci pewnie cena ciut wyzsza bo to pewnie tylko jak ksiedzem jestes albo co. Pomimo tego jakby nie patrzec szukanie 5 letniej perelki vs nowe auto z salonu to wogole bym sie nie zastanawial. Takie 130KM pojedzie lepiej od wolno ssacych uzywek Hondy i Mazdy. Jak ktos strachliwy to dolozyc dyche i kupic mocniejsza wersje choc IMO to bez sensu.

Dokładnie. Szczególnie jak jeszcze bierzesz auto w leasing. Nawet jak weźmiesz troszkę droższe to w racie leasingu nie będziesz miał tak wielkiej różnicy. Myślę, że Golfa z fajnym wyposażeniem w granicy 60k znajdziesz.

A jak chcesz wolnossącego to teraz jest wysyp ofert z silnikami 1,6 które już nie mogą być produkowane bo nie spełniały najnowszych norm.

Ford, Opel, Renault tu znajdziesz sporo oferta. Sam Ursyncar nakupił Focusów z silnikiem 1,6 TiVCT 105 i 125 KM na stan i porejestrował i teraz będzie sprzedawał. Pewnie w okolicy końca roku/początek 2019 będzie można złapać jeszcze lepsze oferty.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.