Skocz do zawartości

Astra sedan 1.4T vs. Rapid 1.0tsi 110KM - ostateczne starcie


Jaruga

Rekomendowane odpowiedzi

Postanowiłem ostatecznie wymienić najstarsze auto na całkiem nowe.

Jako że auto nie zarabia, dużo nie jeździ i jest na osobę fizyczną to limit na auto jest ~60tys i ani grosza więcej.

Taką kwotę łykam bezstresowo i bez żadnych wyrzeczeń. 

Warunki: 

- nowe 

- turbo benzyna ok. 10s do setki

- 6 biegów

- wystarczająca ilość miejsca dla 4 osób

- bagażnik >360l

- radio z usb i bluetooth

- 4 elektryczne szyby

Użytkowanie:

- max 15 tys km rocznie

- 90% to kręcenie się po Wrocławiu

- 2 dłuższe wypady w roku i kilka weekendowych do 300km

- rodzina 2+1

- po 6 latach wymiana na nowe.

 

Generalnie byłem zdecydowany na astrę sedan 1.4T bez LPG z pakietem upgrade 2 za 60 tys. Do tego dodatkowa gwarancja za 1000, ubezpieczenie 2300 i całoroczne opony za 1400 i koszty corocznych przeglądów przez 4 lata.

Pomijając nieodpowiednie gabaryty do miasta i fatalną widoczność do tyłu to auto mi się zwyczajnie podoba (mam jakąś słabość do sedanów) i dobrze mi się nim jeździ. Auto zarejestrowane na dealera od sierpnia. 

 

Nieopatrznie jednak wszedłem dzisiaj do salonu skody i sprzedawca mnie namówił na jazdę próbną rapidem 110KM. No i ku mojemu przerażeniu okazało się że to auto idealnie spełnia moje założenia i całkiem fajnie jeździ ;] Tyle że to najnudniejsze auto świata i wzbudza tyle emocji co sprzęt AGD... ;) Niestety poza tym trudno mu coś zarzucić... Dostałem też dobrą cenę - auto w wersji ambition spaceback w kolorze błękit race z pakietem audio, pakietem przeglądów oraz 4-letnią gwarancją za 57tys. Czyli żadnych kosztów przez 4 lata (pomijając OC/AC) Opony zimowe za 800 z montażem i ubezpieczenie 1700. Auto nowe - niezarejestrowane.

 

Doradźcie coś bo zwariuję :hehe:

Mam się zdecydować do poniedziałku....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Jaruga napisał:

Postanowiłem ostatecznie wymienić najstarsze auto na całkiem nowe.

Jako że auto nie zarabia, dużo nie jeździ i jest na osobę fizyczną to limit na auto jest ~60tys i ani grosza więcej.

Taką kwotę łykam bezstresowo i bez żadnych wyrzeczeń. 

Warunki: 

- nowe 

- turbo benzyna ok. 10s do setki

- 6 biegów

- wystarczająca ilość miejsca dla 4 osób

- bagażnik >360l

- radio z usb i bluetooth

- 4 elektryczne szyby

Użytkowanie:

- max 15 tys km rocznie

- 90% to kręcenie się po Wrocławiu

- 2 dłuższe wypady w roku i kilka weekendowych do 300km

- rodzina 2+1

- po 6 latach wymiana na nowe.

 

Generalnie byłem zdecydowany na astrę sedan 1.4T bez LPG z pakietem upgrade 2 za 60 tys. Do tego dodatkowa gwarancja za 1000, ubezpieczenie 2300 i całoroczne opony za 1400.

Pomijając nieodpowiednie gabaryty do miasta i fatalną widoczność do tyłu to auto mi się zwyczajnie podoba (mam jakąś słabość do sedanów) i dobrze mi się nim jeździ. Auto zarejestrowane na dealera od sierpnia. 

 

Nieopatrznie jednak wszedłem dzisiaj do salonu skody i sprzedawca mnie namówił na jazdę próbną rapidem 110KM. No i ku mojemu przerażeniu okazało się że to auto idealnie spełnia moje założenia i całkiem fajnie jeździ ;] Tyle że to najnudniejsze auto świata i wzbudza tyle emocji co sprzęt AGD... ;) Niestety poza tym trudno mu coś zarzucić... Dostałem też dobrą cenę - auto w wersji ambition spaceback w kolorze błękit race z pakietem audio, pakietem przeglądów oraz 4-letnią gwarancją za 57tys. Czyli żadnych kosztów przez 4 lata (pomijając OC/AC) Opony zimowe za 800 z montażem i ubezpieczenie 1700. Auto nowe - niezarejestrowane.

 

Doradźcie coś bo zwariuję :hehe:

Mam się zdecydować do poniedziałku....

 

 

Tez byłem zdecydowany na Astre i tez przegrała z autem z grupy vw przez te wszystkie dodatki typu serwis i przedłużona gwarancja.

Astra pod każdym względem lepsza, ale ja chciałem mieć zwyczajnie święty spokój. Zapłacić raz i zapomnieć.

 

Zapewne wybierzesz Skodę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Jaruga napisał:

Doradźcie coś bo zwariuję :hehe:

Mam się zdecydować do poniedziałku....

 

 

Jesli wiekszosc przebiegu robisz po miescie, to bralbym Rapida.

Astra sedan jest srednio poreczna. Najwieksza zaleta Astry wzgledem Skody to raczej jazda po autostradzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem Astrą 1,4t, jeździłem też Rapidem i tym autem fajnie się jeździło. Ostatecznie wybrałem Astrę i jestem zadowolony. Wg mnie lepszy wygląd, większej pojemności silnik ( jakoś 1.0 średnio mi pasował choć jeździł fajnie ) 😂 Astra znacznie stabilniejsza przy większych prędkościach. Możliwość jazdy w 100% na LPG w astrze jak ktoś chce ( wtrysk pośredni ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Jaruga napisał:

Doradźcie coś bo zwariuję :hehe:

pytanie na ile wygląd jest dla Ciebie ważny, a na ile inne aspekty. Dla mnie wygląd jest ważny, dlatego Rapida nie byłbym w stanie zaakceptować.

 

A jak masz 60 koła na nowe auto to nie myślałeś o małych crossoverach ? To są całkiem fajne alternatywy dla kompaktów, ja tak wybrałem chwilę temu (a raczej moja żona, ale brałem aktywny udział w wyborze auta).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też jeździłem Rapidem, ale jako zastępczy i jak dla mnie masakra - dla emeryta na ryby i do kościoła. Wnętrze jak w Lanosie, na zakrętach się przechyla jak łódka, do tego kiepski wygląd. Jedyne plusy to ilość miejsca w środku i duży bagażnik. Astra jest klasę wyżej wg mnie i ja bym się nie zastanawiał - Astra. Silnik Opla znany i przewidywalny, będzie pewnie więcej palił ale dobrze się do gazu nadaje, trzeba pamiętać o dobrym oleju i regularnych wymianach w skrzyni M32 i będziesz zadowolony.

 

Czemu opony całoroczne za 1400? Tam jest pewnie 205/55/16 to będzie maks 1000zł, do tego sprzedasz letnie z auta za 500zł. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Jaruga napisał:

Postanowiłem ostatecznie wymienić najstarsze auto na całkiem nowe.

Jako że auto nie zarabia, dużo nie jeździ i jest na osobę fizyczną to limit na auto jest ~60tys i ani grosza więcej.

Taką kwotę łykam bezstresowo i bez żadnych wyrzeczeń. 

Warunki: 

- nowe 

- turbo benzyna ok. 10s do setki

- 6 biegów

- wystarczająca ilość miejsca dla 4 osób

- bagażnik >360l

- radio z usb i bluetooth

- 4 elektryczne szyby

Użytkowanie:

- max 15 tys km rocznie

- 90% to kręcenie się po Wrocławiu

- 2 dłuższe wypady w roku i kilka weekendowych do 300km

- rodzina 2+1

- po 6 latach wymiana na nowe.

 

Generalnie byłem zdecydowany na astrę sedan 1.4T bez LPG z pakietem upgrade 2 za 60 tys. Do tego dodatkowa gwarancja za 1000, ubezpieczenie 2300 i całoroczne opony za 1400 i koszty corocznych przeglądów przez 4 lata.

Pomijając nieodpowiednie gabaryty do miasta i fatalną widoczność do tyłu to auto mi się zwyczajnie podoba (mam jakąś słabość do sedanów) i dobrze mi się nim jeździ. Auto zarejestrowane na dealera od sierpnia. 

 

Nieopatrznie jednak wszedłem dzisiaj do salonu skody i sprzedawca mnie namówił na jazdę próbną rapidem 110KM. No i ku mojemu przerażeniu okazało się że to auto idealnie spełnia moje założenia i całkiem fajnie jeździ ;] Tyle że to najnudniejsze auto świata i wzbudza tyle emocji co sprzęt AGD... ;) Niestety poza tym trudno mu coś zarzucić... Dostałem też dobrą cenę - auto w wersji ambition spaceback w kolorze błękit race z pakietem audio, pakietem przeglądów oraz 4-letnią gwarancją za 57tys. Czyli żadnych kosztów przez 4 lata (pomijając OC/AC) Opony zimowe za 800 z montażem i ubezpieczenie 1700. Auto nowe - niezarejestrowane.

 

Doradźcie coś bo zwariuję :hehe:

Mam się zdecydować do poniedziałku....

 

 

Astra będzie paliła pewnie +2L... ale i tak bym ją wybrał, osobiście lubie VAG'i ale za każdy razem jak wsiadam do Rapida to tak samo szybko wysiadam, jest tam coś takiego że odrzuca mnie.

Jeśli nic nie masz zamiaru kasy dołożyć, nie przeszkadza Ci 4,7 długości, spalanie, to Astra...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

1 minutę temu, TomekD000 napisał:

 

Astra będzie paliła pewnie +2L... ale i tak bym ją wybrał, osobiście lubie VAG'i ale za każdy razem jak wsiadam do Rapida to tak samo szybko wysiadam, jest tam coś takiego że odrzuca mnie.

Jeśli nic nie masz zamiaru kasy dołożyć, nie przeszkadza Ci 4,7 długości, spalanie, to Astra...

 

Ja mam srednie spalanie w Astrze z 30kkm na poziomie 7/100, wiec Rapid musialby palic 5 ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

 

Ja mam srednie spalanie w Astrze z 30kkm na poziomie 7/100, wiec Rapid musialby palic 5 ;]

Musisz mieć ponad 80% jazdy w trasie, bo ten silnik w mieście 9-10 litrów opierdzieli a na trasie zejść poniżej 6 litrów się nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Namieszaliście mi w głowie zgodnie z moimi przewidywaniami 😄

Serce mówi astra, a logika - rapid ;)

Co ciekawe - większość z Was też mówi głównie o swoich odczuciach. Mało kto potrafi podejść do samochodu na zimno i potraktować go jak maszynę do przemieszczania tyłka ;)

Niestety też tak mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, mati_lecha napisał:

Jeśli Rapid tak wpadł w oko, to może kuzyn Toledo będzie dobrym kompromisem: 

https://www.otomoto.pl/oferta/seat-toledo-reference-1-0-ecotsi-95-km-5-biegowa-manualna-dostepne-od-reki-ID6ASv83.html

 

Rapid nie wpadł mi w oko. Po prostu jest praktyczny. Toledo też oglądałem. Ma wnętrze gorsze niż rapid. Już nawet dla mnie nieakceptowalne a estetą nie jestem. Większa kierownica, więcej czarnego plastiku, mniejsze radio, jeszcze brzydsza tapicerka. Czesi celowo bliźniaka oszpecili żeby konkurencji nie robił 😄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, pejus1982 napisał:

Dokładając bardzo niewiele masz już Golfa 7 w specjalnej wersji City.  Jakiść wykonania, wygłuszenie na wyższym poziomie niż Rapid. Po 6. latach też więcej weźmiesz za Golfa.

Dobry kierunek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak miasto to Rapid. Jak wypady i autostrady to astra. Pomijając kwestia gustu, wyglądu its to w Rapidzie prawdopodobnie będzie głośniej w tej wersji i mniej stabilnie. Ale to może przeszkadzać właśnie w trasie. W mieście.... Astra to wbrew pozorom w wersji sedan kawał auta. Jak z parkowaniem u Ciebie i miejscem do?

...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Fili_P napisał:

Jak miasto to Rapid. Jak wypady i autostrady to astra. Pomijając kwestia gustu, wyglądu its to w Rapidzie prawdopodobnie będzie głośniej w tej wersji i mniej stabilnie. Ale to może przeszkadzać właśnie w trasie. W mieście.... Astra to wbrew pozorom w wersji sedan kawał auta. Jak z parkowaniem u Ciebie i miejscem do?

...
 

Ja sobie z parkowaniem poradzę, gorzej z kobitą ;) Parkowanie w bardzo różnych miejscach, ciasne miejskie parkingi głównie. Auto którego szukam ma zastąpić drugie auto i stać się pierwszym. Mam lacetti 2008 i fiestę mk6 2003. I fiesta pójdzie do ludzi a lacetti weźmie kobita. Fiesta jest ideałem do przebijania się przez miasto i parkowania na przysłowiowym skrawku chodnika - zawsze znajdę miejsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, gandw napisał:

 

Czemu opony całoroczne za 1400? Tam jest pewnie 205/55/16 to będzie maks 1000zł, do tego sprzedasz letnie z auta za 500zł. 

205/60/16

Ostatnio kupowałem Goodyear vector 4s i właśnie wyszło koło 1400 pln

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem Ibizę kombi z 2011 r i miesiąc temu zmieniłem na astre j ale 1.6 115 km. Z tym że to jedyne auto do wszystkiego. Ibiza to trochę mniejsza niż rapid chyba (wezsza). Na razie zrobiłem ok. 1000 km po Wrocławiu i dramatu nie ma. Da się zaparkować, jest ciszej wygodniej, bezpieczniej. Spalanie większe ale mam to w tyle. Jakieś 8-10 zł różnicy na 100 km nie jest bolesne. 

Drugi raz zrobił bym taka sama zamianę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź to w którym lepiej się czujesz, lepiej Ci się jeździ.

Wadą 1.0 TSI jest absolutny brak momentu w zakresie do 1300 rpm, da się to odczuć w specyficznych sytuacjach. No i dźwięk silnika jest chrapliwy i niezbyt przyjemny w Rapidzie. Dźwięk silnika 1.4T w astrze J też jest słaby, zbyt głośny jak na benzynę, a sam silnik ma dziwną charakterystykę momentu, ale odwdzięcza się bezawaryjnością i jest sprawdzony.

Na duży plus Rapida to skrzynia biegów. Astra J 1.4T ma beznadziejną skrzynię porównując do Rapida.

Spalanie w mieście będzie sporo niższe w Rapidzie głównie ze względu na różnicę w masie, ale również fakt, że 1.0 jest generację nowszy i oszczędniejszy.

Ja mimo hejtu wnętrza Rapida znacznie lepiej czuję się w Rapidzie niż w Astrze J. Astra J z miliardem przycisków i wyświetlaczem radia jak z 2000 roku zalatuje mi Lanosem. Rapid może ma wnętrze z gównolitu, ale jednak dla mnie wygląda prosto, czytelnie i w miarę nowocześnie.

Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem Ibizę kombi z 2011 r i miesiąc temu zmieniłem na astre j ale 1.6 115 km. Z tym że to jedyne auto do wszystkiego. Ibiza to trochę mniejsza niż rapid chyba (wezsza). Na razie zrobiłem ok. 1000 km po Wrocławiu i dramatu nie ma. Da się zaparkować, jest ciszej wygodniej, bezpieczniej. Spalanie większe ale mam to w tyle. Jakieś 8-10 zł różnicy na 100 km nie jest bolesne. 
Drugi raz zrobił bym taka sama zamianę. 
Bezsprzecznie Astra J jest o klasę lepsza od tamtej Ibizy, która swoją drogą była mało udanym modelem, ale Rapid również jest o poziom lepszy od tamtej Ibizy.

Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, pejus1982 napisał:

Dokładając bardzo niewiele masz już Golfa 7 w specjalnej wersji City.  Jakiść wykonania, wygłuszenie na wyższym poziomie niż Rapid. Po 6. latach też więcej weźmiesz za Golfa.

 

Przyznam ze ja tez tym trybem poszedłem. Oglądałem Rapidy i okazało się ze dokładam ~10tys i jest Golf w którym jest wszystko lepsze, a cześć z tej dychy odbiorę przy odsprzedaży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Jaruga napisał:

Ja sobie z parkowaniem poradzę, gorzej z kobitą ;) Parkowanie w bardzo różnych miejscach, ciasne miejskie parkingi głównie. Auto którego szukam ma zastąpić drugie auto i stać się pierwszym. Mam lacetti 2008 i fiestę mk6 2003. I fiesta pójdzie do ludzi a lacetti weźmie kobita. Fiesta jest ideałem do przebijania się przez miasto i parkowania na przysłowiowym skrawku chodnika - zawsze znajdę miejsce.

 

Dlaczego zatem nie Fabia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Jaruga napisał:

Siedziales z tyłu w Fabii? Fabia nie nadaje się na pierwsze auto. 

Nowa Ibiza i nowe Polo sa wieksze od rapida. Nie wiem jak bagaznik ale w kabinie jest lepiej. Fabia jest na starej plycie to z zalozenia ma byc gorsze auto do Polo. Teraz nowy rapid/vision dostanie nowa plyte taka jak w Polo a Fabia pewnie w nastepnej generacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Jaruga napisał:

Siedziales z tyłu w Fabii? Fabia nie nadaje się na pierwsze auto. 

 

Niestety nie siedziałem. Siedziałem w poprzedniej wersji i dało się przejechać 150km.

Może w nowej wersji jest mniej miejsca, tego nie wiem.

 

A dlaczego Lacetii nie może być nadal pierwszym autem?

Na jakieś wakacje możesz chyba nim jechać, a zwyczajnie więcej spraw załatwiać nowym autem, czy to będzie Rapid, Astra czy może jednak Fabia.

 

Co do Polo to kombinowałem w ten sposób. Nie opłaca się w stosunku do Golfa :( Jedyny plus to taki, że to nowy model, a Golf już schodzący.

 

Co do dyskusji tutaj. To sobie nie polepszysz ;]

Musisz sobie sam odpowiedzieć czego tak na prawdę oczekujesz od nowego auta i na jakie kompromisy możesz iść.

Astra jest lepsza od tych wymienionych wynalazków i tyle. Niestety wynalazki są bardziej opłacalne :(

Sam wpadłem w te sidła, chociaż miałem już wybraną całkiem fajną Astrę K, która miała właściwie wszystko co chciałem.

 

Opel ma trochę dziwny system sprzedaży. Mają w cenniku jakieś chore ceny, ale handlowiec juz na wstępie daje Ci taki rabat, że siadasz przy stoliku, chociaż takiego zamiaru nie miałeś.

Patrzysz co jest do skonfigurowania, albo co jest na placu do wyboru. Będziesz zadowolony jak Ci wszystko wyceni. Serio dobra cena.

Wracasz do domu, zaczynasz liczyć jeszcze raz i coś się nie zgadza.

Taki sam Golf/Octavia czy Leon, chociaż droższy, jest tańszy. A Opel nie chce już dorzucać jakiś frykasów, typu darmowy serwis, przedłużona gwarancja czy mega tanie ubezpieczenie, bo przecież dał taaaaki ogromny rabat, to te parę tysi już chyba dorzucisz od siebie na przeglądy, nie? ;) 

Jak jednak nie chcesz dorzucić, to idziesz do VAG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz mieć ponad 80% jazdy w trasie, bo ten silnik w mieście 9-10 litrów opierdzieli a na trasie zejść poniżej 6 litrów się nie da.
Wiekszosc przebiegu faktycznie robie w trasie, ale to raczej 65-70% max.
Przy jezdzie zgodnej z przepisami, bez problemu mozna uzyskac mniej niz 6 ;)
Oczywiscie nie na autostradzie...f5ebef67e5f98ae399864786146061cc.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Przyznam ze ja tez tym trybem poszedłem. Oglądałem Rapidy i okazało się ze dokładam ~10tys i jest Golf w którym jest wszystko lepsze, a cześć z tej dychy odbiorę przy odsprzedaży.


Czyli Polo GTI nie kupiłeś....


Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, wujekcybul napisał:

Nowa Ibiza i nowe Polo sa wieksze od rapida. Nie wiem jak bagaznik ale w kabinie jest lepiej. Fabia jest na starej plycie to z zalozenia ma byc gorsze auto do Polo. Teraz nowy rapid/vision dostanie nowa plyte taka jak w Polo a Fabia pewnie w nastepnej generacji.

Co Wy wszyscy z tą nową Ibizą. Taka sobie ona jest. Co innego Leon, ale Ibiza :hmm:

 

2 godziny temu, Maciej__ napisał:

Wiekszosc przebiegu faktycznie robie w trasie, ale to raczej 65-70% max.
Przy jezdzie zgodnej z przepisami, bez problemu mozna uzyskac mniej niz 6 ;)
Oczywiscie nie na autostradzie...f5ebef67e5f98ae399864786146061cc.jpg

Phi, a podobno Astra żre paliwo, a ja mam historyczne minimum od włączenia do wyłączenia silnika na takim samym poziomie, a mam wtrysk bezpośredni 😕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, OZI napisał:

 


Czyli Polo GTI nie kupiłeś.... emoji848.pngemoji594.png


Sent from my iCrap X using Tapacrap

 

 

Nie. Zupełnie zwyczajnego Golfa.

 

Tak zwyczajnego, ze nawet go nie oglądałem, chociaż jest „placowy”

 

Czekam na sprawy leasingowe. Pewnie odbiorę go w tym tygodniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, bergerac napisał:

też nie rozumiem. To znacznie słabsze auto niż Fabia, która też szału nie robi.

Też się dziwię tej zbiorowej podniecie ibizą na AK. Wyczytywałem już tutaj takie bzdury że jest duża jak leon. Tym bardziej że seat ma jakąś zboczoną politykę rabatową. Żeby cena była przyzwoita to musisz mieć seata, najlepiej nie starszego niż 10 lat i zostawić go w rozliczeniu, a dodatkowo musisz łapać się w jakąś dziwną grupę zawodową  a na koniec zapewne zatańczyć i zaśpiewać. Żeby było śmieszniej to Polo jest tańsze dla człowieka z ulicy. Niech spadają z takim podejściem - to auto i dealer ma spełniać wymagania a nie klient. Coś im się mocno pomyliło w tym roku. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Maciej__ napisał:

 

Wziales tego GTI czy jakiegos "normalnego"? ;)

 

No napisałem. Zwykłego Golfa. Z dużo słabszym silnikiem.

Poszukiwania poszły w zupełnie inna stronę.

Wiele rzeczy o tym zadecydowali, o których na forum trudno pisać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Jaruga napisał:

Niech spadają z takim podejściem - to auto i dealer ma spełniać wymagania a nie klient. Coś im się mocno pomyliło w tym roku. 

W zeszłym roku było to samo.  Najwyższy rabat z całego kraju to było bodaj 3000zł przy katalogowej ~110k. Oszaleli, odpałowałem ich szybko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
No napisałem. Zwykłego Golfa. Z dużo słabszym silnikiem.
Poszukiwania poszły w zupełnie inna stronę.
Wiele rzeczy o tym zadecydowali, o których na forum trudno pisać


U mnie lud głównie kupuje Golf dla silnik. Nawet wersja bieda z 1.4l 150KM się fajnie IMVHO odpycha, jeśli się nie mylę to EU ma 1.5l T




Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, OZI napisał:

Nawet jeśli, to turbo powinno ??? Zrobić swoje. Ten 1.0l to chyba nie na 3 cylindry? emoji33.png


Sent from my iPhone using Tapatalk

1.0 85KM ale u nas chipuja i masz 130KM po wyjezdzie z salonu. To ten sam silnik tylko z innym programem. Teraz jest 1.0 i 1.5 a pozniej 2.0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.0 85KM ale u nas chipuja i masz 130KM po wyjezdzie z salonu. To ten sam silnik tylko z innym programem. Teraz jest 1.0 i 1.5 a pozniej 2.0.


Cóż my jakieś EU odpady dostajemy, wraz z Donald w US...

Koszt 1.5l jest oficjalnie za duży, żeby skazaniec na wyspie cenę przelkal... i VeeDud w swojej mądrości skazał nas na MY19 na de facto 3 silniki...

1.4l TSI 150KM- wersja bieda DSG tylko
2.0l GTI 245KM DSG tylko
2.0R 300KM DSG tylko...







Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, OZI napisał:

 


Jakieś problemy z tym się słyszy?


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Właśnie te 3. cylindrowe wyglądają przy 4. cylidrowych na lepiej zaprojektowane. Mniej słychać o spektakularnych wtopach, choć gdzieś obok jest wątek o 1.0 EB Forda i opinie bywaja różne. Z mojego lichego doświadczenia wynika, że kultura pracy i dźwięk (choć to akurat dość subiektywne) są w jednak lepsze w 4. cylindrowcu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, OZI napisał:

 


Cóż my jakieś EU odpady dostajemy, wraz z Donald w US...

Koszt 1.5l jest oficjalnie za duży, żeby skazaniec na wyspie cenę przelkal... i VeeDud w swojej mądrości skazał nas na MY19 na de facto 3 silniki...

1.4l TSI 150KM- wersja bieda DSG tylko
2.0l GTI 245KM DSG tylko
2.0R 300KM DSG tylko...
 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

No niestety u nas to jest margines sprzedazy tez ceny bardzo 1.5 sa wysokie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, OZI napisał:

Nawet jeśli, to turbo powinno ??? Zrobić swoje. Ten 1.0l to chyba nie na 3 cylindry? emoji33.png


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

3 cylindry ;]

Wersja 85KM i 115KM.

Ja kupiłem ten wypasiony, mocniejszy ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.