Skocz do zawartości

Astra sedan 1.4T vs. Rapid 1.0tsi 110KM - ostateczne starcie


Jaruga

Rekomendowane odpowiedzi

38 minut temu, kuzaczek napisał:

Sam powoli zaczynam rozglądać się za czymś budżetowym (Tipo/Rapid/Venga) i zastanawia mnie czemu Tipo, który jeszcze rok temu świetnie się sprzedawał, teraz chyba nie jest nawet w 10 najchętniej sprzedawanych aut?

Może to kwestia jakiś rabatów. Jeśli np. Skodę wartą wg. cennika 67 można kupić za 57, a Tipo Easy 1.4 120KM kosztuje w promocji (wg cennika na stronie) 63 tysiące i nie za wiele z tego urwiesz, albo dorzucą dywaniki, to tu może być pies pogrzebany..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Jaruga napisał:

 

Ano właśnie - za sensownego golfa (to już jest spoko konfiguracja IMO) trzeba dać 70kPLN i kropka. Podobnie jak za każdego innego sensownego kompakta.

Trendline niecałe 62 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Maciej__ napisał:

Ale Golfa nie kupisz za 60kPLN bo cennik wersji 5d zaczyna sie od 63-64kPLN po rabacie...
Poza tym ma absolutnie podstawowe wyposasenie i nie kazdemu to bedzie pasowac.

Właśnie o to chodzi, że to 'absolutnie podstawowe wyposażenie' to poziom dość wysokiej specyfikacji np. rapida (alusy, skórzana kiera, miltimedialne radio, alarm, czujniki parkowania, itp. są w std.)

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-golf-trend-1-0tsi-85km-kier-multi-cz-park-wyprzedaz-rocznika-w-aso-ID6BkwTN.html

Oczywiście może brakować konkretnej rzeczy, na której nam szczególnie zależy, a którą w takiej skodzie można dokupić za niewielkie pieniądze, a w VW nie ma w std. a jest gdzieś dopiero w jakimś drogim pakiecie (np. jakieś autonomiczne hamowanie, czy aktywny tempomat). I bierzemy skodę z korbami z tyłu i podstawowym radyjkiem za 60k, ale mamy to autonomiczne hamowanie, bo tak chcemy. Szanuję taki wybór.

 

3 godziny temu, Jaruga napisał:

 

Ano właśnie - za sensownego golfa (to już jest spoko konfiguracja IMO) trzeba dać 70kPLN i kropka. Podobnie jak za każdego innego sensownego kompakta.

Cennikowo na pewno tak.

 

3 godziny temu, kravitz napisał:

Brałbym nawet i tego 1.0 85KM, ale tam jest skrzynia 5 biegowa i to już moim zdaniem przegięcie. W trasie oznacza zbyt wysokie obroty.

Też tak myślałem. W praktyce na najwyższym biegu przy 140kmh jest 3100 obrotów przy skrzyni 5b i 3000 obr. przy 6b. Różnica praktycznie żadna, po prostu przy skrzynce 6b. biegi są "ciaśniej", co ma swoje zalety przy silniku turbo, który "jedzie" w dość wąskim zakresie obrotów.

U mnie często zdarza się, że zmieniam bieg na wyższy i trafiam w obroty rzędu 1500 gdzie silnik się męczy, pewnie przy 6b. miałbym tam np. 1800 i bym ładnie odjechał bez czekania aż turbo dopompuje. Mając wybór (w sensie nieograniczonego budżetu) oczywiście wziąłbym wersję z 6b.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kravitz napisał:

Brałbym nawet i tego 1.0 85KM, ale tam jest skrzynia 5 biegowa i to już moim zdaniem przegięcie. W trasie oznacza zbyt wysokie obroty.

Niekoniecznie, np w 1.9 TDI przełożenia najwyższych biegów w skrzynach 5 i 6 biegowych nie różniły się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.10.2018 o 10:30, kuzaczek napisał:

Tak z ciekwaości zapytam czy brałeś pod uwagę zakup Tipo ?

 

Sam powoli zaczynam rozglądać się za czymś budżetowym (Tipo/Rapid/Venga) i zastanawia mnie czemu Tipo, który jeszcze rok temu świetnie się sprzedawał, teraz chyba nie jest nawet w 10 najchętniej sprzedawanych aut?

 

 

 

 

 

Wsiądź do tipo i się przekonaj. Już wsiadając chwycisz za źle spasowany uchwyt do zamykania drzwi (ten plastik ze zintegrowanymi przyciskami otwierania szyb). Plastik odstaje, rusza się i wydaje stuki. Później regulując położenie kierownicy chwycisz za płat wystającej gąbki. Oglądałem nawet egzemplarz z wyciekiem kleju do szyb ze słupka. Do tego pokrętła regulacji nawiewów jak z chińskiej zabawki (do klimy automatycznej są lepsze). To auto fajnie wygląda z zewnątrz ale poczyniono skandaliczne oszczędności i można domniemywać że całe auto jest tak skonstruowane. Made in Turkey - i tyle w temacie. Skoda też jest plastikowa ale wszystko się solidnie kupy trzyma i nic nie trzeszczy. 

 

Dnia 18.10.2018 o 11:15, Majkiel napisał:

Może to kwestia jakiś rabatów. Jeśli np. Skodę wartą wg. cennika 67 można kupić za 57, a Tipo Easy 1.4 120KM kosztuje w promocji (wg cennika na stronie) 63 tysiące i nie za wiele z tego urwiesz, albo dorzucą dywaniki, to tu może być pies pogrzebany..

 

No właśnie - tipo wcale nie jest tanie jak się weźmie T-Jeta i kilka postawowych pierdół typu lepsze radio, 4 el. szyby, czyjniki parkowania. Wychodzi wtedy grubo ponad 60k gdzie jest już wałkowany tutaj golf, czy astra które są o 3 poziomy lepiej wykonane. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Jaruga napisał:

 

Wsiądź do tipo i się przekonaj. Już wsiadając chwycisz za źle spasowany uchwyt do zamykania drzwi (ten plastik ze zintegrowanymi przyciskami otwierania szyb). Plastik odstaje, rusza się i wydaje stuki. Później regulując położenie kierownicy chwycisz za płat wystającej gąbki. Oglądałem nawet egzemplarz z wyciekiem kleju do szyb ze słupka. Do tego pokrętła regulacji nawiewów jak z chińskiej zabawki (do klimy automatycznej są lepsze). To auto fajnie wygląda z zewnątrz ale poczyniono skandaliczne oszczędności i można domniemywać że całe auto jest tak skonstruowane. Made in Turkey - i tyle w temacie. Skoda też jest plastikowa ale wszystko się solidnie kupy trzyma i nic nie trzeszczy. 

 Faktycznie coś musi być na rzeczy skoro coraz słabiej się sprzedaje, mimo że wizualnie to ładne auto. Dzięki za opinie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kuzaczek napisał:

Tak z ciekwaości zapytam czy brałeś pod uwagę zakup Tipo ?

 

Sam powoli zaczynam rozglądać się za czymś budżetowym (Tipo/Rapid/Venga) i zastanawia mnie czemu Tipo, który jeszcze rok temu świetnie się sprzedawał, teraz chyba nie jest nawet w 10 najchętniej sprzedawanych aut?

 

 

 

 

 

Ja przez chwilę się zastanawiałem nad Tipo, ale cenowo są one ok, tylko w podstawowej wersji z podstawowym silnikiem.

 

Dodatkowo, gorsze warunki leasingu, gorsze warunki serwisowe i większa potencjalna utrata wartości Fiata. I więcej pali.

 

Żeby Tipo 1.4T się opłacało, musi kosztować 75% ceny VW z tym samym wyposażeniem. Takie "grube" wyliczenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, kuzaczek napisał:

 Faktycznie coś musi być na rzeczy skoro coraz słabiej się sprzedaje, mimo że wizualnie to ładne auto. Dzięki za opinie. 

 

Jak chcesz rapida zamówić do produkcji to się śpiesz bo z tego co handlowiec mi mówił to wkrótce przestaną przyjmować zlecenia produkcyjne. 

W przyszłym roku rusza produkcja następcy (Skoda Scala) który ponoć ma być pełnoprawnym kompaktem razem z Golfem i Leonem. Więc będzie +15kpln do ceny rapida. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, wujekcybul napisał:

1500zl i ma 130KM.

Obawiam się że roznąca popularność chipowania spowoduje że już wkrótce producenci pochylą się nad tematem i zaczną kontrolować soft choćby pod pozorem "dbałości o środowisko".

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Jaruga napisał:

Obawiam się że roznąca popularność chipowania spowoduje że już wkrótce producenci pochylą się nad tematem i zaczną kontrolować soft choćby pod pozorem "dbałości o środowisko".

 

Jestesmy na forum motoryzacyjnym nie gospodyn domowych. Wiec narazie sie da co bedzie pozniej? Dopoki to jest komputer to zawsze znajdzie sie sposob zeby wgrac to tak jak z windowsem. Wbrew pozorom to nie jest popularne mysle, ze bardzo mala skala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Jaruga napisał:

 

Wsiądź do tipo i się przekonaj. Już wsiadając chwycisz za źle spasowany uchwyt do zamykania drzwi (ten plastik ze zintegrowanymi przyciskami otwierania szyb). Plastik odstaje, rusza się i wydaje stuki. Później regulując położenie kierownicy chwycisz za płat wystającej gąbki. Oglądałem nawet egzemplarz z wyciekiem kleju do szyb ze słupka. Do tego pokrętła regulacji nawiewów jak z chińskiej zabawki (do klimy automatycznej są lepsze). To auto fajnie wygląda z zewnątrz ale poczyniono skandaliczne oszczędności i można domniemywać że całe auto jest tak skonstruowane. Made in Turkey - i tyle w temacie. Skoda też jest plastikowa ale wszystko się solidnie kupy trzyma i nic nie trzeszczy. 

Dokładnie tak jak piszesz.

Co do pokręteł to też 500L ma to badziewie , żona stwierdziła że w jednym i drugim strach tym kręcić żeby nie odpadło.

Żeby mieć kierę w skórze to trzeba od razu z radiem z tym wystającym wyświetlaczem.

Może jestem dziwny ale w takim kompakcie to maska powinna już mieć siłowniki a nie ten patyk.

Dodatkowo  Made in Turkey sprawiło że dopłaciłem i wziąłem Alfe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, TADA napisał:

Może jestem dziwny ale w takim kompakcie to maska powinna już mieć siłowniki a nie ten patyk.

 

A po co? Ja maske otwieram raz na 1-2 miesiace, zeby dolac plynu do spryskiwacza.

Rownie dobrze moge podeprzec kijem od szczotki ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, iwik napisał:

biegi są "ciaśniej", co ma swoje zalety przy silniku turbo, który "jedzie" w dość wąskim zakresie obrotów.

Podstawową cechę silnika turbo jest to, że jedzie przy większym zakresie obrotów niż silnik bez turbo.

Dlatego m.in. uturbione silniki mają niższe obroty przy tej samej prędkości na najwyższym biegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Maciej__ napisał:

 

A po co? Ja maske otwieram raz na 1-2 miesiace, zeby dolac plynu do spryskiwacza.

Rownie dobrze moge podeprzec kijem od szczotki ;]

Miałeś kiedyś bo ja tak i jest różnica.

Jeżeli po co to czemu w tak wielu modelach różnych marek jest montowany.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, TADA napisał:

Miałeś kiedyś bo ja tak i jest różnica.

Jeżeli po co to czemu w tak wielu modelach różnych marek jest montowany.

 

Ja mialem silownik w  Volvo V50 i faktycznie tam mialo to rację bytu bo silnik 1,8 żarł olej więc trzeba było co chwila ją otwierać aby sprawdzic czy olej jeszcze jest w silniku.W obecnych autach jest patyk który jest używany 5 razy  w roku.Da się wytrzymać:hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Polarny napisał:

Podstawową cechę silnika turbo jest to, że jedzie przy większym zakresie obrotów niż silnik bez turbo.

Dlatego m.in. uturbione silniki mają niższe obroty przy tej samej prędkości na najwyższym biegu.

Słabsze 1.2 tsi jedzie od 1800obr do 4500obr (poniżej jest lag, powyżej już jest tylko hałas)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, kuzaczek napisał:

 Faktycznie coś musi być na rzeczy skoro coraz słabiej się sprzedaje, mimo że wizualnie to ładne auto. Dzięki za opinie. 

Nie wiem jak teraz, ale rok temu Tipo miało tragicznie pakiety porobione.

Jak nie chciałeś golasa, to albo kupę pakietów, albo pojedynczo opcje ładować praktycznie w cenie tych pakietów.

Kombiak miał mnie kosztować więcej niż za roczna Insignie po demo dałem.

 

Tipo jest trochę jak Duster, rewelka w podstawowym wyposażeniu i dodatkowo jako sedan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobione już 320 kilometrów, średnia ze spalania 5,7 8]:ok: (na zdjęciu już nieaktualne 5,9) czyli prawie 3 litry mniej niż lacetti w jeździe mieszanej...

Generalnie jestem zadowolony z wyboru - bardzo dobry współczynnik możliwości do ceny. 

108689223_2018-10-2016_37_12.jpg.929e1174510dd0598cdb0fe35d2f0293.jpg1601289572_2018-10-2015_40_46.jpg.fa1c8241f5eefd0962e4141b7fd68b96.jpg866388614_2018-10-2015_40_07.jpg.e4c00475e667ef5d6341091686738a8a.jpg

2018-10-20 15.40.16.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, OZI napisał:

 


Kolor fajny emoji106.png

Pytanie , czemu tył nie jest czarny? To jakaś opcja w EU czy porównuje pomarańcze emoji521.pngemoji521.pngemoji521.png z jabłkiem? emoji519.pngemoji520.png
Oto mi chodzi...
Sent from my iCrap X using Tapacrap

 

Kolor wybierała moja 4,5-letnia córka :hehe:  Co ciekawe na początku wybrała wściekle zielony, ale na szczęście nie było takiego na stocku...

Podobała mi się taka wersja jak pokazałeś, ale nie jest to dla mnie istotne, więc oddałem ten temat moim babom ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolor wybierała moja 4,5-letnia córka :hehe:  Co ciekawe na początku wybrała wściekle zielony, ale na szczęście nie było takiego na stocku...
Podobała mi się taka wersja jak pokazałeś [..]


Ten zielony jest fajny! Córka ma dobry gust


To ‚moje’ to Wersja bieda. Mnie niestety przeraża szarość (kolorystycznie) Skoda... ale to nie dyskwalifikuje auta - można by jednak trochę kolorów tam dodać...


de601f85ce784e115bf89502ede05147.jpg

dfc33529efe04e5788ed6d5ef18217e0.jpg

91cb622914f49248b043eb53996ebf81.jpg




Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Jaruga napisał:

Zrobione już 320 kilometrów, średnia ze spalania 5,7

 

Cieszy mnie to niezmiernie. Właśnie na takie spalanie liczę.

Takie mniej więcej jest tez raportowane jaki średnie przez użytkowników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Jaruga napisał:

Zrobione już 320 kilometrów, średnia ze spalania 5,7 8]:ok: (na zdjęciu już nieaktualne 5,9) czyli prawie 3 litry mniej niż lacetti w jeździe mieszanej...

Generalnie jestem zadowolony z wyboru - bardzo dobry współczynnik możliwości do ceny. 

 

 

Moje 1.0 145KM na paliwie 98 pali 8,6 przejechalem ostatni zbiornik 60% spokojnie 40% ogien. Troche tras podmiejskich i miasto bez korkow. Widze, ze tu oszczedniej :ok: Jakby odwrocic proporcje to bedzie 9-10.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.10.2018 o 23:56, Jaruga napisał:

Zrobione już 320 kilometrów, średnia ze spalania 5,7

Gdy swego czasu pisałem, że te nowe tsi są takie oszczędne, zostałem wyśmiany, że się nie znam. Zgodnie z zasadą, że lepiej znają się ci, którzy danym autem nigdy nie jeździli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.10.2018 o 23:56, Jaruga napisał:

Zrobione już 320 kilometrów, średnia ze spalania 5,7 8]:ok: (na zdjęciu już nieaktualne 5,9) czyli prawie 3 litry mniej niż lacetti w jeździe mieszanej...

Generalnie jestem zadowolony z wyboru - bardzo dobry współczynnik możliwości do ceny. 

1601289572_2018-10-2015_40_46.jpg.fa1c8241f5eefd0962e4141b7fd68b96.jpg

 

Bedzie pan zadowolony . Gratki. Ja w grudniu 2017 zamówiłem spersonalizowanego Rapida liftback Style  z kpl kół lato zima plus ledy tył ksenony przód za 64 k zeta . I jak na razie mina przy przyspieszaniu to banan . Jedynie co moge doradzic staraj sie samemu nie jedzic powyzej 200km/h . Nosi go strasznie na pusto. W 4 osoby niebo lepiej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, wujekcybul napisał:

Moje 1.0 145KM na paliwie 98 pali 8,6 przejechalem ostatni zbiornik 60% spokojnie 40% ogien. Troche tras podmiejskich i miasto bez korkow. Widze, ze tu oszczedniej :ok: Jakby odwrocic proporcje to bedzie 9-10.

Właśnie wróciłem z zakorkowanego centrum (deszcz we Wrocławiu to klęska żywiołowa powodująca przerażenie u kierowców i jazdę 20km/h) a jak już wyjechałem z korków to troche podeptałem żeby odreagować te wszystkie ciamajdy i pierdoły i od razu spalanie skoczyło na 7,8l/100km.

Więc kluczem jest styl jazdy - można w kilka minut zepsuć dobry wynik z całego dnia :hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, demoneczek napisał:

Bedzie pan zadowolony . Gratki. Ja w grudniu 2017 zamówiłem spersonalizowanego Rapida liftback Style  z kpl kół lato zima plus ledy tył ksenony przód za 64 k zeta . I jak na razie mina przy przyspieszaniu to banan . Jedynie co moge doradzic staraj sie samemu nie jedzic powyzej 200km/h . Nosi go strasznie na pusto. W 4 osoby niebo lepiej 

Na razie staram się go nie obciążać zbytnio - ma dopiero 450km przebiegu. Ale wyprzedzanie idzie sprawnie i nie trzeba szczególnie pracować lewarkiem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Jaruga napisał:

Właśnie wróciłem z zakorkowanego centrum (deszcz we Wrocławiu to klęska żywiołowa powodująca przerażenie u kierowców i jazdę 20km/h) a jak już wyjechałem z korków to troche podeptałem żeby odreagować te wszystkie ciamajdy i pierdoły i od razu spalanie skoczyło na 7,8l/100km.

Więc kluczem jest styl jazdy - można w kilka minut zepsuć dobry wynik z całego dnia :hehe:

Turbo żyje, turbo pije ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Jaruga napisał:

Właśnie wróciłem z zakorkowanego centrum (deszcz we Wrocławiu to klęska żywiołowa powodująca przerażenie u kierowców i jazdę 20km/h) a jak już wyjechałem z korków to troche podeptałem żeby odreagować te wszystkie ciamajdy i pierdoły i od razu spalanie skoczyło na 7,8l/100km.

Więc kluczem jest styl jazdy - można w kilka minut zepsuć dobry wynik z całego dnia :hehe:

W Ibizie ciezko ponizej 8l zejsc Suzuki o podobnych osiagach w nieco ponad 6l sie miescil w miescie. Tu niestety wystarczy lekko depnac i po wszystkim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, wujekcybul napisał:

W Ibizie ciezko ponizej 8l zejsc Suzuki o podobnych osiagach w nieco ponad 6l sie miescil w miescie. Tu niestety wystarczy lekko depnac i po wszystkim.

Najlepsze efekty są na zatłoczonych drogach krajowych gdzie nie ma sensu wyprzedzać bo jedzie jeden wielki sznur aut z prędkością 70-100km/h -  miałem wtedy na takich odcinkach spalanie rzędu 4,5 litra  8]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, demoneczek napisał:

Jedynie co moge doradzic staraj sie samemu nie jedzic powyzej 200km/h . Nosi go strasznie na pusto. W 4 osoby niebo lepiej 

Szaleństwo, takim pudełkiem 200km/h? Dla mnie granica komfortowego podróżowania to 160km/h Golfem V, który jest dość niski i szeroki.

No chyba że nowe konstrukcje są lepsze pod tym wzgledem, generacja mojego Golfa wychodziła w 2003r...

Te 200 to już pewnie blisko V max?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, sowik85 napisał:

Szaleństwo, takim pudełkiem 200km/h? Dla mnie granica komfortowego podróżowania to 160km/h Golfem V, który jest dość niski i szeroki.

No chyba że nowe konstrukcje są lepsze pod tym wzgledem, generacja mojego Golfa wychodziła w 2003r...

Te 200 to już pewnie blisko V max?

Bałem sie wiecej 😉 ale licznik pokazywał 203 przy 4 tys obr na 6 biegu. Niby można było powalczyc dalej ale bez wiatru i dobrej jezdni. Ja akurat te predkość  osiągnąłem na A4  miedzy Wrockiem a zjazdem na Opole . A asfalt tam jest niemiłosiernie nierówny . Co do szalenstwa jak napisałeś to sie z Toba zgodze , spociłem sie niezle 😁😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Jaruga napisał:

Najlepsze efekty są na zatłoczonych drogach krajowych gdzie nie ma sensu wyprzedzać bo jedzie jeden wielki sznur aut z prędkością 70-100km/h -  miałem wtedy na takich odcinkach spalanie rzędu 4,5 litra  8]

Dokładnie tak :ok:

W swoim 1.4 tsi też zaobserwowałem, że w trasie przy spokojnej jeździe spalanie może zadziwić.

Po mieście jest tyle zmiennych, że trudno porównywać. Jak nie musisz być pierwszy od świateł do świateł i sensownie przewidujesz oszczędzając też klocki hamulcowe to też jest ekonomicznie. W kwestii spalania w moim przypadku przesiadka z diesla na benzynę nie była wcale bolesna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Jaruga napisał:

Więc kluczem jest styl jazdy - można w kilka minut zepsuć dobry wynik z całego dnia :hehe:

Dokładnie tak jest. Silnik jest bardzo wrażliwy na "ciężką nogę".

Jak nie cisnę spod świateł i jadę równo to mam po przejeździe przez średnio zakorkowane centrum ok 6.5 litra/100.

Jak tylko trochę pogonię wychodzi koło 8.5 l/100.

(1.2tsi w sportsvanie, 1.0tsi w rapidzie powinno spalić mniej po mieście, bo auto sporo lżejsze)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Jaruga napisał:

Najlepsze efekty są na zatłoczonych drogach krajowych gdzie nie ma sensu wyprzedzać bo jedzie jeden wielki sznur aut z prędkością 70-100km/h -  miałem wtedy na takich odcinkach spalanie rzędu 4,5 litra  8]

Niby tak ale Suzuki palilo tyle samo :phi: Co ciekawe tu jest lepiej jesli chodzi o przyspieszanie bez redukcji dla kierowniczki to jest lepsze. Wcisnie gaz do konca i jedzie, plus jest ciszej przy wyzszych predkosciach i tak jak w Suzuki bylo bardzo glosno to tu jest ciszej. Nie wiem jak w zwyklych niedoladowanych padlach ale japonskie 1.2 bylo ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, sowik85 napisał:

Szaleństwo, takim pudełkiem 200km/h? Dla mnie granica komfortowego podróżowania to 160km/h Golfem V, który jest dość niski i szeroki.

No chyba że nowe konstrukcje są lepsze pod tym wzgledem, generacja mojego Golfa wychodziła w 2003r...

Te 200 to już pewnie blisko V max?

Golf V to juz jednak wiekowy. W Fiescie do 160km/h jest w miare cicho i da sie bez stresu jechac. Przy 230km/h nadal prowadzi sie dobrze ale jest juz bardzo glosno wiec to wogole nie jest przyjemna jazda. Oczywiscie to nie BMW 5 ale sie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.