Skocz do zawartości

Astra sedan 1.4T vs. Rapid 1.0tsi 110KM - ostateczne starcie


Jaruga

Rekomendowane odpowiedzi

9 godzin temu, OZI napisał:

Jakieś problemy z tym się słyszy?

 

Podobno jeden z niewielu udanych silników od VW w ostatnich latach.

 

Dobry jest też podobno ten 1.5T, ale są kłopoty z produkcją. Zapewne dlatego do Was idzie ten stary 1.4T. 

Jak zamówisz auto z 1.5T, to podobno strasznie długo się czeka. "Podobno" i "zapewne", bo ja jestem nowy w tym świecie VW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 13.10.2018 o 19:41, Jaruga napisał:

Postanowiłem ostatecznie wymienić najstarsze auto na całkiem nowe.

Jako że auto nie zarabia, dużo nie jeździ i jest na osobę fizyczną to limit na auto jest ~60tys i ani grosza więcej.

Taką kwotę łykam bezstresowo i bez żadnych wyrzeczeń. 

Warunki: 

- nowe 

- turbo benzyna ok. 10s do setki

- 6 biegów

- wystarczająca ilość miejsca dla 4 osób

- bagażnik >360l

- radio z usb i bluetooth

- 4 elektryczne szyby

Użytkowanie:

- max 15 tys km rocznie

- 90% to kręcenie się po Wrocławiu

- 2 dłuższe wypady w roku i kilka weekendowych do 300km

- rodzina 2+1

- po 6 latach wymiana na nowe.

 

Generalnie byłem zdecydowany na astrę sedan 1.4T bez LPG z pakietem upgrade 2 za 60 tys. Do tego dodatkowa gwarancja za 1000, ubezpieczenie 2300 i całoroczne opony za 1400 i koszty corocznych przeglądów przez 4 lata.

Pomijając nieodpowiednie gabaryty do miasta i fatalną widoczność do tyłu to auto mi się zwyczajnie podoba (mam jakąś słabość do sedanów) i dobrze mi się nim jeździ. Auto zarejestrowane na dealera od sierpnia. 

 

Nieopatrznie jednak wszedłem dzisiaj do salonu skody i sprzedawca mnie namówił na jazdę próbną rapidem 110KM. No i ku mojemu przerażeniu okazało się że to auto idealnie spełnia moje założenia i całkiem fajnie jeździ ;] Tyle że to najnudniejsze auto świata i wzbudza tyle emocji co sprzęt AGD... ;) Niestety poza tym trudno mu coś zarzucić... Dostałem też dobrą cenę - auto w wersji ambition spaceback w kolorze błękit race z pakietem audio, pakietem przeglądów oraz 4-letnią gwarancją za 57tys. Czyli żadnych kosztów przez 4 lata (pomijając OC/AC) Opony zimowe za 800 z montażem i ubezpieczenie 1700. Auto nowe - niezarejestrowane.

 

Doradźcie coś bo zwariuję :hehe:

Mam się zdecydować do poniedziałku....

 

Rapida bym nie kupił. Jechałem tym ze dwa razy w trasę i powiem, że nie przypadło mi to auto do gustu. Taka Fabia z dupą. Nie prowadzi się to rewelacyjnie przy wyższych prędkościach. W mieście może by się tym całkiem nieźle jeździło. Złotówy tym śmigają.

Ja jestem zresztą uprzedzony do kury po prostu więc nie jestem też wiarygodny w ocenie. 

Skodę zaakceptował bym tylko jako auto służbowe. Sam bym nie kupił żadnego modelu. Może poza Superbem ale to bym musiał mocno się zastanowić.

Chyba bym wybrał Astrę ze względu na silnik i prowadzenie. 

Do Rapida chyba takim bezpośrednim konkurentem jest Tipo i myślę, że w tym budżecie kupił być z silnikiem 1,4 120 KM. Który lepszy? Przejedź się. Tipo zapewne bardziej będzie traciło na wartości. Skoda u nas ma dosyć mocną pozycję i zapewne nie będziesz miał większych problemów przy sprzedaży za te 6 lat. Kwestia czy będą chętni na kupno samochodu z silnikiem od kosiarki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, kravitz napisał:

 

Podobno jeden z niewielu udanych silników od VW w ostatnich latach.

 

Dobry jest też podobno ten 1.5T, ale są kłopoty z produkcją. Zapewne dlatego do Was idzie ten stary 1.4T. 

Jak zamówisz auto z 1.5T, to podobno strasznie długo się czeka. "Podobno" i "zapewne", bo ja jestem nowy w tym świecie VW.

Normy, 1.4 nie spełnia nowego euro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, OZI napisał:

 


U mnie lud głównie kupuje Golf dla silnik. Nawet wersja bieda z 1.4l 150KM się fajnie IMVHO odpycha, jeśli się nie mylę to EU ma 1.5l T




Sent from my iPhone using Tapatalk

 

no nie gadaj, że u Was "lud" kupuje auta z silnikiem 1,4 litra :hehe: @OZI toż to badziewie wymyślone przez EU urzędasów zajmujących się krzywością banana :hehe: U Was to przecież wszyscy kupują V6 o pojemności co najmniej 2,4 litra :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, kravitz napisał:

 

Podobno jeden z niewielu udanych silników od VW w ostatnich latach.

 

Na takie stwierdzenie trzeba jeszcze trochę poczekać. Jak kupowałem 1.2tsi 2 lata po premierze to tez wszyscy mówili że OK, bezproblemowy itd. 

Dopiero jak większa grupa aut zrobiła większe przebiegi powychodziły pewne problemy. Mnie grubsze problemy szczęśliwie ominęły (przebieg 0-130kkm), co nie zmienia faktu że silnik bolączki miał. 

Jak będzie z 1.0 TSI się okaże, z pewnością o konkurencie z wątku 1.4T można powiedzieć że już sprawdzony w boju.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat się chyba sam rozwiązał bo mi chamy astrę sprzedali ;)

I nie ma już nigdzie takich aut bez gazu w wersji upgrade 2. A gaz mi do niczego nie potrzebny.

Więc będzie rapid. Zamówiony już, i jedzie z innego salonu. Ale faktura jeszcze nie wystawiona to spróbuję jeszcze wycebulić zimówki ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, pejus1982 napisał:

Jeśli to nie jakaś tajemnica to jaka wersja Rapida i za jaką kasę?

 

Ambition, 1.0tsi 110KM,  spaceback, pakiet audio plus pakiet przeglądów i 4 lata gwarancji za 57tys. 

Patrząc na ceny na otomoto to cena bardzo dobra, ale moim zdaniem ta cena jest po prostu adekwatna do auta i więcej za rapida bym nie zapłacił. 

Za wyższą cenę nawet bym nie brał pod uwagę, a cenniki rapida są z tyłka wzięte.

Miało być budżetowo to jest ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Jaruga napisał:

 

Ambition, 1.0tsi 110KM,  spaceback, pakiet audio plus pakiet przeglądów i 4 lata gwarancji za 57tys. 

Patrząc na ceny na otomoto to cena bardzo dobra, ale moim zdaniem ta cena jest po prostu adekwatna do auta i więcej za rapida bym nie zapłacił. 

Za wyższą cenę nawet bym nie brał pod uwagę, a cenniki rapida są z tyłka wzięte.

Miało być budżetowo to jest ;)

cena IMO dobra i wyposażenie też nie najgorsze. Najważniejsze rzeczy są :ok: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Jaruga napisał:

Więc będzie rapid. Zamówiony już, i jedzie z innego salonu

 

Wiedziałem że będzie Skoda.

Nawet jeśli wyszło przez przypadek ;]

 

Mam tylko nadzieję, że będziesz zadowolony, podobnie jak ja z wynalazku.

 

Swoją drogą, to VAGa oferta bierze się znikąd? Zawsze auta postrzegane jako te drogie, a teraz dorzucają tyle opcji finansowanych praktycznie za darmo?

Może to trochę jak z Lidlem? Jakiś EBRiO podsypał kasy dla VAG? :phi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kolejce sie po to ustawiaja na fabie ludzie od pol roku czekaja. 

Mi zamowienia firmowego nie sa w stanie zrealizowac. Juz trzeci raz termin przesuwaja i nawet dostali od Skoda Polska “ustna gwarancje ze auta beda na czas” :hehe:
Dla mnie ta marka to dno i nie moge zrozumiec czemu ludzie to kupuja, zwlaszcza, ze auta mocno przecietne.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Jaruga napisał:

 

Ambition, 1.0tsi 110KM,  spaceback, pakiet audio plus pakiet przeglądów i 4 lata gwarancji za 57tys. 

Patrząc na ceny na otomoto to cena bardzo dobra, ale moim zdaniem ta cena jest po prostu adekwatna do auta i więcej za rapida bym nie zapłacił. 

Za wyższą cenę nawet bym nie brał pod uwagę, a cenniki rapida są z tyłka wzięte.

Miało być budżetowo to jest ;)

No oto cena niezła.

Według cenników, wychodzi 10 tysięcy więcej przy podstawowym lakierze i kołach od taczki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Jaruga napisał:

 

Ambition, 1.0tsi 110KM,  spaceback, pakiet audio plus pakiet przeglądów i 4 lata gwarancji za 57tys. 

Patrząc na ceny na otomoto to cena bardzo dobra, ale moim zdaniem ta cena jest po prostu adekwatna do auta i więcej za rapida bym nie zapłacił. 

Za wyższą cenę nawet bym nie brał pod uwagę, a cenniki rapida są z tyłka wzięte.

Miało być budżetowo to jest ;)

Nie kupił bym świadomie tego auta, ale przyznam, że cena jest dobra za to auto. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.10.2018 o 20:32, Jaruga napisał:

Tym bardziej że seat ma jakąś zboczoną politykę rabatową. Żeby cena była przyzwoita to musisz mieć seata, najlepiej nie starszego niż 10 lat i zostawić go w rozliczeniu, a dodatkowo musisz łapać się w jakąś dziwną grupę zawodową  a na koniec zapewne zatańczyć i zaśpiewać. Żeby było śmieszniej to Polo jest tańsze dla człowieka z ulicy. Niech spadają z takim podejściem - to auto i dealer ma spełniać wymagania a nie klient. Coś im się mocno pomyliło w tym roku. 

Seata można mieć nawet 20 letniego i oddać go w rozliczeniu.

Inne auto nie starsze niż 10 lat i pewnie propozycja odkupu za śmieszne pieniądze względem rynku.

Co do reszty zgadzam się, bez odkupu i lojalki seat wychodzi drożej niż VW, także wygląda na to, że VAG chce zmarginalizować zupełnie tą markę w PL i skupić się na VW i skodzie.

(Skoda zresztą też jedzie z cennikami dla os. prywanych po bandzie. Następca rapida, mówi się, że ma być już w cenie golfa :pukpuk: )

 

39 minut temu, Majkiel napisał:

No oto cena niezła.

Według cenników, wychodzi 10 tysięcy więcej przy podstawowym lakierze i kołach od taczki ;)

Cena normalna. Jak kolega @Jaruga napisał więcej to auto nie jest po prostu warte więcej, a cenniki są z d...y.

Spaceback mi się nawet podoba (w przeciwieństwie do tej dłuższej wersji). Tsi 110km będzie w mieście sprawdzało się dużo lepiej niż ciężka astra sedan nawet z 1.4 140km.

 

Ja bym jednak chyba wybrał coś z 'prawdziwych' kompaktów nawet dopłacając te 5k PLN

https://www.otomoto.pl/oferta/peugeot-308-business-line-1-2-110-km-6-biegow-dostepny-na-magazynie-ID6AEueA.html#2dc063fc8b

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-megane-1-2-energy-tce-limited-ID6Bkt6f.html#f6ba74bbca

https://www.otomoto.pl/oferta/seat-leon-style-2018-1-2-tsi-110-km-rata-juz-od-20zl-dziennie-ID6AijBk.html#3962b4a4f1

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-golf-trendline-1-0-tsi-85km-business-park-pilot-pakiet-przegladow-gratis-ID6AJiOm.html#efd4e6650f

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, iwik napisał:

 

Oglądałem już wcześniej te ogłoszenia ;)

Nie chcę białego auta. A renówka ma wersję 100KM i ten silnik nie jedzie w tym aucie i różni się fizycznie od wersji 130KM więc nawet chip nie pomoże zbytnio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, iwik napisał:

Cena normalna. Jak kolega @Jaruga napisał więcej to auto nie jest po prostu warte więcej, a cenniki są z d...y.

Spaceback mi się nawet podoba (w przeciwieństwie do tej dłuższej wersji). Tsi 110km będzie w mieście sprawdzało się dużo lepiej niż ciężka astra sedan nawet z 1.4 140km.

Wiem że normalna jak na to auto, tylko jaki jest sens publikowania cenników z cenami z kosmosu?

Szukam auta, powiedzmy w jakiejś cenie, mam kilka upatrzonych marek, wchodzę na jedną, drugą stronę i patrzę ile kosztuje. Widzę auto X w cenie 50, jak dodam kilka rzeczy wychodzi 60. Idę na stronę Skody, cena od 58, tak dodam ciut mocniejszy silnik i jakieś koła czy cuś robi się 70, to na Skodę już nawet nie spojrzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Jaruga napisał:

 

Oglądałem już wcześniej te ogłoszenia ;)

Nie chcę białego auta. A renówka ma wersję 100KM i ten silnik nie jedzie w tym aucie i różni się fizycznie od wersji 130KM więc nawet chip nie pomoże zbytnio.

Reno wrzuciłem pro forma ;) (tak naprawdę za ok 55k PLN jest wolnossak 1.6 i chyba w tego bym ewetualnie poszedł...)

Pug tylko dla firm w tej cenie. W seacie trzeba "zatańczyć i zaśpiewać" jak napisałeś.

Golfer jest za to już z pakietem przeglądów i pewnie dadzą dobre fiansowanie też, także jak dla mnie rozbija system.

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-golf-trendline-1-0-tsi-85km-business-park-pilot-pakiet-przegladow-gratis-ID6AJiOm.html#efd4e6650f

 

(biały jest modny :P, Twój spaceback najlepiej wygląda biały na czarnych felgach :] )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Majkiel napisał:

Wiem że normalna jak na to auto, tylko jaki jest sens publikowania cenników z cenami z kosmosu?

Szukam auta, powiedzmy w jakiejś cenie, mam kilka upatrzonych marek, wchodzę na jedną, drugą stronę i patrzę ile kosztuje. Widzę auto X w cenie 50, jak dodam kilka rzeczy wychodzi 60. Idę na stronę Skody, cena od 58, tak dodam ciut mocniejszy silnik i jakieś koła czy cuś robi się 70, to na Skodę już nawet nie spojrzę.

W PL część klientów kupuje rabaty a nie samochody. To dla nich są cenniki z d... i upusty po 20k PLN.

Ja nawet nie patrzyłem w cenniki, tylko w ogoszenia dilerów z nowymi autami. Jak mi pasowała wersja i cena w ogłoszeniu uderzałem o szczegóły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, iwik napisał:

W PL część klientów kupuje rabaty a nie samochody. To dla nich są cenniki z d... i upusty po 20k PLN.

Ja nawet nie patrzyłem w cenniki, tylko w ogoszenia dilerów z nowymi autami. Jak mi pasowała wersja i cena w ogłoszeniu uderzałem o szczegóły.

W sumie podobnie miałem z oknami, dwie oferty, technicznie niemal identyczne, cena końcowa też zbliżona, ale w jednej firmie był możliwi rabat 5% za płatność w całości, a w drugiej jakiś kosmiczny rabat 40 % ;)

Kupując coś w promocji 30.000  -> 20.000 czujemy się lepiej i wydaje nam się że zrobiliśmy lepszy biznes niż kupując to samo po prostu za 20.000 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bergerac napisał:


Mi zamowienia firmowego nie sa w stanie zrealizowac. Juz trzeci raz termin przesuwaja i nawet dostali od Skoda Polska “ustna gwarancje ze auta beda na czas” :hehe:
Dla mnie ta marka to dno i nie moge zrozumiec czemu ludzie to kupuja, zwlaszcza, ze auta mocno przecietne.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Problem lezy w mnogosci konfiguracji i dojechalo ich WLTP. Osobiscie nigdy nie kupowalem auta na zamowienie, tylko bralem co stalo na placu. Jak w styczniu pytalem o Polo to mowili no moze maj, czerwiec. O Fabii nie myslalem bo bo jednak brzydactwo dla kobiety. Slyszalem, ze to samo jest z beznynowymi silnikami w BMW i Mercedesie cos mi flotowiec mowil, ze dlugie terminy. Oprocz tego cos chyba nie tak jest z 1.5TSI moze za duze zapotrzebowanie a moze inne problemy bo wycofali z duzo modeli i produkcja ma byc wznowiona listopadzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, wujekcybul napisał:

Problem lezy w mnogosci konfiguracji i dojechalo ich WLTP. Osobiscie nigdy nie kupowalem auta na zamowienie, tylko bralem co stalo na placu. Jak w styczniu pytalem o Polo to mowili no moze maj, czerwiec. O Fabii nie myslalem bo bo jednak brzydactwo dla kobiety. Slyszalem, ze to samo jest z beznynowymi silnikami w BMW i Mercedesie cos mi flotowiec mowil, ze dlugie terminy. Oprocz tego cos chyba nie tak jest z 1.5TSI moze za duze zapotrzebowanie a moze inne problemy bo wycofali z duzo modeli i produkcja ma byc wznowiona listopadzie.

jakoś inni producenci nie mieli żadnych problemów i swoje zamówienia zrealizowali na czas, zachowując przy tym profesjonalną komunikację. Niestety Skoda (zarówno dealer jak i importer) dali i w tym obszarze ciała na pełnej linii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 16.10.2018 o 08:57, bergerac napisał:


Mi zamowienia firmowego nie sa w stanie zrealizowac. Juz trzeci raz termin przesuwaja i nawet dostali od Skoda Polska “ustna gwarancje ze auta beda na czas” :hehe:
Dla mnie ta marka to dno i nie moge zrozumiec czemu ludzie to kupuja, zwlaszcza, ze auta mocno przecietne.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Serwisy działają podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Jaruga napisał:

Skoda zapłacona i przed chwilą zarejestrowana. Jak się wyrobią z przeglądem przedsprzedażnym jutro to w piątek odbiorę i jadę szukać jakiejść działeczki do uprawiania pomidorów

Gratulacje, moja sąsiadka ma tą wersję 5d - kolor szary, czarne alu 17" ze szklanym dachem. Wygląda o niebo lepiej niż powiedzmy granatowy sedan - jakby całkiem inne auto było. Wrzucę jeszcze swoje trzy grosze i zobaczymy jak będzie się sprawowało Baleno szwagrowe.

Byliśmy również w Skodzie i ten sam model, który kupiłeś o tyle, że w wersji 95 ps kosztował niecałe 58 tys.

Za 15 tys. mniej wzięliśmy Balerona. Jeździ się dobrze, cicho i jak na N/A zbiera się naprawdę ładnie.

 

Śmieszyły mnie natomiast gadki pt. system surround:hehe: - czyli dwa dodatkowe głośniki z tyłu. To są już jakieś jaja. Głośniczki kosztujące może ze 100 zł traktuje się jako ekstras w autach za takie pieniądze. Toż to kiedyś w każdym Lanosie oprócz tego najbiedniejszego dawali i nikt się tym nie szczycił a teraz trzeba jakąś chwytliwą nazwę wymyślić żeby ktoś się złapał. Poza tym nie wiem od kogo biorą teraz przetworniki do tych aut bo w przypadku tego Baleno gra po prostu miernie. Oczywiście szereg czynników się na to składa, m.in. końcówka mocy ,wytłumienie itp. ale słabo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, jacob24 napisał:

...

Byliśmy również w Skodzie i ten sam model, który kupiłeś o tyle, że w wersji 95 ps kosztował niecałe 58 tys.

...

Śmieszyły mnie natomiast gadki pt. system surround:hehe: - czyli dwa dodatkowe głośniki z tyłu. To są już jakieś jaja. Głośniczki kosztujące może ze 100 zł traktuje się jako ekstras w autach za takie pieniądze...

Dlatego jeśli za 62k jest podstawowy golf, w którym nie ma takich śmiesznych "oszczędności" to nie zawracam sobie głowy skodą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, iwik napisał:

Dlatego jeśli za 62k jest podstawowy golf, w którym nie ma takich śmiesznych "oszczędności" to nie zawracam sobie głowy skodą.

to oczywiście nie do Ciebie pytanie ale w takim przypadku jaki jest sens zakupu o klasę niższej Skody? Hmm. Jak ze szwagrem łaziłem oglądać auta to jednomyślnie stwierdziliśmy, że tzw. B+ to max 50 tys. ale lepiej żeby było 45. Podobnie wyposażone Sandero kosztowało trochę ponad 40 tys. Stanęło na Baleronie ze względu na myślę, że udany silnik. Mając do dyspozycji jednak 60 tys. brałbym Golfa 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to oczywiście nie do Ciebie pytanie ale w takim przypadku jaki jest sens zakupu o klasę niższej Skody? Hmm. Jak ze szwagrem łaziłem oglądać auta to jednomyślnie stwierdziliśmy, że tzw. B+ to max 50 tys. ale lepiej żeby było 45. Podobnie wyposażone Sandero kosztowało trochę ponad 40 tys. Stanęło na Baleronie ze względu na myślę, że udany silnik. Mając do dyspozycji jednak 60 tys. brałbym Golfa 
Ale Golfa nie kupisz za 60kPLN bo cennik wersji 5d zaczyna sie od 63-64kPLN po rabacie, dolicz lakier i sie zrobi blizej 66...
Poza tym ma absolutnie podstawowe wyposasenie i nie kazdemu to bedzie pasowac.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, Maciej__ napisał:

Ale Golfa nie kupisz za 60kPLN bo cennik wersji 5d zaczyna sie od 63-64kPLN po rabacie, dolicz lakier i sie zrobi blizej 66...
Poza tym ma absolutnie podstawowe wyposasenie i nie kazdemu to bedzie pasowac.

 

Trudno mi powiedzieć czy kupisz dokłądnie za 60, czy może 61.

 

Ja kupiłem dokładnie tego. 

https://allegro.pl/ogloszenie/volkswagen-golf-trendline-1-0-tsi-115-km-led-7551471380

 

Ma jednak mocniejszy silnik, wyposażenie o jeden wyżej i jeszcze jakieś tam pakiety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Maciej__ napisał:

Ale Golfa nie kupisz za 60kPLN bo cennik wersji 5d zaczyna sie od 63-64kPLN po rabacie, dolicz lakier i sie zrobi blizej 66...
Poza tym ma absolutnie podstawowe wyposasenie i nie kazdemu to bedzie pasowac.

 

Dodam jeszcze że owy golf ma 1.0TSI 85KM. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, kravitz napisał:

 

Trudno mi powiedzieć czy kupisz dokłądnie za 60, czy może 61.

 

Ja kupiłem dokładnie tego. 

https://allegro.pl/ogloszenie/volkswagen-golf-trendline-1-0-tsi-115-km-led-7551471380

 

Ma jednak mocniejszy silnik, wyposażenie o jeden wyżej i jeszcze jakieś tam pakiety.

 

Ano właśnie - za sensownego golfa (to już jest spoko konfiguracja IMO) trzeba dać 70kPLN i kropka. Podobnie jak za każdego innego sensownego kompakta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, kravitz napisał:

 

Trudno mi powiedzieć czy kupisz dokłądnie za 60, czy może 61.

 

Ja kupiłem dokładnie tego. 

https://allegro.pl/ogloszenie/volkswagen-golf-trendline-1-0-tsi-115-km-led-7551471380

 

Ma jednak mocniejszy silnik, wyposażenie o jeden wyżej i jeszcze jakieś tam pakiety.

 

OK, ale to 70kPLN i zakup na DG...

Do tego brak tempomatu, dla mnie dyskwalifikuje jakiekolwiek auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

OK, ale to 70kPLN i zakup na DG...

Do tego brak tempomatu, dla mnie dyskwalifikuje jakiekolwiek auto.

 

Ja się nie będę kłócił, bo ja musiałem brać to co było na placu, aby dostać auto w tym roku.

Przepisy podatkowe się zmieniają.

 

Wiele rzeczy mi brakuje w tym aucie, ale ideału znaleźć nie mogłem, więc poszedłem z maksymalnym cięciem wymagań i tyle.

Najważniejsze dla mnie, że nie ma automatu, bo do tego się cholernie przyzwyczaiłem.

I napędu 4x4.

 

Brałbym nawet i tego 1.0 85KM, ale tam jest skrzynia 5 biegowa i to już moim zdaniem przegięcie. W trasie oznacza zbyt wysokie obroty.

 

Było, minęło. Może za 3-4 lata jak to sprzedam, to kupię takie jakie chcę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, kravitz napisał:

 

Ja się nie będę kłócił, bo ja musiałem brać to co było na placu, aby dostać auto w tym roku.

Przepisy podatkowe się zmieniają.

 

Wiele rzeczy mi brakuje w tym aucie, ale ideału znaleźć nie mogłem, więc poszedłem z maksymalnym cięciem wymagań i tyle.

Najważniejsze dla mnie, że nie ma automatu, bo do tego się cholernie przyzwyczaiłem.

I napędu 4x4.

 

Brałbym nawet i tego 1.0 85KM, ale tam jest skrzynia 5 biegowa i to już moim zdaniem przegięcie. W trasie oznacza zbyt wysokie obroty.

 

Było, minęło. Może za 3-4 lata jak to sprzedam, to kupię takie jakie chcę ;)

 

Mnie chodzilo tylko o to, ze za 60kPLN nie kupi sie sensowneg Golfa i tyle.

Co do skrzyni 5b w 1.0 TSI to ona ma dosc dlugie przelozenia i specjalnie to nie przeszkadza jesli jezdzisz max 140-150km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Maciej__ napisał:

Mnie chodzilo tylko o to, ze za 60kPLN nie kupi sie sensowneg Golfa i tyle.

 

Też nie będę się kłócił co oznacza sensowny.

Dla mojego ojca, taki za 60tyś byłby aż nadto.

Jeździ na działkę 30-40km, drogą na której tempomatu nie włączysz. A Golf jest cichszy i prowadzi się lepiej niż podobnie wycenione z lepszym wyposażeniem, ale mniejsze samochody.

Obecnie jeździ Aveo z 1.2.

 

Serio zależy kto czego oczekuje.

 

U nas nadal podstawowym samochodem do jazdy, będzie Lancer z automatem, który ma akurat tempomat.

Golf będzie służył w mieście, więc nie odczuję braku tempomatu. Może się jednak zdarzyć że jakaś jedna trasa się w roku zdarzy. Przeżyję.

 

Nie jest to usprawiedliwianie wyboru, bo na pewno bym wolał mieć i tempomat i automat i wtedy to auto by było tym podstawowym. Ale takiego na placu nie znalazłem gotowego do odbioru.

Zaszedłem już w konfigurowanie Golfa GTI i Octavii RS, bo te dopiero wydawały się spełniać wszystkie wymagania. Zwłaszcza Skoda. 

Ale znowu. W Skodzie obsługa odstręczała, a w VW nie dało się umówić na jazdę testową, a ja nie kupię kolejnego hardcoru którego się dopiero co pozbyłem. Nawet jeszcze wczoraj z centrali VW w Poznaniu do mnie dzwonili, czy odbyłem jazdę testową u dealera w Nadarzynie. Odpowiedziałem zgodnie z prawdą, że nie. A taki Golf podobno tam do jazdy był ;]

 

Zresztą....ja tego auta jeszcze na oczy nie widziałem. W przyszłym tygodniu odbieram. Może się okazać takim gniotem, że będę przeklinał dzień w którym wpadłem na pomysł kupienia Golfa ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.10.2018 o 17:41, Jaruga napisał:

 

Ambition, 1.0tsi 110KM,  spaceback, pakiet audio plus pakiet przeglądów i 4 lata gwarancji za 57tys. 

Patrząc na ceny na otomoto to cena bardzo dobra, ale moim zdaniem ta cena jest po prostu adekwatna do auta i więcej za rapida bym nie zapłacił. 

Za wyższą cenę nawet bym nie brał pod uwagę, a cenniki rapida są z tyłka wzięte.

Miało być budżetowo to jest ;)

Tak z ciekwaości zapytam czy brałeś pod uwagę zakup Tipo ?

 

Sam powoli zaczynam rozglądać się za czymś budżetowym (Tipo/Rapid/Venga) i zastanawia mnie czemu Tipo, który jeszcze rok temu świetnie się sprzedawał, teraz chyba nie jest nawet w 10 najchętniej sprzedawanych aut?

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.