KJO Napisano 15 Października 2018 Udostępnij Napisano 15 Października 2018 Jakie generalnie opinie o tym silniku są to wiadomo, ale jak to wygląda w megane 3, znajomy szuka samochodu, ma upatrzone 3 sztuki z 2014 roku po ostatnim lifcie, czyli jak na Renault to powinny być Hiper doprcacowane Oczywiście wszystkie są z 110KM wersją. Od razu piszę że opcja 1.6 i gaz odpada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jareczekmtb Napisano 15 Października 2018 Udostępnij Napisano 15 Października 2018 Ja mam ale wersje 90KM , póki co tfu tfu , nie narzekam najważniejsze to zmieniać olej częściej , ja zmieniam co 10-12tys . Mało pali ,jak na słabsza wersje to nawet jako tako jedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alien_SC Napisano 12 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2019 Miałem taką wersję (110 KM) Meganki z 2012 roku przez 2,5 roku od przebiegu ok. 80 kkm do 130 kkm i złotówki do tego auta nie dołożyłem. O nie przepraszam, próbowałem naprawić podświtlenie obrotomierza bo czasami migało ale nic to nie dało. Innych usterek brak, nawet klocków hamulcowych nie wymieniłem bo jak kupiłem to były nowiutkie Jeździło się bardzo wygodnie ale osiągami to on nie grzeszył jak się go załadowało 2+2 i mały bagaż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_mat Napisano 19 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2019 Podłączę się do tematu 1,5 dCi 110KM co prawda w Nissanie Juke mam pytanie filtr DPF/FAP gdzieś doczytałem ze jest mokry ale nie ma dodatkowego zbiorniczka na płyn a jest specjalny dotrysk paliwa. Samochód dopiero kupiony "nowy używany" nie mam instrukcji, nie chciałbym czegoś przegapić i władować się w koszty. Przedtem jeździłem VC 19CDTI pilnowałem tylko aby nie przerywać procesu wypalania i autko przejechało prawie 300 kkm bez żadnych problemów z DPF'em. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Phil_ips Napisano 21 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2019 Podłączę się do tematu 1,5 dCi 110KM co prawda w Nissanie Juke mam pytanie filtr DPF/FAP gdzieś doczytałem ze jest mokry ale nie ma dodatkowego zbiorniczka na płyn a jest specjalny dotrysk paliwa. Samochód dopiero kupiony "nowy używany" nie mam instrukcji, nie chciałbym czegoś przegapić i władować się w koszty. Przedtem jeździłem VC 19CDTI pilnowałem tylko aby nie przerywać procesu wypalania i autko przejechało prawie 300 kkm bez żadnych problemów z DPF'em.W 1.9 dci FAP jest całkowicie bezobsługowy. Myślę, że w 1.5 będzie tak samo. Samochód nawet nie wyświetla kiedy FAP jest wypalany. Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jareczekmtb Napisano 21 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2019 W 1.5 jest dodatkowy wtryskiwacz przed filtrem, i on w trakcie wypalania podaję dodatkowe paliwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_mat Napisano 21 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2019 Dzięki za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OPAL Napisano 22 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2019 Dnia 21.04.2019 o 11:06, jareczekmtb napisał: W 1.5 jest dodatkowy wtryskiwacz przed filtrem, i on w trakcie wypalania podaję dodatkowe paliwo Zgadza się. Dodatkowy plus, że potrafi wypalać się nawet na postoju, więc jest idealny do miasta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.