Skocz do zawartości

Golf 8 w pełni .... co za brzydal...


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

2f6039ea3e9aaf5a940ca6c367c8e1ab.jpg

 

Niektórzy twierdzą, ze może być dobry photoshop, ale nie wyglada - patrząc na historie aut z oryginalnej publikacji.

 

Centrum R&D VeeDud China...

 

cdd003bb448c57c073aecff0b04e4948.jpg

 

... dumnie prezentuje : Golf 8 z twarzy o tyłeczka...

 

 

be7acd5e41e8e83aa0ff0e215b4af08e.jpg

 

08a2e9933193eb80aa233a0afb855667.jpg

 

 

4bf9dcbbdb8a0abb37223a918797bd90.jpg

 

Hmm, nie ma w EU jakiegoś departamentu do estetyki - przecież EU ma urzędasa od wszystkiego!

 

Może jakiś urzedas - najlepiej ten od krzywosci banana 🤪 - odrzuci to auto ze względu na:

- bolące oczy,

- pękające okulary,

- bo ma zły dzień

 

d566ed927badabf6d71e0b69930c38e4.jpg

 

A jak nie, to trzeba będzie się radować estetyka Golf 8

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, OZI napisał:

Niektórzy twierdzą, ze może być dobry photoshop, ale nie wyglada - patrząc na historie aut z oryginalnej publikacji.

 

Z boku i z tyłu wygląda jak poprzednie Golfy 6 i 7 ;)

Przód ma światła powiedzmy ala Punto 2, które mi się bardzo podobały.

 

Znalezione obrazy dla zapytania punto 2 hgt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Z boku i z tyłu wygląda jak poprzednie Golfy 6 i 7
Przód ma światła powiedzmy ala Punto 2, które mi się bardzo podobały.
 




Nie wiem ile generacji można odgrzewać starego kotleta...

To nawet nie jest evolucja a tym bardziej rewolucja.

Przynajmniej tym razem Corolla poszła i zabiła wszystkich... i to zadziałało ... na 3 kontynentach. Ludzie chcą jakiegoś odświeżenia, a nie wiecznie patrzeć na to samo....


522467db6339c980499e1a99cf11691f.jpg

173b8aa4cbcdf2cbd854216ff53c93b0.jpg


bddab6d6b8665361e452ac61278496e2.jpg




Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, OZI napisał:

Nie wiem ile generacji można odgrzewać starego kotleta...

 

Też nie wiem, ale jak chcesz ładne auto, to kupujesz jakiegoś Francuza, albo Włocha, a nie Golfa ;]

 

Z tą Corollą, to trochą pojechałeś. Tony odlewek z plastiku. Tylko to widzę, jak patrzę na to zdjęcie. Jakby karoseria składała się z 4m2 plastikowej wytłoczki z przodu i takiej samej z tyłu ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, OZI napisał:

Nie wiem ile generacji można odgrzewać starego kotleta...

To nawet nie jest evolucja a tym bardziej rewolucja.

Przynajmniej tym razem Corolla poszła i zabiła wszystkich... i to zadziałało ... na 3 kontynentach. Ludzie chcą jakiegoś odświeżenia, a nie wiecznie patrzeć na to samo....

 

 

A po co zmieniać coś co się sprzedaje ;)

A ta Toyota, całkiem ciekawa. Pytanie jak z jakością i co tam wsadzą pod maskę (w Europie, nie u kangurów ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Też nie wiem, ale jak chcesz ładne auto, to kupujesz jakiegoś Francuza, albo Włocha, a nie Golfa ;]
 
Z tą Corollą, to trochą pojechałeś. Tony odlewek z plastiku. Tylko to widzę, jak patrzę na to zdjęcie. Jakby karoseria składała się z 4m2 plastikowej wytłoczki z przodu i takiej samej z tyłu ;]


Ale widzisz, sprzedaje się... lud polubił. Pierwszy raz - podobno / marketing BS - Corolla stała się ‚excutujaca’

Czyli zamiast odgrzać coś, podali nowe i lud złapał .... czas czekania na pewne wersje Corolla to 15-30 dni... nie do pomyślenia ....




Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co zmieniać coś co się sprzedaje
A ta Toyota, całkiem ciekawa. Pytanie jak z jakością i co tam wsadzą pod maskę (w Europie, nie u kangurów  )

EU - zgaduje 1.2l T z CH-R plus co ważniejsze Hybrid.

Nie sadze, żeby 2.0l dali na EU w wersji bieda - - raz ze ‘zabojcza pojemnosc’,

Dwa ze jak EU urzedas zawału dostanie 🧠....

A powazniej, szkoda bo właśnie - stylistyka - kontrowersyjna, i nowy silnik czynią to auto ‚fajnym’ codziennym tylkowozem....

Co ciekawe duży % sprzedaży jest Hybrid / silnik z Prius ....





Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Golf na rynek chiński. Jak wiele innych modeli vaga przeznaczonych tylko dla chińczyka.  
 
 


I tak i nie.

Możliwy jest rozdział na facelift na CDM i reszta świata, ale jak narazie nic na to nie wskazuje.

1. Sprzedaż VAG CN jest w dół - jednym z powodów jest odczucie potencjalnego klienta, ze jest gorzej traktowany niż EU/USDM/Asia Pacific. VAG wiele razy już podkreślał, ze nowe modele będą ujednolicone, wraz z extra modelami tylko na CDM.

2. Swiatla i kształt odpowiadają temu co ‚Auto Bild’ przedstawił

3. 6 miesięcy i będziemy wiedzieli na pewno - istniało wczoraj video tego Golf, ale wyglada ze ktoś w miarę dobrze posprzątał, nawet Google cache pokazuje bad___url


Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, OZI napisał:

 


I tak i nie.

Możliwy jest rozdział na facelift na CDM i reszta świata, ale jak narazie nic na to nie wskazuje.

1. Sprzedaż VAG CN jest w dół - jednym z powodów jest odczucie potencjalnego klienta, ze jest gorzej traktowany niż EU/USDM/Asia Pacific. VAG wiele razy już podkreślał, ze nowe modele będą ujednolicone, wraz z extra modelami tylko na CDM.

2. Swiatla i kształt odpowiadają temu co ‚Auto Bild’ przedstawił

3. 6 miesięcy i będziemy wiedzieli na pewno - istniało wczoraj video tego Golf, ale wyglada ze ktoś w miarę dobrze posprzątał, nawet Google cache pokazuje bad___url emoji102.png


Sent from my iCrap X using Tapacrap

 

Boczna linia jak 7. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, OZI napisał:

 

 


Nie wiem ile generacji można odgrzewać starego kotleta...

To nawet nie jest evolucja a tym bardziej rewolucja.

Przynajmniej tym razem Corolla poszła i zabiła wszystkich... i to zadziałało ... na 3 kontynentach. Ludzie chcą jakiegoś odświeżenia, a nie wiecznie patrzeć na to samo....


 

 

 

 

Golf jest autem dla starych Niemców. Oni chcą mieć cały czas to samo!

;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, OZI napisał:


EU - zgaduje 1.2l T z CH-R plus co ważniejsze Hybrid.

Nie sadze, żeby 2.0l dali na EU w wersji bieda - emoji33.png - raz ze ‘zabojcza pojemnosc’, 

Dwa ze jak EU emoji1099.pngemoji1099.pngemoji1099.png urzedas zawału dostanie 🧠emoji849.png....

A powazniej, szkoda bo właśnie - stylistyka - kontrowersyjna, i nowy silnik czynią to auto ‚fajnym’ codziennym tylkowozem....

Co ciekawe duży % sprzedaży jest Hybrid / silnik z Prius ....





Sent from my iCrap X using Tapacrap

bedzie 2.0 Hybrid w EU :

" the Corolla Touring Sports will offer customers just one conventional engine -a 116 hp 1.2 litre turbo petrol unit- and a choice of 122 hp, 1.8 litre or 180 hp, 2.0 litre hybrid powertrains"

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Qrak napisał:

bedzie 2.0 Hybrid w EU :

" the Corolla Touring Sports will offer customers just one conventional engine -a 116 hp 1.2 litre turbo petrol unit- and a choice of 122 hp, 1.8 litre or 180 hp, 2.0 litre hybrid powertrains"

Będzie też Camry Hybrid...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, OZI napisał:

 

 


Nie wiem ile generacji można odgrzewać starego kotleta...

To nawet nie jest evolucja a tym bardziej rewolucja.

Przynajmniej tym razem Corolla poszła i zabiła wszystkich... i to zadziałało ... na 3 kontynentach. Ludzie chcą jakiegoś odświeżenia, a nie wiecznie patrzeć na to samo....


522467db6339c980499e1a99cf11691f.jpg

173b8aa4cbcdf2cbd854216ff53c93b0.jpg


bddab6d6b8665361e452ac61278496e2.jpg




Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Tragiczne to wygląda, do tego jak to w produktach japońskich za mała tarcza koła do całości ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@OZI, możesz mi przypomnieć co Ty ostatnio kupiłeś?

Czy mi się wydaje, czy jednak tego odgrzewanego kotleta, o kształcie ustalonym przez panów od krzywizny banana?

 

PS. Ta Twoja toyota to taki sam pokemon jak Civik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, wladmar napisał:

Ale bardzo łatwo pomylić poszczególne generacje. Ja tam nie odróżniam 5 od 7, muszę podejść bliżej, pooglądać i okazuje się, że Polo :hehe:

Dokładnie. I i II różniły się, III to była jakaś tam rewolucja z porównaniu z II. IV, to już wariacja na temat III, pomiędzy V i IV też przepaści nie było. 

Każda generacja, to nieduży krok naprzód i można powiedzieć że w dużej mierze nawiązuje do poprzedniej. Ale jak już weźmiemy III i VIII to  to nie to samo auto ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[mention=129025]OZI[/mention], możesz mi przypomnieć co Ty ostatnio kupiłeś?
Czy mi się wydaje, czy jednak tego odgrzewanego kotleta, o kształcie ustalonym przez panów od krzywizny banana?
 
PS. Ta Twoja toyota to taki sam pokemon jak Civik.


Kupiłem dla:
- silnika,
- chęci testu więcej niż 2-3k w rental,
- wygląd mnie nie obchodził,
- jeśli Corolla by zaoferowała mi 300KM to bym kupił Corolla,

Jak narazie uczucia mieszane, wiem, ze po 12 miesiącach leasing - najprawdopodobniej koniec.

Jedyne usprawnienie na ostatnim Service VAG odłączył stop/start permanentnie - teraz nie muszę tego robić za każdym razem...


Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i Golf wydawać się nudny na tle konkurencji, która chce stylistycznie wyglądać coraz bardziej agresywnie i sportowo, ale jak spojrzysz na Golfa sprzed 10 lat i jakąś Toyotę, Hultaja, etc., to 10-letni Gol będzie starzał się lepiej niż konkurencja. Mimo wszystko jego zdawałoby się nudne linie dają się bardziej lubić w długim okresie użytkowania. Ja zaobserwowałem coś takiego u siebie, że wchodzi jakiś nowy model auta, robi fajne wrażenie, ale po chwili już jest oklepany i nudny. Jednocześnie 10-letni Passat czy Golf nadal potrafią wyglądać fajnie na ulicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Majkiel napisał:

Dokładnie. I i II różniły się, III to była jakaś tam rewolucja z porównaniu z II. IV, to już wariacja na temat III, pomiędzy V i IV też przepaści nie było. 

Każda generacja, to nieduży krok naprzód i można powiedzieć że w dużej mierze nawiązuje do poprzedniej. Ale jak już weźmiemy III i VIII to  to nie to samo auto ;) 

pomiędzy IV a V też była ewolucja - V wyglądała jak spuchnięta IV. Największy przeskok to był właśnie pomiędzy II i III. W sumie mi się taka polityka podoba, bo jak kupisz nowy i jeździsz samochodem parę lat, to nie zacznie on wyglądać archaicznie, a poza tym nie rózni się drastycznie od kolejnej generacji jak u francuzów czy japończyków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.10.2018 o 06:32, OZI napisał:

 

2f6039ea3e9aaf5a940ca6c367c8e1ab.jpg

 

Niektórzy twierdzą, ze może być dobry photoshop, ale nie wyglada - patrząc na historie aut z oryginalnej publikacji.

 

Centrum R&D VeeDud China...

 

Można mieć nadzieję, że to wersja na rynek chiński i amerykański tak jak jest z Passatem, a wersja EU będzie wyglądała jak należy :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie nie wiem czemu się to sprzedaje. Stylistyka wiadoma. Co chwila nowy model więc twój się robi stary. Bezawaryjnosc też już minęła. Drogi.
Golf jest dla mnie już bez sensu. Chce bezawaryjnosci to idę do toyoty. Chce tanio to skoda. A jak bardziej exclusive to audi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie nie wiem czemu się to sprzedaje. Stylistyka wiadoma. Co chwila nowy model więc twój się robi stary. Bezawaryjnosc też już minęła. Drogi.
Golf jest dla mnie już bez sensu. Chce bezawaryjnosci to idę do toyoty. Chce tanio to skoda. A jak bardziej exclusive to audi.
A kompromis tych trzech potrzeb to wlasnie Golf.

Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, bielaPL napisał:

W sumie nie wiem czemu się to sprzedaje. Stylistyka wiadoma. Co chwila nowy model więc twój się robi stary. Bezawaryjnosc też już minęła. Drogi.
Golf jest dla mnie już bez sensu. Chce bezawaryjnosci to idę do toyoty. Chce tanio to skoda. A jak bardziej exclusive to audi.

Nowy co siedem-osiem lat. Wiec dokładnie tyle samo, jak u konkurencji. A że stylistyka jest umiarkowana, to stare modele nie starzeją się tak szybko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy co siedem-osiem lat. Wiec dokładnie tyle samo, jak u konkurencji. A że stylistyka jest umiarkowana, to stare modele nie starzeją się tak szybko...
Pudło
V oď 03 do 08
Vi 08 13
5 lat i zmiana
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach






I nie robili problemu? Też mnie to niesamowicie wkurza ale jeszcze chwila do przeglądu.

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka



A niby dlaczego mieli robić? - jeszcze skasowali sobie $46 🤫 - zajęło 30min, z tego jakieś 20myli auto, a reszta robili kawę i papaiery, wiec oceniam, ze może zajęło 3min ?

To totalna opcja ... żadne prawo ani stanowe ani federalne tego nie wymaga.

Życie ułatwia - w końcu ja mam kontrole czy to guana włączyć czy nie...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, OZI napisał:

 


A niby dlaczego mieli robić? emoji848.png - jeszcze skasowali sobie $46 🤫 - zajęło 30min, z tego jakieś 20myli auto, a reszta robili kawę i papaiery, wiec oceniam, ze może zajęło 3min emoji51.png?

To totalna opcja ... żadne prawo ani stanowe ani federalne tego nie wymaga.

Życie ułatwia - w końcu ja mam kontrole czy to guana włączyć czy nie...


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

U nas w ASO nie zrobia wiec kupujesz bluetooth do gniazda ODB i po 30sekundach wylaczasz to na stale przez telefon. :hehe: Ale u nas jak zwykle wszystko musi byc pod gore.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, wujekcybul napisał:

U nas w ASO nie zrobia wiec kupujesz bluetooth do gniazda ODB i po 30sekundach wylaczasz to na stale przez telefon. :hehe: Ale u nas jak zwykle wszystko musi byc pod gore.

U mnie jest taka opcja, o czym lojalnie uprzedza w instrukcji producent - po ustawieniu klimatyzacji na "komfort" zamiast "standard" Stop&Start nie działa :oki: Kilka kliknięć w ustawieniach i voila. 

Inna sprawa, że ten system w ruchu miejskim oszczędza 2-3 litry na 100 km, ale to już jak się komu podoba. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, wladmar napisał:

U mnie jest taka opcja, o czym lojalnie uprzedza w instrukcji producent - po ustawieniu klimatyzacji na "komfort" zamiast "standard" Stop&Start nie działa :oki: Kilka kliknięć w ustawieniach i voila. 

Inna sprawa, że ten system w ruchu miejskim oszczędza 2-3 litry na 100 km, ale to już jak się komu podoba. 

Ja w i20 nie widzialem takiej roznicy max moze z pol litra. Ja go nawet na sile przedluzalem i wlaczalem bieg bez sprzegla jak sie wylaczyl :phi: Byleby tylko siedziec w ciszy i bez trzesacej podlogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, wujekcybul napisał:

Ja w i20 nie widzialem takiej roznicy max moze z pol litra. Ja go nawet na sile przedluzalem i wlaczalem bieg bez sprzegla jak sie wylaczyl :phi: Byleby tylko siedziec w ciszy i bez trzesacej podlogi.

Przejedź 100 km po mieście w korkach ze średnią 20-25 km/h. Bez problemu zaoszczędzisz 2-3 litry dzięki S&S. Oczywiście, im większa pojemność, tym więcej oszczędności. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, sdss napisał:

Przy jakiej pojemności jest to 2-3l?

Przy 1.4 140 KM. Z wyłączonym S&S w mieście spala  8-8.5, przy włączonym 6-6.5. W 3.0t 306 KM różnica była 3-4 litry.

Mówimy o Krakowie, średnia prędkość 20-25 km/h, większość czasu "jazdy" auto nie jedzie, tylko stoi w korku.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, bielaPL napisał:

Pudło
V oď 03 do 08
Vi 08 13
5 lat i zmiana

Już miałem popełnić taki sam post ale się wycofałem, kiedy przypomniałem sobie że Golf VI to tak na prawdę głęboki lift V.

Wspólnych części jest co niemiara, rozstaw osi ten sam, nawet niektóre elementy wnętrza pasują P&P.

 

VI została mocno uproszczona względem V, patrz np drzwi - w V są 2 płaszczowe i ztcp to mają 1 uszczelkę więcej niż te w VI.

Kolega z ASO VW mi kiedyś powiedział, że G. V był autem, na którego montaż na linii trzeba było poświecić więcej roboczogodzin niż na VI, własnie ze wzg na skomplikowanie.

 

Prawdziwie nowa generacja to Golf VII - on już ma nową płytę podłogową.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wladmar napisał:

Przejedź 100 km po mieście w korkach ze średnią 20-25 km/h. Bez problemu zaoszczędzisz 2-3 litry dzięki S&S. Oczywiście, im większa pojemność, tym więcej oszczędności. 

Prędzej zwariuje od tego S&S niż tyle w korku przejadę bez wyłączenia go.

Muszę chyba poszukać kogoś kto mi to badziewie wyłączy, bo mam dosyć naciskaniab guzika za każdym razem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.