Skocz do zawartości

Golf 8 w pełni .... co za brzydal...


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

 
Bo masz trzeci pedał, którym możesz S&S wyłączyć na żądanie:
* dojeżdżasz do świateł - będziesz stał 30 sekund: zatrzymujesz się, wrzucasz na N, zwalniasz sprzęgło - silnik gaśnie.
* dojeżdżasz do ronda, gdzie kolejka samochodów podjeżdża co kilka sekund o 4 metry - i za 3 sekundy będziesz znowu ruszał: zatrzymujesz się i trzymasz sprzęgło - silnik nie gaśnie. 
 
Automat nie wie, ile będziesz stał i gasi zawsze. A to nie zawsze jest najlepsza opcja.



No dobra, ale w takim razie do czego ci ten stop/start? Przeciez i tak go możesz wyłączyć...

Dwa, jak nigdy nie jeździłem stop/start w manual - Ba jak widać nawet nie wiedziałem ze takie coś w ogóle istnieje, to w niektórych automat tych z EU szybkie wciśnięcie hamulca i czescsciowe popuszczenie kasuje go ... wiec jeśli rozumiem, wynik jest ten sam jaki opisujesz...


Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wie, jak masz traffic jam assist,  nie gasi odrazu. Głębokość wciśnięcie hamulca również ma znaczenie, w ostateczności przycisk, o ile taki masz.


Traffic Jam Assist to tez w manual w EU? (Moze glupie pytanie ale nie wiem)


Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, sdss napisał:

Wie, jak masz traffic jam assist,  nie gasi odrazu. Głębokość wciśnięcia hamulca również ma znaczenie, w ostateczności przycisk, o ile taki masz.

Czyli domyśli się, że ten samochód przedemną stoi bo kolejka, a nie światła? Można też zrobić wiele heurystyk optymalizujących zachowanie S&S - np. nie gasić jeśli od poprzedniego ruszenia auto nie przejechało więcej niż 30m czy nie przekroczyło prędkości np. 30km/h. 

 

W takich warunkach - powolnego pełzania - jednak hybrydy sprawdzają się zdecydowanie lepiej. Nawet Prius z baterią z zegarka, sobie silnik zgasi, a popełzać może przez kilkaset metrów na samym prądzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, OZI napisał:

No dobra, ale w takim razie do czego ci ten stop/start? Przeciez i tak go możesz wyłączyć...

Ale ja go nie chce wyłączać. Ja po prostu chce, żeby silnik gasł jak auto będzie stało dłużej niż 3 sekundy... Bo nie jestem przekonany czy takie gaszenie dla 3 sekund daje jakiekolwiek oszczędności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.10.2018 o 14:09, Vadero napisał:

 

Koncerny projektowały pod testy w laboratorium, które dało się "przejść", albo oszukać (diesle). Teraz jak UE wprowadziła testy na ulicach, to nagle większość samochodów, które spełniały normy, okazało się że niekoniecznie - m.in. dlatego w sierpniu wszyscy dealerzy rejestrowali samochody na placach

 

I dlatego nagle poznikały z oferty europejskie hybrydy.

;l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyczy się automatu nie ma w manualu.


Uff, juz sie wystraszylem, ze jakis urzedas EU nakazal ze ma być i jest. Zastanawiałem się tylko jak to ma dzialac... czyli jednak jak narazie tu nie dali prawu fizyki zaprzeczyć


e6264e8bfac5556e11a2b6e5306c4afe.jpg

Właśnie wożę 4 litery w GM Acadia w tym tygodniu... i generalnie Pseudo TJA zwany przez GM FDI (Following Distance Inficator) jest następnej generacji, czyli nie rozpoznaje jazdy tylko po liniach, ale po tym jak rożna jest droga, czyli lini nie musi być, a auto rozpoznaje ze asphalt jest czarny, a pobocze np koloru piasku...

Dużo ciekawych rozwiązań się robi...

2ad2b64f02e39b575124f0a2b9735958.jpg

db249cd52b222dec11c802ee8dc7cf73.jpg




Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
I tu się mylisz.  ;]


Pojawiają się niestety pierwsze głosy, ze Miss-a-bitchi się rozleci jak je dildo Nissan-Renault przejedzie. Threesome nie wyjdzie na dobre i Q poleci jak w Nissan w dół, np przez używanie guana części Renault...


5b623e2377038679d8a55f242e3936a3.jpg

Od GFC i wraz z coraz większym wykorzystywaniem technologii Renault- Nissan ma największy % spadek Q dlugosci życia komponentów od kiedy istnieje, szczególnie w skrzyniach (JATCO) i innych rzeczach które teraz są dzielone lub dotknięte przez inżynierów Renault ...

Mitsubishi oficjalnie potwierdziło, ze Diesel u nich będzie żywy min do 2030, ale to się tyczy Asia-Pacific a nie koniecznie EU.

Pajero będzie kontynuowane min do 2022 z totalnie niezmienionym
4M41 3.2l Diesel.

Triton dostał facelift, Pajero Sport aka Challenger troche zmian, skrzynia...

1bdf3dd284e5d026d0fda0fc5cf77f13.jpg

A Eclipse sprzedaje się jak ciepły Hot-dog, masa tego w rental i na ulicach teraz, wypchali 7,600 aut w zeszłym miesięcy u mnie...

e38a974e58cd0c75b5b0b2a846922b4e.jpg






Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, OZI napisał:

Mitsubishi oficjalnie potwierdziło, ze Diesel u nich będzie żywy min do 2030, ale to się tyczy Asia-Pacific a nie koniecznie EU.

Pajero będzie kontynuowane min do 2022 z totalnie niezmienionym
4M41 3.2l Diesel.

 

 

Niestety Pajero w 2019-tym znika z EU...

 

30 minut temu, OZI napisał:



Triton dostał facelift, Pajero Sport aka Challenger troche zmian, skrzynia...

1bdf3dd284e5d026d0fda0fc5cf77f13.jpg

 

 

...ale ma przyjść Pajero Sport z 2.4l diesel.

 

30 minut temu, OZI napisał:


A Eclipse sprzedaje się jak ciepły Hot-dog, masa tego w rental i na ulicach teraz, wypchali 7,600 aut w zeszłym miesięcy u mnie...

e38a974e58cd0c75b5b0b2a846922b4e.jpg
 

 

 

Bo to fajne auto jest. Może żonę namówię na takiego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.10.2018 o 08:31, spad napisał:

Może i Golf wydawać się nudny na tle konkurencji, która chce stylistycznie wyglądać coraz bardziej agresywnie i sportowo, ale jak spojrzysz na Golfa sprzed 10 lat i jakąś Toyotę, Hultaja, etc., to 10-letni Gol będzie starzał się lepiej niż konkurencja. Mimo wszystko jego zdawałoby się nudne linie dają się bardziej lubić w długim okresie użytkowania. Ja zaobserwowałem coś takiego u siebie, że wchodzi jakiś nowy model auta, robi fajne wrażenie, ale po chwili już jest oklepany i nudny. Jednocześnie 10-letni Passat czy Golf nadal potrafią wyglądać fajnie na ulicy.

Jak tak parę lat temu pisałem o Astrze II to mnie wyśmiali.

Ale wsytarczy spojrzeć jak na obecne czasy wygląda Astra II, Golf IV, Focus I, Megane I, jakieś 306 itd. - te dwa pierwsze jak były nudne tak są nadal, ale nie wyglądają staro, wyglądają normalnie. Moim zdaniem nawet z lekką przewagą Astry.

Golf V już nieco brzydziej się zestarzał. VI będzie starzeć się również wolniej, bo VW nie robi rewolucji w stylistyce. :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, AstraC napisał:

Jak tak parę lat temu pisałem o Astrze II to mnie wyśmiali.

Ale wsytarczy spojrzeć jak na obecne czasy wygląda Astra II, Golf IV, Focus I, Megane I, jakieś 306 itd. - te dwa pierwsze jak były nudne tak są nadal, ale nie wyglądają staro, wyglądają normalnie. Moim zdaniem nawet z lekką przewagą Astry.

Golf V już nieco brzydziej się zestarzał. VI będzie starzeć się również wolniej, bo VW nie robi rewolucji w stylistyce. :ok:

 

Tylko że auta robi się z myślą o pierwszym właścicielu, nie o kolejnych co będą nimi jeździli za 10 lat. I tu stylistyka jest bardzo ważna, czego dowodzi np. sukces nowych Peugeotów 3008 i 5008.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.10.2018 o 21:00, Ryb napisał:

Bo to fajne auto jest. Może żonę namówię na takiego.

 

To już trzeba być fanem marki.

To się prowadzi jak pierwszy Hundai Atos.

Akurat takiego Eclipse dostałem jako zastępczaka w ASO.

Jakiś 1.5T, chyba 163KM (coś około 160 na pewno). Ruszyć tym pod światłami było za każdym razem ciężko. Zero momentu z dołu, a później piłowanie sprzęgła.

System jakoś blokujący koła, zupełnie sobie nie radził. Akurat było mokro i któreś koło zawsze miało uślizg i musiałem gazu mocno ujmować.

 

Przód wyjeżdżał z zakrętu, jakby z przodu były koła od roweru i tona betonu pod maską.

 

Auto miało 800km przebiegu, nówka sztuka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, AstraC napisał:

wygląda Astra II

 

Tak, Astra II tak wygląda, jak auto za którym się nie staje na światłach.

Są dwie możliwe opcje:

1. Jedzie jakiś emeryt i każdy inny pas ruszy szybciej

2. Wyskoczy niebieska chmura z rury wydechowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, kravitz napisał:

 

To już trzeba być fanem marki.

To się prowadzi jak pierwszy Hundai Atos.

Akurat takiego Eclipse dostałem jako zastępczaka w ASO.

Jakiś 1.5T, chyba 163KM (coś około 160 na pewno). Ruszyć tym pod światłami było za każdym razem ciężko. Zero momentu z dołu, a później piłowanie sprzęgła.

System jakoś blokujący koła, zupełnie sobie nie radził. Akurat było mokro i któreś koło zawsze miało uślizg i musiałem gazu mocno ujmować.

 

Przód wyjeżdżał z zakrętu, jakby z przodu były koła od roweru i tona betonu pod maską.

 

Auto miało 800km przebiegu, nówka sztuka.

 

A widzisz. Ile ludzi tyle opinii. Koleżanka z pracy jak zostawiła swoje ASX na pierwszy przegląd po roku w ASO i dostała zastępcze Eclipse Cross, to wystawiła ogłoszenie o sprzedaży rocznego ASXa i zamówiła Eclipsa, tak jej się spodobał ;] Może on nie jest wcale taki dobry, tylko ASX jest takie kiepskie :hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, kravitz napisał:

 

To już trzeba być fanem marki.

To się prowadzi jak pierwszy Hundai Atos.

Akurat takiego Eclipse dostałem jako zastępczaka w ASO.

Jakiś 1.5T, chyba 163KM (coś około 160 na pewno). Ruszyć tym pod światłami było za każdym razem ciężko. Zero momentu z dołu, a później piłowanie sprzęgła.

System jakoś blokujący koła, zupełnie sobie nie radził. Akurat było mokro i któreś koło zawsze miało uślizg i musiałem gazu mocno ujmować.

 

Przód wyjeżdżał z zakrętu, jakby z przodu były koła od roweru i tona betonu pod maską.

 

Auto miało 800km przebiegu, nówka sztuka.

 

Jeździłeś manualem, prawdopodobnie jeszcze 4x2. Problem polega na tym, że Mitsu Outlander, Eclipse Cross czy ASX to potrafią być zupełnie różne auta, w zależności od układu napędowego i wyposażenia. ASX z benzynowym 1.6 i w wersji podstawowej nie wygląda i nie jedzie, a jak wsiądziesz do diesla ze szklanym dachem (albo jeszcze lepiej do Ralliarta - ale to rodzynek) to będziesz w innym świecie. Outlander w benzynie i z CVT potrafi zadręczyć użytkownika na śmierć a z dieslem i hydraulicznym automatem jest szybko (jak na tę klasę) i przyjemnie. Podobnie ma Eclipse Cross. Zgadzam się - manual i tańsze wersje to porażka. Ale wersja Instyle z automatem, napędem 4x4 i wszystkimi dodatkami jest bardzo przyjemnym samochodem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, kravitz napisał:

 

Tak, Astra II tak wygląda, jak auto za którym się nie staje na światłach.

Są dwie możliwe opcje:

1. Jedzie jakiś emeryt i każdy inny pas ruszy szybciej

2. Wyskoczy niebieska chmura z rury wydechowej.

Albo czarna, jak za większością zajechanych i chipowanych diesla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, maro_t napisał:

 

A widzisz. Ile ludzi tyle opinii. Koleżanka z pracy jak zostawiła swoje ASX na pierwszy przegląd po roku w ASO i dostała zastępcze Eclipse Cross, to wystawiła ogłoszenie o sprzedaży rocznego ASXa i zamówiła Eclipsa, tak jej się spodobał ;] Może on nie jest wcale taki dobry, tylko ASX jest takie kiepskie :hehe:

 

Założę się że zamieniła ASX 1.6 manual na Eclipsa z automatem i wypasem. Z kolei przesiadka z ASX w wersji z dodatkami i dieslem już wcale nie musi być taka oczywista.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, kravitz napisał:

 

Tak, Astra II tak wygląda, jak auto za którym się nie staje na światłach.

Są dwie możliwe opcje:

1. Jedzie jakiś emeryt i każdy inny pas ruszy szybciej

2. Wyskoczy niebieska chmura z rury wydechowej.

Wow! Chłopie no tak błysnąłeś, że aż strach...

Cóż widocznie argumentów brakło i nie umiesz rzeczowo dyskutować. Ciekawe, że podobnego dennego tekstu do kolegi od Golfa nie walnąłeś?

Chyba się nie podniose po takim ciosie od Ciebie o Oplu.... a nie jednak mam to zupełnie gdzieś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, AstraC napisał:

Ciekawe, że podobnego dennego tekstu do kolegi od Golfa nie walnąłeś?

 

Dlatego, bo w starym Golfie siedzi jakiś łysy łepek, który jako pierwszy wystartuje na światłach. I za nim się staje. Podobnie jak za starym BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, kravitz napisał:

 

Dlatego, bo w starym Golfie siedzi jakiś łysy łepek, który jako pierwszy wystartuje na światłach. I za nim się staje. Podobnie jak za starym BMW.

Noooo... napewno, szczególnie w 1.4. :ok: Toż to demon szybszy nawet od Astry OPC. :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, AstraC napisał:

Noooo... napewno, szczególnie w 1.4. :ok: Toż to demon szybszy nawet od Astry OPC. :ok:

 

Golf 1.4 będzie już tylko wspomnieniem, jak ten dziadek w OPC się zorientuje że jest zielone światło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, kravitz napisał:

 

Golf 1.4 będzie już tylko wspomnieniem, jak ten dziadek w OPC się zorientuje że jest zielone światło.

To jest jasne, każdy emeryt kupuje OPC bo przecież to są samochody ekonomiczne, z biednymi silnikami i komfortowym zawieszeniem! Na zlotach emerytów same Astry, Vectra i Insignie OPC stoją!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, AstraC napisał:

To jest jasne, każdy emeryt kupuje OPC bo przecież to są samochody ekonomiczne, z biednymi silnikami i komfortowym zawieszeniem! Na zlotach emerytów same Astry, Vectra i Insignie OPC stoją!

 

To Ty wyjechałeś z OPC jako idealnym przykładem Astry II, nie ja.

 

Teraz czytam o trwałych wycieraczkach z Opla. Po 50tys km i 3 latach, zero smug :hehe:

 

Coś jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, kravitz napisał:

 

To Ty wyjechałeś z OPC jako idealnym przykładem Astry II, nie ja.

 

Teraz czytam o trwałych wycieraczkach z Opla. Po 50tys km i 3 latach, zero smug :hehe:

 

Coś jeszcze?

Nie no Ty wiesz lepiej przecież, co za ignorant ze mnie, no wiadome że Ty wszystko wiesz lepiej bo miałeś, na pewno jeździłeś. :ok:

Więc pozwól, że zakończę dyskusję z Tobą, ponieważ nie umiem w żaden sposób zejść aż tak nisko z poziomem dyskusji, żeby być na twoim poziomie i żebyś coś zrozumiał. :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.10.2018 o 23:11, bielaPL napisał:

Golf jest dla mnie już bez sensu. Chce bezawaryjnosci to idę do toyoty. Chce tanio to skoda. A jak bardziej exclusive to audi.

 

Tania skoda? :hmm: Która konkretnie?

Golf nie ma konkurenta (na razie) u kury. O3 droższa od golfa, poza tym to nie jest typowy miejski kompakt (nie mówimy o kombi)

Rapid jest tańsza, ale to klasa niżej, OK przy cenie ok 10k pln niższej od golfa. Obecnie po dużych rabatach powiedzmy że ma sens to auto. Ale właśnie kończą produkcję, a nowa Scala będzie pewnie tańsza od golfa... o cały 1k pln, albo wcale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, iwik napisał:

 

Tania skoda? :hmm: Która konkretnie?

Golf nie ma konkurenta (na razie) u kury. O3 droższa od golfa, poza tym to nie jest typowy miejski kompakt (nie mówimy o kombi)

Rapid jest tańsza, ale to klasa niżej, OK przy cenie ok 10k pln niższej od golfa. Obecnie po dużych rabatach powiedzmy że ma sens to auto. Ale właśnie kończą produkcję, a nowa Scala będzie pewnie tańsza od golfa... o cały 1k pln, albo wcale.

powiedzmy tak, skoda robiła auta ciut większe od konkurencji które były na podobnym poziomie cenowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dnia ‎2018‎-‎10‎-‎25 o 13:17, iwik napisał:

 

Tania skoda? :hmm: Która konkretnie?

Golf nie ma konkurenta (na razie) u kury. O3 droższa od golfa, poza tym to nie jest typowy miejski kompakt (nie mówimy o kombi)

Rapid jest tańsza, ale to klasa niżej, OK przy cenie ok 10k pln niższej od golfa. Obecnie po dużych rabatach powiedzmy że ma sens to auto. Ale właśnie kończą produkcję, a nowa Scala będzie pewnie tańsza od golfa... o cały 1k pln, albo wcale.

Czym teraz bedzie jezdzil autokacikowicz? Skoda wprowadza tablety wlasnie pokazali nowe wnetrze Scali.

 

https://www.skoda-storyboard.com/en/press-releases/skoda-scala-with-new-interior-concept/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, wujekcybul napisał:

Czym teraz bedzie jezdzil autokacikowicz? Skoda wprowadza tablety wlasnie pokazali nowe wnetrze Scali.

 

https://www.skoda-storyboard.com/en/press-releases/skoda-scala-with-new-interior-concept/

 

 

Przecież to Insignia, tylko z wystającym tabletem!  :hehe:

 

SCALA-interior-sketch-1440x670.jpg

deska-rozdzielcza-opel-insignia-b.jpg

 

:lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, Ryb napisał:

 

Przecież to Insignia, tylko z wystającym tabletem!  :hehe:

:lol:

Idealnie jakosc klasy D w klasie C. Czyli bedzie premium.

22 minuty temu, iwik napisał:

To jest tylko jakaś wizja 'artystyczna'.

Obstawiam, że wnętrze nie będzie wyglądało jak na tej wizualizacji. Wepchną tam co co już mają w magazynach, więc będzie przypominało pewnie ibizę lub golfa.

To moze byc poczatek nowej mody w VAG z tym tabletem. Sterowanie klimy widze, ze juz jest takie jak w ibizie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.