Skocz do zawartości

Jakie nowe auta sa teraz w dobrych cenach?


lisik

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuje dostepnego od reki samochodu na "dozywotnia sluzbe" obecny golf V jest jak sito po 14 latach i dalsze inwestycje nie maja sensu. Auto przez rok-dwa na dojazdy do pracy autostrada 80km pozniej wokol komina w logistyce rodzinnej wiec ma byc bezpieczny i dawac poczucie bezpieczenstwa i miec 4 drzwi (dwojka dzieci obecnie w wieku przedszkolnym).

Budzet 50-80K. Widze ze np Astra J jest w super cenie od 52K ale moze duzo lepsza jest K ? Jest tez golf za 62K ale moze lepiej poczekac na osemke? tyle ze nie wiadomo od jakiej ceny wystartuje. Jest cos jeszcze co posluzy nascie lat i jest teraz w dobrej promocji? Moze byc wieksze... Paska za jakies 75 sie pewnie nie kupi? Jakies francuzy? Mondeo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, lisik napisał:

Potrzebuje dostepnego od reki samochodu na "dozywotnia sluzbe" obecny golf V jest jak sito po 14 latach i dalsze inwestycje nie maja sensu. Auto przez rok-dwa na dojazdy do pracy autostrada 80km pozniej wokol komina w logistyce rodzinnej wiec ma byc bezpieczny i dawac poczucie bezpieczenstwa i miec 4 drzwi (dwojka dzieci obecnie w wieku przedszkolnym).

Budzet 50-80K. Widze ze np Astra J jest w super cenie od 52K ale moze duzo lepsza jest K ? Jest tez golf za 62K ale moze lepiej poczekac na osemke? tyle ze nie wiadomo od jakiej ceny wystartuje. Jest cos jeszcze co posluzy nascie lat i jest teraz w dobrej promocji? Moze byc wieksze... Paska za jakies 75 sie pewnie nie kupi? Jakies francuzy? Mondeo?

Jeżeli Astra J to nie myśl o wersji benzynowej 1,6. Znienawidzisz to auto. Ten silnik z tą budą to straszna pomyłka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, el_diablo napisał:

Mitsubishi ASX od 59990.

 

Ta najtańsza wersja nie oferuje minimum komfortu (automatyczna klima) :no: Trzeba 10 kPLN dołożyć (przy okazji dostanie się parę przydatnych rzeczy) i, jeśli nie przeszkadza brak automatycznej skrzyni, to można brać :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, jfidelk napisał:

 

Ta najtańsza wersja nie oferuje minimum komfortu (automatyczna klima) :no: Trzeba 10 kPLN dołożyć (przy okazji dostanie się parę przydatnych rzeczy) i, jeśli nie przeszkadza brak automatycznej skrzyni, to można brać :) 

Nawet za 70k myślę, że samochód warty uwagi jeśli się szuka czegoś na długie lata bezproblemowej eksploatacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, lisik napisał:

Budzet 50-80K. Widze ze np Astra J jest w super cenie od 52K ale moze duzo lepsza jest K ? Jest tez golf za 62K ale moze lepiej poczekac na osemke? tyle ze nie wiadomo od jakiej ceny wystartuje.

Meganka 1.6 wyjedzie za ok. 55k

Jak jest stary seat w rodzinie do zostawienia w rozliczeniu "za 1 zł" to leon za ok 60k.

Golfa sam zauważyłeś, nowy myślę wyjedzie w okolicach 70k na początek, po roku pewnie spadnie cena to tego poziomu co obecnie.

Nowego Focusa 1.0 reklamują za 63k, ale nie wiem co ma w std. za tą cenę.

 

Edit: Chyba honda się kiepsko sprzedaje w Europie, bo jeszcze z 2017r. są auta.

Fajna oferta na 1.5T: https://www.otomoto.pl/oferta/honda-civic-okazja-x-4d-1-5mt-182km-comfort-rabat-16tys-zl-na-2017r-ID6BnrtV.html#

(cena wysoka jak na kompakt, ale wyposażenie niezłe)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, lisik napisał:

Potrzebuje dostepnego od reki samochodu na "dozywotnia sluzbe" obecny golf V jest jak sito po 14 latach i dalsze inwestycje nie maja sensu. Auto przez rok-dwa na dojazdy do pracy autostrada 80km pozniej wokol komina w logistyce rodzinnej wiec ma byc bezpieczny i dawac poczucie bezpieczenstwa i miec 4 drzwi (dwojka dzieci obecnie w wieku przedszkolnym).

Budzet 50-80K. Widze ze np Astra J jest w super cenie od 52K ale moze duzo lepsza jest K ? Jest tez golf za 62K ale moze lepiej poczekac na osemke? tyle ze nie wiadomo od jakiej ceny wystartuje. Jest cos jeszcze co posluzy nascie lat i jest teraz w dobrej promocji? Moze byc wieksze... Paska za jakies 75 sie pewnie nie kupi? Jakies francuzy? Mondeo?

Astra K 1.6T 200KM będzie już za 75tys

https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-v-hb-enjoy-1-6-200km-rabat-15-500zl-oferta-specjalna-ID6BaJ2t.html#e7d384f144

 

Albo Astra J z gazem w wersji upgrade 2 za 64000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, lisik napisał:

to ocynkowane? ceny przegladow masakruja?

Ocynkowane, ale w perspektywie wieloletniego użytkowania zabezpieczyłbym dodatkowo, bo fabryczne zabezpieczenie jest skromne.

Przeglądy z własnymi materiałami myślę że w 500-600 zł powinny się zmieścić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może Kia cee'd II FL. Schodzący model to mogą dawać dobre rabaty na pozostałości na placach. Jeśli chodzi o ceny przeglądów to wujek zapłacił za pierwszy przegląd po roku (13kkm) 320zł, natomiast tata zapłacił za przegląd po 30kkm 650zł bez własnych materiałów w jednym i drugim przypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Sebbeks napisał:

Może Kia cee'd II FL. Schodzący model to mogą dawać dobre rabaty na pozostałości na placach. Jeśli chodzi o ceny przeglądów to wujek zapłacił za pierwszy przegląd po roku (13kkm) 320zł, natomiast tata zapłacił za przegląd po 30kkm 650zł bez własnych materiałów w jednym i drugim przypadku.

No nie zartuj to jest w cenie golfa 1.0tsi a tam przeglady gratis i prawdziwa gwarancja. Ceed jest spoko ale silniki kiepskie vs konkurencja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, wujekcybul napisał:

No nie zartuj to jest w cenie golfa 1.0tsi a tam przeglady gratis i prawdziwa gwarancja. Ceed jest spoko ale silniki kiepskie vs konkurencja.

Ja wiem, że Ty jesteś całkowicie anty nastawiony do Kii i najlepiej, żeby kupić Seata Ibizę, bo nie ma nigdzie lepszego auta według tego co piszesz od dłuższego czasu... Swoją drogą obstawiam, że wolnossące silniki, które faktycznie dynamiką dupy nie urywają, dłużej pojeżdżą niż TSI, które będzie spoko na okres finansowania dla pierwszego właściciela, a w 10-tym roku użytkowania może być różnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem, że Ty jesteś całkowicie anty nastawiony do Kii i najlepiej, żeby kupić Seata Ibizę, bo nie ma nigdzie lepszego auta według tego co piszesz od dłuższego czasu... Swoją drogą obstawiam, że wolnossące silniki, które faktycznie dynamiką dupy nie urywają, dłużej pojeżdżą niż TSI, które będzie spoko na okres finansowania dla pierwszego właściciela, a w 10-tym roku użytkowania może być różnie. 
Ale co nas mają obchodzić problemy trzeciego właściciela?

tapatalked

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Sebbeks napisał:

Ja wiem, że Ty jesteś całkowicie anty nastawiony do Kii i najlepiej, żeby kupić Seata Ibizę, bo nie ma nigdzie lepszego auta według tego co piszesz od dłuższego czasu... Swoją drogą obstawiam, że wolnossące silniki, które faktycznie dynamiką dupy nie urywają, dłużej pojeżdżą niż TSI, które będzie spoko na okres finansowania dla pierwszego właściciela, a w 10-tym roku użytkowania może być różnie. 

Tu nie trafiles 1.6 GDI przekrecaja sie panewki sa tak samo awaryjne jak inne niemieckie silniki :hehe: Mialem ceeda 8 lat i lubil sie psuc choc faktycznie silnik jezdzil bez problemu ale akurat diesele maja udane. W obecnych czasach 10lat to juz duzo dla samochodu zreszta to zmartwienie 2go czy 3go wlasciciela. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, format napisał:

Ale co nas mają obchodzić problemy trzeciego właściciela?
 

Ja kupując nowe auto wychodzę z założenia, że mi silnika i karoserii wystarczy.

Po kilku latach i tak oddam za bezcen.

Kupując staram się dopasować wyposażenie i osiągi do moich wymagań i możliwości finansowych. Marka, rodzaj silnika jest mniej istotna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, rwIcIk napisał:

Ja kupując nowe auto wychodzę z założenia, że mi silnika i karoserii wystarczy.

Po kilku latach i tak oddam za bezcen.

Kupując staram się dopasować wyposażenie i osiągi do moich wymagań i możliwości finansowych. Marka, rodzaj silnika jest mniej istotna.

Zreszta i nowa kia jest bardzo droga IMO. 

https://www.otomoto.pl/oferta/kia-ceed-kia-ceed-l-1-4-t-gdi-140km-rabat-ID6AN0Vl.html#be46861c43

W tej samej cenie mamy 200KM Astre

https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-dynamic-1-6-200-km-super-cena-ID6zQqgx.html#656c6482d5

 

Co do @Sebbeks Nie chce mi sie szukac ale stare kily 1.6 GDI wersja M jest za okolo 65k na otomoto za tyle samo mamy Astre IV 150KM, Golfa 1.0.  Silnik to najmniejszy problem. Kupic uzywke za 3k i przekladac. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.10.2018 o 08:48, lisik napisał:

Potrzebuje dostepnego od reki samochodu na "dozywotnia sluzbe"

12 minut temu, format napisał:

Ale co nas mają obchodzić problemy trzeciego właściciela?
 

 

Wystarczy czytać ze zrozumieniem, czego oczekuje i w jakim celu chce kupić samochód użytkownik lisik. Dożywotnia służba to według mnie nie jest 2,3, czy 6 lat tylko więcej. A wtedy już może być problem, ale nie musi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Sebbeks napisał:

Wystarczy czytać ze zrozumieniem, czego oczekuje i w jakim celu chce kupić samochód użytkownik lisik. Dożywotnia służba to według mnie nie jest 2,3, czy 6 lat tylko więcej. A wtedy już może być problem, ale nie musi. 

Jeżeli planuje jeździć 10 lat i dłużej jednym autem, to musi robić niewielkie przebiegi, więc obojętne jaki tam siedzi silnik, ważne, żeby karoseria nie rdzewiała zbyt szybko. Jeżeli robi po 30 kkm rocznie, to 10 lat bez poważnych (przekraczających wartość auta) awarii nie wytrzyma żadne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, amazaque napisał:

W głowie się nie mieści 8], że pięć lat temu za nowego Ceeda M zapłaciłem 52 tys bez większych negocjacji :hehe:.

Kia zaczęła się cenić i... przegrywa. Jakość Kii jest jaka jest, więc musi być tańsza od konkurencji, jeżeli jest w tej samej cenie lub droższa, ludzie tego nie kupują. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, wladmar napisał:

Kia zaczęła się cenić i... przegrywa.

Jakość Kii już dawno osiągnęła poziom konkurencji z Niemiec, nie mówiąc o Francuzach, Włochach :hehe: czy Japończykach gdzie jest po prostu lepsza! I za to się cenią, a że nie potrafią tego ludziom pokazać to przegrywają.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, amazaque napisał:

Jakość Kii już dawno osiągnęła poziom konkurencji z Niemiec, nie mówiąc o Francuzach, Włochach

To akurat nie jest powód do dumy :hehe:

Francuzi przynajmniej potrafią zrobić auta ładne, a Niemcy nieźle wykończone w środku. Korea tego nie potrafi.

Cytuj

 :hehe: czy Japończykach gdzie jest po prostu lepsza! I za to się cenią, a że nie potrafią tego ludziom pokazać to przegrywają.  

Do jakości japończyków (mam na myśli niezawodność) to im jest jak stąd na Księżyc. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, wladmar napisał:

To akurat nie jest powód do dumy :hehe:

Francuzi przynajmniej potrafią zrobić auta ładne, a Niemcy nieźle wykończone w środku. Korea tego nie potrafi.

Do jakości japończyków (mam na myśli niezawodność) to im jest jak stąd na Księżyc. 

Mialem Swifta i Ceeda. Dzien do nocy jesli chodzi o awaryjnosc a jesli chodzi o wykonczenie to lepiej bylo ceedzie. Teraz do porownania mam zwykle wozidlo Fieste i jesli chodzi o zawieszenie to znow dzien do nocy vs ceed. Koreance odstaja silnikowo i to sporo od konkurencji. No i cenowo powariowali co ma doskonale odzwierciedlenie w sprzedazy. Ida bidne wersje dieseli do flot fizole kupuja tanie 1.6 GDI w SUV i jakies podstawowe niejadace wersje 1.4. Kila ma budzetowe modele chociazby Cerato powinni sprzedawac u nas bylaby to dobra konkurencja dla Rapida czy innych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wujekcybul napisał:

Kila ma budzetowe modele chociazby Cerato powinni sprzedawac u nas bylaby to dobra konkurencja dla Rapida czy innych.

Od kiedy Cerato jest obecnym modelem na rynkach EU i do tego budżetowym?! Samochody pod nazwą Cerato, które są sprzedawane na wschodzie to są odpowiedniki cee'da na tamtejsze rynki, lub pod nazwą Forte w USA.  A jeśli chodzi o Cerato, które w Europie było sprzedawane przed cee'dem to było przyzwoite auto i całkowicie nie można było tego nazwać budżetowym autem, bo środek miało całkiem fajnie wykonany jak na tamte lata i nie była totalnie plastikowa jak Rio I generacji, tylko jako nowe Cerato było za drogie, szczególnie z 2,0 CRDI i paradoksem może być to, że lepiej jeździło mi się starszym Cerato, niż cee'dem II FL. 

A czy cenowo odzwierciedla się do sprzedaży, też twierdzę, że w niektórych opcjach ich pogięło, szczególnie z Kią Rio, której dzięki temu na drogach praktycznie nie widać, ale jednak jako cała marka sprzedaje się i nie ma tutaj teraz znaczenia czy podstawy do flot czy fizoli, bo za pierwsze 10 dni października sprzedaż aut w Polsce biorąc dane z samar.pl była: 
1. Skoda: 1650 egzemplarzy (-17,8%)
2. Volkswagen: 1082 (-10,5%)
3. Toyota: 954 (-15,4%)
4. KIA: 740 (+41,5%)
5. Mercedes-Benz: 698 (+81,3%)
6. Opel: 585 (+7,3%)
7. Ford: 577 (+27,4%)
8. Hyundai: 557 (+46,6%)
9. BMW: 537 (+32,9%)
10. Dacia: 468 (+76,6%)
11. Peugeot: 421 (+2,2%)
12. Mazda: 378 (+65,1%)
13. Volvo: 331 (+80,9%)
14. Renault: 322 (+11,8%)
15. Citroen: 235 (-15,5%)
16. Audi: 228 (-48,8%)
17. Suzuki: 218 (+18,5%)
18. Nissan: 184 (-36,8%)
19. SEAT: 157 (-54,6%)
20. Honda: 148 (+5,7%)

Dla producenta to raczej bez znaczenia, czy sprzeda wypasione wersje czy nie, ważne, że sprzedaje, a dane za 10 dni października nie są takie złe dla Kii w Polsce, bo tak to można narzekać na VW czy Skodę, że flotowcy biorą jedne z tańszych egzemplarzy,  bo po prostu takie potrzebują, ale dalej będziemy się jarać ile to oni nie sprzedają. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.10.2018 o 08:48, lisik napisał:

Potrzebuje dostepnego od reki samochodu na "dozywotnia sluzbe" obecny golf V jest jak sito po 14 latach i dalsze inwestycje nie maja sensu. Auto przez rok-dwa na dojazdy do pracy autostrada 80km pozniej wokol komina w logistyce rodzinnej wiec ma byc bezpieczny i dawac poczucie bezpieczenstwa i miec 4 drzwi (dwojka dzieci obecnie w wieku przedszkolnym).

Budzet 50-80K. Widze ze np Astra J jest w super cenie od 52K ale moze duzo lepsza jest K ? Jest tez golf za 62K ale moze lepiej poczekac na osemke? tyle ze nie wiadomo od jakiej ceny wystartuje. Jest cos jeszcze co posluzy nascie lat i jest teraz w dobrej promocji? Moze byc wieksze... Paska za jakies 75 sie pewnie nie kupi? Jakies francuzy? Mondeo?

VW Sportsvan. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.10.2018 o 20:30, sdss napisał:

VW Sportsvan. 

Może być problem z budżetem. Po tym jak wyprzedali 1.2TSI, teraz do 80k PLN zmieści się tylko sensownie wyposażony 1.0 (co dookoła komina spokojnie wystarczy, ale ktoś może mieć psychiczną blokadę na taki silnik :phi: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, iwik napisał:

Może być problem z budżetem. Po tym jak wyprzedali 1.2TSI, teraz do 80k PLN zmieści się tylko sensownie wyposażony 1.0 (co dookoła komina spokojnie wystarczy, ale ktoś może mieć psychiczną blokadę na taki silnik :phi: )

Być może, auto z przestronna kabina, całkiem spory bagażnik, pozycja jak w SUV, a cena niższa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. ASX - MITSU to MITSU
stary 1.6 MIVEC - konstrukcja idiotoodporna

 

2. Auris 1.33 

3. Ostatnio byłem w MitCAR w Warszawie. Dealer KIA....
 Nowa CEED 1.4 T-GDi 140KM wersja M -  (KIA ma naprwdę bogato wyposażone auta - można by wziąć S na Twoim miejscu) - z dopłatą z lakier 78 800PLN
Strasznie mam chęć na ten samochód.... Naprawdę mi się spodobał... Chyba jeden z niewielu godnych jako potencjalny następca mojego lancera
 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.10.2018 o 12:40, wladmar napisał:

Jeżeli planuje jeździć 10 lat i dłużej jednym autem, to musi robić niewielkie przebiegi, więc obojętne jaki tam siedzi silnik, ważne, żeby karoseria nie rdzewiała zbyt szybko. Jeżeli robi po 30 kkm rocznie, to 10 lat bez poważnych (przekraczających wartość auta) awarii nie wytrzyma żadne. 

Mam nadzieję, że mój wybór obali tę teorię. O tym będę mógł napisać za jakieś 9,5 roku ;]

W każdym razie jest to jednym z moich założeń jakimi kierowałem się w wyborze auta. Powiedziałbym, że jedno z najważniejszych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.