Cezarek Napisano 21 Października 2018 Udostępnij Napisano 21 Października 2018 Witam znajomy interesuje sie tym autem w wersji kombi. Ma do wydania 30-35tys. Myśli o przedlifcie 2010-2011r. Czym różni się wersja 160od 165 koni?? Przebiegi roczne ok 20-25tys. Czy ktoś uzytkuje te auto z dwójka dzieci? Dłuższe trasy raczej 2,3 do roku. Jak z miejscem w środku? Czy auto ma jakies typowe bolaczki coś czytałem o smoku, czy ma jakieś wady? Czy może po lift jest jakoś poprawiony ? Ogólnie wszystkie plusy i minusy, czy może coś innego w tej cenie? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rocco74 Napisano 9 Maja 2019 Udostępnij Napisano 9 Maja 2019 brat ma insignię z silnikiem 118 KW (165KM),jeżdzi to ładnie ,spalanie koło 10 litrów z automatem, uwaga na oring pompy oleju ,można położyć motor zaniedbując wymianę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
saper1985 Napisano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2019 (edytowane) 118kw to 160km czyli brat ma motor z początku produkcji... W isnigni było 160km albo 163km polifty ewentualnie 170km w końcówce produkcji tzw silnik b20dth... Pozatym 10 litrów spalania to on chyba ma z przyczepą jak jedzie bo mi średnio po mieście pali 7 a w trasie około 5... Oczywiście brać polifty bo są pozbawione choroby dziecięcej... Czyli 163 lub 165km Edytowane 29 Grudnia 2019 przez saper1985 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrzesiekBstok Napisano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2020 hej, odgrzewam temat mam na oku taka astre 2.0 cdti, link ponizej https://www.autotrader.co.uk/classified/advert/202003068093584 obecnie jezdze Vectra c 1.8 z ktorej generalnie jestem zadowlony jednak chcialbym cos swiezszego i oszczedniejszego- rocznie robie ok 25tys km cale zyce mialem auta benzynowe/lpg do diesla jestem dosc negatywnie nastawiony ze wzgledu na potencjalne problem/koszty zwiazane z dpf, wtryskami, turbo, dwumasa itd.- czy to juz minelo i koszta sa bardziej akceptowalne czy nadal ida w grube tysiace? w gre wchodzi jeszcze benzynowa wersja 1.6, ktora ma sporo mniej mocy i NM niz w/w diesel oraz wersja 1.4 T ktora bylaby najbardziej optymalna jednak jest tego jak na lekarstwo co byscie polecili wybrac? a moze insignia ktora tu w Uk jest w porownywalnej cenie jak astra- sasiad bedzie sprzedawal swoja 2013 rok, z takim samym dieslem jak astra w ogloszeniu, przebieg 50 tys mil, jezdzi nia juz 5 lat bez zadnych problemow z gory dzieki pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_mat Napisano 5 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2020 18 godzin temu, GrzesiekBstok napisał: do diesla jestem dosc negatywnie nastawiony ze wzgledu na potencjalne problem/koszty zwiazane z dpf, wtryskami, turbo, dwumasa itd.- czy to juz minelo i koszta sa bardziej akceptowalne czy nadal ida w grube tysiace? Co prawda mam 19CDTI ale to prawie to samo. DPF - można z tym żyć czyszczenie filtra już poniżej 500 zł do tego można dokupić moduł LWPM który będzie Cię informował o stanie zapełnienia filtra, zainicjowaniu procesu wypalania jak i o stanie regeneracji i zakończeniu procesu oraz wiele więcej funkcji. W moim przypadku najlepiej wydane 260 zeta ponad 300kkm i jeździ dalej na tym samym DPF'ie. TURBO - wiadomo trzeba dbać zasady chyba znane. WTRYSKI - Nie miałem żadnego problemu. W tamtym roku wyjęte do sprawdzenia na maszynie okazały się 100% sprawne. Tankuje tylko na Shell'u i Orlen. DWUMASA - tu nie wiele powiem bo mam automat, wiem ze staniały Poza tym typowe usterki ja klapy wirowe (usunięte), przepustnica po 280kkm (zregenerowana za 300 zeta) kostka trzeciego wtryskiwacza (jakieś tam grosze) koło pasowe wału (zamiennik nie pamiętam ceny lata do dzisiaj) termostat ze dwa razy przez cały okres, świece żarowe bo jedna padła ale wymieniłem wszystkie. I to chyba tyle. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.