Skocz do zawartości

Astra 1.6 200KM - moja opinia


maro_t

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 30.06.2019 o 21:17, wujekcybul napisał:

Nie wiem jak szybko jechales ale 1.0 o podobnych osiagach przy szybkiej jezdzie autostrada pali x2. Tu widac, ze downsizing jest dobry tylko do powolnej jazdy.

 

IMG_8117.jpg

 

Deska się od słońca skurczyła? 🤣

  • Lubię to 2
  • Haha 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, wujekcybul napisał:

Nie po prostu jest brzydka i odstaje od obecnych standardow. Jednak nie zmieniam bo nic nowego do 60k nie ma Vmax 230 i 8do 100.

1.0 tak jedzie?

 

ze znajomych ktos to kupil. full wypas z automatem za 80k i wgrali za darmo program z mocniejszej wersji, ale ze to 230 poleci to nie wierze. Przecie to ma 125 koni .... 8 sekund, hydrokinetyk czy manual?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.0 tak jedzie?

 

ze znajomych ktos to kupil. full wypas z automatem za 80k i wgrali za darmo program z mocniejszej wersji, ale ze to 230 poleci to nie wierze. Przecie to ma 125 koni .... 8 sekund, hydrokinetyk czy manual?

Z tym, ze ja mialem 145KM po chipie teraz wlecial wiekszy IC i dolot to wreszcie mi nie zdycha w upaly. Po przegladzie wrzuce wiekszego DP. Mozna jeszcze hybryde wtedy 170KM jest jak ponizej.

 

c1eb84057af327b8d4725ea6532dff00.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Azbest napisał:

serio jeździsz fiestą powyżej 200km/h? 

a co to za problem? Te co mogą tyle wycisnąć są do tego przystosowane. Tak samo 500 abarth, przy 200 bardzo stabilne

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, wujekcybul napisał:

 

to nawet nie o to chodzi że ten samochód osiągnie tą prędkość ... tylko on zwyczajnie nie jest do niej przystosowany

silnik ma obciążenie max, paliwo się do niego leje wiadrami, w samochodzie segmentu B robi się nieznośnie głośno, traci się stabilność ...  jesteś niebezpieczny dla siebie i otoczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, bielaPL napisał:

a co to za problem? Te co mogą tyle wycisnąć są do tego przystosowane. Tak samo 500 abarth, przy 200 bardzo stabilne

 

Tyle, że 1.0 125KM generalnie nie jest przystosowane, @wujekcybul ma zwykła wersję, pewnie nawet bez jakiegokolwiek pakietu z niższym/sztywniejszym zawieszeniem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, wujekcybul napisał:

Z tym, ze ja mialem 145KM po chipie teraz wlecial wiekszy IC

ale te 230 to na liczniku raczej, na GPSie tez jest 230? bo taka moc to co najwyzej 215-220, chyba ze z gorki bylo  ....

to jest manual?

ile myslisz ten silnik wytrzyma przy 170 koniach?:hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.07.2019 o 10:11, ⠀ napisał:

 

 

 

 

Można jeździć z dowolną prędkością i wykonywać dowolne "testy", prawie jak na płycie lotniska.

 

 

najlepsze sa "muldy" od pyrzowic do piekar , już połatana nowa autostrada 😬

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, K3 napisał:

 

Tyle, że 1.0 125KM generalnie nie jest przystosowane, @wujekcybul ma zwykła wersję, pewnie nawet bez jakiegokolwiek pakietu z niższym/sztywniejszym zawieszeniem...

@wujekcybul robiłeś coś z zawiasem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Azbest napisał:

w samochodzie segmentu B robi się nieznośnie głośno

nieznosnie glosno to jest w Ladzie 2103 z 4biegowa skrzynia przy 150-160 km/h.  ;] Po 20 km juz sie ma dosc. Jakikolwiek silnik turbo, a juz szczegolnie z nowych moze co najwyzej byc glosny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, gregoryj napisał:

nieznosnie glosno to jest w Ladzie 2103 z 4biegowa skrzynia przy 150-160 km/h.  ;] Po 20 km juz sie ma dosc. Jakikolwiek silnik turbo, a juz szczegolnie z nowych moze co najwyzej byc glosny. 

5krpm + max obciążenie + słabe wyciszenie segmetu B + ogólna aerodynamika segmentu B .... ja rozumiem że budżetowy samochód z lat '70 jest głośniejszy ... i różnie są defnicje słowa cicho/głośno ...  ale jazda tą fiestą to przy 230km/h nie ma nic wspólnego z ciszą czy komfortem - jestem w stanie zaryzykować stwierdzenie że jest męcząca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Azbest napisał:

5krpm + max obciążenie + słabe wyciszenie segmetu B + ogólna aerodynamika segmentu B .... ja rozumiem że budżetowy samochód z lat '70 jest głośniejszy ... i różnie są defnicje słowa cicho/głośno ...  ale jazda tą fiestą to przy 230km/h nie ma nic wspólnego z ciszą czy komfortem - jestem w stanie zaryzykować stwierdzenie że jest męcząca.

zgadza sie. 230 to mozna na chwile dla testu poleciec. nie ma warunkow nigdzie zeby tyle cisnac caly czas. Wazniejsze zeby do 140-160 bylo cicho. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Azbest napisał:

5krpm + max obciążenie + słabe wyciszenie segmetu B + ogólna aerodynamika segmentu B .... ja rozumiem że budżetowy samochód z lat '70 jest głośniejszy ... i różnie są defnicje słowa cicho/głośno ...  ale jazda tą fiestą to przy 230km/h nie ma nic wspólnego z ciszą czy komfortem - jestem w stanie zaryzykować stwierdzenie że jest męcząca.

 

Nawet w moim GT było to na tyle zajmujące, że trzeba było się pilnować mocno.

A i koło inne, kapeć szerszy, niższy i twardszy zawias.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, gregoryj napisał:

Szef tej fiesty nie jezdzi na niskich obrotach .... wiec chyba mu to nie grozi

 

Obawiam się że raczej nie rusza z 6krpm cały czas. Ale to autora trzeba pytać.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, gregoryj napisał:

ale te 230 to na liczniku raczej, na GPSie tez jest 230? bo taka moc to co najwyzej 215-220, chyba ze z gorki bylo  ....

to jest manual?

ile myslisz ten silnik wytrzyma przy 170 koniach?:hmm:

Na gps 0, bo akurat stał na pustakach :phi:

Nawet dało się nieporuszone, dobre foto zrobić :oki:

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Azbest napisał:

to nawet nie o to chodzi że ten samochód osiągnie tą prędkość ... tylko on zwyczajnie nie jest do niej przystosowany

silnik ma obciążenie max, paliwo się do niego leje wiadrami, w samochodzie segmentu B robi się nieznośnie głośno, traci się stabilność ...  jesteś niebezpieczny dla siebie i otoczenia.

 W hyundaiu i20 to tak. Fiesta idzie lepiej niz ceed. Oczywiscie nie jest to komfort BMW3. Jest glosno ale stabilnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, gregoryj napisał:

ale te 230 to na liczniku raczej, na GPSie tez jest 230? bo taka moc to co najwyzej 215-220, chyba ze z gorki bylo  ....

to jest manual?

ile myslisz ten silnik wytrzyma przy 170 koniach?:hmm:

170 KMwytrzymuje bez problemu. Dopiero mod na 200KM powoduje drastyczny spadek trwalosci ale sa gotwe pakiety do upgradu.

1 godzinę temu, bielaPL napisał:

@wujekcybul robiłeś coś z zawiasem?

Zawias w tej wersji nie ma potrzeby zmieniac. Jest nizszy i twardszy od serii.

1 godzinę temu, gregoryj napisał:

nieznosnie glosno to jest w Ladzie 2103 z 4biegowa skrzynia przy 150-160 km/h.  ;] Po 20 km juz sie ma dosc. Jakikolwiek silnik turbo, a juz szczegolnie z nowych moze co najwyzej byc glosny. 

Przeciez to jest auto klasy B znosnie to jest do 130km/h pozniej jest juz glosniej. To nie passat.

 

Godzinę temu, ⠀ napisał:

 

Obawiam się że raczej nie rusza z 6krpm cały czas. Ale to autora trzeba pytać.

 

 

 

Nie ma sie czym przejmowac robie bardzo malo km rocznie a jak juz to czesto na czerwonym. Nie spodziewam sie, ze to wytrzyma 300kkm ale 100 kkm jak najbardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w nocy. antena CB na dach, Yanosik odpalony, plus na drugiej komorce google maps ........... i lecimy ..... w ogole nie wiesz jak sie po Polsce jezdzi ;]
Zbudowali mi A1 A2 S8 i już prawie cały kawałek tego mnie interesuje S7 i dalej na Mazury..... Z 5 lat już JohnyII nie wyjmowany z szafy.... To fakt nie wiem ;-)))
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Fili_P napisał:

Jak wy gierkowska lecicie 129 jak tam co chwila radar, światła, krzyżówka i "70"-tka to ja nie wiem... ?!

Tam są ze 3 fotoradary, nawet Yanosika nie odpalam, bo na pamięć wiem. Światła i krzyżówki zwalniam nieco, cała reszta to i 150 można jechać, ale mi aż tak się nie śpieszy. Mandatu z tej drogi nigdy nie dostałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, wujekcybul napisał:

Nie po prostu jest brzydka i odstaje od obecnych standardow. Jednak nie zmieniam bo nic nowego do 60k nie ma Vmax 230 i 8do 100.

Żeby hatchback pojechał 230, potrzeba około 180-190 KM. To, co widać na zdjęciu, to prędkość licznikowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, kaczorek79 napisał:

Żeby hatchback pojechał 230, potrzeba około 180-190 KM. To, co widać na zdjęciu, to prędkość licznikowa.

Wskazowka dalej nie idzie bo sie blokuje na obudowie. Jak bedzie chlodno to wkleje z gps.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na gps 0, bo akurat stał na pustakach :phi:
Nawet dało się nieporuszone, dobre foto zrobić :oki:
Seryjnym Seicento można było lecieć 180km/H więc 145+ konna fiesta pewnie i polwci te 230

Wysłane z mojego moto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, SorenLorenson napisał:

Seryjnym Seicento można było lecieć 180km/H więc 145+ konna fiesta pewnie i polwci te 230

Wysłane z mojego moto
 

Ale co znaczy lecieć? Na liczniku z góry? predkość max. rośnie mniej więcej jak pierwiastek trzeciego stopnia z mocy maksymalnej. Przykład Pulsar 190KM ma vmax na poziomie 220km/h, Fiesta 100KM ma 180km/h. Chyba dla 200KM Fiesty ST podają vmax 230km/h.

 

Wracając do SC to tam błąd przy 100km/h był spory. A auto miało mała powierzchnie czołową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, kaczorek79 napisał:

Żeby hatchback pojechał 230, potrzeba około 180-190 KM. To, co widać na zdjęciu, to prędkość licznikowa.

 

Zależy jeszcze od opon i ich oporów. Na węższych masz niższe opory, zarówno toczenia, jak i też powietrza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, bartekm napisał:

Ale co znaczy lecieć? Na liczniku z góry? predkość max. rośnie mniej więcej jak pierwiastek trzeciego stopnia z mocy maksymalnej. Przykład Pulsar 190KM ma vmax na poziomie 220km/h, Fiesta 100KM ma 180km/h. Chyba dla 200KM Fiesty ST podają vmax 230km/h.

 

Wracając do SC to tam błąd przy 100km/h był spory. A auto miało mała powierzchnie czołową.

 

Cee'd GT miał podane 230km/h, przy 204KM. I to się zgadzało, na płaskim licznikowe 237km/h. Z lekkiej górki ciut więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby hatchback pojechał 230, potrzeba około 180-190 KM. To, co widać na zdjęciu, to prędkość licznikowa.
A sedan to ile musi mieć? :]

tapatalked

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, kaczorek79 napisał:

Tam są ze 3 fotoradary, nawet Yanosika nie odpalam, bo na pamięć wiem. Światła i krzyżówki zwalniam nieco, cała reszta to i 150 można jechać, ale mi aż tak się nie śpieszy

 

można, aż pierwszy raz trafisz na stado saren (tam nie ma żadnych ogrodzeń, bo to nie autostrada) "pasących się" na asfalcie w nocy. Po pierwszym takim spotkaniu perspektywa tego gdzie z jaką prędkością można "bezpiecznie" jechać mocno się zmienia

  • Lubię to 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, ⠀ napisał:

A sedan to ile musi mieć? :]

tapatalked
 

Jak mamy być tacy szczegółowi, to różnice między htb i sedan/coupe w autach o mocach pozwalających jechać 200+ są na poziomie 5-8 km/h. Z przykładu: Audi A3 5d 180 KM Vmax 226 km/h, w sedanie 232 km/h, BMW 1er 5d 170 KM Vmax 220 km/h, 3er z tym samym silnikiem 227 km/h.

Przy prędkości 220-230 takie różnice można zniwelować mocą ok. 15 KM.

Godzinę temu, maro_t napisał:

 

można, aż pierwszy raz trafisz na stado saren (tam nie ma żadnych ogrodzeń, bo to nie autostrada) "pasących się" na asfalcie w nocy. Po pierwszym takim spotkaniu perspektywa tego gdzie z jaką prędkością można "bezpiecznie" jechać mocno się zmienia

Nigdy w dzień nie widziałem tam zwierząt, nocą nie jeżdżę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, kaczorek79 napisał:

Jak mamy być tacy szczegółowi, to różnice między htb i sedan/coupe w autach o mocach pozwalających jechać 200+ są na poziomie 5-8 km/h.

 

Aha, to jak to będzie wyglądać z kompaktem w kombi i 240km/h?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, maro_t napisał:

 

można, aż pierwszy raz trafisz na stado saren (tam nie ma żadnych ogrodzeń, bo to nie autostrada) "pasących się" na asfalcie w nocy. Po pierwszym takim spotkaniu perspektywa tego gdzie z jaką prędkością można "bezpiecznie" jechać mocno się zmienia

 

Ja sie tak zdziwilem na starym odcinku A4 jak jechalem do Drezna.

Normalnie chyba z 5 sztuk stalo przy samej drodze a zgodnie z ograniczeniem to tam nikt nie jedzie ;]

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Licznokowo dał się rozpędzić do 180km/h

Wysłane z mojego moto


Licznikowo to uno clip załadowany 5chlopa i dużą ilością piwa zamknął zegar ;l

A dane mówiły że da się to rozpędzić do 140kmph 8]

natapane Redmi5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, mokrii napisał:

Licznikowo to uno clip załadowany 5chlopa i dużą ilością piwa zamknął zegar ;l

A dane mówiły że da się to rozpędzić do 140kmph 8]

natapane Redmi5
 

 

Matiz z 5 osobami i bagażem też leciał 150km/h. Tyle, że wtedy największy problem to zatrzymać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.