michalek85 Napisano 28 Października 2018 Udostępnij Napisano 28 Października 2018 Witam, piszę gościnnie ponieważ pacjent to Seat, ale na naszym pokoju ciszaaa... A więc Seat Toledo III 5P 1.9 TDI BXE 105km 2007r ( 207 kkm ). Dwumas już wyraźnie wola o wymianę, i pytanie do was co sądzicie o wymianie na sztywne koło? Wiadomo że będą głosy za dwumasem ale chwilowo $ na niskim poziomie i poszukiwane oszczędności . Samochód dziennie robi ok 80 km, głównie trasa. Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Beathles Napisano 28 Października 2018 Udostępnij Napisano 28 Października 2018 Wiatm. Ja mam sztywne sprzegło w 1.9TDI AJM i całkiem dobrze sobie radzi z skrzynia 6 (DRW).Jak zdecydujesz sie na wymiane to kup porządne np Valeo one dłużej wytrzymują :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalek85 Napisano 28 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2018 2 godziny temu, Beathles napisał: Wiatm. Ja mam sztywne sprzegło w 1.9TDI AJM i całkiem dobrze sobie radzi z skrzynia 6 (DRW).Jak zdecydujesz sie na wymiane to kup porządne np Valeo one dłużej wytrzymują :). Sa odczuwalne jakieś wibracje przy ruszaniu? Odczuwasz jakąś różnice w porównaniu do dwumasa czy z pkt widzenia użytkownika nie ma różnicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 29 Października 2018 Udostępnij Napisano 29 Października 2018 Ile zaoszczędzisz? IMHO nie ma to sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalek85 Napisano 29 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2018 5 godzin temu, DamU napisał: Ile zaoszczędzisz? IMHO nie ma to sensu. 1700 zł? Ale nie chodzi tylko o kase, zdania są podzielone, wiele osób ładuje sztywne żeby nie mieć za 2-3 lata kolejny raz problemow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Twister74 Napisano 29 Października 2018 Udostępnij Napisano 29 Października 2018 1 godzinę temu, michalek85 napisał: 1700 zł? Ale nie chodzi tylko o kase, zdania są podzielone, wiele osób ładuje sztywne żeby nie mieć za 2-3 lata kolejny raz problemow. Ile lat??? Koło jest przewidziane na min 150 tys, ja mam już nalatane 100k, nie zajęło mi to 3 lata, ale 7 czy 8. ALe tak to jest jak się nie stosuje do zasad. Szwagrowi tez nie mogę wytłumaczyć, zeby nie jechał na trzecim biegu przy 20 km/h i obrotach ledwo ponad 1000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalek85 Napisano 30 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2018 Dnia 29.10.2018 o 20:39, Twister74 napisał: Ile lat??? Koło jest przewidziane na min 150 tys, ja mam już nalatane 100k, nie zajęło mi to 3 lata, ale 7 czy 8. ALe tak to jest jak się nie stosuje do zasad. Szwagrowi tez nie mogę wytłumaczyć, zeby nie jechał na trzecim biegu przy 20 km/h i obrotach ledwo ponad 1000 No ja robie w granicach 40-45 kkm rocznie także koło na jakiś 3 lata. Co do obrotów to zasady znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 31 Października 2018 Udostępnij Napisano 31 Października 2018 Dnia 29.10.2018 o 18:53, michalek85 napisał: 1700 zł? Ale nie chodzi tylko o kase, zdania są podzielone, wiele osób ładuje sztywne żeby nie mieć za 2-3 lata kolejny raz problemow. Do BRU (podejrzewam, że jest identyczne jak w BXE) zapłaciłem za LUK 1300 zł. Podejrzewam, że za komplet ze zwykłym zamachem będzie z 800 zł. Czy to jest duża różnica na 150-200 kkm? I czy ktoś potrafi stwierdzić czy za te 2-3 lata nie narobisz większych problemów stosując taką alternatywę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.