Skocz do zawartości

Jeśli nie LPG to co? >>>>>>TD


AxiT

Rekomendowane odpowiedzi

Tak się zastanawiam ( po raz kolejny) czy aby nie kupić se diesla. Całe życie jeżdze kuchenkami gazowymi, albo benzynami.

Rozważane są

opel frontera B 2.2 diesel - nie wiem jak on się tam zowie ( DTI czy DTL)

Suzuki GV 1 2.0 TD - chyba chodzi o silnik Mazdy ( ponoć ten słabszy) bo ten PSI to raczej nie polecany.

 

Co tutejsza ekipa na to. Ile i jak to papli i jeździ? I ile kosztuje w naprawach? Warte bardziej od benzyny z podtlenkiem? Pytam nie tylko o teren ale przede wszystkim o codzienną  wartość użytkową - szczególnie na dojazdy do pracy na dystansie 5 km w jedną stronę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, AxiT napisał:

Tak się zastanawiam ( po raz kolejny) czy aby nie kupić se diesla. Całe życie jeżdze kuchenkami gazowymi, albo benzynami.

Rozważane są

opel frontera B 2.2 diesel - nie wiem jak on się tam zowie ( DTI czy DTL)

Suzuki GV 1 2.0 TD - chyba chodzi o silnik Mazdy ( ponoć ten słabszy) bo ten PSI to raczej nie polecany.

 

Co tutejsza ekipa na to. Ile i jak to papli i jeździ? I ile kosztuje w naprawach? Warte bardziej od benzyny z podtlenkiem? Pytam nie tylko o teren ale przede wszystkim o codzienną  wartość użytkową - szczególnie na dojazdy do pracy na dystansie 5 km w jedną stronę.

Poczekaj na diesle  jeszcze chwilkę, będą tańsze :oki:

Moja Dacia poszła w środę do Niemiec... :totalszok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się zastanawiam ( po raz kolejny) czy aby nie kupić se diesla. Całe życie jeżdze kuchenkami gazowymi, albo benzynami.
Rozważane są
opel frontera B 2.2 diesel - nie wiem jak on się tam zowie ( DTI czy DTL)
Suzuki GV 1 2.0 TD - chyba chodzi o silnik Mazdy ( ponoć ten słabszy) bo ten PSI to raczej nie polecany.
 
Co tutejsza ekipa na to. Ile i jak to papli i jeździ? I ile kosztuje w naprawach? Warte bardziej od benzyny z podtlenkiem? Pytam nie tylko o teren ale przede wszystkim o codzienną  wartość użytkową - szczególnie na dojazdy do pracy na dystansie 5 km w jedną stronę.
Mam podobny dylemat. Zastanawiam sie jak disel zniesie male przebiegi.


Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem kiedyś diesel na małe przebiegi. Bez sensu kompletnie, zimą zimno, silnik wiecznie niedogrzany, więc oszczędności na paliwie pozorne. Do tego hałas i smród.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka


W moim przypadku na dystansie 2 km przerwa 10 minut i powrót 2 km czy to benzyna czy diesel nawet nie ma co nagrzanie silnika. Jedynie co mnie zastanawia to wpływ takiej eksploatacji na "zdrowie" silnika.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.10.2018 o 20:25, bielaPL napisał:

Codzienna jazda 5km to benzyna najlepsza i bez lpg.

EEEEEno moja Honda pod koniec tych 5-u km ma juz pełny stan temp i w środku w koszulce w zimie mogę jechać. Dlatego ciężko mi o Diesla powalczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.