Skocz do zawartości

Wysokie obroty na zimnym silniku P1 1.2 16v


Dumbl

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie :) 
Posiadam seicento właśnie z takim silnikem.

 Moim problemem są bardzo wysokie obroty( 2tyś.-3tyś.) gdy silnik jest zimny.

Tak właściwie z problemem borykam się już Bardzo długo. Wysokie obroty na zimnym są tylko w okresie jesień/zima gdy są niskie temp. powietrza. I im niższa temp tym na wyższe obroty wchodzi dlatego w zime bywało ,że obroty windowały w okolice 3tyś obr. 

Problem nie ISTNIEJE W LATO !!! 

Oczywiście kiedy silnik się podgrzeje to obroty sukcesywnie spadają aż w konsekwencji wracają do normy. Choć zauważyłem ,żę lubią czasem się zawieść np na 1500obr. 
Może mieć wpływ na to również w jakimś stopniu wilgotność pow bo mimo ,że teraz (30.10.2018r.) jest bardzo ciepło(ok 20st) to obroty z rana były również w granicy 2tyś. ale bardzo szybko spadły. 

W zeszła zimę sprawdzałem co mogłem; 
-sond lambda 
-czujnik tepm płynu ( dla pewności wymieniłem na nowy) 
-Map sensor 
-czyszczenie przepustnicy w tym korkowca, sprawdzanie czujnika tps (nawet wymiana 
przepustnicy która nic nie dała). Przepustnica z 1.6 
- sprawdzenie nieszczelności (lewe pow|) 

Na wiosnę wywaliłem całą wiązkę i na nową każdy przewód sprawdzałem z nadzieją ,że pomoże. Efekt taki ,że mamy jesień a mój sejak z rana na zimnym wywala obroty w granicach 2tś obr. :placze: 

Będę prze szczęśliwy jeśli pomożecie znaleźć mi przyczynę problemu bo już pomysłu nie mam :sciana:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.