Dumbl Napisano 30 Października 2018 Udostępnij Napisano 30 Października 2018 Witajcie Posiadam seicento właśnie z takim silnikem. Moim problemem są bardzo wysokie obroty( 2tyś.-3tyś.) gdy silnik jest zimny.Tak właściwie z problemem borykam się już Bardzo długo. Wysokie obroty na zimnym są tylko w okresie jesień/zima gdy są niskie temp. powietrza. I im niższa temp tym na wyższe obroty wchodzi dlatego w zime bywało ,że obroty windowały w okolice 3tyś obr. Problem nie ISTNIEJE W LATO Oczywiście kiedy silnik się podgrzeje to obroty sukcesywnie spadają aż w konsekwencji wracają do normy. Choć zauważyłem ,żę lubią czasem się zawieść np na 1500obr. Może mieć wpływ na to również w jakimś stopniu wilgotność pow bo mimo ,że teraz (30.10.2018r.) jest bardzo ciepło(ok 20st) to obroty z rana były również w granicy 2tyś. ale bardzo szybko spadły. W zeszła zimę sprawdzałem co mogłem; -sond lambda -czujnik tepm płynu ( dla pewności wymieniłem na nowy) -Map sensor -czyszczenie przepustnicy w tym korkowca, sprawdzanie czujnika tps (nawet wymiana przepustnicy która nic nie dała). Przepustnica z 1.6 - sprawdzenie nieszczelności (lewe pow|) Na wiosnę wywaliłem całą wiązkę i na nową każdy przewód sprawdzałem z nadzieją ,że pomoże. Efekt taki ,że mamy jesień a mój sejak z rana na zimnym wywala obroty w granicach 2tś obr. Będę prze szczęśliwy jeśli pomożecie znaleźć mi przyczynę problemu bo już pomysłu nie mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.