Jump to content

Blok silnika 1.6 TB


grze1234
 Share

Recommended Posts

Mam pytanko. Ostatnio przeczytałem że w 1.6 turbo benzyna w Focusie III potrafią pękać bloki silnika (!?) od przegrzania. I teraz pytanie czy to bicie piany, czy prawda? Właśnie nabyłem Foczkę i trochę to niepokojące. Co prawda moja ma 1.5 tb, ale zawsze to wzbudza niepokój, na co uważać?

Edited by grze1234
Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, grze1234 napisał:

Dzięki 🍻. Mój to 2018, a na Fordach niekumaty jeszcze jestem.

Witam immienika z Warszawy, który też kupił w 2018r Forda z 1.5EB. ;]

Tam był winny jakiś plastykowy wężyk, który pękał, cała filozofia. :)

Rdześć!

Link to comment
Share on other sites

18 godzin temu, AstraC napisał:

Witam immienika z Warszawy, który też kupił w 2018r Forda z 1.5EB. ;]

Tam był winny jakiś plastykowy wężyk, który pękał, cała filozofia. :)

Rdześć!

Cześć. Też kiedyś miałem Ople, Astry F, G, H. Teraz prawie K kupiłem, ale trafiła się Foka 1.5 EB. Nawet nie miałem kiedy odbyć jazdy próbnej. Tak jakoś wziąłem, bo po jeździe próbnej Astrą K jakoś nie przekonała mnie.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Niestety problem jest spory. Kiero ma Smax 1.6 EB - od wakacji w serwisie. Problemy po akcji serwisowej z wężykiem, czujnikiem ilości płynu

Obecnie auto po wymianie głowicy na nową, kompletu rurek od chłodzenia. Zażądał nowego silnika a jeszcze ma niezrobioną akcję serwisową ze sprzęgłem.

Mój 2.0 EB 2013 też ma swoje problemy.

Nie wiem jak te nowsze

Link to comment
Share on other sites

Dnia 30.10.2018 o 17:36, grze1234 napisał:

Mam pytanko. Ostatnio przeczytałem że w 1.6 turbo benzyna w Focusie III potrafią pękać bloki silnika (!?) od przegrzania. I teraz pytanie czy to bicie piany, czy prawda? Właśnie nabyłem Foczkę i trochę to niepokojące. Co prawda moja ma 1.5 tb, ale zawsze to wzbudza niepokój, na co uważać?

Z tego co czytam tu i tam na 1,5 nie narzekają ludzie ..

Link to comment
Share on other sites

Dnia 24.12.2019 o 09:23, button napisał:

Kiero ma Smax 1.6 EB - od wakacji w serwisie. Problemy po akcji serwisowej z wężykiem, czujnikiem ilości płynu

Obecnie auto po wymianie głowicy na nową, kompletu rurek od chłodzenia.

 

Do akcji było dobrze? Co się wydarzyło?

Ja też robiłem akcję jesienią (1.6EB Galaxy), przy przebiegu ok. 95kkm. Z tego co widzę, to są wymienione m.in. przewody od chłodzenia i termostat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.