Vadero Napisano 24 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2020 Godzinę temu, WaWeR napisał: Poprawialem po nim dynamometrycznym. Dociagnalem do tych 100Nm. Wystarczy nie kazac mu tluc przez 10s przy dokrecaniu. Po wulkanizacji tez sie boisz ze nie odkrecisz? Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Odrbina smaru grafitowego na gwint, miedzianego na piastę i nie ma takich problemów. Jak ludzie wszystko na sucho składają to potem się zapieka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcG Napisano 24 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2020 Godzinę temu, WaWeR napisał: Poprawialem po nim dynamometrycznym. Dociagnalem do tych 100Nm. Wystarczy nie kazac mu tluc przez 10s przy dokrecaniu. Po wulkanizacji tez sie boisz ze nie odkrecisz? Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Jak dokręcą dynamometrycznym to nie, zdarzały się przypadki, że partacze tylko pneumatykiem dowalali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 24 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2020 Godzinę temu, Vadero napisał: Odrbina smaru grafitowego na gwint, miedzianego na piastę i nie ma takich problemów. Jak ludzie wszystko na sucho składają to potem się zapieka. od 20 lat sam wymieniam koła w swoich i często rodziców samochodach, bo składujemy wszystkie koła w jednym garażu (4-5 samochodów) ... ZAWSZE na sucho ... różne marki, alu i stal ... nigdy mi się nic nie zapiekło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.