tomeq77 Napisano 8 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2018 Cześć! Jutro chcę podjechać, obejrzeć i ewentualnie kupić Astrę J z 2011 r. 1.6 115 KM. Od kilku lat jeżdżę Focusem i o tym aucie wiem najwięcej, a wiedzy o Astrze brakuje Chcę podjechać na stację kontroli pojazdów na przegląd + czujnik grubości lakieru. Czy są jakieś szczególne elementy, na które trzeba w tym modelu zwrócić przez zakupem uwagę? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 8 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2018 9 minut temu, tomeq77 napisał: Cześć! Jutro chcę podjechać, obejrzeć i ewentualnie kupić Astrę J z 2011 r. 1.6 115 KM. Od kilku lat jeżdżę Focusem i o tym aucie wiem najwięcej, a wiedzy o Astrze brakuje Chcę podjechać na stację kontroli pojazdów na przegląd + czujnik grubości lakieru. Czy są jakieś szczególne elementy, na które trzeba w tym modelu zwrócić przez zakupem uwagę? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie Na silnik, wersja 1.6 115KM jest naprawdę mulowata i ja bym się 3 razy zastanowil przed kupnem... Nie wiem czy rozważasz LPG, ale ten silnik średnio się nadaje ze względu na brak hydrauliki zaworow. Samo auto raczej nie ma większych wad, wiec ogladac jak kazde inne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeq77 Napisano 8 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2018 3 minuty temu, Maciej__ napisał: Na silnik, wersja 1.6 115KM jest naprawdę mulowata i ja bym się 3 razy zastanowil przed kupnem... Nie wiem czy rozważasz LPG, ale ten silnik średnio się nadaje ze względu na brak hydrauliki zaworow. Samo auto raczej nie ma większych wad, wiec ogladac jak kazde inne. Pierwszym spod świateł być nie muszę. Przejadę się i zobaczę. LPG założę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 8 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2018 1 minutę temu, tomeq77 napisał: Pierwszym spod świateł być nie muszę. Przejadę się i zobaczę. LPG założę. Pod LPG dużo lepiej nadaje się 1.4T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 8 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2018 Silnik kibel. Nie nadaje się do LPG, ma drogi termostat, wadliwe koła zmiennych faz rozrządu, wadliwe uszczelnienie chłodniczki oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_mat Napisano 9 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2018 Jak dla mnie strasznie szeroka konsola środkowa nie wygodnie się siedzi, to był główny powód że nie kupiłem AJ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 9 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2018 Dnia 8.11.2018 o 15:06, rostex napisał: Silnik kibel. Nie nadaje się do LPG, ma drogi termostat, wadliwe koła zmiennych faz rozrządu, wadliwe uszczelnienie chłodniczki oleju. Dodał bym jeszcze że dość głośny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 12 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2018 mułowaty na maxa na emeryt mode się nadaje nic poza tym jak akceptujesz osiągi 1.6 16V to szukaj 1.4 - podobno lepiej się sprawdza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.