Skocz do zawartości

Co zamiast Mobil1 0W40 New Life


leszcz

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie, new life niedostępny przeszli na jakiegoś FS potrzebuje coś z LL01
 
pozdr.
 
To może inaczej, który z tych:

Specol spec gold 0w40
Valvoline syn power 0w40
Motul 8100 x-max 0w40
Ravenol SSL 0w40 clean synto
Neste city pro 0w40
Mobile 1 fs 0w40
Shell helix ultra 0w40

bo te mam dostępne od ręki na miejscu
 
 


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak patrzę na specyfikację 0W40 FS, to wydaje się lepszy niż NewLife do normalnego silnika... Lepszy pompowalność niskotemperaturowa, mniejsza lepkość w 0*C... FS ma minimalnie mniejszą HTHS - ale wciąż więcej niż 3.5... 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już chyba od 5 wymian jeżdżę na Shell Ultra 0W40 i polecam. W ogóle we wszystkich ostatnio autach jeżdżę na Shellu od kiedy wprowadzili nowe receptury na GTL :oki: A ten nowy Mobil podobno trzyma poziom, przynajmniej wg analiz na oil-club.ru , ale fakt że jest nieco droższy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, leszcz napisał:

No właśnie, new life niedostępny przeszli na jakiegoś FS emoji20.png potrzebuje coś z LL01emoji106.png
 
pozdr.
 
To może inaczej, który z tych:

Specol spec gold 0w40
Valvoline syn power 0w40
Motul 8100 x-max 0w40
Ravenol SSL 0w40 clean synto
Neste city pro 0w40
Mobile 1 fs 0w40
Shell helix ultra 0w40

bo te mam dostępne od ręki na miejscu
 
 

 

Lałem długo do M54 Mobila 0W40 New Life (palił go 2L/10 kkm), jak skończyli produkcję nie skusiłem się na nowszego FS, bo nie miał dopuszczenia LL01. Zmieniłem najpierw na Petronas 0W40 i spalanie oleju zmalało do 1,5L/10 kkm, następnie zmieniłem na Ravenol VST 5W40 i zużycie oleju spadło do 1L/10 kkm. Z tym, że do Ravenola dodaję Archoil 9200v2 (250ml na 6,5l oleju). Kolega do Hondy lał wcześniej New Life, a teraz zmienił na 0W40 FS i zużycie oleju mu spadło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lałem długo do M54 Mobila 0W40 New Life (palił go 2L/10 kkm), jak skończyli produkcję nie skusiłem się na nowszego FS, bo nie miał dopuszczenia LL01. Zmieniłem najpierw na Petronas 0W40 i spalanie oleju zmalało do 1,5L/10 kkm, następnie zmieniłem na Ravenol VST 5W40 i zużycie oleju spadło do 1L/10 kkm. Z tym, że do Ravenola dodaję Archoil 9200v2 (250ml na 6,5l oleju). Kolega do Hondy lał wcześniej New Life, a teraz zmienił na 0W40 FS i zużycie oleju mu spadło.
No dobra, to który z tych

Ravenol VST 5W40
Ranenol SSL 0W40
Valvoline syn power 0W40
Ravenol SSO 0W30

kolejność od najtańszego do najdroższego, do oleju będzie zalane AR9100


pozdr.

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, leszcz napisał:

No dobra, to który z tych

Ravenol VST 5W40
Ranenol SSL 0W40
Valvoline syn power 0W40
Ravenol SSO 0W30

kolejność od najtańszego do najdroższego, do oleju będzie zalane AR9100 emoji106.png


pozdr.

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka
 

Bierz VST, ma mocny film olejowy i jest bardzo odporny na temperaturę. Polecają go do silników turbo po chipie. Ja pierwszy raz zalałem go w lutym i miałem jeszcze okazję pojeździć na tym oleju przy -14 stopniach. Różnicy w kręceniu silnikiem nie było żadnej porównując do wcześniejszych olejów 0W40, zresztą R6 na mrozach kręcą tak samo, jak w temperaturze roboczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.