andrzejbrzoskowski17 Napisano 12 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2018 Przymierzam się do zakupu Volvo xc60 d4 2016r. Zastanawiam się z którym silnikiem wybrać D4 2.4 5-cylindrowy Euro6 czy 2.0 4-cylindrowy Euro 6. 2.0 podobno jest bardziej ekonomiczny ale co z trwałością i awaryjnoscia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 13 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2018 Jak masz możliwość bierz 2,4 to są silniki ,,pancerne" I jeszcze jedno 2,0 to pewnie FWD a 2,4 AWD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzejbrzoskowski17 Napisano 13 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2018 dzięki za odpowiedź. będę miał na uwadze żeby szukać z tym silnikiem 2.4, zależy mi żeby mieć jak najmniej awari bo chciałbym kilka latek nim pojeździć.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 15 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2018 Dnia 13.11.2018 o 08:38, MarCo napisał: I jeszcze jedno 2,0 to pewnie FWD a 2,4 AWD To lekko chore, że SUVy Volvo (XCxx) są oferowane jako "ośka". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 15 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2018 3 godziny temu, borbet napisał: To lekko chore, że SUVy Volvo (XCxx) są oferowane jako "ośka". No i silnik zamiast 5 teraz 4 gary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 17 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2018 Dnia 12.11.2018 o 23:02, andrzejbrzoskowski17 napisał: Przymierzam się do zakupu Volvo xc60 d4 2016r. Zastanawiam się z którym silnikiem wybrać D4 2.4 5-cylindrowy Euro6 czy 2.0 4-cylindrowy Euro 6. 2.0 podobno jest bardziej ekonomiczny ale co z trwałością i awaryjnoscia Mam XC70 D4 2.4 z 2016. Ekomonicznym ten silnik nie jest średnie spalanie mam 9.5l, ale dużo w tym miasta. Na autostradzie przy V rzędu 150 kmph też spalanie podobne. Dźwięk dość ciekawy jak na diesla ale niestety jest dość głośny, mimo dobrego wygłuszenia klekot słychać, szczególnie przy zimnym silniku. Duży plus to dynamika i elastyczność, choć nie lubię diesli tym jeździ się bardzo fajnie i jest to najlepszy diesel jakim jeździłem. Doskonale współpracuje z automatem. Kilka miesięcy po zakupie ASO wgrało pakiet Polestara podnoszący moc do 215KM i taka moc jest optymalna dla tego auta. Póki co mam 70kkm i zero awarii. 2.0i jest ciższe i ma mniejsze spalanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karczeq Napisano 24 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2018 Zdecydowanie 2,4 kolega miał i bylem pod wrażeniem tego silnika jesli chodzi o elastyczność ale i o spalanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.