tasiemiec Napisano 27 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2018 Witam Koledzy Potrzeba pomoc, próbując uniknąć zderzenia - gość wyjechał mi z podporządkowanej musiałem się ratować i niestety obróciło mnie i zaliczyłem krawężnik lewą stroną, prędość ok 40, może mniej bo wyhamowane, ale do rzeczy: - oberwała lewa strona - przód wskoczył na krawężnik 15 cm - felga bez uszkodzeń - sprawdzana na wyważarce na '0' - tył dobił do kraweżnika - felga delikatnie uszkodzona - odrapany rant - dało się wyważyć, - auto ściąga w prawo - sprawdzone na 2 stacjach diagnostycznych, nie widać żadnych uszkodzeń - nie ma luzów w zawieszeniu - wulkanizacja - felgi wyważone (1 szt uderzona potrzebowała poprawki), ciśnienie ok - warsztat - geometria (skan w załączniku), poprawili delikatnie i ściąga mniej, ale nadal ściąga w prawo - nie ma bicia na kierownicy - przy hamowaniu nie ściąga auta na boki - idzie "na wprost" Pomocy, bo powiem szczerze już nie wiem gdzie szukać przyczyny... wahacz / zwrotnica / amortyzator ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tasiemiec Napisano 27 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2018 Dodam jeszcze - koła 14" abarth, przód i tył dystanse od abartha, sprężyny sporting Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 27 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2018 Myślę, że tył jest przyczyną. Kąt znoszenia w wyniku odwrotnych wyników zbieżności kół tylnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tasiemiec Napisano 27 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2018 W jaki sposób można by to sprawdzić? Bo jeśli np ugięło wahacz to pozostaje tylko wymiana na nowy ew. jeśli uszy na wahaczu to belka cała do zmiany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbooy Napisano 27 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2018 Zobacz kolego na którym z elementów zawieszenia są świeże odpryski korozji - to cię naprowadzi na trop do dalszego postępowania. Jeśli chodzi o przód lewy to zwróć uwagę na zwrotnicę, z pomiaru wynika, że koło górą jest nadto pochylone w prawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tasiemiec Napisano 27 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2018 Właśnie że nigdzie nie było śladów pęknięć konserwacji, postaram się jeszcze jakiś sposób dokładniej przyglądnąć zwrotnicy. Na tropie jest jeszcze zamiana przednich kół miejscami i sprawdzenie, czy pomimo że wyważenie na "0" nie jest uszkodzona opona, chociaż nie mam bicia na kierownicy Po ustawieniu geometrii mniej ściąga auto, ale nadal jest to zauważalne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 27 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2018 1 godzinę temu, tasiemiec napisał: W jaki sposób można by to sprawdzić? Bo jeśli np ugięło wahacz to pozostaje tylko wymiana na nowy ew. jeśli uszy na wahaczu to belka cała do zmiany... Tego nie będzie widać. Myślę, że belka do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.