Skocz do zawartości

Z cyklu co kupić do 45kpln


steyr

Rekomendowane odpowiedzi

7 minut temu, steyr napisał:

Jeśli mowa o nowym to wiadomo że budżet 45kpln będzie do przekroczenia, tylko pytanie ile i w jakich granicach rozsądku. Jakby znalazł takie Tipo 1.4tjet z kombi za ~55kpln to bym się nie obraził.

Proszę, co prawda nie tjet, ale myśle że tjeta też znajdziesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Majkiel napisał:

Proszę, co prawda nie tjet, ale myśle że tjeta też znajdziesz

Zastanawia mnie ta instalacja lpg z ASO, z tego co wiem 1.4tjet był z lpg fabrycznym a 1.4 95KM dokładali w ASO. Raczej wolałbym taką dokładaną instalację z odblokowanym sterownikiem najlepiej STAG lub LPGTech. No nic może na dniach pojeżdżę po okolicznych salonach z ciekawości podpytać na co można liczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, steyr napisał:

Zastanawia mnie ta instalacja lpg z ASO, z tego co wiem 1.4tjet był z lpg fabrycznym a 1.4 95KM dokładali w ASO. Raczej wolałbym taką dokładaną instalację z odblokowanym sterownikiem najlepiej STAG lub LPGTech. No nic może na dniach pojeżdżę po okolicznych salonach z ciekawości podpytać na co można liczyć.

Fiat chyba czy fabrycznie czy w ASO montuje tartarini.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, steyr napisał:

Zastanawia mnie ta instalacja lpg z ASO, z tego co wiem 1.4tjet był z lpg fabrycznym a 1.4 95KM dokładali w ASO. Raczej wolałbym taką dokładaną instalację z odblokowanym sterownikiem najlepiej STAG lub LPGTech. No nic może na dniach pojeżdżę po okolicznych salonach z ciekawości podpytać na co można liczyć.

 

Tylko daj sobie chwilę na oswojenie. Ja po 200 metrach znienawidziłem ten samochód, po 20 km go zaakceptowałem, po 200 nawet polubiłem ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, camel00 napisał:

 

Tylko daj sobie chwilę na oswojenie. Ja po 200 metrach znienawidziłem ten samochód, po 20 km go zaakceptowałem, po 200 nawet polubiłem ;]

To podaj jak możesz + i - Tipo? Spokojnie póki co zrobię rekonesans.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, steyr napisał:

To podaj jak możesz + i - Tipo? Spokojnie póki co zrobię rekonesans.

 

Trzeba zapytać właścicieli. Ja tym tylko chwilę pojeździłem ;) ale jako osoba która skutecznie zniechęciła się do marki, obiektywnie muszę przyznać, że szukając używanego samochodu w kwocie zbliżonej do wartości nowego Tipo i stawiając koszty utrzymania i bezawaryjność ponad konkretne wymagania (dla mnie np. AWD, większy prześwit i automat są nienegocjowalne) - wybór tego Fiata jest bardzo rozsądną opcją. Mało tego, jeździłem podstawową wersją za 42k zł - i uważam, że to właśnie ta wersja jest warta rozważenia. Do przemieszczania z punktu A do B nic jej nie brakuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, steyr napisał:

To podaj jak możesz + i - Tipo? Spokojnie póki co zrobię rekonesans.

Ja akurat ujeżdżam Tipo 1.4 T-jet od kwietnia 2018. Obecnie przebieg 16kkm.

Patrząc przez pryzmat ceny do tego co oferuje to dobra oferta. O estetyce, materiałach nie mówię bo to kwestia indywidualna i także wpływ ceny. 

Plusy: Przestronny, dobrze wyciszony (mimo że skrzynia raczej z tych krótkich 120km/h -3000 obr/min), dobrze zmontowany,  silnik wystarczająco dynamiczny i o dobrej kulturze pracy , komfortowe zawieszenie dobrze wybierające nierówności -jak ktoś takie lubi,  patrząc w perspektywie lat plusem może być sprawdzona/prosta technika, tanie części i serwis. Jak ktoś chce gazować to prawdopodobnie ostatni silnik Turbo spełniający normę E6D. Jak ktoś szuka większej mocy to b.łatwo i tanio mozna sofcić.

Minusy: Pali więcej niż silniki z bezpośrednim wtryskiem (u mnie przy spokojnej jeździe około 1l/100km więcej niż 1.2TSI które miałem poprzednio), zawieszenie bez pazura.   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 29.11.2018 o 09:59, steyr napisał:

- Focus MK3 1.6 125km lub 105km, to samo jak jest z regulacją luzu zaworowego?

regulacja szklankami, ford zaleca kontrole luzu po 160kkm, po założeniu LPG dobry serwis sugerował kontrolę co 50kkm. Regulacja luzów szklankami to wg forów ok 600-800pln raz na ok 100kkm przebiegu.  

a i w obu skrzynie 5b

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, lnk napisał:

Ja akurat ujeżdżam Tipo 1.4 T-jet od kwietnia 2018. Obecnie przebieg 16kkm.

Patrząc przez pryzmat ceny do tego co oferuje to dobra oferta. O estetyce, materiałach nie mówię bo to kwestia indywidualna i także wpływ ceny. 

Plusy: Przestronny, dobrze wyciszony (mimo że skrzynia raczej z tych krótkich 120km/h -3000 obr/min), dobrze zmontowany,  silnik wystarczająco dynamiczny i o dobrej kulturze pracy , komfortowe zawieszenie dobrze wybierające nierówności -jak ktoś takie lubi,  patrząc w perspektywie lat plusem może być sprawdzona/prosta technika, tanie części i serwis. Jak ktoś chce gazować to prawdopodobnie ostatni silnik Turbo spełniający normę E6D. Jak ktoś szuka większej mocy to b.łatwo i tanio mozna sofcić.

Minusy: Pali więcej niż silniki z bezpośrednim wtryskiem (u mnie przy spokojnej jeździe około 1l/100km więcej niż 1.2TSI które miałem poprzednio), zawieszenie bez pazura.   

To jakie spalanie masz na przełomie tych 16kkm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, SorenLorenson napisał:

regulacja szklankami, ford zaleca kontrole luzu po 160kkm, po założeniu LPG dobry serwis sugerował kontrolę co 50kkm. Regulacja luzów szklankami to wg forów ok 600-800pln raz na ok 100kkm przebiegu.  

a i w obu skrzynie 5b

Minus skrzynia 5b, wersji 125km jak na lekarstwo jak już to sprowadzane. Luz regulowany jak w I30 GD 1.6 120km na który do tej pory się nastawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, steyr napisał:

To jakie spalanie masz na przełomie tych 16kkm?

Średnia z prawie 16kkm to 6,7 z dystrybutora. Komp pokazuje 6,2.

Żeby była jasność, jazda bez wariactw głównie w trasie i trochę miasta na krótkich dystansach. 

Zobaczymy jak będzie po pierwszej zimie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, lnk napisał:

Średnia z prawie 16kkm to 6,7 z dystrybutora. Komp pokazuje 6,2.

Żeby była jasność, jazda bez wariactw głównie w trasie i trochę miasta na krótkich dystansach. 

Zobaczymy jak będzie po pierwszej zimie. 

To naprawdę w porządku. Twoja lokalizacja to B-B na Podbeskidziu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Majkiel napisał:

Fiat chyba czy fabrycznie czy w ASO montuje tartarini.

W BI rok temu mówili, że przy dokładce w ASO jest wybór, Tartarini albo STAG.

Inna sprawa, że kombi z deko wyższym niż podstawowe wyposażenie wychodził mi 73-75kzl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj w ASO Fiata w Krk, i tak Pan przedstawił mi ofertę uwzględniając rabat 10% na grupę zawodową. Główne warunki to wersja kombi i silnik 1.4tjet:

 

- wersja podstawowa POP --> 59pln

- wersja chyba najwyższa LOUNGE --> 69kpln

 

Rabat na wyprzedaż rocznika 2018 obecnie jest 4kpl ale rabaty się nie łączą jeśli biorę rabat na grupę zawodową.

 

Obie wyceny bez lpg. Jeśli lpg to albo instalacja dokładana w ASO Tartarini, albo dokładana w fabryce na taśmie montażowej producenta LandiRenzo. Dokładam lpg w własnym zakresie to tracę gwarancję. Pan kazał poczekać do stycznia/lutego 2019r jeśli mi się nie spieszy. Rabaty na wyprzedaż rocznika mogą wzrosnąć, w dodatku w styczniu lub w lutym ma być w Fiacie " Noc cudów". Mam być na biężąco informowany. I teraz muszę to wszystko przemyśleć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, steyr napisał:

Byłem dzisiaj w ASO Fiata w Krk, i tak Pan przedstawił mi ofertę uwzględniając rabat 10% na grupę zawodową. Główne warunki to wersja kombi i silnik 1.4tjet:

 

- wersja podstawowa POP --> 59pln

- wersja chyba najwyższa LOUNGE --> 69kpln

 

Rabat na wyprzedaż rocznika 2018 obecnie jest 4kpl ale rabaty się nie łączą jeśli biorę rabat na grupę zawodową.

 

Obie wyceny bez lpg. Jeśli lpg to albo instalacja dokładana w ASO Tartarini, albo dokładana w fabryce na taśmie montażowej producenta LandiRenzo. Dokładam lpg w własnym zakresie to tracę gwarancję. Pan kazał poczekać do stycznia/lutego 2019r jeśli mi się nie spieszy. Rabaty na wyprzedaż rocznika mogą wzrosnąć, w dodatku w styczniu lub w lutym ma być w Fiacie " Noc cudów". Mam być na biężąco informowany. I teraz muszę to wszystko przemyśleć.

Masz w pobliżu inne ASO? Ewentualnie telefonicznie można coś ponegocjować -dzwonisz, mówisz że masz ofertę na POP za 55 i czekasz na reakcję ;)

Pytanie jak bardzo Ci się spieszy. Święta, Nowy Rok i styczeń już będzie.

Ale gdzie indziej też będą wyprzedaże,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj w ASO Fiata w Krk, i tak Pan przedstawił mi ofertę uwzględniając rabat 10% na grupę zawodową. Główne warunki to wersja kombi i silnik 1.4tjet:
 
- wersja podstawowa POP --> 59pln
- wersja chyba najwyższa LOUNGE --> 69kpln
 
Rabat na wyprzedaż rocznika 2018 obecnie jest 4kpl ale rabaty się nie łączą jeśli biorę rabat na grupę zawodową.
 
Obie wyceny bez lpg. Jeśli lpg to albo instalacja dokładana w ASO Tartarini, albo dokładana w fabryce na taśmie montażowej producenta LandiRenzo. Dokładam lpg w własnym zakresie to tracę gwarancję. Pan kazał poczekać do stycznia/lutego 2019r jeśli mi się nie spieszy. Rabaty na wyprzedaż rocznika mogą wzrosnąć, w dodatku w styczniu lub w lutym ma być w Fiacie " Noc cudów". Mam być na biężąco informowany. I teraz muszę to wszystko przemyśleć.
Tipo podrożało i to dosyć mocno.

1.4 NA(95KM) jest za słaby do tego auta + pije olej. W konfiguracji z LPG w niektórych przypadkach dochodzi do wypalenia gniazd zaworowych. Trudno powiedzieć, dlaczego pancerny silnik powoduje problemy, taksówkarze twierdzą, że to kombinacja Tartarini + ASO.
Sprzedawca minął się z prawdą, bowiem fabryczny LPG razem z 1.4 t-Jet nie jest już oferowany, podziękuj unii europejskiej.
Z kolei sam t-Jet bez LPG trochę za dużo pali - mnie to co prawda gila ile samochód pali, ale niektórzy robią wielkie oczy na widok spalania w kompie, które i tak Tipo zaniża o 1l.


Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Majkiel napisał:

Masz w pobliżu inne ASO? Ewentualnie telefonicznie można coś ponegocjować -dzwonisz, mówisz że masz ofertę na POP za 55 i czekasz na reakcję ;)

Pytanie jak bardzo Ci się spieszy. Święta, Nowy Rok i styczeń już będzie.

Ale gdzie indziej też będą wyprzedaże,

Biorę pod uwagę tylko 1.4tjet + instalacja lpg. Bardziej skłaniam się że instalację lpg założę w własnym zakresie olewając gwarancję jak już. Fabryczna instalacja LR pewnie będzie miała zablokowane sterowniki a po upływie gwarancji będę skazany na ASO. Możliwe że jeśli chodzi o fabryczną instalację LPG to pozostaje tylko to co obecnie stoi na placach w PL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Majkiel napisał:

Masz w pobliżu inne ASO? Ewentualnie telefonicznie można coś ponegocjować -dzwonisz, mówisz że masz ofertę na POP za 55 i czekasz na reakcję ;)

Pytanie jak bardzo Ci się spieszy. Święta, Nowy Rok i styczeń już będzie.

Ale gdzie indziej też będą wyprzedaże,

 

Drogą mailową się odezwę do kilku salonów, zobaczymy czy w ogóle będzie odpowiedź. Nie pali mi się, jeździć mam czym. Z drugiej strony jeśli mam dać za I30 kombi 1.6 120KM z ~2015r z przebiegiem do 100kkm ~45kpln to chyba lepszą opcją będzie nawet takie roczne nowe Tipo Kombi w wersji Pop za 60kpln. Przynajmniej wiem że w Tipo 1.4 tjet jest bezproblemowy pod lpg, natomiast w Hyundaiu 1.6 120KM trzeba regulować ręcznie luz zaworowy jeszcze poprzez wymianę całych popychaczy lub ich szlif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, steyr napisał:

 

Drogą mailową się odezwę do kilku salonów, zobaczymy czy w ogóle będzie odpowiedź. Nie pali mi się, jeździć mam czym. Z drugiej strony jeśli mam dać za I30 kombi 1.6 120KM z ~2015r z przebiegiem do 100kkm ~45kpln to chyba lepszą opcją będzie nawet takie roczne nowe Tipo Kombi w wersji Pop za 60kpln. Przynajmniej wiem że w Tipo 1.4 tjet jest bezproblemowy pod lpg, natomiast w Hyundaiu 1.6 120KM trzeba regulować ręcznie luz zaworowy jeszcze poprzez wymianę całych popychaczy lub ich szlif.

Ale znowu musisz dołozyc do tys 60K i tak wkoło..Tez będe szukał do 45K i jak najmłodsze kompakt..Obecnie focus II fl 1,6 100KM  bezawaryjnie..

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, arek_m napisał:

Ale znowu musisz dołozyc do tys 60K i tak wkoło..

Trzeba wybrać mniejsze zło, autem na pewno będę chciał pojeździć min 5lat i pewnie z 150kkm. Auta pewne używane z małym przebiegiem 3-4 letnie są po prostu drogie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, steyr napisał:

Trzeba wybrać mniejsze zło, autem na pewno będę chciał pojeździć min 5lat i pewnie z 150kkm. Auta pewne używane z małym przebiegiem 3-4 letnie są po prostu drogie.

No to przy takich przebiegach ja widzę miejsce na diesla a nie TSI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tipo podrożało i to dosyć mocno.

1.4 NA(95KM) jest za słaby do tego auta + pije olej. W konfiguracji z LPG w niektórych przypadkach dochodzi do wypalenia gniazd zaworowych. Trudno powiedzieć, dlaczego pancerny silnik powoduje problemy, taksówkarze twierdzą, że to kombinacja Tartarini + ASO.
Sprzedawca minął się z prawdą, bowiem fabryczny LPG razem z 1.4 t-Jet nie jest już oferowany, podziękuj unii europejskiej.
Z kolei sam t-Jet bez LPG trochę za dużo pali - mnie to co prawda gila ile samochód pali, ale niektórzy robią wielkie oczy na widok spalania w kompie, które i tak Tipo zaniża o 1l.


Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

Tipo podrożało. Będąc ostatnio w salonie faktycznie odniosłem takie wrażenie. Inne marki wydaje mi się że podobnie.
1.4 NA demonem mocy nie jest ale do normalnej jazdy wystarczy.
Komputer przekłamuje dokładnie 0.4 l / 100 km . Spalanie 1.4 95KM nie jest wysokie mi nigdy nie spalił więcej niż 8 . W trasie 2+2 i wakacyjny bagaż plus korki klima w 7 się mieści. Przy 140 licznikowych 3800 obr.
A oleju pije litr na 15kkm. Fakt częstych dolewek spowodowany jest głównie małą ilością oleju w silniku. Gdyby od min do max było tak z 1.2 l to od wymiany do wymiany bym nie dolewał...
Mam Tipo od ponad 1.5 roku i prawie 30 kkm więc coś tam mogę napisać.

Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Jaruga napisał:

No to przy takich przebiegach ja widzę miejsce na diesla a nie TSI.

 

Ale nie kupi nowego diesla w takim budzecie...

A szanse, ze 3-4 letni diesel zrobi kolejne 150kkm bezawaryjnie sa niestety niewielkie.

W momencie zakupu będzie już miał pewnie cos kolo tego najechane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 7.12.2018 o 15:26, kartonik napisał:

Jak do gazu to lepiej T-Jet. W wolnossaku jest dużo narzekań na wypalanie zaworów po przejechaniu nawet kilkadziesiąt km. Podobno jest związane z kiepskim ustawieniem instalacji przez ASO.

 

Dnia 9.12.2018 o 07:34, gilbert3 napisał:

Tipo podrożało i to dosyć mocno.

1.4 NA(95KM) jest za słaby do tego auta + pije olej. W konfiguracji z LPG w niektórych przypadkach dochodzi do wypalenia gniazd zaworowych. Trudno powiedzieć, dlaczego pancerny silnik powoduje problemy, taksówkarze twierdzą, że to kombinacja Tartarini + ASO.
Sprzedawca minął się z prawdą, bowiem fabryczny LPG razem z 1.4 t-Jet nie jest już oferowany, podziękuj unii europejskiej.
Z kolei sam t-Jet bez LPG trochę za dużo pali - mnie to co prawda gila ile samochód pali, ale niektórzy robią wielkie oczy na widok spalania w kompie, które i tak Tipo zaniża o 1l.

 

Tak jak piszecie, albo ta instalacja tartarini jest do bani, albo ASO sobie z nią nie radzi. Mam BRC w 1.4 16V w Grande Punto i po przejechaniu 150kkm na LPG nic złego z silnikiem się nie stało. Z czasem problematyczne stały się węże układu chłodzącego i ich dodatkowe połączenia. Samochód lubi sobie chlapnąć olej i z tego co zaobserwowałem, to zwłaszcza ostra jazda zwiększa apetyt na olej. Co do samej jazdy - silnik jakiś słaby nie jest, ale trzeba go kręcić żeby to jechało - redukcja 2 w dół i wyprzedzamy :) 

Fakt, Tipo jest trochę cięższe, ale Punciak też swoje waży - mój wg dowodu 1150 kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fabryczna instalacja w Tipo 1.4 tjet jest zintegrowana z samochodem i sterownikiem silnika zapewne. Po okresie gwarancyjnym jesteś skazany na ASO, a znaleźć dobre ASO z dobrym serwisem to już jest sukces. Chcesz wymienić przód instalacji, bez ingerencji w sterownik silnika pewnie się nie obędzie. Dokładana w ASO instalacja Tartarini do 1.4 tjet kosztuje 4800zł. Obecnie skłaniam się jak już to zakupić auto bez lpg i dołożyć lpg w sprawdzonym warsztacie licząc się z tym że w przypadku awarii silnika gwarant i tak winę zrzuci na instalację lpg.

 

Natomiast w P2 FL które mam obecnie 239kkm przebiegu, od 166kkm jest lpg na Stag-u. Silnik nie ruszany, idiotoodporny z hydrauliką na zaworach. Zużycie oleju jednakowe ~1l/10kkm oleju 5W-40 zarówno teraz jak i przy przebiegu 80kkm zaraz po zakupie. Stąd jestem dobrze nastawiony na lpg w Fiacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie instalacji do T-jeta poza ASO. Jak w  czerwcu montowałem hak w firmie która także zajmuje się montażem LPG, Alarmów, itp to proponowali mi za 3000zł.

Ponoć już sporo montowali i bezproblemowo (wiadomo chcą sprzedać to się chwalą).

Nie bylem zainteresowany wiec nie pytałem o szczegóły, ale jak widać pozafabryczny rynek montażu LPG zna T-jeta i montują w dobrych pieniądzach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Odnośnie instalacji do T-jeta poza ASO. Jak w  czerwcu montowałem hak w firmie która także zajmuje się montażem LPG, Alarmów, itp to proponowali mi za 3000zł.
Ponoć już sporo montowali i bezproblemowo (wiadomo chcą sprzedać to się chwalą).
Nie bylem zainteresowany wiec nie pytałem o szczegóły, ale jak widać pozafabryczny rynek montażu LPG zna T-jeta i montują w dobrych pieniądzach.


Pewnie, że tak, w końcu to silnik nie tylko do Tipo.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, lnk napisał:

Odnośnie instalacji do T-jeta poza ASO. Jak w  czerwcu montowałem hak w firmie która także zajmuje się montażem LPG, Alarmów, itp to proponowali mi za 3000zł.

Ponoć już sporo montowali i bezproblemowo (wiadomo chcą sprzedać to się chwalą).

Nie bylem zainteresowany wiec nie pytałem o szczegóły, ale jak widać pozafabryczny rynek montażu LPG zna T-jeta i montują w dobrych pieniądzach.

Tjet to jeden z najlepszych nowych silników do LPG. Z resztą 1.4 16V 95KM też od lat chwalili, że lubi się z gazem :)

Godzinę temu, steyr napisał:

Obecnie skłaniam się jak już to zakupić auto bez lpg i dołożyć lpg w sprawdzonym warsztacie licząc się z tym że w przypadku awarii silnika gwarant i tak winę zrzuci na instalację lpg.

Zwłaszcza, że różnica w cenie pomiędzy LPG dokładanym a z salonu nie jest mała bo około 2000, a szansa że coś bardzo poważnego się popsuje nieduża. Kupić bez LPG, pojeździć kilka miesięcy, jak coś się będzie miało popsuć to się w tym czasie popsuje i naprawi na gwarancji, a później założyć instalację. Stag oferuje ubezpieczenie  - taka gwarancja, właśnie na wypadek usterek wynikających z montażu LPG i utraty gwarancji producenta samochodu. Nie mam pojęcia ile to kosztuje, ale jeśli mniej niż te 2000 różnicy to można pomyśleć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden doradca z ASO mi odpowiedział że w przypadku naprawy gwarancyjnej jeżeli padnie podejrzenie , że może mieć na usterkę wpływ montaż instalacji naprawa zostanie odmówiona i będę musiał udowodnić ,że usterka nie ma nic wspólnego  z montażem instalacji LPG. Czyli teoretycznie padnie mi skrzynia biegów, wspomaganie to gwarancja teoretycznie jest nadal zachowana w pełni jeśli chodzi o te podzespoły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, steyr napisał:

Jeden doradca z ASO mi odpowiedział że w przypadku naprawy gwarancyjnej jeżeli padnie podejrzenie , że może mieć na usterkę wpływ montaż instalacji naprawa zostanie odmówiona i będę musiał udowodnić ,że usterka nie ma nic wspólnego  z montażem instalacji LPG. Czyli teoretycznie padnie mi skrzynia biegów, wspomaganie to gwarancja teoretycznie jest nadal zachowana w pełni jeśli chodzi o te podzespoły.

 

Wg mnie nowe auto kupuje się glownie po to, żeby mieć swiety spoko i wsparcie ASO w okresie gwarancji.

Zakladajac LPG poza system, wg mnie traci się jeden z glownych atutow i ja bym chyba wolal już kupic wtedy uzywke.

Ale to moje zdanie i każdy zrobi jak uważa za słuszne :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.