Skocz do zawartości

Jakie urządzenie/ interfejs diagnostyczny do opla astry j


Ragless

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Potrzebuję zakupić proste urządzenie lub interfejs diagnostyczny w celu odczytu i kasowania błędu (kontrolki awarii silnika)aby bylo 2w1 czyli tanie i dobre. Przy mojej astrze j potrafi sobie raz na jakiś czas wyskoczyć błąd. Mam dolożony lpg i czasmi wyskakują błędy zwiazane z cisnienie pompy paliwa bo emulator od lpg nie daje rady. Chciałbym móc sobie sam odczytać i skasować błąd. Jakieś propozycję? Bo na all... jest tego dużo ale który będzie dobry?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Ragless napisał:

Witam

Potrzebuję zakupić proste urządzenie lub interfejs diagnostyczny w celu odczytu i kasowania błędu (kontrolki awarii silnika)aby bylo 2w1 czyli tanie i dobre. Przy mojej astrze j potrafi sobie raz na jakiś czas wyskoczyć błąd. Mam dolożony lpg i czasmi wyskakują błędy zwiazane z cisnienie pompy paliwa bo emulator od lpg nie daje rady. Chciałbym móc sobie sam odczytać i skasować błąd. Jakieś propozycję? Bo na all... jest tego dużo ale który będzie dobry?

Moduł BT za 30-50zł + Torque lub podobny na Androidzie.

Polecam ScanMyOpelCan - ale żeby kasować błędy trzeba kupić płatną wersję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, Ragless napisał:

Witam

Potrzebuję zakupić proste urządzenie lub interfejs diagnostyczny w celu odczytu i kasowania błędu (kontrolki awarii silnika)aby bylo 2w1 czyli tanie i dobre. Przy mojej astrze j potrafi sobie raz na jakiś czas wyskoczyć błąd. Mam dolożony lpg i czasmi wyskakują błędy zwiazane z cisnienie pompy paliwa bo emulator od lpg nie daje rady. Chciałbym móc sobie sam odczytać i skasować błąd. Jakieś propozycję? Bo na all... jest tego dużo ale który będzie dobry?

Ja kupiłem na tej aukcji niedawno bo stary mi się popsuł.

https://allegro.pl/icar2-vgate-elm327-obd2-interfejs-bluetooth-polski-i7073338643.html?reco_id=209e739b-f9fc-11e8-aea5-000af7f5e410

Działa bez zarzutu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Jaruga napisał:

Mam ten sam, działa bez problemu. Wcześniej miałem takie po 20zł, połączenie się porzez BT to była loteria jak gra w Lotto. Ja korzystam z aplikacji PistonOBDII, bardziej przejrzysty panel od Torque jak dla mnie chociaż funkcjii mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem bardziej o interfejsach łączących się za pomocą laptopa (USB) lub małym prostym urządzeniu. np z chin VD DS150E lub z all...... interfejs SDPROG + INTERFEJS ELM327 USB lub urządzenie OE-581M. Tak powiedzmy za 150zł.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Ragless napisał:

Myślałem bardziej o interfejsach łączących się za pomocą laptopa (USB) lub małym prostym urządzeniu. np z chin VD DS150E l

 

 

 

Ryżowa wersja DS150E ma pojazdy tylko do 2013r, nawet jeśli w opisie ma że jest to wersja pózniejsza to jest to nie prawda. Na głowicy DS150E można też zainstalować program WOW Wurth.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Ragless napisał:

A te proste urządzenia z alleg... ? Do 150zl?

 

Szkoda kasy.

 

2 godziny temu, rostex napisał:

Chiński DS150E spokojnie obsługuje Astrę J. 

 

Kolegi  :spy: DS150E obsługuje roczniki max 2013.

 

Zrób tak jak radzą Ci wyżej, czyli moduł na bluta i torque w pełnej wersji, nawet na chomiku jest. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 7.12.2018 o 09:26, AstraC napisał:

Polecam ScanMyOpelCan - ale żeby kasować błędy trzeba kupić płatną wersję

A ja dla odmiany 

OPL DTC Reader - soft potrafi bardzo dużo,  pisze go entuzjasta z insignia-klub.

Ludziska raportują ze z Jką też bangla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Torque umożliwia to co standard obd2 dla silnika, czyli podstawowe parametry. Przepływomierz jest, ale korekty dawek, to już dane specyficzne dla marki.

Program umożliwia też obsługę innych pidów i można znaleźć w sieci takie spisy, dla niektórych marek. Są w nich parametry wtryskiwaczy, stan dpf-a itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś posiada interface Vgate Icar Pro?

 

K6540-1-1-01d4-NI8k.jpg

 

Ja generalnie jestem sceptyczny co do tych chińskich modułów. Miałem już dwa podobne (wcześniejsze wersje), jeden nie działał na moim aucie kompletnie (u kolegi w VW już tak), a drugi się ugotował po pierwszym użyciu. Pech? Kiepska jakość interface'ów? Ten, który zapodałem ponoć nie wymaga wyciągania i ponownej instalacji w gnieździe. Ponoć. Także ponawiam pytanie, ktoś go posiada?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, rostex napisał:

Mam icar2 na BT i jestem zadowolony. Działa z Oplami, VW, Fordem itd. 

 

 

c8dced50420f8ee6c52b47ffa4e7.jpeg

Potrzebowałbym do Astry H. Może podłączałeś do takiego auta i orientujesz się czy da radę go włożyć i zamknąć klapkę pod ręcznym? Tak żeby siedział tam na stałe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Lukass186 napisał:

Potrzebowałbym do Astry H. Może podłączałeś do takiego auta i orientujesz się czy da radę go włożyć i zamknąć klapkę pod ręcznym? Tak żeby siedział tam na stałe

Mam coś podobnego na stałe pod klapką w Astrze H. Że zdjęcia wynika,że identycznej wielkości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduł dotarł, mieści się pod klapką 👍

Zainstalowałem pełną płatną wersje Torque. Pomijając fakt że to pewnie psinco warte ale czy komuś udało się uruchomić pomiar czasu 0-100km/h albo moc KM? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.