Mariuszdt Napisano 8 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2018 Witam Mam problem w astrze j 1.4 t benzyna gaz 2012 rok problem w wyskakującym bledem silnika kod bledu p1101 nieszczelnosc w ukladzie dolotowym . Sprawdziłem wszystkie czujniki szczelność itp i nic nie wskazuje na nieszczelność a blad wciaz wyskakuje dodam ze tylko na wolnych obrotch ma ktos jakies pomysły jak sie z tym uporać??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 9 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2018 (edytowane) Dnia 8.12.2018 o 10:38, Mariuszdt napisał: Witam Mam problem w astrze j 1.4 t benzyna gaz 2012 rok problem w wyskakującym bledem silnika kod bledu p1101 nieszczelnosc w ukladzie dolotowym . Sprawdziłem wszystkie czujniki szczelność itp i nic nie wskazuje na nieszczelność a blad wciaz wyskakuje dodam ze tylko na wolnych obrotch ma ktos jakies pomysły jak sie z tym uporać??? Raz zaraportowany błąd pedzie się przypominał do 5 czy 6 startów silnika. Wpisz w google P1101 i czytaj, czytaj, czytaj. Masa informacji z różnych miejsc. Ze swojej strony dodam, że pojawienie się tego błędu może też powodować: - nieodpowiedni filtr powietrza - źle poskładany dolot po wymianie w/w - zła jakość paliwa w Polsce (oficjalne stanowisko GM; dla roczników 2010/2011 GM oferuje zmianę oprogramowania dla ECU zwiększający tolerancję, czas błędnych odczytów) - zabrudzona przepustnica [u mnie plucie błędami ustało po zmianie stacji benzynowej, zastosowaniu preparatu do czyszczenia wtryskiwaczy i przeczyszczeniu przepustnicy] Ty masz jeszcze założony gaz, co mocno komplikuje sprawę. a tu wersja pesymistyczna: Edytowane 9 Grudnia 2018 przez lessero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariuszdt Napisano 10 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2018 Ja mam wersje z gazem mysle czy to nie przez gaz bo zauwazylem w reduktorze wycieki plynu moze to miec cos wpsolnego z tym ? Przepustnica czyszczona ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariuszdt Napisano 10 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2018 Grzybek ok pokrywa zaworów jeat ok membrana tez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 12 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2021 Ha, odświeżę, a co, bo chyba pozbyłem się problemu. trochę pojeździłem ze świecącym checkiem, nie przejmowałem się za bardzo, nic się z autem nie stało. P1101 wyskakiwał przeważnie na biegu jałłwym, na rozgrzanym silniku, przeważnie w temperaturze poniżej 15 st.C Często przy oczekiwaniu na zmianę sygnalizacji. Na nierozgrzanym silniku, jak było "ssanie" i wyższe obroty, albo kiedy pracowała klimatyzacja [też większe obroty], problem zanikał. Objaw to były falujące wolne obroty [delikatnie], albo zakrztuszenie się jednorazowe silnika. A probemu pozbyłem się gruntownie i dokładnie czyszcząc MAF sensor. I przepustnicę. MAF sensor czyściłem najpierw zmywaczem K2 do przepustnic, potem specjalistycznym preparatem do czyszczenia elektroniki. Przy czyszczeniu przepustnicy paluchami kręciłem skrzydełkiem. Przepustnicy nie zdejmowałem. Nic się nie stało z autem. Wysychał 5 godzin, startnął dopiero po dłuzszej chwili. Autoadaptacja nie jest wymagana. Pełno filmów instruktażowych w necie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.