Skocz do zawartości

wybór auta - sercem czy rozumem?


FrugOs

Rekomendowane odpowiedzi

14 minut temu, Piotrus napisał:

Akurat BMW 520d można mieć z Xdrive, za to 525d które pewnie rozważa autor wątku jest tylko RWD.

 

Edit: Arteon też ma 4x4 w 190 konnym i 240 konnyn dieslu

Dziwne, z tym BMW czy ten 525d to nie ten sam silnik co 520d? Kolega mial 525d  i miala xdrive ale to byla poprzednia generacja. Zwykle mocniejsze wersje sa awd lub maja to w opcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, sherif napisał:

Dziwne, z tym BMW czy ten 525d to nie ten sam silnik co 520d? Kolega mial 525d  i miala xdrive ale to byla poprzednia generacja. Zwykle mocniejsze wersje sa awd lub maja to w opcji.

Tak, to jest dalej 4cyl diesel. Pewnie mało ludzi kupowało taką konfigurację i nie ma w ofercie. W sumie to różnica pomiędzy 4cyl a 6cyl to tylko 2800 eur, więc pewnie klienci chcący mocniejszą wersję i 4x4 biorą 530d. Tyle że nie w PL ze względu na akcyzę- u nas różnica jest absurdalna.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka fajnych treści tu padło. Dziękuję. 

 

Kilka osób miało wątpliwości jak można porównywać te auta. Otóż można. Mnie się każde z nich podoba i każde chciałbym mieć, a że mogę mieć tylko jedno z nich to je porównuję i nie do końca mnie interesuje czy jedno jest bardziej premium od drugiego, etc. 

 

Tak czy inaczej decyzja już zapadła. S90, 235KM, AWD. 

 

PS. Czas oczekiwania jest nieprawdopodobnie długi! 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, FrugOs napisał:

Kilka fajnych treści tu padło. Dziękuję. 

 

Kilka osób miało wątpliwości jak można porównywać te auta. Otóż można. Mnie się każde z nich podoba i każde chciałbym mieć, a że mogę mieć tylko jedno z nich to je porównuję i nie do końca mnie interesuje czy jedno jest bardziej premium od drugiego, etc. 

 

Tak czy inaczej decyzja już zapadła. S90, 235KM, AWD. 

 

PS. Czas oczekiwania jest nieprawdopodobnie długi! 

 

Pogratulować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, FrugOs napisał:

Kilka fajnych treści tu padło. Dziękuję. 

 

Kilka osób miało wątpliwości jak można porównywać te auta. Otóż można. Mnie się każde z nich podoba i każde chciałbym mieć, a że mogę mieć tylko jedno z nich to je porównuję i nie do końca mnie interesuje czy jedno jest bardziej premium od drugiego, etc. 

 

Tak czy inaczej decyzja już zapadła. S90, 235KM, AWD. 

 

PS. Czas oczekiwania jest nieprawdopodobnie długi! 

 

Oby dobrze służył. IMO słuszny wybór.

Jakie są te terminy dostaw, w Volvo zazwyczaj były umiarkowane (max kilka miesięcy) ?

Ostatnio coś namieszali w przepisach co wydłuża dostawy, kolega jak zamawiał A4 to najpierw stwierdzili, że już tej wersji silnikowej nie produkują (najnowszy model :phi:), póżniej ustwili czas dostawy na 6m.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 9.12.2018 o 11:34, FrugOs napisał:

Co byście wybrali i czemu?

Jeżeli mogę zapytać to czemu taki tytuł wątku? Wszystkie auta są bardzo fajne ale mocno do siebie zbliżone. 

 

Po tytule bardziej spodziewałem się porównania powiedzmy nowego Volvo z "iluś" tam letnią Bmw serii M. 

 

Ja z trochę nowszymi Bmw już "spasowałem" - zdałem E 92, chciałem F 30 ale jakoś się w tym nie czuję. Poza tym wolę kasę niż sponsoring auta przez firmę 

 

Myślę, że w tym roku dopnę targu ze starego wątku pt. M3 - E30. To będzie podyktowane tylko sercem bo rozumu w tym raczej brak... chyba, że chodzi o późniejszą odsprzedaż;] ale raczej zamierzam korzystać niż kolekcjonować

 

Z tych trzech mimo wszystko wybrałbym Bmw - powinno się najlepiej prowadzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje S90... - wyboru i odwagi

Ja patrzyłem jakieś 3-4 tygodnie temu,
S90, Arteon, Audi A5, C-Class Coupé

C-Class odpadło, głównie na to co mówi@Florydziak. Auto po prostu nie jedzie.
C43 Merc nie daje zadowalającego -15% od ceny.

S90- podobało mi się, ceny więcej niż odpowiednie bo stoją na płacach ...Można nawet ‚demo’ kupić z ...2016 z 7-10k km
Dealer na placu miał 9 - od 2016/17/18

Diesel nie jeździłem, tylko benzyna.
Cisza, cisza , Sverige design mi sie podobał. Nie podobało mi się wiele rzeczy które są standard np w Lexus w w Volvo mam płacić...

Space saver w bagażniku - to minus u mnie, 8s automatic IMVHO najlepszy w Volvo nie jest, jak depniesz to szuka ....

Arteon - dalej patrzę, mój wsiowy dealer ma demo które próbuje wypchać. Kolor jest problemem, ale cena jest IMVHO odpowiednia. Znów, widze więcej zalet tego auta niż wad - 5 lat gwarancji, silnik ten sam co ma w R etc.

Zaoferowałem 123k PLN za dokładnie ten egzemplarz.... zobaczymy.

03db38ecc959a29a19ecab10f4d6d0d3.jpg

Co mnie odstraszyło od S90 to różne gremliny jakie właściciele raportują - głównie z waląca się elektronika, np, zamykasz drzwi a te się otwierają, podobno dość powszechne... ktoś kod złe napisał a Volvo nie wychwyciło....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 9.12.2018 o 11:34, FrugOs napisał:

 

Co byście wybrali i czemu?

Musiałbym się przejechać każdym z nich, żeby odpowiedzieć na to pytanie. 

Jak widzę, dla większości to, jak auto jeździ, na trzeciorzędne znaczenie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, sherif napisał:

Oby dobrze służył. IMO słuszny wybór.

Jakie są te terminy dostaw, w Volvo zazwyczaj były umiarkowane (max kilka miesięcy) ?

 Ostatnio coś namieszali w przepisach co wydłuża dostawy, kolega jak zamawiał A4 to najpierw stwierdzili, że już tej wersji silnikowej nie produkują (najnowszy model :phi:), póżniej ustwili czas dostawy na 6m.

 

Zamówienie poszło wczoraj. Termin to połowa czerwca 😕 Na szczęście obecne auto "kończy się" w maju.

 

11 godzin temu, tomy napisał:

Z ciekawości co zdecydowało?

Wygrało serce, czy rozum? 

 

Rozum. Sercem BMW. Arteon to był taki mix serca i rozumu (dużo jeździłem paskiem i lubię te auta, był tez oczywiście najtańszy). 

 

11 godzin temu, trex11 napisał:

Może zdecydowała żona ? :P

 

Tak. Wybrała kolor ;] 

 

Godzinę temu, OZI napisał:

Co mnie odstraszyło od S90 to różne gremliny jakie właściciele raportują - głównie z waląca się elektronika, np, zamykasz drzwi a te się otwierają, podobno dość powszechne... ktoś kod złe napisał a Volvo nie wychwyciło....

 

Oby tak nie było ;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, OZI napisał:

Gratulacje S90... emoji106.png- wyboru i odwagi emoji16.png

Ja patrzyłem jakieś 3-4 tygodnie temu,
S90, Arteon, Audi A5, C-Class Coupé

C-Class odpadło, głównie na to co mówi@Florydziak. Auto po prostu nie jedzie.
C43 Merc nie daje zadowalającego -15% od ceny.

S90- podobało mi się, ceny więcej niż odpowiednie bo stoją na płacach ...Można nawet ‚demo’ kupić z ...2016 z 7-10k km emoji51.png
Dealer na placu miał 9 - od 2016/17/18

Diesel nie jeździłem, tylko benzyna.
Cisza, cisza emoji106.png, Sverige emoji1236.png design mi sie podobał. Nie podobało mi się wiele rzeczy które są standard np w Lexus w w Volvo mam płacić...

Space saver w bagażniku - to minus u mnie, 8s automatic IMVHO najlepszy w Volvo nie jest, jak depniesz to szuka ....

Arteon - dalej patrzę, mój wsiowy dealer ma demo które próbuje wypchać. Kolor jest problemem, ale cena jest IMVHO odpowiednia. Znów, widze więcej zalet tego auta niż wad - 5 lat gwarancji, silnik ten sam co ma w R etc.

Zaoferowałem 123k PLN za dokładnie ten egzemplarz.... zobaczymy.

03db38ecc959a29a19ecab10f4d6d0d3.jpg

Co mnie odstraszyło od S90 to różne gremliny jakie właściciele raportują - głównie z waląca się elektronika, np, zamykasz drzwi a te się otwierają, podobno dość powszechne... ktoś kod złe napisał a Volvo nie wychwyciło....


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Zaletą Volvo są aktualizacje OTA - podobnie jak w Tesla - mogą Ci naprawić samochód zdalnie bez wycieczki do serwisu. Podobno większość najgorszych problemów już zlikwidowali, ale trzeba uważać na rocznik 2018 samochodów - mają za słaby procesor w nawigacji i chodzi ona bardzo powoli. W 2019 jest szybszy procesor i navi chodzi bez porównania szybciej. 

 

Przejechalem się S90 T8 próbując namówić żonę na sedan zamist SUV ale nie byłem zachwycony - samochód jest strasznie wielki a jednocześnie mało funkcjonalny. Miejsca na tylnich siedzeniach jakieś zwariowane ilości a bagażnik mikroskopijny. Takie S90 było by fajne do jazdy z szoferem ale za kierownica się właśnie czułem jak szofer a nie kierowca. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, OZI napisał:

Co mnie odstraszyło od S90 to różne gremliny jakie właściciele raportują - głównie z waląca się elektronika, np, zamykasz drzwi a te się otwierają, podobno dość powszechne... ktoś kod złe napisał a Volvo nie wychwyciło....

 

 

Wystraszyłeś się potencjalnych problemów z Volvo i kupiłeś... Volkswagena.

:lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, FrugOs napisał:

Zamówienie poszło wczoraj. Termin to połowa czerwca 😕 Na szczęście obecne auto "kończy się" w maju.

To jeszcze nie tak źle. Widzę, że trzeba zająć się tematem, bo też mi się leasing kończy w maju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnie bywa. Ja miałem określone wymagania, dlatego nie zamierzałem ryzykować brania że stocku, bo jak akurat nie będzie tego co bym chciał to miałbym nowe auto za górę forsy a byłbym nie w pełni zadowolony. 

 

Piszę, że różnie bywa, bo wczoraj rozmawiałem w salonie z facetem, który właśnie odbierał s90, prawie identyczne jak moje (silnik, kolor, wnętrze) i mówił, że trafiło się z placu takie jak chciał, a czekał... dwa tygodnie :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idea czekania miesiącami na samochód jest dla mnie zupełnie nie do przyjęcia. Rozumiem 2-3 dni, OK, dealer musi ściągnąć pojazd. Ale kilka miesięcy?!?? Jedyny powód jaki widzę to jakaś wydumana konfiguracja której normalnie nikt inny nie chce. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Florydziak napisał:

Idea czekania miesiącami na samochód jest dla mnie zupełnie nie do przyjęcia. Rozumiem 2-3 dni, OK, dealer musi ściągnąć pojazd. Ale kilka miesięcy?!?? Jedyny powód jaki widzę to jakaś wydumana konfiguracja której normalnie nikt inny nie chce. 

U Was takiego wyboru (opcji) poprostu nie ma. 

Kiedyś @OZIteż o tym pisał.

Podobnie jest u nas z autami z jp, kupuje się to co jest, płynie lub to co zostanie niedługo wyprodukowane. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, sherif napisał:

U Was takiego wyboru (opcji) poprostu nie ma. 

Kiedyś @OZIteż o tym pisał.

Podobnie jest u nas z autami z jp, kupuje się to co jest, płynie lub to co zostanie niedługo wyprodukowane. 

No nie do końca. Można sobie zamówić i czekać. Jest taka opcja. Ale to bardzo nietypowe i zwykle się po prostu kupuje to co jest na placu albo (jak w przypadku mojego Volvo) dealer znajduje takie jak się chce na placu u innego dealera i się zamieniają ze sobą. W tym ostatnim wypadku trzeba kilka dni poczekać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Florydziak napisał:

No nie do końca. Można sobie zamówić i czekać. Jest taka opcja. Ale to bardzo nietypowe i zwykle się po prostu kupuje to co jest na placu albo (jak w przypadku mojego Volvo) dealer znajduje takie jak się chce na placu u innego dealera i się zamieniają ze sobą. W tym ostatnim wypadku trzeba kilka dni poczekać. 

Czyli tak jak u nas.

Jak zamawiałem swoje to czekało się 4m na produkcję i dostawę. Ja się spóźniłem (końcówka produkcji) i musiałem wybierać w tym co już zamówili. Auto było w kilka dni, bo już przyjechało do kraju. Fakt, że nie było tam tyle opcji konfiguracji co np w VAG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Florydziak napisał:

Idea czekania miesiącami na samochód jest dla mnie zupełnie nie do przyjęcia. Rozumiem 2-3 dni, OK, dealer musi ściągnąć pojazd. Ale kilka miesięcy?!?? Jedyny powód jaki widzę to jakaś wydumana konfiguracja której normalnie nikt inny nie chce. 

Ja też nie wyobrażam sobie tak długiego czekania.

Odkąd od ponad 20 lat kupuję nowe z salonu, zawsze takie, które są już w zasięgu dilera.

PO prostu zmiana auta, to u mnie impuls chwili :)

Więc od pomysłu do zmiany auta, wyjeżdżam nowym z salonu po kilku dniach ... max kilkunastu :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, FrugOs napisał:

Ja też sobie nie wyobrażam. Pewnie zmienię zdanie przed odbiorem 😎

Ostatnio miałem zamawiać auto od VW. Ale wstrzymałem się, bo odbiór odbyłby się tuż przed nowym rokiem.

Chciałem więc poczekać i zamówić tak, by był z odbiorem po nowym roku. 

Ale, że dalej jeździłem po różnych salonach, to wpadł mi w oko Tucson, a że był od ręki z takim wyposażeniem, jaki mi pasował, to kupiłem. ;]

Potem dzwonili z VW, ale ja już jeździłem nowym autem.

Poprzednie auta jeszcze szybciej kupowałem. Pomysł zmiany, rozejrzenie się po salonach, wypatrzenie właściwego egzemplarza, pokaz żonie, zakup i wyjazd po kilku dniach :)

Radość szybkiego zakupu, zmiany auta nie do przecenienia. :yay:

Choć gdybym kupował takiego prestiża, to może i wypadałoby poczekać :ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie się nie spieszy.

Jak już pisałem wyżej, obecnego samochodu muszę używać do końca maja, zatem zakup czegoś na już jest wręcz wykluczony ekonomicznie 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Zaletą Volvo są aktualizacje OTA - podobnie jak w Tesla - mogą Ci naprawić samochód zdalnie bez wycieczki do serwisu. Podobno większość najgorszych problemów już zlikwidowali, ale trzeba uważać na rocznik 2018 samochodów - mają za słaby procesor w nawigacji i chodzi ona bardzo powoli. W 2019 jest szybszy procesor i navi chodzi bez porównania szybciej. 
 
Przejechalem się S90 T8 próbując namówić żonę na sedan zamist SUV ale nie byłem zachwycony - samochód jest strasznie wielki a jednocześnie mało funkcjonalny. Miejsca na tylnich siedzeniach jakieś zwariowane ilości a bagażnik mikroskopijny. Takie S90 było by fajne do jazdy z szoferem ale za kierownica się właśnie czułem jak szofer a nie kierowca. 



S90 dalej mi się podoba. Jak narazie odnowiliśmy rego na 12 miesięcy na Lexus i trzymany. Pierwsze auto po gwarancji od jakiś 20 lat...


Ale jeśli dwóch luda na AK kupi ‚bloody Fofo driver’ i wrażenia będą pozytywne to zobaczymy.




Jedno mnie dalej odrzuca - lud który miał Volvo przez generacje i teraz mówi ze nie kupi, właśnie dzięki gremlins..


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Wystraszyłeś się potencjalnych problemów z Volvo i kupiłeś... Volkswagena.
:lol:


VeeDud to osobna historia, wiele rzeczy się zgadzam z tym co@kravitz napisał o swoim.

R jest fajny do jazdy, ale to nie są auta długoterminowe.. - orzypomina mi mój romans z BMW..

Czyli jak narazie, dobrze ze wziąłem 12 miesięczny lease, jedyna rzecz jaka bym zmienił to - ... akrapovic exhaust , trzeba było wziasc ...





Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Florydziak napisał:

Idea czekania miesiącami na samochód jest dla mnie zupełnie nie do przyjęcia. Rozumiem 2-3 dni, OK, dealer musi ściągnąć pojazd. Ale kilka miesięcy?!?? Jedyny powód jaki widzę to jakaś wydumana konfiguracja której normalnie nikt inny nie chce. 

Wiesz problemem w PL jest brak ciekawych wersji na placach.

Kupowałem Astra III 1.6T kombi w 2009, nie było takiej ani jednej na placach w EU dostępnej.

Teraz Grand C-MAX, dostępne od ręki są maks wersje, ale silnik najsłabsze 1.6, ewentualnie coś pośredniego i silnik 1.0T. A ja wziąłem najtańsza wersję z kilkoma dodatkami, za to najmocniejsze 1.5T.

Ale prawda jest taka, że w obu przypadkach czekałem około 2-3 miesięcy.

Jeśli chodzi o czekanie do czerwca, to już uważam za długi czas, ale to nic, to jest Volvo, pomyśl, że ludzie tyle na Skode czekają. ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Florydziak napisał:

No nie do końca. Można sobie zamówić i czekać. Jest taka opcja. Ale to bardzo nietypowe i zwykle się po prostu kupuje to co jest na placu albo (jak w przypadku mojego Volvo) dealer znajduje takie jak się chce na placu u innego dealera i się zamieniają ze sobą. W tym ostatnim wypadku trzeba kilka dni poczekać. 

 

Myślę, że u nas jest to realne ze Skodą Fabią, czy z Golfem.

Tych samochodów sprzedaje się dużo. U każdego dealera pewnie stoi kilka sztuk.

 

Volvo s90?

Pewnie stoi kilka sztuk...w kraju

Dlatego trudno sobie coś wybrać z gotowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, iwik napisał:

Jak sercem to dlaczego diesle ? 😄

Tak poważnie to wziąłbym dowolnego z silnikiem o liczbie cylindrów >4 (VW chyba nie robi, więc zostaje BMW lub Volvo)

W Volvo też już tylko 4 cylindry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia ‎09‎.‎12‎.‎2018 o 11:34, FrugOs napisał:

Na placu boju mamy 3 zawodników:

- Volvo S90

- BMW 5

- VW Arteon

 

Wszystkie z silnikami diesla o mocy ~240KM, wszystkie z automatem i ogólnie nieźle wyposażone.

 

Co byście wybrali i czemu?

Jeżdżę czasem BMW 530d xdrive. Zrobiłem może ca 500 km, więc jakieś obserwacje mam.

Służbowo mam Arteona, tyle, że w benzyna 280 w 4Motion. Przejechałem 14.000 km.

 

BMW

Bardzo fajny, masywny samochód. Skrzynia szybka, szybsza niż w VW. Auto sprawia wrażenie masywniejszego niż Arteon, chociaż w Arteonie masz więcej miejsca z tyłu.

Silnik świetny, auto super startuje. Prowadzenie przywodzi mi na myśl moją E39 sprzed ponad dekady. Dzisiaj w tej klasie brałbym chyba BMW (Audi przegina z tabletami, a Mercedes też trochę poszalał z deską rozdzielczą).

Do tego jak to w BMW siedzisz bardzo głęboko, maska jest długa - to są specyficzne, typowe dla BMW atrybuty, które mi bardzo odpowiadają

W stosunku do Artka jest trochę mniej praktyczne, ciaśniejsze i gorzej dostępny bagażnik. Ale auto jest zdecydowanie klasę wyżej.

A i BMW ma świetne fotele. O niebo lepsze niż VW.

 

ARTEON

Miałem wiele VW/Seatów w swoim motoryzacyjnym życiu. Ten jest bezsprzecznie najlepszy. Warunek, mocny silnik i napęd na 4 koła. Jeździłem testowo 190 w dieslu w ośce i w porównaniu z 280 4*4 to inne auta. 240 w dieslu IMO też będzie się fajniej odpychać.

Auto jest niskie, siedzi się trochę jak w czołgu. W trybie SPORT (pomijając sztuczny dźwięk motoru) nawet się fajnie prowadzi. Samochód jest praktyczny, ładny i wygodny. Prywatnie bym tyle za niego nie zapłacił - chyba bym poszedł w jakąś słabszą 5kę. Ale na służbówkę jest genialny.

 

VOLVO

Znam tylko z różnych testów. Dla mnie zdecydowana wada to 4 cylindrowy silnik. Auto bardziej nastawione na komfort niż sport. Stylistyka jak chcesz się wyróżniać też na plus.

 

BMW z 3.0 litrowym motorem jest jak dla mnie oczywistym wyborem.

Później Volvo.

Na końcu Arteon to jednak półka niżej.

 

Przy porównaniu motorów 2 litrowych wahałbym się między Volvo a BMW.

 

EDIT: Widzę, że wybór już padł. Gratuluję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia ‎11‎.‎12‎.‎2018 o 16:09, trex11 napisał:

 

Śledze całe forum arteona i jakośc auta jak i awarie sprawaiają że te auto nie jest warte swojej ceny. full opcja 240 tyś. z mocnym silnikiem

Wchodzisz na cennnik wybierasz najbogatsza wersje wyposażenia a okazuje sie że to wersja bieda bo do tej wersji niby najbogatszej trzeba 100 tyś zł w opcjach dodatkowych i dopiero staje sie opcja max.

Na forum Arteona wypowiadają się głównie ludzie, którzy mają problemy z autami.

Wejdź sobie na forum X5 na przykład.

Pierwsze serie miały felery, ale kolega od importera ma już drugiego i mówi, że jest lepiej.

U mnie póki co cisza i spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 9.12.2018 o 11:34, FrugOs napisał:

Na placu boju mamy 3 zawodników:

- Volvo S90

- BMW 5

 

877879972_1_1080x720_520d-xdrive-m-pakie

 

- VW Arteon

Co byście wybrali i czemu?

Ja bym brał BMW, albowiem pierwszy raz w życiu miałbym samochód dopasowany do fryzury i (chyba jeszcze mimo wszystko) klatki piersiowej. ;) 

Na II. Volvo, VW mnie jakoś brzydzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.12.2018 o 14:27, FrugOs napisał:

Z A6 się żegnam ;) 

To przesiadka do Arteona moze byc lekko frustrująca ... Tez swego czasu ogladałem Volvo S90 tyle ze kombi i o ile w niektorych wersjach i kolorach prezentuje sie naprawde fajnie, o tyle za każdym razem jak trzaskałem drzwiami i siedziałem w środku, to czułem się o kilka lat starzej ;] 

 

Wybór niełatwy w tym segmencie, bo kazde auto daje coś innego a i kazdy z producentów zalicza jakieś wpadki. Z racji prowadzenia, silników i automatu wybrałbym BMW (ale ja lubie nisko i bardziej "sportowo") - i co by nie mówić w tym segmencie ważne jest też AWD (szczegolnie przy odsprzedazy to wartosc dodana) -  fakt, że po Quattro poczujesz różnice IMO na minus....

 

Czekamy na relacje po odbiorze bo też zobaczyłem dopiero, że wybór zapadł ;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.