Jump to content

Volvo XC60 - warto?


Recommended Posts

6 godzin temu, kravitz napisał:

Nie wiem czy nie chodzi o to trochę... ;)

To są starsze auta i starsze systemy (pierwszy filmik z 2010). Ten na  drugim filmiku to tak jak u mnie city safety, czyli czujnik laserowy, który zmniejsza skutki kolizji i sam hamuje. Działa średnio. W testach pamiętam wypadały bardzo słabo. Te nowe mają inne już systemy.

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, sherif napisał:

To są starsze auta i starsze systemy (pierwszy filmik z 2010). Ten na  drugim filmiku to tak jak u mnie city safety, czyli czujnik laserowy, który zmniejsza skutki kolizji i sam hamuje. Działa średnio. W testach pamiętam wypadały bardzo słabo. Te nowe mają inne już systemy.

Za 10 lat będziemy się śmiali z systemów które obecnie uważane są za „szczyt techniki”. Tesla ma już „Navigate on Autopilot” - na razie się to uczy ale obiecują że już niedługo włączą tą funkcję. Jednak podoba mi się to co szef Volvo powiedział - że uważają że trzeci poziom autonomii jest tak niebezpieczny dla kierowców że nie będą nawet próbowali go zaimplementować i przeskoczą z 2 na 4 jak już 4 będzie w pełni przetestowane. Obecnie kilka systemów jest na ledwo-ledwo dwójce, tylko Cadillac ma mniej-więcej 2.5 choć Tesla go goni. Ale do 3 jeszcze bardzo daleko. A do 4 to pewnie wiele lat. 

Link to post
Share on other sites
Dnia 10.12.2018 o 20:04, Florydziak napisał:

Elektryczna jazda ma być po to żeby się mi wydawało ze oszczędzam. 

To kup KIA - roznicy w cenie do Volvo nigdy pewnie nie spalisz.

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Florydziak napisał:

Rozumując w ten sposób człowiek kończy na chodzeniu piechotą. 

Nie no wątek jest o zakupie samochodu, a nie o rezygnacji z niego 😄 

Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, czacha napisał:

Nie no wątek jest o zakupie samochodu, a nie o rezygnacji z niego 😄 

Ale wiesz o co mi chodzi - próbując użyć argumentu ekonomicznego przy zakupie samochodu bardzo szybko dochodzimy do absurdu i zdrowego życia. 

Link to post
Share on other sites
Dnia 16.12.2018 o 02:35, Florydziak napisał:

No i jest. Genialny samochód. 

Co w nim takiego genialnego? Serio pytam bo jak ostatnio siedziałem w s90 i v40 jakoś nie widziałem ich genialnosci ot normalny samochód z ciekawym designem ale nic mnie nie powaliło

 

BTW Odebralismy tego samego dnia auta (mój wybór padł na Insignie... równie normalne auto ot do toczenia się)

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, Florydziak napisał:

No i jest. Genialny samochód. 

 

Z ciekawości spytam, czy auto było w jakiś sposób finansowane zewnętrznie?

 

Pytam, to dosyć szybko poszło.

 

Ja brałem w PL auto placowe, a mimo wszystko, pojawienie się w garażu trwało dłużej.

Jakaś diabelna papierologia + przesyłanie dokumentów pomiędzy dealerem, a "finansowaniem".

 

Patrząc obiektywnie, to ten garaż wygląda jak garaż bogatych emerytów ;]

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Oberon napisał:

Co w nim takiego genialnego? Serio pytam bo jak ostatnio siedziałem w s90 i v40 jakoś nie widziałem ich genialnosci ot normalny samochód z ciekawym designem ale nic mnie nie powaliło

 

BTW Odebralismy tego samego dnia auta (mój wybór padł na Insignie... równie normalne auto ot do toczenia się)

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

To co mi najbardziej w nim spasowało:

- relatywnie duży zasięg na elektrycznym i przyzwoite przyspieszenie - nie jest się zawalidrogą co nie jest takie oczywiste w wielu plug-in hybrids

- bardzo przyzwoite przyspieszenie jak trzeba - w okolicach 5 sekund do setki

- zdumiewająco cichy jak jedzie na elektryku i przyzwoicie cichy na spalinowym.

- Pilot Assist - przejechałem wczoraj ponad 300 km z tym systemem i jestem bardzo zadowolony - znakomicie ułatwia jazdę na autostradzie

- fotele - to moj pierwszy samochód z fotelami wyposażonymi w masaż. Genialne rozwiązanie, zamiast wyjść zmęczony po 2 godzinach jazdy, wyszedłem wypoczęty i najchętniej bym dalej gdzieś jechał 

- bardzo ładnie wykończone wnętrze - jakościowo moim zdaniem bije Mercedesa, szczególnie skóra Napa. 

 

Jak na razie wad nie zauważyłem, oczywiście nie probuje nim robić slalomów itp ale samochód nie huśta na boki tak jak np. Lexus RX, nie przechyla sie na boki na zakrętach tak jak Mercedes GLC, nie nurkuje przy hamowaniu jak Chevrolety i jeździ się nim przyjemnie. 

Link to post
Share on other sites
11 minut temu, kravitz napisał:

 

Z ciekawości spytam, czy auto było w jakiś sposób finansowane zewnętrznie?

 

Pytam, to dosyć szybko poszło.

 

Ja brałem w PL auto placowe, a mimo wszystko, pojawienie się w garażu trwało dłużej.

Jakaś diabelna papierologia + przesyłanie dokumentów pomiędzy dealerem, a "finansowaniem".

 

Patrząc obiektywnie, to ten garaż wygląda jak garaż bogatych emerytów ;]

Nie było. Zapłaciłem gotówką. Cała akcja była prosta - w czwartek wieczór pojechaliśmy do dealera, zrobiliśmy test samochodu i powiedzieliśmy ze jak nam znajdą w kolorze i wyposażeniu jakie chcemy i dadzą przyzwoitą cenę to kupimy. W sobotę rano już mieli namierzony taki jak chcieliśmy ale myśmy się jeszcze decydowali i dopiero w poniedziałek dałem im znać ze cena mi pasuje. Niestety tamten egzemplarz zdążył się sprzedać przez weekend. Więc szukali następnego i znaleźli jeszcze lepiej wyposażony w środę. Dałem im $1000 zaliczki przez telefon i go ściągnęli do siebie. Pojechaliśmy w sobotę, byli przygotowani na nas - cala akcja zakupu trwała może 20 minut, przełożyli tablice na nowy, dali świeża naklejkę rejestracyjną i pojechaliśmy do domu. Aha - płatność czekiem. Normalnie wypisałem czek i tyle. Żadnych przelewów itp. 

Edited by Florydziak
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Florydziak napisał:

Nie było. Zapłaciłem gotówką. Cała akcja była prosta - w czwartek wieczór pojechaliśmy do dealera, zrobiliśmy test samochodu i powiedzieliśmy ze jak nam znajdą w kolorze i wyposażeniu jakie chcemy i dadzą przyzwoitą cenę to kupimy. W sobotę rano już mieli namierzony taki jak chcieliśmy ale myśmy się jeszcze decydowali i dopiero w poniedziałek dałem im znać ze cena mi pasuje. Niestety tamten egzemplarz zdążył się sprzedać przez weekend. Więc szukali następnego i znaleźli jeszcze lepiej wyposażony w środę. Dałem im $1000 zaliczki przez telefon i go ściągnęli do siebie. Pojechaliśmy w sobotę, byli przygotowani na nas - cala akcja zakupu trwała może 20 minut, przełożyli tablice na nowy, dali świeża naklejkę rejestracyjną i pojechaliśmy do domu. 

 

Tablice jak rozumiem macie swoje własne? Pytanie może byc retoryczne, ale tak sobie pomyślałem po zdjęciu z garażu ;]

 

Jak wygląda w ogóle rejestracja? Dealer wszystko załatwia? Zero wizyt w urzędzie?

Jest w ogóle coś takiego jak dowód rejestracyjny?

Link to post
Share on other sites
18 minut temu, kravitz napisał:

 

Tablice jak rozumiem macie swoje własne? Pytanie może byc retoryczne, ale tak sobie pomyślałem po zdjęciu z garażu ;]

 

Jak wygląda w ogóle rejestracja? Dealer wszystko załatwia? Zero wizyt w urzędzie?

Jest w ogóle coś takiego jak dowód rejestracyjny?

Wszystko delaer załatwia. Nie ma dowodu rejestracyjnego. Jest coś w rodzaju aktu własności, ale to za jakiś czas przyśle pocztą DMV. Trzyma się go w domu i używa tylko przy sprzedaży samochodu. Jest tez dowód zapłacenia opłaty rejestracyjnej - naklejka na tablice i papierek - to trzeba w samochodzie wozić.  Tablice się przekłada z jednego na drugi samochód. Dealer załatwia aktualizacje danych w DMV. 

 

Edited by Florydziak
  • Like 3
Link to post
Share on other sites
AC112767-8425-4E7E-9B96-D828C701D113.jpeg.a415517b6fda10b9676231f4f40bd8dd.jpeg
 Corvette jest dwa razy niższe - komicznie wyglądają obok siebie. 

Posoba mi się. Aż jeszcze raz pójdziemy i na S90 popatrzymy ..


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, OZI napisał:


Posoba mi sięemoji106.png. Aż jeszcze raz pójdziemy i na S90 popatrzymy ..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Marta zachwycona. Przede wszystkim jazdą na prądzie - kompletna cisza. No i te siedzenia z masażem :)

 

Jeszcze taka ciekawostka - tzw. Window Sticker:

8A1C2408-B5E9-496F-A0AA-DB546B9B516F.jpeg.ba5acdd5e7f877f0fc75aae44cb10809.jpeg

 

W USA to co ma na oknie samochód przed sprzedażą jest zestandaryzowane. 

Edited by Florydziak
  • Like 2
Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, akisel napisał:

ta cena 68 to jeszcze przed upustem?

 

jak trochę pojeździsz, daj znać jak wrażenia

jak spalanie w różnych trybach

dzięki z góry

 

Po tygodniu jazdy spalanie nie występuje - okazuje się że nie robimy więcej niż 20 mil dziennie i daje się to oblecieć na elektrycznym. 

  • Like 3
Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Florydziak napisał:

Po tygodniu jazdy spalanie nie występuje - okazuje się że nie robimy więcej niż 20 mil dziennie i daje się to oblecieć na elektrycznym. 

No a prąd skąd bierzesz? Doładowujesz po każdej jeździe?

Veta jest szersza?

Link to post
Share on other sites
20 minut temu, Ziolo napisał:

No a prąd skąd bierzesz? Doładowujesz po każdej jeździe?

Veta jest szersza?

Na razie ze zwykłego gniazdka 110V. 8 godzin naładowanie do pełna. Przymierzam się do montażu gniazdka o większej mocy ale to dość kosztowne i nie wiem czy się opłaca. 

Link to post
Share on other sites
Na razie ze zwykłego gniazdka 110V. 8 godzin naładowanie do pełna. Przymierzam się do montażu gniazdka o większej mocy ale to dość kosztowne i nie wiem czy się opłaca. 
Do pełna - ile możesz przejechać w trybie elektrycznym?

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, Florydziak napisał:

Na razie ze zwykłego gniazdka 110V. 8 godzin naładowanie do pełna. Przymierzam się do montażu gniazdka o większej mocy ale to dość kosztowne i nie wiem czy się

Dnia ‎16‎.‎12‎.‎2018 o 23:36, Florydziak napisał:

AC112767-8425-4E7E-9B96-D828C701D113.jpeg.a415517b6fda10b9676231f4f40bd8dd.jpeg

 Corvette jest dwa razy niższe - komicznie wyglądają obok siebie. 

 

Volvo fajne, Corvette super ;), ale najbardziej podobają mi się te Wasze osiedla z domkami, palmami itd....:)

Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Florydziak napisał:

 

Przede wszystkim żyje się tu łatwo. Nie ma zimy, śniegu, błota itp. 

I macie tanie samochody :phi: Ja siebie widzę na emeryturze w takim miejscu z Corvettą i np. salonką GMC Savana w garażu :phi:

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, Łukasz___F napisał:

I macie tanie samochody :phi: Ja siebie widzę na emeryturze w takim miejscu z Corvettą i np. salonką GMC Savana w garażu :phi:

Mi się nie chciało czekać aż będę stary i nie będę miał siły i ochoty na korzystanie z dobrodziejstw życia w fajnym klimacie. 

 

P.S. Corvette odpada na starość - kręgosłup tego nie wytrzyma. 

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Fajne auto! Bardzo mi się podoba, ma chyba same zalety :)

Takie Volvo kupił niedawno nasz parafianin (lekarz). Do tej pory jeździł swoim Cadillakiem SRX oraz należącą do syna Teslą S. 

Dobrze się prezentuje (Volvo), a coraz częstsze pojawianie się tych aut na drogach, lokalny dealer (Kundert Volvo) oraz baza przeładunkowa importera kuszą coraz więcej osób. 

Link to post
Share on other sites
Dnia 10.12.2018 o 20:23, slawekw napisał:

Czyli tak jak myślałem - ACC+Lane Assist.

Mam to obecnie w Skodzie. Fajne. W trasie robi się nudno.

Zabawa zaczyna się jak dojeżdżam do korka. Auto nie wykrywa stojących aut, więc pełną prędkością próbuje się wbić w bagażnik ostatniego stojącego auta w korku. To jest bardzo zabawne, za pierwszym razem o mało nie obsrałem skórzanych foteli.

To coś masz nie tak z ACC - jak masz ustawioną odległość? W Leonie bez dsg hamuje sam praktycznie do zera, a jak nie zaczniesz hamować to włącza się hamowanie awaryjne.

Link to post
Share on other sites
19 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

To coś masz nie tak z ACC - jak masz ustawioną odległość? W Leonie bez dsg hamuje sam praktycznie do zera, a jak nie zaczniesz hamować to włącza się hamowanie awaryjne.

ACC działa na poruszające się auta w VAG.

Link to post
Share on other sites
Dnia 13.12.2018 o 09:30, kravitz napisał:

 

Jak te auta zachowują się w takiej sytuacji?

https://www.google.pl/maps/@52.1679584,20.9095022,3a,75y,358.12h,74.28t/data=!3m6!1e1!3m4!1sCSdfNjZsLLPlVMXKfGIA2Q!2e0!7i16384!8i8192

 

Stwierdzi, że obowiązuje 90km/h od tego momentu?

Ciekawe również jak zinterpretuje ograniczenie do 20 km/h przed progiem zwalniającym, za którym odwołania ograniczenia nie ma 😄 Mój czyta znaki i po takim znaku cały czas wyświetla 20 km/h.

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Kysior napisał:

ale pod znakiem jest tabliczka, że obowiązuje na 30m, tego nie czyta

Czytanie znakow dziala dobrze za granica w PL to jest masakra.

  • dont like 1
Link to post
Share on other sites
ale pod znakiem jest tabliczka, że obowiązuje na 30m, tego nie czyta

Za 30 metrów jest próg, ograniczenie prędkości działa do odwołania (np. przez skrzyżowanie).

 

 

Polecam : https://www.prawodrogowe.pl/informacje/ekspert-wyjasnia/glen-prog-zwalniajacy-i-ograniczenie-predkosci

 

Wynikiem miziania po telefonie powstała ta wiadomość.

 

 

 

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Ryb napisał:

 

A na stojące w korku nie? Dobre!

:hehe:

To jest tempomat, a nie system autonomicznego awaryjnego hamowania. Połączenie kilku systemów da opisany wyżej efekt.

 

Poniżej test innych marek. 

 

Edited by sdss
Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, Raku napisał:

Za 30 metrów jest próg, ograniczenie prędkości działa do odwołania (np. przez skrzyżowanie).

 

 

Polecam : https://www.prawodrogowe.pl/informacje/ekspert-wyjasnia/glen-prog-zwalniajacy-i-ograniczenie-predkosci

 

Wynikiem miziania po telefonie powstała ta wiadomość.

 

 

 

Kolego @Raku, dzisiaj się zatrzymałem i zrobiłem zdjęcie, więc zinterpretuj proszę jak długo obowiązuje ograniczenie prędkości zanim zaczniesz kolejnymi linkami rzucać.20190307_080819.jpg.03052363f9b86cf457a996a317799a99.jpg

Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, Ryb napisał:

 

A na stojące w korku nie? Dobre!

:hehe:

ACC nie jest do jazdy w korku, od tego jest asystent jazdy w korku, ktory jest "dodatkową funkcją asystenta pasa ruchu i łączy funkcje asystenta pasa ruchu z aktywnym tempomatem (ACC)"

 

Odnosnie ACC, to zgodnie z instrukcja "Aktywny tempomat nie reaguje przy zbliżaniu się do stacjonarnej przeszkody, takiej jak koniec zatoru drogowego, niesprawny pojazd lub pojazd stojący na światłach przed skrzyżowaniem"

 

Nie zapominajmy, ze mowa tu o systemie wspomagajacym a nie zastepujacym kierowce podczas jazdy.

 

Tak przynajmniej jest w autach gr VAG na ten moment.

Edited by zinger
Link to post
Share on other sites
Dnia 10.12.2018 o 18:02, Florydziak napisał:

Rozglądamy się za następnym samochodem dla żony i takie coś wpadło nam w oko. Samochód wydaje się być zaprojektowany tak by nie było za wiele kompromisów pomimo hybrydowego napędu. Konkurencja Lexusa (RX 450h) i Mercedesa (GLC 350e) jest panicznie krowiasta - przyspieszenie do setki powyżej 7 sekund. Volvo ma w okolicach 5 sekund pomimo sporej wagi (ponad 2 tony). Tylko Porsche Cayenne E-Hybrid ma podobne osiągi ale cena prawie dwa razy większa. Przykładowy egzemplarz:

https://www.volvocars.com/configuration/2E6VXR2?utm_medium=email&utm_campaign=vbs_share

 

Ekonomicznie to nie ma zupełnie sensu, wersja T6 pali tyle samo co T8. Ale żona ma do pracy niedaleko i mogła by 100% jazd do pracy i nazad odbywać na elektrycznym bez palenia benzyny. Liczę że to by zaoszczędziło około $1500 rocznie (zimny samochód pali więcej). Dealer Volvo oferuje bardzo przyzwoite rabaty nawet na model 2019. Samochód ma wszelkie fajne bajery typu półautonomiczna jazda na autostradzie, HUD, automatyczne parkowanie, kamery, czujniki itp. 

 

Co sądzicie o takim wynalazku? 

Z Volvo XC60 dałbym sobie spokój. W poprzednim tygodniu kumplowi w tył wjechał koleś XC60 i powiem szczerze, że masakra. 

X3 miała trochę pęknięty dół zderzaka i od spodu nie widać było żadnych poważnych uszkodzeń. Natomiast Volvo wyglądało tragicznie. Pół przodu nie miał. Sam policjant, który przyjechał był mocno zdziwiony uszkodzeniami w Volvo. Poducha w Volvo wypaliła. Oczywiście taki jest cel aby elementy przejmowały na siebie energię uderzenia ale to wyglądało bardzo słabo. Naprawa tego Volvo pewnie nie zamknie się w kwocie 30 koła. Zderzak, reflektory, maska, błotniki, chłodnica i chyba intercooler. 

Po tym co zobaczyłem, to trochę byłem zdziwiony ogromem zniszczeń. 

Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, volkov napisał:

Z Volvo XC60 dałbym sobie spokój. W poprzednim tygodniu kumplowi w tył wjechał koleś XC60 i powiem szczerze, że masakra. 

X3 miała trochę pęknięty dół zderzaka i od spodu nie widać było żadnych poważnych uszkodzeń. Natomiast Volvo wyglądało tragicznie. Pół przodu nie miał. Sam policjant, który przyjechał był mocno zdziwiony uszkodzeniami w Volvo. Poducha w Volvo wypaliła. Oczywiście taki jest cel aby elementy przejmowały na siebie energię uderzenia ale to wyglądało bardzo słabo. Naprawa tego Volvo pewnie nie zamknie się w kwocie 30 koła. Zderzak, reflektory, maska, błotniki, chłodnica i chyba intercooler. 

Po tym co zobaczyłem, to trochę byłem zdziwiony ogromem zniszczeń. 

 

A jakie to ma znaczenie z perspektywy nabywcy auta? 8]

Ja bym się cieszyl ze blacha przejela większość energii a nie mój kregoslup czy bebechy :hehe:

Od naprawy to jest AC, wiec po co sobie zawracać glowe czy będzie kosztowac 30 czy 60kPLN w aucie wartym z 300k?

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
7 minut temu, Maciej__ napisał:

 

A jakie to ma znaczenie z perspektywy nabywcy auta? 8]

Ja bym się cieszyl ze blacha przejela większość energii a nie mój kregoslup czy bebechy :hehe:

Od naprawy to jest AC, wiec po co sobie zawracać glowe czy będzie kosztowac 30 czy 60kPLN w aucie wartym z 300k?

 

Ale mi nie chodzi o koszt naprawy skoro jest AC. Chodzi mi o wizerunek Volvo i ogrom zniszczeń. Auta jechały dosyć wolno bo ok 30 km/h. 

Zresztą mam kumpla, który sprowadził sobie ostatnio Mesia GLC bodajże z Kanady i widziałem na warsztacie rozebrane przody 4 aut: XC60, tego właśnie GLC, X3 oraz Mazdy CX5. Pokazywał nam blacharz różnice w wykonaniu między Mazdą, Volvo a niemieckimi modelami. I ilość wzmocnień w X3 i GLC jednak jest większa i sprawia wrażenie solidniejszych. I podobno są lepsze. 

Mi chodzi tylko i wyłącznie o bezpieczeństwo. Wiadomo, że nie codziennie zalicza się dzwona, a może nigdy ale jednak lepiej mieć solidniejsze auto.

Edited by volkov
Link to post
Share on other sites
18 minut temu, volkov napisał:

Ale mi nie chodzi o koszt naprawy skoro jest AC. Chodzi mi o wizerunek Volvo i ogrom zniszczeń. Auta jechały dosyć wolno bo ok 30 km/h. 

Mi chodzi tylko i wyłącznie o bezpieczeństwo. Wiadomo, że nie codziennie zalicza się dzwona, a może nigdy ale jednak lepiej mieć solidniejsze auto.

 

Obawiam się, ze masz bledne pojecie odnosnie bezpieczensta biernego... Co jak co ale Volvo w tej kwestii zawsze było raczej na topie.

Postrzeganie przez pryzmat pogiętej blachy nie jest w żaden sposób miarodajne.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Maciej__ napisał:

 

Obawiam się, ze masz bledne pojecie odnosnie bezpieczensta biernego... Co jak co ale Volvo w tej kwestii zawsze było raczej na topie.

Postrzeganie przez pryzmat pogiętej blachy nie jest w żaden sposób miarodajne.

Wiesz mi to pokazywał blacharz, który takie fury robi no stop. I nie jakiś Pan Mietek ze stodoły. Nie obrażając żadnego Mietka oczywiście :)

To jest moje zdanie, z którym oczywiście Ty lub ktokolwiek inny nie musi się zgadzać i może mieć swoje przekonania. 

Ja się po prostu podzieliłem uzyskaną informacją/wiedzą. Co ktoś o tym myśli już mnie nie obchodzi. Każdy zrobi jak uważa kupując auto. 

 

A co do Volvo dobrze napisałeś: "Co jak co ale Volvo w tej kwestii zawsze było raczej na topie"

 

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, zinger napisał:

Odnosnie ACC, to zgodnie z instrukcja "Aktywny tempomat nie reaguje przy zbliżaniu się do stacjonarnej przeszkody, takiej jak koniec zatoru drogowego, niesprawny pojazd lub pojazd stojący na światłach przed skrzyżowaniem"

 

 

A Tesla reaguje.  :ok:

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Ryb napisał:

 

A Tesla reaguje.  :ok:

Ma bardziej zaawansowane rozwiazania to reaguje. Tesla ma autonomiczne funkcje wiec to inna bajka.

Moj tez zareaguje tyle ze nie poprzez ACC a system awaryjnego hamowania i zapobiegania kolizjom.

Jak wlacze w korku asystenta korkow to tez mi sam sie zatrzyma i ruszy itp.

Link to post
Share on other sites
Kolego [mention=128972]Raku[/mention], dzisiaj się zatrzymałem i zrobiłem zdjęcie, więc zinterpretuj proszę jak długo obowiązuje ograniczenie prędkości zanim zaczniesz kolejnymi linkami rzucać.20190307_080819.jpg.03052363f9b86cf457a996a317799a99.jpg
To to mnie masz, przegrzały mi się zwoje po tym zdjęciu

Wynikiem miziania po telefonie powstała ta wiadomość.

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.