cesarz Napisano 15 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2018 Panocki co tam moze byc nie tak. Chrobotanie zwieksza sie jak skreca sie kierownica - no ale to raczej nie wspomaganie bo pompa jest na srodku. Plyn jest w dolnym przedzialku tej miarki tam. Wczoraj mechanik wymienial sprzegielka czy tam napinacz alternatora i napinacz paskow. Sprzegielko bylo faktycznie za tarte - napinacz pekniety. Niestety halasuje cos dalej - w poniedzialek mam znow zostawic auto. Jakies sugestie? Kolo na wale bylo wymieniane w wakacja na corteco - sprawdzali ze niby jest cale i nie ma luzuw zadnych. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2019 Cały układ do wymiany.... jak się rozpada to wymienić od rolek, koła 2-masowego ( tego przy pasku ) po pasek a i o rolce alternatora nie zapomnieć bo to jest sprzęgło jednokierunkowe... !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.