Skocz do zawartości

Proceed 2019


Oberon

Rekomendowane odpowiedzi

Dziwna sprawa z tym proceedem. Za 110 mam juz optime sw 1.6 t a za 140 tys juz w wersji gt.
 
 
Dokładnie nie widzę sensu takiego... Jednak zawsze wydawało mi się że ceny poszczególnych aut z oferty tego samego producenta z innych segmentów powinny się różnić.... No i płacenie za kompakta jak za klasę D IMHO jest dziwne... Chyba że mamy jakąś wersję GT GTI RS itp ale może mam dziwne pojmowanie motoryzacji

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Oberon napisał:

Dokładnie nie widzę sensu takiego... Jednak zawsze wydawało mi się że ceny poszczególnych aut z oferty tego samego producenta z innych segmentów powinny się różnić.... No i płacenie za kompakta jak za klasę D IMHO jest dziwne... Chyba że mamy jakąś wersję GT GTI RS itp ale może mam dziwne pojmowanie motoryzacji

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
 

W każdej marce tak jest, że cenniki zachodzą na siebie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.12.2018 o 11:49, bielaPL napisał:

nie ma się co spinać, ceny cennikowe to jedno, nie zapomnę jak po małym dzień dobry w peugeotcie cena 5008 zjechała o 10tys zł

5 lat temu w Pezocie to mi zamiast dzień dobry powiedziano -16 % na 5008, 508, a teraz to raczej wątpię, moze te 10 wyszarpiesz bez znajomości?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W każdej marce tak jest, że cenniki zachodzą na siebie .
Tak ale w kii ewidentnie w tej samej cenie jest kompakt i klasa D =optima. Więc dziwne IMHO. Jak nie byly wiadome ceny proceeda myślałem że max 100kzl będzie a ceny zaczną się od 75 kzl za 1.0 tak żeby było odroznienie od ceeda zwykłego.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 lat temu w Pezocie to mi zamiast dzień dobry powiedziano -16 % na 5008, 508, a teraz to raczej wątpię, moze te 10 wyszarpiesz bez znajomości?

Nie byłem w peugote od dawna ale patrząc od jakich cen zaczyna się 508 nowe to zdumiewa polityka ich również... owszem auto ładne z zewnątrz i innowacyjne wyglądem w środku ale bez przesady ... myślę że aż tylu zagorzałych fanów marki to nie ma w przeciwieństwie do np Audi

 

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Oberon napisał:

Nie byłem w peugote od dawna ale patrząc od jakich cen zaczyna się 508 nowe to zdumiewa polityka ich również... owszem auto ładne z zewnątrz i innowacyjne wyglądem w środku ale bez przesady emoji16.png... myślę że aż tylu zagorzałych fanów marki to nie ma w przeciwieństwie do np Audi

 

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Sie nie znasz, to teraz premium, co prawda dla ubogich, ale chyba sie nie łapię na tych ubogich:hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Rado_ napisał:

Sie nie znasz, to teraz premium, co prawda dla ubogich, ale chyba sie nie łapię na tych ubogich:hehe:

 

W PL praktycznie tego nie widac na ulicach... Ale wrocilem wczoraj z Hiszpanii i tam dosc sporo jezdzi nowych 3008 i 5008 :ok:

Jesli chodzi o wyglad to Peugeot naprawde odrbil lekcje po nudnych jak flaki z olejem, poprzednich generacjach swoich modeli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

W PL praktycznie tego nie widac na ulicach... Ale wrocilem wczoraj z Hiszpanii i tam dosc sporo jezdzi nowych 3008 i 5008 :ok:

Jesli chodzi o wyglad to Peugeot naprawde odrbil lekcje po nudnych jak flaki z olejem, poprzednich generacjach swoich modeli.

jak bym miał kupowac takie auto to lecę po 3008, ale...nieststy to kwestia ceny. Jak mam dać tyle kasy za 1,2 130 KM to hmmm...a później tylko drozej, drożej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Oberon napisał:

Tak ale w kii ewidentnie w tej samej cenie jest kompakt i klasa D =optima. Więc dziwne IMHO. Jak nie byly wiadome ceny proceeda myślałem że max 100kzl będzie a ceny zaczną się od 75 kzl za 1.0 tak żeby było odroznienie od ceeda zwykłego.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
 

Zobaczymy jakie będzie wyposażenie, Zapewne w bazowej wersji będzie to co w ceed gtline, a ten 1.0 kosztuje 94tyś. To nie jest nowy model, ale kolejna odmiana ceeda z bogatym wyposażeniem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Rado_ napisał:

5 lat temu w Pezocie to mi zamiast dzień dobry powiedziano -16 % na 5008, 508, a teraz to raczej wątpię, moze te 10 wyszarpiesz bez znajomości?

Na mnie w salonie Pezota nawet nie zwrocili uwagi bylismy dwa razy. A 2008 jest calkiem fajny no coz co zrobic. Ceny na stronie maja z kosmosu nie wiem ile sie da ugrac z tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
57 minut temu, sdss napisał:

Jest cennik wersji GT 1.6 204KM 99tys zł. automat 105tyś zł.

 

Proceed +10tyś zł?

 

 

Znow kiepskie przyspieszenie vs innne GTI to jest wolniejsze od cywilnej astry. Ciekawe jak ze spalaniem. Minus, ze to nie jest ogarniane przez tunerow tak jak VAG/Ford. Mysle, ze bedzie szla jak cieple bulki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 16.01.2019 o 19:56, wujekcybul napisał:

Znow kiepskie przyspieszenie vs innne GTI to jest wolniejsze od cywilnej astry. Ciekawe jak ze spalaniem. Minus, ze to nie jest ogarniane przez tunerow tak jak VAG/Ford. Mysle, ze bedzie szla jak cieple bulki. 

Trafiłem cennik zaczyna się od 95, 1.6 204km DTC 116tys, lakier jakiś pakiet i mamy 120 000zł. Jak konkurencja.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 31.12.2018 o 12:42, Oberon napisał:

Tak ale w kii ewidentnie w tej samej cenie jest kompakt i klasa D =optima. Więc dziwne IMHO. Jak nie byly wiadome ceny proceeda myślałem że max 100kzl będzie a ceny zaczną się od 75 kzl za 1.0 tak żeby było odroznienie od ceeda zwykłego.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
 

 

ale co w tym dziwnego? Nie każdy chce i potrzebuje klasę D. Po tym jak kupiłem kompakta z mocnym silnikiem, który ma i tak więcej miejsca niż potrzebuję, prowadzi się wystarczająco dobrze, wygłuszenie jest ok, nawet by mi przez myśl nie przeszło, żeby myśleć o aucie klasy D, które z zewnątrz jest wielkie, nieporęczne, owszem, prowadzi się zazwyczaj pewniej niż kompakt, jest lepsze na długie trasy po autostradach, ale niewiele lepsze. Przepaści nie ma. A nie wiem czemu jest taka moda, że w autach klasy D robią wielkie tunele środkowe więc człowiek nadal siedzi trochę ściśnięty za kierownicą i w ogóle nie odczuwa tej większej przestrzeni. Mając konkretną kwotę wybieram dobrze wyposażone, dobrze prowadzące się auto klasy C z mocnym silnikiem zamiast klasy D w tej samej cenie, która na pewno będzie biedniejsza i o słabszych osiągach.

Kolega niedługo odbiera Optimę 1.6 T-Gdi. Wyszło go 116 tys. i to nie jest wersja GT-Line. Patrząc na te nowe cenniki dużo lepszym wyborem wydaje mi się PROCEED GT za 110 tys. Ładne nietuzinkowe z wyglądu auto, miejsca na pewno ma wystarczająco, będzie szybkie, zwinne, po co w tej samej cenie patrzeć na Optimę? No ale skoro kolega zamówił to znaczy że ludzie mają różne potrzeby ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, maro_t napisał:

 

ale co w tym dziwnego? Nie każdy chce i potrzebuje klasę D. Po tym jak kupiłem kompakta z mocnym silnikiem, który ma i tak więcej miejsca niż potrzebuję, prowadzi się wystarczająco dobrze, wygłuszenie jest ok, nawet by mi przez myśl nie przeszło, żeby myśleć o aucie klasy D, które z zewnątrz jest wielkie, nieporęczne, owszem, prowadzi się zazwyczaj pewniej niż kompakt, jest lepsze na długie trasy po autostradach, ale niewiele lepsze. Przepaści nie ma. A nie wiem czemu jest taka moda, że w autach klasy D robią wielkie tunele środkowe więc człowiek nadal siedzi trochę ściśnięty za kierownicą i w ogóle nie odczuwa tej większej przestrzeni. Mając konkretną kwotę wybieram dobrze wyposażone, dobrze prowadzące się auto klasy C z mocnym silnikiem zamiast klasy D w tej samej cenie, która na pewno będzie biedniejsza i o słabszych osiągach.

Kolega niedługo odbiera Optimę 1.6 T-Gdi. Wyszło go 116 tys. i to nie jest wersja GT-Line. Patrząc na te nowe cenniki dużo lepszym wyborem wydaje mi się PROCEED GT za 110 tys. Ładne nietuzinkowe z wyglądu auto, miejsca na pewno ma wystarczająco, będzie szybkie, zwinne, po co w tej samej cenie patrzeć na Optimę? No ale skoro kolega zamówił to znaczy że ludzie mają różne potrzeby ;]

Ja patrze na troche inaczej... Kupujesz golfa albo focusa masz gotowe pakiety... Wiekszy IC, szerszy dolot, szerszy down pipe i wydech. Kupujesz 200KM pare $$$ i masz 280/300KM. Wiadomo mozna powiedziec doloz i kup M2 ale to ulamek ceny. W Koreancach kiepsko z tuningiem. Choc musze przyznac, ze ta kila ladna. Co do Optimy to auto na USa/Asia nie EU wiec troszku lipa IMO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, wujekcybul napisał:

Ja patrze na troche inaczej... Kupujesz golfa albo focusa masz gotowe pakiety... Wiekszy IC, szerszy dolot, szerszy down pipe i wydech. Kupujesz 200KM pare $$$ i masz 280/300KM. Wiadomo mozna powiedziec doloz i kup M2 ale to ulamek ceny. W Koreancach kiepsko z tuningiem. Choc musze przyznac, ze ta kila ladna. Co do Optimy to auto na USa/Asia nie EU wiec troszku lipa IMO.

 

Jaki % kupujacych Golfa go dlubie? 

Bo mnie by nawet przez mysl nie przeszlo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, wujekcybul napisał:

Ja patrze na troche inaczej... Kupujesz golfa albo focusa masz gotowe pakiety... Wiekszy IC, szerszy dolot, szerszy down pipe i wydech. Kupujesz 200KM pare $$$ i masz 280/300KM. Wiadomo mozna powiedziec doloz i kup M2 ale to ulamek ceny. W Koreancach kiepsko z tuningiem. Choc musze przyznac, ze ta kila ladna. Co do Optimy to auto na USa/Asia nie EU wiec troszku lipa IMO.

 

Nie wiem czy Optima to auto na USA. Opinie ma raczej dobre, że nie odstaje od europejskich konkurentów typu Passat czy Insignia. Kolega, który zamówił Optimę jeździł na testach chyba wszystkimi najpopularniejszymi autami klasy D. I nawet zamówił Superba z dieslem, ale potem przejechał się Optimą i zrezygnował z zamówienia na Superba. Stwierdził, że według niego Optima jest pod każdym względem lepsza niż Superb czy Passat. Lepsze materiały, lepiej się siedzi, lepiej się prowadzi, w ogóle lepsze i fajniejsze auto. Ale ja i tak bym wolał tego nowego Proceed'a. ;] Pytanie tylko jak taki Ceed GT czy Proceed GT jeździ i się prowadzi. Mnie się w mojej Astrze 200KM najbardziej podoba to, że nie udaje auta sportowego, że jest komfortowa, nie telepie mną, nie buczy, jest normalnym autem z mocniejszym silnikiem, a te Ceedy GT już mogą być przesadnie usportowione w prowadzeniu. Ale trzeba by się przejechać żeby ocenić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

Jaki % kupujacych Golfa go dlubie? 

Bo mnie by nawet przez mysl nie przeszlo...

 

Tobie nie, ale Wujek "dłubie" swoje auta zaraz po zakupie. Różni ludzie, różne podejścia. Ty za to przeliczasz każdą sumę na to, gdzie byś za to wyjechał ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

Jaki % kupujacych Golfa go dlubie? 

Bo mnie by nawet przez mysl nie przeszlo...

GTI? R? Mysle, ze duza grupa ludzi. Inaczej nie byloby tyle akcesoriow do modzenia. Praktycznie wszystkie plug and play mozna w garazu samemu zmienic. To w koncu forum motoryzacyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, maro_t napisał:

 

Nie wiem czy Optima to auto na USA. Opinie ma raczej dobre, że nie odstaje od europejskich konkurentów typu Passat czy Insignia. Kolega, który zamówił Optimę jeździł na testach chyba wszystkimi najpopularniejszymi autami klasy D. I nawet zamówił Superba z dieslem, ale potem przejechał się Optimą i zrezygnował z zamówienia na Superba. Stwierdził, że według niego Optima jest pod każdym względem lepsza niż Superb czy Passat. Lepsze materiały, lepiej się siedzi, lepiej się prowadzi, w ogóle lepsze i fajniejsze auto. Ale ja i tak bym wolał tego nowego Proceed'a. ;] Pytanie tylko jak taki Ceed GT czy Proceed GT jeździ i się prowadzi. Mnie się w mojej Astrze 200KM najbardziej podoba to, że nie udaje auta sportowego, że jest komfortowa, nie telepie mną, nie buczy, jest normalnym autem z mocniejszym silnikiem, a te Ceedy GT już mogą być przesadnie usportowione w prowadzeniu. Ale trzeba by się przejechać żeby ocenić.

Tak zaprojektowane nie dla EU a przynajmniej na poczatku. Superb jest generalnie slabym autem. Widzialem, ze slabsza insignia go lyknela na torze. Pewnie na prostej by bylo gorzej. Mysle, ze proceed bedzie twardy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, wujekcybul napisał:

Tak zaprojektowane nie dla EU a przynajmniej na poczatku. Superb jest generalnie slabym autem. Widzialem, ze slabsza insignia go lyknela na torze. Pewnie na prostej by bylo gorzej. Mysle, ze proceed bedzie twardy.

Brak DCC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwłaszcza na południu Włoch to same nowe kompakty za 30kEUR default_hehe.gif
Obecnie jestem w Andaluzji i też masa starych aut na drogach, więc jak zwykle grubo przesadzasz...
U mnie w Irlandii wersja 1.4 T kosztuje 28k euro, do tego kredyt 0 procent. Bierzesz na 5 lat, oddajesz stare auto w rozliczeniu plus jakiś mały depozyt i masz nowe auto za jakieś 300-400 euro miesięcznie. To nawet nie jest tutaj tygodniówka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, Ralph78 napisał:
Dnia 28.12.2018 o 09:07, Maciej__ napisał:
Zwłaszcza na południu Włoch to same nowe kompakty za 30kEUR default_hehe.gif
Obecnie jestem w Andaluzji i też masa starych aut na drogach, więc jak zwykle grubo przesadzasz...

U mnie w Irlandii wersja 1.4 T kosztuje 28k euro, do tego kredyt 0 procent. Bierzesz na 5 lat, oddajesz stare auto w rozliczeniu plus jakiś mały depozyt i masz nowe auto za jakieś 300-400 euro miesięcznie. To nawet nie jest tutaj tygodniówka.

 

I co nie ma na drogach starszych aut niz te 5 latki bo wszyscy "kupuja" nowe? ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.01.2019 o 14:35, wujekcybul napisał:

GTI? R? Mysle, ze duza grupa ludzi. Inaczej nie byloby tyle akcesoriow do modzenia. Praktycznie wszystkie plug and play mozna w garazu samemu zmienic. To w koncu forum motoryzacyjne.

GTI i R to jeżdżą pewno głownie podłubane egzemplarze ;) Ale zwykłe wersje Golfa...?

GTI i R kupują na ogół "petrolheads", a zwykły Golf to po prostu auto - tak jak mówi hasło reklamowe ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Ralph78 napisał:
Dnia 28.12.2018 o 08:07, Maciej__ napisał:
Zwłaszcza na południu Włoch to same nowe kompakty za 30kEUR default_hehe.gif
Obecnie jestem w Andaluzji i też masa starych aut na drogach, więc jak zwykle grubo przesadzasz...

U mnie w Irlandii wersja 1.4 T kosztuje 28k euro, do tego kredyt 0 procent. Bierzesz na 5 lat, oddajesz stare auto w rozliczeniu plus jakiś mały depozyt i masz nowe auto za jakieś 300-400 euro miesięcznie. To nawet nie jest tutaj tygodniówka.

 

18 godzin temu, Ralph78 napisał:
20 godzin temu, Maciej__ napisał:
 
I co nie ma na drogach starszych aut niz te 5 latki bo wszyscy "kupuja" nowe? ;]

Pewnie że są, ale auta nowsze przeważają.

W zeszłym i poprzedniem (2018, 2017 i rekordowym 2016) zarejestrowano w Irlandii odpowienio 125, 132 i 147 tysięcy nowych samochodów. Na ok. 2 mln aut w sumie... Jakoś samych "nówek" tutaj nie widzę - aut do 3 lat będzie raptem 20%. Może 25% jak dodamy prywatny import. I to wszystko mimo faktu, że w Irlandii GNI per Capita PPP to $62k... We Włoszech $40k, Hiszpani $38k, a Polsce $28k (źródło)

 

Także śmiem twierdzić, że albo naciągasz rzeczywistość lub po prostu żyjesz w bańce. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Manx napisał:

GTI i R to jeżdżą pewno głownie podłubane egzemplarze ;) Ale zwykłe wersje Golfa...?

GTI i R kupują na ogół "petrolheads", a zwykły Golf to po prostu auto - tak jak mówi hasło reklamowe ;) 

Przeciez mowilem o GTI choc i 1.5 TSI pieknie sie chipuje. 200KM wypluwaja. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.12.2018 o 11:19, delco napisał:

Hm w 2002 roku kupiłem megankę w wersji sedan za równo 50 kzł. Klima manualna 4xpp, ABS i 4 elektryczne szyby... silnik 1,6 110 KM benzynowy...Inflacja za ostatnie 16 lat to pewnie 30-40% da radę teraz kupić podstawowego kompakta za 65-70 kzł?

w 2000r lanos SE 1,5 100KM, elektryczne szyby, wspomaganie CZ, alarm,  zero poduszek, bez absu, bez klimy 44000zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, fanlan napisał:

w 2000r lanos SE 1,5 100KM, elektryczne szyby, wspomaganie CZ, alarm,  zero poduszek, bez absu, bez klimy 44000zl

 

To biorac pod uwagę, ze Astre J 1.6 można kupic obecnie za niewiele ponad 50kPLN, a Tipo za 45kPLN (oba z klima, ABS, ESP, 4PP) to jednak relatywnie wychodzi sporo taniej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, fanlan napisał:

w 2000r lanos SE 1,5 100KM, elektryczne szyby, wspomaganie CZ, alarm,  zero poduszek, bez absu, bez klimy 44000zl

W 2001 roku za Fabie 1.2 z klima, abs i poduszkami zaplacilem 37.000, wiec cos z tym Lanosem jest nie tak :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, rwIcIk napisał:

Chyba 34 000 :)

 

Powiedzmy, że Lanos 1,5 kosztował te 34 w 2000 niech będzie, że 1,4 kosztował 30-33), ja za 5 letniego Lanosa 1,4 w 2005 dałem 10,5.

Niech teraz jakiekolwiek nowe auto kosztuje 60, to pewnie ciężko  znalezc 5 latka za 20.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, ZUBERTO napisał:

Powiedzmy, że Lanos 1,5 kosztował te 34 w 2000 niech będzie, że 1,4 kosztował 30-33), ja za 5 letniego Lanosa 1,4 w 2005 dałem 10,5.

Niech teraz jakiekolwiek nowe auto kosztuje 60, to pewnie ciężko  znalezc 5 latka za 20.

Obecnie ceny używek oszalały.

No i wtedy po wycofaniu się Daewoo, marka przestała być dobrze postrzegana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, wladmar napisał:

W 2001 roku za Fabie 1.2 z klima, abs i poduszkami zaplacilem 37.000, wiec cos z tym Lanosem jest nie tak :oki:

Tak czy nie tak widzialem fakture z DAEWOO  42-44 tys zl wiec nie wymyslam.

To wersja SE cokolwiek to znaczy. 5D HTB z elektryczna antena:)

Alu tez nie mial ale gustowne kolpaki juz tak:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, rwIcIk napisał:

Obecnie ceny używek oszalały.

No i wtedy po wycofaniu się Daewoo, marka przestała być dobrze postrzegana.

ja 18 letniego sprzedalem za 3500zl, mial klime, lpg :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, czachabrava napisał:

SE to był golas, SX miał juz zderzaki w kolorze, plus wiecej bajerów.

Moj mial zderzaki w kolorze, lakier dwuwarstwowy jakos moonlight white, halogeny itp, kola 14", radio, 4 glosniki, el antena, chlapacze tez mial male.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, delco napisał:

33000 zł w 1999 roku kosztowało espero - wersji nie pamiętam....

w 1999 Nubira metalik  1,6 bez klimy, absu itp w kombi 46000 brutto po malym upuscie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, delco napisał:

Do tej pory nie mogę przeboleć że kupilaem UNO za 25 tys zł zamiast dołozyć 8 tys i kupić espero....;l

Ja w 99 r. zamiast Lanosa kupiłem Astrę ... z silnikiem 1,4 60 KM ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.