Doom Napisano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2018 Witam, Tydzień temu kupiłem sobie do dłubania Astrę 2 z silnikiem X17DTL, wymieniłem wszystkie filtry, udrożniłem EGR, odetkałem czujnik ciśnienia w kolektorze bo walił błędem. Mam pytanie bo nie mogę dopatrzyć się na zdjęciach w necie, gdzie powinien iść przewód od powrotu paliwa z czwartego wtryskiwacza? W tej chwili mam tak: każdy wtrysk ma 2 króćce z pierwszego króćca pierwszego wtryskiwacza idzie gumowy przewód w oplocie do pompy, drugi do pierwszego króćca, wtryskiwacza drugiego i tak aż do wtrysku nr 4. Czwarty wtrysk jest połączony z trzecim a drugi króciec z czwartego wtrysku ma kawałek wężyka i wkręconą śrubkę żeby się nie lało ;) Tak ma być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2018 Tak. Fabrycznie jest gumowy korek, jak na nieużywanych króćcach od podciśnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Doom Napisano 28 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2018 Dzięki Jeszcze jedno pytanie, jeden z wężyków jest nieszczelny, muszą tam być jakieś specjalne czy wystarczy gumowy olejoodporny w oplocie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2018 Wystarczy gumowy olejoodporny w oplocie, a nawet bez . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Doom Napisano 30 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2018 Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.