Skocz do zawartości

motorek 1.2 8V w sc sporting


lepo78

Rekomendowane odpowiedzi

> jaka to bedzie mialo przyspieche do 100 i czas na 400m? powiedzmy ze

> kierowca nie jest gapa i wie jak sie jezdzi, skrzynka sportkowa.

> btw 1sekunda na 400 m to ile dlugosci auta sc?? pozdroofka

Oj lepo, lepo... Szkola podstawowa, klasa 5 bodajze wedlug starego toku nauczania - droga w ruchu jednostajnie przyspieszonym.... Chyba juz jasne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oj lepo, lepo... Szkola podstawowa, klasa 5 bodajze wedlug starego

> toku nauczania - droga w ruchu jednostajnie przyspieszonym....

> Chyba juz jasne?

te fizyk zlosnik.gif taki madry jestes?? to masz

http://autokacik.pl/showthreaded.php?Cat=&Number=271529389&page=0&view=collapsed&sb=5&o=7&fpart=1

btw masz jeszcze 421??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co ty mówisz

a takie tam banialuki...

"W świadomości przeciętnego kierowcy najważniejsza jest moc maksymalna jaką nasz pojazd dysponuje. Nie ma nic bardziej błędnego. Moc maksymalna jest parametrem matematycznym, który określa tylko szybkość maksymalną którą pojazd może osiągnąć w sprzyjających warunkach np. długa prosta i brak kontroli radarowej.

To co naprawdę jest ważne to moment obrotowy a dokładniej jego charakterystyka w całym zakresie obrotów.

W tym miejscu należy zadać sobie pytanie: co chcemy osiągnąć?

Czy samochód ma służyć do bicia rekordów prędkości i wtedy najważniejsza jest MOC MAKSYMALNA, czy też auto ma bardzo dobrze przyspieszać a prędkość maksymalna jest mniej ważna - wówczas ważniejszym jest MOMENT OBROTOWY. "

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Twoje teoria vs moja praktyka

> Seicento 55KM i 92Nm - 14s do 100kmh

> Seicento 67KM i 93Nm - 11s do 100kmh

> Uwazasz ze to 1Nm urwał mi 3 s ?

Ty naprawde jestes taki uparty i idziesz w zaparte?

"...moment obrotowy a dokładniej jego charakterystyka w całym zakresie obrotów..."

i max moment malo mi mowi - zebys przedstawil wykres , na ktorym momenty w calym zakresie sie nie roznily - wtedy moglibysmy porozmawiac o praktyce i teorii (a tak podejrzewal , ze poprostu wykres momentu jest "spłaszczony" dla 67KM i 93Nm)

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> za przyspieszenie odpowiada moment a nie moc (moc potrzebna jest do

> vmax)

> pzdr

idąc Twoim tokiem rozumowania można powiedzieć że każdy ksiądz jest pedałem albo że np. każdy czarny umie grać w kosza zlosnik.gifzlosnik.gif

nie upraszczaj zbytnio nono.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak bo piszesz straszne głupoty !!!

> Wg Ciebie posiadając 30 Km i 93 Nm przyśpieszałbym

> tak samo jak teraz ???

nie wiem

ale moze to odwrocmy - majac 67KM i moment powiedzmy 110Nm (przy zachowaniu podobnej charakterystyki) - tez miałbym 11s do "setki"?

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> idąc Twoim tokiem rozumowania można powiedzieć że każdy ksiądz jest

> pedałem albo że np. każdy czarny umie grać w kosza

> nie upraszczaj zbytnio

jakbym smial upraszac tak wazny watek jak przyspieszenie - jedynie zwracam uwage na to, zeby nie podniecac sie tak max moca i przkladac ja na przypieszenie

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie wiem

> ale moze to odwrocmy - majac 67KM i moment powiedzmy 110Nm (przy

> zachowaniu podobnej charakterystyki) - tez miałbym 11s do

> "setki"?

> pzdr

Nie - ale stwierdzenie ze moc nie ma nic do przyspieszeń jest

idiotyzmem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jakbym smial upraszac tak wazny watek jak przyspieszenie - jedynie

> zwracam uwage na to, zeby nie podniecac sie tak max moca i

> przkladac ja na przypieszenie

> pzdr

nikt się tutaj mocą nie podnieca, ale do jazdy jednak "trochę" jest potrzebna alien.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie - ale stwierdzenie ze moc nie ma nic do przyspieszeń jest

> idiotyzmem

ja napisalem "nie wiem" - bo nie posiadam takich informacji , Ty natomiast "nie" - a wiec jestes pewien , skad ? moglbys mi to jakos udowodnic?

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie masz racje moc tez ma wpływ na przyspieszenie ale moment obrotowy tak samo nawet bardziej bierzmy pod uwage wydłubanego 1.2 na 100 KM i 1.1 Turbo tez 100 KM i jesli chodzi o przyspieszenie to turbo będzie miał lebsze gdyż moment obrotowy jest dużo większy. Ale fakt gadanie ze moc nie ma wpływu na przyspieszenie jest idiotyczne zarówno to i to ma duży wpływ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dowodem na to jest moj silnik

> A takie pierdzielenie ze moc nie ma nic do przyspieszenia

> to poprostu mega rotfl !!!

Dan - upusc troche pary... Stety lub niestety faktem jest, ze nie moc, a moment jest wazniejszy w silnikach, a dokaldniej rzecz biorac jego charakterystyka w funkcji obrotow silnika... Moc to tylko Vmax - pokonanie wszystkich oporow tarcia - samego silnika, skrzyni, oporow toczenia samochodu, ze o oporach aerodynamicznych nie wspomne. Zas za przyspieszanie odpowiedzialny jest wlasnie przebieg momentu obrotowego - szczegolnie zauwazalny przy predkosciach 80-120 na IV biegu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zuraw kolego zlosnik.gif nie umiesz czytac ? zlosnik.gif

kolega bemol napisal ze moc nie ma zadnego wpływu na osiągi !

a ja twierdze ze jest to totalna bzdura i probuje mu uswiadomic

ze moment obrotowy i moc sa od siebie zalezne i razem wplywaja na przyspieszenie smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Twoje teoria vs moja praktyka

> Seicento 55KM i 92Nm - 14s do 100kmh

> Seicento 67KM i 93Nm - 11s do 100kmh

> Uwazasz ze to 1Nm urwał mi 3 s ?

Bo patrzysz na wartosci maksymalne momentu a powinienes spojrzec na wykres momentu przy obrotach kiedy uzyskiwana jest moc maksymalna , jest roznica pomiedzy seria ? wink.gif

Moc to jest wartosc matematyczna wyliczana z wzoru smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo patrzysz na wartosci maksymalne momentu a powinienes spojrzec na

> wykres momentu przy obrotach kiedy uzyskiwana jest moc

> maksymalna , jest roznica pomiedzy seria ? Tak

> Moc to jest wartosc matematyczna wyliczana z wzoru

Wiem wink.gif

Ale jak sam piszesz moc jest wspołzalezna od momentu

wiec nie mozna postawic tezy ze za przyspieszenie odpowiada

sam moment obrotowy. licza sie obie te wartosci i ich przebieg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem

> Ale jak sam piszesz moc jest wspołzalezna od momentu

> wiec nie mozna postawic tezy ze za przyspieszenie odpowiada

> sam moment obrotowy. licza sie obie te wartosci i ich przebieg

Ale przebieg mocy jest scisle zalezny od przebiegu momentu w funkcji obrotow silnika wink.gif Moc jest wyliczana z wzoru i to wszystko , to jest tylko wartosc matematyczna i naprawde nie jest najwazniejsza .

Naloz na siebie dwa wykresy swojego silnika , seryjny i po GT to zrozumiesz o co mi chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale przebieg mocy jest scisle zalezny od przebiegu momentu w funkcji

> obrotow silnika Moc jest wyliczana z wzoru i to wszystko , to

> jest tylko wartosc matematyczna i naprawde nie jest

> najwazniejsza .

> Naloz na siebie dwa wykresy swojego silnika , seryjny i po GT to

> zrozumiesz o co mi chodzi

aha blush.gif juz chyba chwytam ten wzor blush.gif x 10000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.