Skocz do zawartości

Jakie modele z Matrix LED


CiastekD

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, pojawia się koncept zmiany auta.

Ostatnimi czasy chwilę pojeździłem sobie Insignia B z Intelliluxami, czyli LED Matrix ( 32 panele na lampę).

Fajna rzecz ponieważ wycinała wiązkę długich żeby jedynie nie oślepiać innych. Jeździło sie tym dość przyjemnie.

 

No i teraz pojawia się pytanie, czy inni reprezentanci klasy D również mają takie rozwiązania?

W Mondeo czy Passacie czytam o Dynamic LED etc.

Jak rozumieć te pojęcia?

 

Może ktoś napisze z doświadczenia, czy chodzi jedynie o zwykły AFL czy również jest to rozwiązanie matrycowe jak w premiumach.

 

A może jest tak, że tylko marki premium i Opel to oferuje na dzień dzisiejszy?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, CiastekD napisał:

Hej, pojawia się koncept zmiany auta.

Ostatnimi czasy chwilę pojeździłem sobie Insignia B z Intelliluxami, czyli LED Matrix ( 32 panele na lampę).

Fajna rzecz ponieważ wycinała wiązkę długich żeby jedynie nie oślepiać innych. Jeździło sie tym dość przyjemnie.

 

No i teraz pojawia się pytanie, czy inni reprezentanci klasy D również mają takie rozwiązania?

W Mondeo czy Passacie czytam o Dynamic LED etc.

Jak rozumieć te pojęcia?

 

Może ktoś napisze z doświadczenia, czy chodzi jedynie o zwykły AFL czy również jest to rozwiązanie matrycowe jak w premiumach.

 

A może jest tak, że tylko marki premium i Opel to oferuje na dzień dzisiejszy?

 

 

W passacie nie ma lamp matrycowych, wycinanie jest realizowane przez przysłony.

 

--

Funkcja Dynamic Light Assist to zespół przysłon które przysłaniają strumień świetlny tak aby kierowca w samochodzie nadjeżdzającym z przeciwnej strony nie był oślepiany przez nasze światła drogowe. Przysłanianie jest asymetryczne bardziej od lewej i zmienne wraz ze zbliżaniem się samochodów z przeciwnych stron.

--

 

btw superb po lifcie ma miec matrycowe ledy

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, CiastekD napisał:

Hej, pojawia się koncept zmiany auta.

Ostatnimi czasy chwilę pojeździłem sobie Insignia B z Intelliluxami, czyli LED Matrix ( 32 panele na lampę).

Fajna rzecz ponieważ wycinała wiązkę długich żeby jedynie nie oślepiać innych. Jeździło sie tym dość przyjemnie.

 

No i teraz pojawia się pytanie, czy inni reprezentanci klasy D również mają takie rozwiązania?

W Mondeo czy Passacie czytam o Dynamic LED etc.

Jak rozumieć te pojęcia?

 

Może ktoś napisze z doświadczenia, czy chodzi jedynie o zwykły AFL czy również jest to rozwiązanie matrycowe jak w premiumach.

 

A może jest tak, że tylko marki premium i Opel to oferuje na dzień dzisiejszy?

 

 

Nie Premium tylko Opel. Reszta AFL +

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, CiastekD napisał:

Kurczę, przyzwyczaił ten Opel do dobrego.
Czyli reszta z tymi światłami to jak przypuszczałem...

Chyba zatem jeszcze wstrzymam się z zakupami.

Nowy Superb po lifcie będzie dl mnie zbyt brzydki 😁

Stary ma niezłe xenony z przysłonami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.