Fili_P Napisano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 Zainspirowany wątkiem o kupnie czegoś z automatem itd... Tak mnie naszło (rozważamy czysto teoretycznie) gdybym chciał zmienić Swifta... to na co? Swift jak drugi/do miasta sprawdza mi się idealnie.Mały: coś koło 3,7, nie za szeroki, (to też ma znaczenie bo garaż mam szeregowy ciut ponad 10m długości), kompletny brak bagażnika (tzn jest ale wąski i wysoki-na plecak z laptopem, kabinowke, codzienne zakupy typu bułki mleko po drodze z pracy, czy torbę na basen, trening -idealny). Wystarczająco dynamiczny (92KM z vvt i prowadzenie jak gokart) i cichy żeby przelecieć kawałek obwodnica jak jest taka potrzeba.Do tego pali 6 z minimalnym hakiem w korkach typu przejazd 15 km w 1 h.... No nie chce się psuć (odpukac)pomimo np zapomnienia o przeglądzie i zrobienia go po dwóch latach zamiast po roku.. Minusy.....hmmmmm dach/przednia szyba (nie widać sygnalizatora przy moim wzroście.Brak regulowanej wzdłuż kiery i ASB.....fotele też mógłby być ciut wygodniejsze..... I teraz tak: patrzę co ewentualnie zamiast i poza Ignisem to nie bardzo mi coś rynek oferuje (poniżej 4m a co nie byłoby już micro carem typu Aygo)... Cena Ignisa z ASB powala :-( 7 z przodu, używek jak na lekarstwo. Jakieś typy z Waszej strony?Wcześniej w tej roli: Matiz, P207 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 Godzinę temu, Fili_P napisał: Minusy.....hmmmmm dach/przednia szyba Cieszę się że nie jestem jedyny - bo jak pisałem ze 3 lata temu o szybie w swifcie to zostałem zjechany na MK..... A oglądałes nowego swifta? IMO szyba bez szaleństw sle odrobinke lepiej widać do góry ..... zresztą jeżeli chcesz się trzymac dlugości 3,7 a nie np 4,1 to wybór masz niewielki.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 2 godziny temu, Fili_P napisał: Jakieś typy z Waszej strony? A budżet? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 5 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 Cieszę się że nie jestem jedyny - bo jak pisałem ze 3 lata temu o szybie w swifcie to zostałem zjechany na MK..... A oglądałes nowego swifta? IMO szyba bez szaleństw sle odrobinke lepiej widać do góry ..... zresztą jeżeli chcesz się trzymac dlugości 3,7 a nie np 4,1 to wybór masz niewielki.... Tzn z tą długością to jest tak: P207 miał 4,01 (chyba, czy jakoś tak) i też dawał radę. Ale jeśli mam mieć auto z 4,1 i bagażnikiem jakimś i takie 3,7 bez bagażnika (ale jeszcze jako taka przestrzenią pasażerska w drugim rzedzie-jednak te dzieciaki na ten basen czy badmintona też czasami małym wożę) -to wybieram 3,7 bez bagaznika Swego czasu z tego powodu odpadła m.in. Fabia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 5 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 A budżet?Ponieważ gdybamy teoretycznie i młode używki też wchodzą w gre...... to 70kzl za nowego Ignisa z ASB to dużo ponad próg bolu.... I to traktuje jako punkt odniesienia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 Kia Picanto z ASB i automatem, albo taniej i10 z automatem. Ceny katalogowe poniżej 50kpln, a wyposażenie już nie jest całkiem podstawowe. ZAraz ktoś napisze, ze mają starą, 4-ro biegową skrzynię, ale to naprawdę nie przeszkadza przy takim aucie i tych osiągach. Za to jest bezawaryjną konstrukcją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 5 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 Kia Picanto z ASB i automatem, albo taniej i10 z automatem. Ceny katalogowe poniżej 50kpln, a wyposażenie już nie jest całkiem podstawowe. ZAraz ktoś napisze, ze mają starą, 4-ro biegową skrzynię, ale to naprawdę nie przeszkadza przy takim aucie i tych osiągach. Za to jest bezawaryjną konstrukcją.Swego czasu nie kupiłem właśnie Tego Swifta bo się wystraszyłem 4bASB...teraz żałuję:-(. (Drugim czynnikiem był niezły deal finansowy. Przy zakupie nowego po 6 latach jestem "w plecy" tylko 25% jak patrzę na zakres cen używek)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 1 minutę temu, Fili_P napisał: Tego Swifta bo się wystraszyłem 4bASB...teraz żałuję:-( I słusznie żałujesz, bo ta skrzynia to też dobry, japoński produkt. Przy tej mocy silnika i wymianach oleju przeżyje spokojnie tyle, co silnik i wiecej, niż karoseria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 1. Nowy Swift ale wersja max wypasiona elegance czy jak oni tam ja zwia 2. Ignis jest za 60k https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-ignis-1-2-premium-ags-ID6zl4Cd.html#20b86f0084 3. Moj typ Twingo gt https://www.otomoto.pl/oferta/renault-twingo-gt-tce110edc-wyprzedaz-rocznika-2018-w-aso-ID6BwT9q.html#9df9515c1c 4. Premium Twingo https://www.otomoto.pl/oferta/smart-forfour-wyprzedaz-rocznika-2018-w-aso-ID6BznAu.html#8041e534eb smart 5. Jakbys zrezygnowal z automatu to VW up GTI https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-up-up-gti-1-0-tsi-115-km-manualna-6-biegowa-demo-ID6Brv5z.html#63917aa0c1 Toyoty i inne blizniaki beda sie beznadziejnie prowadzic. Jak cos wiekszego to fiesta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 21 minut temu, ghost2255 napisał: Kia Picanto z ASB i automatem, albo taniej i10 z automatem. Ceny katalogowe poniżej 50kpln, a wyposażenie już nie jest całkiem podstawowe. ZAraz ktoś napisze, ze mają starą, 4-ro biegową skrzynię, ale to naprawdę nie przeszkadza przy takim aucie i tych osiągach. Za to jest bezawaryjną konstrukcją. Te samochody to dramat vs Swift jesli chodzi o prowadzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 2 minuty temu, wujekcybul napisał: Te samochody to dramat vs Swift jesli chodzi o prowadzenie Całkiem możliwe, ale wygrywają w kategorii cena/wyposażenie/zakładana wielkość. Do tego mają normalne, hydrokinetyczne skrzynie, a nie AGS jak IGNIS i TWINGO. Można jeszcze rozpatrywać nowego Swifta z CVT, jakoś koło 55 000zł wychodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 5 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 Całkiem możliwe, ale wygrywają w kategorii cena/wyposażenie/zakładana wielkość. Do tego mają normalne, hydrokinetyczne skrzynie, a nie AGS jak IGNIS i TWINGO. Można jeszcze rozpatrywać nowego Swifta z CVT, jakoś koło 55 000zł wychodzi."AGS" w Ignisie siedzi? To automat sterujący biegami czy dwusprzeglowka?Jestem jakiś inny bo lubię CVT... Ale fotele w Swifciaku trochę mi nie leżą.... A trochę problemy z kręgosłupem się rozwijają w złą stronę... :-( Poza tym kolejny Swift.... ? ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 5 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 1. Nowy S5z.html#63917aa0c1[/url] Toyoty i inne blizniaki beda sie beznadziejnie prowadzic. Jak cos wiekszego to fiesta. O ten Ignis jakiś nowy chyba bo nie widziałem go wcześniej. Btw 62 (lakier +3kzl Twingo- muszę popatrzeć wymiarami i się przejechać ewentualnie. Ale EDC i wynalazki typu zdejmowana maska żeby dolać płynu plus silnik pod podłogą bagażnika sugerują potencjalne problemy w razie Wu (premium w typu Smart się boje-musi mnie być stać na AC, jakieś naprawy po gwarancji w razie Wu- auta kupuje prywatnie i chwilę u mnie są, to nie firma, leasing i zmiana co 3 lata). Natomiast wygląda fajnie. Z ciekawości się spróbuję przejechać gdzieś... Up dzięki. Chyba jeszcze nie dojrzałem do aut ze stajni VW... Poza tym celuje w ASB-typowy korkowoz Fiesta nie wiem-zaczne od sprawdzenia wymiarow... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 5 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 Kia Picanto z ASB i automatem, albo taniej i10 z automatem. Ceny katalogowe poniżej 50kpln, a wyposażenie już nie jest całkiem podstawowe. ZAraz ktoś napisze, ze mają starą, 4-ro biegową skrzynię, ale to naprawdę nie przeszkadza przy takim aucie i tych osiągach. Za to jest bezawaryjną konstrukcją.I10 dzieki-kokezanka ma. To jakiś ping-pongowoz jest... Nie wiem co oni tam skopali. Picanto nawet dawała radę pamiętam.... Może to jest jakiś trop... Dzieki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 53 minuty temu, ghost2255 napisał: Całkiem możliwe, ale wygrywają w kategorii cena/wyposażenie/zakładana wielkość. Do tego mają normalne, hydrokinetyczne skrzynie, a nie AGS jak IGNIS i TWINGO. Można jeszcze rozpatrywać nowego Swifta z CVT, jakoś koło 55 000zł wychodzi. No tak ale przesiadasz sie z gokarta do taczki to troche boli jak juz zmieniac to na cos z jajem IMO, zeby choc ciut przyjemnosci z jazdy miec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 46 minut temu, Fili_P napisał: "AGS" w Ignisie siedzi? To automat sterujący biegami czy dwusprzeglowka? Jestem jakiś inny bo lubię CVT... Ale fotele w Swifciaku trochę mi nie leżą.... A trochę problemy z kręgosłupem się rozwijają w złą stronę... Poza tym kolejny Swift.... ? ... W ignisie siedzi to samo co w swift. Jest jeszcze hardcorowy Jimmy nowa generacja. A ten ignis IMO do rozwazenia bardzo ciekawe auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 15 minut temu, wujekcybul napisał: W ignisie siedzi to samo co w swift Jednak nie. Swift ma CVT a Ignis AGS. Jak AGS nie odstrasza, to VW up! Poniżej 50 tys.zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 Nie wiem jak tam z automatami ale moja żona oczarowana jest yarisem jako autem do miasta i chyba muszę szybko znaleźć, choć w manualu chce (w sumie to ja też nic o nim nie wiem, ani wymiarów, ani technicznie, ale też mam wrażenie, że to dobra pokraka będzie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paulluck Napisano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 Ja zaproponuję Yaris Hybrid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 4 godziny temu, ghost2255 napisał: Jednak nie. Swift ma CVT a Ignis AGS. Jak AGS nie odstrasza, to VW up! Poniżej 50 tys.zł Oj to zaskoczony jestem, ze im sie chcialo inna skrzynie wsadzac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 3 godziny temu, paulluck napisał: Ja zaproponuję Yaris Hybrid Nieeeeee, to jest straszne auto, jezdze tym w acie na wynajem. Siedzi sie jak na stolku, multimedia zalosne, jazda srednia. Nie polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 Tu sie zgadzam. Jak Yaris, to zwykły benzyniak, ale w automacie prawie nie występuje. Za hybrydę szkoda dopłacać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 5 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 Tu sie zgadzam. Jak Yaris, to zwykły benzyniak, ale w automacie prawie nie występuje. Za hybrydę szkoda dopłacać.Mam dokładnie właśnie takie same odczucia. Już kilka razy się przymierzałem do tego skądinąd sympatycznego hybrydowego mieszczucha i jakoś nie mogę się przekonacNa plus hybryda, CVT (mi pasuje) spora szansa na dobrą odsprzedaż za jakiś czas.....ale jakoś tak... Sam nie wiem co mi nie leży w tym aucie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 5 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 W ignisie siedzi to samo co w swift. Jest jeszcze hardcorowy Jimmy nowa generacja. A ten ignis IMO do rozwazenia bardzo ciekawe auto.Tak. Najbardziej mi leży. Niestety nie miałem okazji jeździć automatem w nim. Tylko ta cena od czapy :-(... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 5 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 Jednak nie. Swift ma CVT a Ignis AGS. Jak AGS nie odstrasza, to VW up! Poniżej 50 tys.złUp/citigo. Prawie ideal jeśli chodzi o przestrzeń w kabinie. Duża kabina, brak bagażnika. Szeroko rozstawione koła prawie w narożnikach..... Ale nie wiem może jakieś niższe wersje miałem okazję testować blachy na wierzchu i głośne w sumie to było na ekspresowce. Styl VWeja jakoś mi "nie leży" chyba po prostu, a na topowe wersje mnie nie stav... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 VW up! miałem 3 lata z ASG i mogę tylko chwalić. Przestrzeń i komfort jazdy jak w niejednym większym aucie, co do hałasu, to uważam wprost przeciwnie. Moim zdaniem jak na malucha jest wyjątkowo cichy. Nie wiem, czy już montują seryjnie tylne nadkola, ale w moim egzemplarzu montowałem sam i poprawiło się wyciszenie. Wygodne fotele, bardzo mało pali. Aha, no i standardowe 14" koła nie nadają się. Ja założyłem 15" z szerszymi oponami i prowadził się jak gokart. Na 16" byłoby jeszcze lepiej, ale po naszych drogach to szkoda felg. Są jeszcze 17" fabryczne, ale tam juz jest taka niska opona, że nie odważyłbym się tym wyjechac na Wrocław. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 52 minuty temu, ghost2255 napisał: Tu sie zgadzam. Jak Yaris, to zwykły benzyniak, ale w automacie prawie nie występuje. Za hybrydę szkoda dopłacać. Zwraca się już po 170 kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 VW up! miałem 3 lata z ASG i mogę tylko chwalić. Przestrzeń i komfort jazdy jak w niejednym większym aucie, co do hałasu, to uważam wprost przeciwnie. Moim zdaniem jak na malucha jest wyjątkowo cichy. Nie wiem, czy już montują seryjnie tylne nadkola, ale w moim egzemplarzu montowałem sam i poprawiło się wyciszenie. Wygodne fotele, bardzo mało pali. Aha, no i standardowe 14" koła nie nadają się. Ja założyłem 15" z szerszymi oponami i prowadził się jak gokart. Na 16" byłoby jeszcze lepiej, ale po naszych drogach to szkoda felg. Są jeszcze 17" fabryczne, ale tam juz jest taka niska opona, że nie odważyłbym się tym wyjechac na Wrocław.Tak, już seryjnie montuja nadkola. Po liście Up! zyskał kilka poprawek, lepsze radio, etc.Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2019 9 godzin temu, wujekcybul napisał: A ten ignis IMO do rozwazenia bardzo ciekawe auto. Ilekroć widzę Ignisa to nie mogę się nadziwić jak ktoś mógł wypuścić takiego potworka i jak ktoś inny mógł chcieć to kupić. Tył samochodu poraża naciągniętymi nadkolami i zderzakiem z listwą mająca maskować za szeroką belkę tylną, ewidentnie nie od tego samochodu. Kilkanaście lat temu popularne było takie prymitywne poszerzanie rozstawu kół i spawanie jakiś nakładek. Teraz mamy to w serii od suzuki. Moje odczucia estetyczne cierpią jak to widzę. No ale teraz takie mamy czasy, klasy się nie wybiera gustem a portfelem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 6 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2019 Ilekroć widzę Ignisa to nie mogę się nadziwić jak ktoś mógł wypuści=214a4d405510ef8b3b92beab7ce12da3dee5e9d7a880574366e3988ab49c058f[/img]Szanuję Twoje zdanie. Dzięki Bogu (jak to mówiła moja znajoma-Szefowa działu sprzedaży w pewnym salonie pewnej niemieckiej marki): "wyglądem się nie jeździ". Poza tym wiadomo gust jest jak d.... a te każdy ma swoją. Zwróć uwagę że od początku watku nikt nie wspominał o wyglądzie..... Ale tak przyznaje Ci rację. Tyłek Ignisa może być kontrowersyjny ;-) (peace bro)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 6 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2019 Się zdziwiłem. Zobaczyłem jakąś cytrynkę C3.....Fajna. Skubany ma 4,15 ! :-O :-(... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2019 6 godzin temu, Igorek napisał: Moje odczucia estetyczne cierpią jak to widzę. I jeszcze przetłoczenia na zbyt dużych, bezmyślnych powierzchniach tylnych słupków. Normalnie Pontiac Aztec II. Ale co ja tam wiem. Mi się podoba Trevis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2019 Z wątku wynika że jakieś premium by się przydało. Czyli proponuje audi a1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucash Napisano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2019 13 godzin temu, ghost2255 napisał: VW up! miałem 3 lata z ASG i mogę tylko chwalić. Przestrzeń i komfort jazdy jak w niejednym większym aucie, co do hałasu, to uważam wprost przeciwnie. Moim zdaniem jak na malucha jest wyjątkowo cichy. Nie wiem, czy już montują seryjnie tylne nadkola, ale w moim egzemplarzu montowałem sam i poprawiło się wyciszenie. Wygodne fotele, bardzo mało pali. Aha, no i standardowe 14" koła nie nadają się. Ja założyłem 15" z szerszymi oponami i prowadził się jak gokart. Na 16" byłoby jeszcze lepiej, ale po naszych drogach to szkoda felg. Są jeszcze 17" fabryczne, ale tam juz jest taka niska opona, że nie odważyłbym się tym wyjechac na Wrocław. A jak Ci się sprawowała ASG? Jak to wogóle działa bo nie mogę spotkać samochodu z taką skrzynią do próbnej jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2019 Małe szanse spotkać taka konfigurację u dealera jako demo car. Ja nie narzekałem, ale kupując wiedziałem co to jest i jak działa. Jak ktoś uzywal hydrokinetyka i spodziewa się takiej samej płynności to się zawiedzie. Plusem(dla mnie) był brak pełzania-nie musiałem trzymać hamulca na światłach, zmiana biegow była wolna, ale płynna. Do wyprzedzania wystarczylo wcześniej zredukować dźwignią begów i jechać, a nie jak w normalnym automacie docisnąć gaz i czekać na kickdown. Poza tym to strasznie mało paliło. W mieście max 6,5, na trasie max 5 litrów. Jak chcesz zobaczyć jak działa taka skrzynia, to poszukaj w okolicy Opla z easytronikiem(Corsa, Astra, Zafira), Citroena C4 Picasso lub Alfy 147. To najczęściej występujące auta ze skrzyniami zautomatyzowanymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 6 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2019 Z wątku wynika że jakieś premium by się przydało. Czyli proponuje audi a1.Chyba nie ten budżet :-(... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2019 Dnia 5.01.2019 o 13:45, Fili_P napisał: 92KM z vvt i prowadzenie jak gokart nie lepiej zostawić egzemplarz, który posiadasz? Z tego co opisujesz jesteś zadowolony z auta. W każdym znajdą się minusy. Jeżeli będziesz widział sygnalizację świetlną to powiedzmy gorzej się będzie prowadził itp itd. moja koleżanka posiada Yaris`a ver. Hybrid. Generalnie udane auto ale bez aspiracji tzw. sportowych. Robi sporo kilometrów i nadal jest bezawaryjne. Wcześniej jeździła Mini 1.6, które prowadziło się super, niestety było mocno awaryjne Ale, ale... dynamiki i prowadzenia ze Swifta - raczej się nie spodziewaj. Praktycznie nie znam tego auta ( Swifta ) z tzw. praktyki - sporo czytałem i słyszałem wiele dobrego. Na pewno auto jest tzw. nowocześniejsze ale czy to byłaby dobra zmiana... nie lepiej zostać przy sprawdzonym aucie, ew. jeżeli już poszukać z asb - o tyle, że wtedy spalanie, które z kolei chwalisz pójdzie w górę i nie ma siły żeby nie poszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2019 2 godziny temu, Fili_P napisał: Chyba nie ten budżet ... Czemu, pisałeś coś o progu 70 kafli za 65 masz A1 prawie nówkę https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a1-sportback-1-0tfsi-95km-s-tronic-led-s-line-fv23-salon-pl-ID6BtlCS.html? za 70 z mocniejszym silnikiem https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a1-1-4-tfsi-s-tronic-125-km-ID6Br7uF.html? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 7 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 Czemu, pisałeś coś o progu 70 kafli za 65 masz A1 prawie nówkę https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a1-sportback-1-0tfsi-95km-s-tronic-led-s-line-fv23-salon-pl-ID6BtlCS.html? za 70 z mocniejszym silnikiemhttps://www.otomoto.pl/oferta/audi-a1-1-4-tfsi-s-tronic-125-km-ID6Br7uF.html? Pisałem że "dużo powyżej progu bólu"... Ale muszę przyznać autko nie glupie...BTW się zdziwiłem: Swift ma 3,85 nie 3,70...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 7 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 20 godzin temu, bielaPL napisał: Czemu, pisałeś coś o progu 70 kafli za 65 masz A1 prawie nówkę https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a1-sportback-1-0tfsi-95km-s-tronic-led-s-line-fv23-salon-pl-ID6BtlCS.html? za 70 z mocniejszym silnikiem https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a1-1-4-tfsi-s-tronic-125-km-ID6Br7uF.html? Mam nadzieję że pisząc "prawie nówka" to nacisk kładziesż na emotikonki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 7 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 Jest tu jakiś uzyszkodnik P208 z tym zrobotyzowany automatem (EDC?)...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2019 Dnia 6.01.2019 o 12:22, ghost2255 napisał: Plusem(dla mnie) był brak pełzania-nie musiałem trzymać hamulca na światłach, zmiana biegow była wolna, ale płynna. Do wyprzedzania wystarczylo wcześniej zredukować dźwignią begów i jechać, a nie jak w normalnym automacie docisnąć gaz i czekać na kickdown. W hydro-kinetyku nie można machnąć lewarkiem/manetką i ręcznie zrobić redukcji? A może to ja jestem po prostu rozpuszczony przez Francuską myśl techniczną i tych wszystkich wad hydrokinetyków z autopsji nie znam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2019 Oczywiście, że można, o ile producent przewidział sekwencyjna zmiane biegów. I ja nie miałem na celu wymienianie wad hydrokinetyków(bo tych wad jest niewiele moim zdaniem), tylko wyliczałem zalety ASG-bo kilka ich jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 12 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2019 Dnia 5.01.2019 o 13:45, Fili_P napisał: Zainspirowany wątkiem o kupnie czegoś z automatem itd... Tak mnie naszło (rozważamy czysto teoretycznie) gdybym chciał zmienić Swifta... to na co? MERIVA!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 15 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2019 A gdyby tak.... Swifta? Oglądacze zdjęciowo coś Wam się rzuciło w oko w tej sztuce? https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-swift-automat-salon-pl-serwis-aso-suzuki-jak-nowy-navigacja-ID6BBAYZ.html albo Rio (ale 4,15m) https://www.otomoto.pl/oferta/kia-rio-kia-rio-4-wersja-l-ID6BAyMK.html#364e135006 Qrcze jakiś kibel straszny jest żeby kupic cos z automatem/CVT jakimś nie będącym zrobotyzowana skrzynią, poniżej 4 metrów (nie za wąskie) i żeby nie kosztowało worka złota (pisałem juz o P208 w innym wątku) Normal do wyrwania za jakieś 46-7 kzł, a automat od razu robi 60+ :-((( Jak na razie ułożyłem sobie listę: Up Swift or Ignis=ASGbleeee P208 Rio (ale tu juz grubo jak dla mnie powyżej 4m-ale się przejadę i zobaczę, może...? :-// ) ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 24 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2019 A gdyby tak.... Swifta? Oglądacze zdjęciowo coś Wam się rzuciło w oko w tej sztuce? https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-swift-automat-salon-pl-serwis-aso-suzuki-jak-nowy-navigacja-ID6BBAYZ.html albo Rio (ale 4,15m)https://www.otomoto.pl/oferta/kia-rio-kia-rio-4-wersja-l-ID6BAyMK.html#364e135006 Qrcze jakiś kibel straszny jest żeby kupic cos z automatem/CVT jakimś nie będącym zrobotyzowana skrzynią, poniżej 4 metrów (nie za wąskie) i żeby nie kosztowało worka złota (pisałem juz o P208 w innym wątku) Normal do wyrwania za jakieś 46-7 kzł, a automat od razu robi 60+ :-((( Jak na razie ułożyłem sobie listę: Up Swift or Ignis=ASGbleeee P208 Rio (ale tu juz grubo jak dla mnie powyżej 4m-ale się przejadę i zobaczę, może...? :-// ) ... Może nie tyle o tej sztuce co o modelu, to auto pomimo tego że wygląda prawie tak samo jest zupełnie inne. Inne ma też wymiary od 2gen sprawdź. Różnica ztcp to chyba z 10 cm natapane Redmi5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 24 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2019 Może nie tyle o tej sztuce co o modelu, to auto pomimo tego że wygląda prawie tak samo jest zupełnie inne. Inne ma też wymiary od 2gen sprawdź. Różnica ztcp to chyba z 10 cm natapane Redmi5 Drugiej? Ja aktualnie mam MKV czyli poprzednia generację sprzed FL. Wymiary praktycznie bez zmian 3,85 (ale to akurat mi pasuje)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 24 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2019 14 minut temu, Fili_P napisał: Drugiej? Ja aktualnie mam MKV czyli poprzednia generację sprzed FL. Wymiary praktycznie bez zmian 3,85 (ale to akurat mi pasuje) ... fakt pomyliłem sie troche masz 3 generacje modelu o taką jak sądze taki swift to coś zupełnie innego to jest 4 gen obecna to piąta generacja poprzednicy to mk1 i mk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 24 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2019 Taki. Silniki już 1,2 (wcześniej były 1,3) i bez żadnej dziury/klamki na klapie bagażnika. Autocentrum twierdzi że to mk5 https://m.autocentrum.pl/dane-techniczne/suzuki/swift/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2019 Taki. Silniki już 1,2 (wcześniej były 1,3) i bez żadnej dziury/klamki na klapie bagażnika. Autocentrum twierdzi że to mk5 https://m.autocentrum.pl/dane-techniczne/suzuki/swift/ Kiedyś dawno temu na forum swifta podzieliliśmy tylko 2 generację na cztery rozne i to się przyjęło Ale konstrukcyjnie aktualna to piąta generacja. natapane Redmi5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.