Skocz do zawartości

Wątek typowo marudzeniowy: co zamiast Swifta?


Fili_P

Rekomendowane odpowiedzi

Zainspirowany wątkiem o kupnie czegoś z automatem itd...

 

Tak mnie naszło (rozważamy czysto teoretycznie) gdybym chciał zmienić Swifta... to na co?

 

Swift jak drugi/do miasta sprawdza mi się idealnie.

Mały: coś koło 3,7, nie za szeroki, (to też ma znaczenie bo garaż mam szeregowy ciut ponad 10m długości),

kompletny brak bagażnika (tzn jest ale wąski i wysoki-na plecak z laptopem, kabinowke, codzienne zakupy typu bułki mleko po drodze z pracy, czy torbę na basen, trening -idealny). Wystarczająco dynamiczny (92KM z vvt i prowadzenie jak gokart) i cichy żeby przelecieć kawałek obwodnica jak jest taka potrzeba.

Do tego pali 6 z minimalnym hakiem w korkach typu przejazd 15 km w 1 h....

No nie chce się psuć (odpukac)pomimo np zapomnienia o przeglądzie i zrobienia go po dwóch latach zamiast po roku..

 

Minusy.....hmmmmm dach/przednia szyba (nie widać sygnalizatora przy moim wzroście.

Brak regulowanej wzdłuż kiery i ASB.....fotele też mógłby być ciut wygodniejsze.....

 

I teraz tak: patrzę co ewentualnie zamiast i poza Ignisem to nie bardzo mi coś rynek oferuje (poniżej 4m a co nie byłoby już micro carem typu Aygo)... Cena Ignisa z ASB powala :-( 7 z przodu, używek jak na lekarstwo.

 

Jakieś typy z Waszej strony?

Wcześniej w tej roli: Matiz, P207

 

...

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Fili_P napisał:

 

Minusy.....hmmmmm dach/przednia szyba

Cieszę się że nie jestem jedyny - bo jak pisałem ze 3 lata temu  o szybie w swifcie to zostałem zjechany na MK.....

A oglądałes nowego swifta? IMO szyba bez szaleństw sle odrobinke lepiej widać do góry ..... zresztą jeżeli chcesz się trzymac dlugości 3,7 a nie np 4,1 to wybór masz niewielki....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Cieszę się że nie jestem jedyny - bo jak pisałem ze 3 lata temu  o szybie w swifcie to zostałem zjechany na MK.....

A oglądałes nowego swifta? IMO szyba bez szaleństw sle odrobinke lepiej widać do góry ..... zresztą jeżeli chcesz się trzymac dlugości 3,7 a nie np 4,1 to wybór masz niewielki....

 

Tzn z tą długością to jest tak: P207 miał 4,01 (chyba, czy jakoś tak) i też dawał radę. Ale jeśli mam mieć auto z 4,1 i bagażnikiem jakimś i takie 3,7 bez bagażnika (ale jeszcze jako taka przestrzenią pasażerska w drugim rzedzie-jednak te dzieciaki na ten basen czy badmintona też czasami małym wożę) -to wybieram 3,7 bez bagaznika

 

Swego czasu z tego powodu odpadła m.in. Fabia

...

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kia Picanto z ASB i automatem, albo taniej i10 z automatem. Ceny katalogowe poniżej 50kpln, a wyposażenie już nie jest całkiem podstawowe.

ZAraz ktoś napisze, ze mają starą, 4-ro biegową skrzynię, ale to naprawdę nie przeszkadza przy takim aucie i tych osiągach. Za to jest bezawaryjną konstrukcją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Kia Picanto z ASB i automatem, albo taniej i10 z automatem. Ceny katalogowe poniżej 50kpln, a wyposażenie już nie jest całkiem podstawowe.
ZAraz ktoś napisze, ze mają starą, 4-ro biegową skrzynię, ale to naprawdę nie przeszkadza przy takim aucie i tych osiągach. Za to jest bezawaryjną konstrukcją.


Swego czasu nie kupiłem właśnie Tego Swifta bo się wystraszyłem 4bASB...teraz żałuję:-(. (Drugim czynnikiem był niezły deal finansowy. Przy zakupie nowego po 6 latach jestem "w plecy" tylko 25% jak patrzę na zakres cen używek)

...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Fili_P napisał:

Tego Swifta bo się wystraszyłem 4bASB...teraz żałuję:-(

I słusznie żałujesz, bo ta skrzynia to też dobry, japoński produkt. 

Przy tej mocy silnika i wymianach oleju przeżyje spokojnie tyle, co silnik i wiecej, niż karoseria 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Nowy Swift ale wersja max wypasiona elegance czy jak oni tam ja zwia

2. Ignis jest za 60k :hmm: https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-ignis-1-2-premium-ags-ID6zl4Cd.html#20b86f0084

3. Moj typ Twingo gt https://www.otomoto.pl/oferta/renault-twingo-gt-tce110edc-wyprzedaz-rocznika-2018-w-aso-ID6BwT9q.html#9df9515c1c

4. Premium Twingo :hmm: https://www.otomoto.pl/oferta/smart-forfour-wyprzedaz-rocznika-2018-w-aso-ID6BznAu.html#8041e534eb smart :phi:

5. Jakbys zrezygnowal z automatu to VW up GTI https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-up-up-gti-1-0-tsi-115-km-manualna-6-biegowa-demo-ID6Brv5z.html#63917aa0c1

 

Toyoty i inne blizniaki beda sie beznadziejnie prowadzic. Jak cos wiekszego to fiesta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, ghost2255 napisał:

Kia Picanto z ASB i automatem, albo taniej i10 z automatem. Ceny katalogowe poniżej 50kpln, a wyposażenie już nie jest całkiem podstawowe.

ZAraz ktoś napisze, ze mają starą, 4-ro biegową skrzynię, ale to naprawdę nie przeszkadza przy takim aucie i tych osiągach. Za to jest bezawaryjną konstrukcją.

Te samochody to dramat vs Swift jesli chodzi o prowadzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, wujekcybul napisał:

Te samochody to dramat vs Swift jesli chodzi o prowadzenie

Całkiem możliwe, ale wygrywają w kategorii cena/wyposażenie/zakładana wielkość.

Do tego mają normalne, hydrokinetyczne skrzynie, a nie AGS jak IGNIS i TWINGO. 

 

Można jeszcze rozpatrywać nowego Swifta z CVT, jakoś koło 55 000zł wychodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem możliwe, ale wygrywają w kategorii cena/wyposażenie/zakładana wielkość.

Do tego mają normalne, hydrokinetyczne skrzynie, a nie AGS jak IGNIS i TWINGO. 

 

Można jeszcze rozpatrywać nowego Swifta z CVT, jakoś koło 55 000zł wychodzi.

"AGS" w Ignisie siedzi? To automat sterujący biegami czy dwusprzeglowka?

Jestem jakiś inny bo lubię CVT... Ale fotele w Swifciaku trochę mi nie leżą.... A trochę problemy z kręgosłupem się rozwijają w złą stronę... :-( Poza tym kolejny Swift.... ?

 

...

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

1. Nowy S5z.html#63917aa0c1[/url]  

Toyoty i inne blizniaki beda sie beznadziejnie prowadzic. Jak cos wiekszego to fiesta.

 

 

O ten Ignis jakiś nowy chyba bo nie widziałem go wcześniej. Btw 62 (lakier +3kzl

 

Twingo- muszę popatrzeć wymiarami i się przejechać ewentualnie. Ale EDC i wynalazki typu zdejmowana maska żeby dolać płynu plus silnik pod podłogą bagażnika sugerują potencjalne problemy w razie Wu (premium w typu Smart się boje-musi mnie być stać na AC, jakieś naprawy po gwarancji w razie Wu- auta kupuje prywatnie i chwilę u mnie są, to nie firma, leasing i zmiana co 3 lata). Natomiast wygląda fajnie. Z ciekawości się spróbuję przejechać gdzieś...

 

Up dzięki. Chyba jeszcze nie dojrzałem do aut ze stajni VW... Poza tym celuje w ASB-typowy korkowoz

 

Fiesta nie wiem-zaczne od sprawdzenia wymiarow

...

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kia Picanto z ASB i automatem, albo taniej i10 z automatem. Ceny katalogowe poniżej 50kpln, a wyposażenie już nie jest całkiem podstawowe.
ZAraz ktoś napisze, ze mają starą, 4-ro biegową skrzynię, ale to naprawdę nie przeszkadza przy takim aucie i tych osiągach. Za to jest bezawaryjną konstrukcją.
I10 dzieki-kokezanka ma. To jakiś ping-pongowoz jest... Nie wiem co oni tam skopali. Picanto nawet dawała radę pamiętam.... Może to jest jakiś trop... Dzieki

...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, ghost2255 napisał:

Całkiem możliwe, ale wygrywają w kategorii cena/wyposażenie/zakładana wielkość.

Do tego mają normalne, hydrokinetyczne skrzynie, a nie AGS jak IGNIS i TWINGO. 

 

Można jeszcze rozpatrywać nowego Swifta z CVT, jakoś koło 55 000zł wychodzi.

No tak ale przesiadasz sie z gokarta do taczki to troche boli jak juz zmieniac to na cos z jajem IMO, zeby choc ciut przyjemnosci z jazdy miec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, Fili_P napisał:

"AGS" w Ignisie siedzi? To automat sterujący biegami czy dwusprzeglowka?

Jestem jakiś inny bo lubię CVT... Ale fotele w Swifciaku trochę mi nie leżą.... A trochę problemy z kręgosłupem się rozwijają w złą stronę... 😞 Poza tym kolejny Swift.... ?

 

...

 

 

 

W ignisie siedzi to samo co w swift. Jest jeszcze hardcorowy Jimmy nowa generacja. A ten ignis IMO do rozwazenia bardzo ciekawe auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak tam z automatami ale moja żona oczarowana jest yarisem jako autem do miasta i chyba muszę szybko znaleźć, choć w manualu chce (w sumie to ja też nic o nim nie wiem, ani wymiarów, ani technicznie, ale też mam wrażenie, że to dobra pokraka będzie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu sie zgadzam. Jak Yaris, to zwykły benzyniak, ale w automacie prawie nie występuje. Za hybrydę szkoda dopłacać.

Mam dokładnie właśnie takie same odczucia. Już kilka razy się przymierzałem do tego skądinąd sympatycznego hybrydowego mieszczucha i jakoś nie mogę się przekonac

Na plus hybryda, CVT (mi pasuje) spora szansa na dobrą odsprzedaż za jakiś czas.....ale jakoś tak... Sam nie wiem co mi nie leży w tym aucie

...

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ignisie siedzi to samo co w swift. Jest jeszcze hardcorowy Jimmy nowa generacja. A ten ignis IMO do rozwazenia bardzo ciekawe auto.
Tak. Najbardziej mi leży. Niestety nie miałem okazji jeździć automatem w nim. Tylko ta cena od czapy :-(

...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak nie. Swift ma CVT a Ignis AGS.
 
Jak AGS nie odstrasza, to VW up! Poniżej 50 tys.zł
Up/citigo. Prawie ideal jeśli chodzi o przestrzeń w kabinie. Duża kabina, brak bagażnika. Szeroko rozstawione koła prawie w narożnikach..... Ale nie wiem może jakieś niższe wersje miałem okazję testować blachy na wierzchu i głośne w sumie to było na ekspresowce. Styl VWeja jakoś mi "nie leży" chyba po prostu, a na topowe wersje mnie nie stav

...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VW up! miałem 3 lata z ASG i mogę tylko chwalić. Przestrzeń i komfort jazdy jak w niejednym większym aucie, co do hałasu, to uważam wprost przeciwnie. Moim zdaniem jak na malucha jest wyjątkowo cichy. Nie wiem, czy już montują seryjnie tylne nadkola, ale w moim egzemplarzu montowałem sam i poprawiło się wyciszenie. 

Wygodne fotele, bardzo mało pali. 

Aha, no i standardowe 14" koła nie nadają się. Ja założyłem 15" z szerszymi oponami i prowadził się jak gokart. Na 16" byłoby jeszcze lepiej, ale po naszych drogach to szkoda felg. Są jeszcze 17" fabryczne, ale tam juz jest taka niska opona, że nie odważyłbym się tym wyjechac na Wrocław.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VW up! miałem 3 lata z ASG i mogę tylko chwalić. Przestrzeń i komfort jazdy jak w niejednym większym aucie, co do hałasu, to uważam wprost przeciwnie. Moim zdaniem jak na malucha jest wyjątkowo cichy. Nie wiem, czy już montują seryjnie tylne nadkola, ale w moim egzemplarzu montowałem sam i poprawiło się wyciszenie. 
Wygodne fotele, bardzo mało pali. 
Aha, no i standardowe 14" koła nie nadają się. Ja założyłem 15" z szerszymi oponami i prowadził się jak gokart. Na 16" byłoby jeszcze lepiej, ale po naszych drogach to szkoda felg. Są jeszcze 17" fabryczne, ale tam juz jest taka niska opona, że nie odważyłbym się tym wyjechac na Wrocław.
Tak, już seryjnie montuja nadkola. Po liście Up! zyskał kilka poprawek, lepsze radio, etc.

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, wujekcybul napisał:

A ten ignis IMO do rozwazenia bardzo ciekawe auto.

Ilekroć widzę Ignisa to nie mogę się nadziwić jak ktoś mógł wypuścić takiego potworka i jak ktoś inny mógł chcieć to kupić. Tył samochodu poraża naciągniętymi nadkolami i zderzakiem z listwą mająca maskować za szeroką belkę tylną, ewidentnie nie od tego samochodu. Kilkanaście lat temu popularne było takie prymitywne poszerzanie rozstawu kół i spawanie jakiś nakładek. Teraz mamy to w serii od suzuki. Moje odczucia estetyczne cierpią jak to widzę. No ale teraz takie mamy czasy, klasy się nie wybiera gustem a portfelem.

suzuki-ignis-greenlaning-0913.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Ilekroć widzę Ignisa to nie mogę się nadziwić jak ktoś mógł wypuści=214a4d405510ef8b3b92beab7ce12da3dee5e9d7a880574366e3988ab49c058f[/img]


Szanuję Twoje zdanie. Dzięki Bogu (jak to mówiła moja znajoma-Szefowa działu sprzedaży w pewnym salonie pewnej niemieckiej marki): "wyglądem się nie jeździ". Poza tym wiadomo gust jest jak d.... a te każdy ma swoją. Zwróć uwagę że od początku watku nikt nie wspominał o wyglądzie..... Ale tak przyznaje Ci rację. Tyłek Ignisa może być kontrowersyjny ;-) (peace bro)

...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Igorek napisał:

Moje odczucia estetyczne cierpią jak to widzę. 

I jeszcze przetłoczenia na zbyt dużych, bezmyślnych powierzchniach tylnych słupków. Normalnie Pontiac Aztec II.

Ale co ja tam wiem. Mi się podoba Trevis.

;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, ghost2255 napisał:

VW up! miałem 3 lata z ASG i mogę tylko chwalić. Przestrzeń i komfort jazdy jak w niejednym większym aucie, co do hałasu, to uważam wprost przeciwnie. Moim zdaniem jak na malucha jest wyjątkowo cichy. Nie wiem, czy już montują seryjnie tylne nadkola, ale w moim egzemplarzu montowałem sam i poprawiło się wyciszenie. 

Wygodne fotele, bardzo mało pali. 

Aha, no i standardowe 14" koła nie nadają się. Ja założyłem 15" z szerszymi oponami i prowadził się jak gokart. Na 16" byłoby jeszcze lepiej, ale po naszych drogach to szkoda felg. Są jeszcze 17" fabryczne, ale tam juz jest taka niska opona, że nie odważyłbym się tym wyjechac na Wrocław.

A jak Ci się sprawowała ASG? Jak to wogóle działa bo nie mogę spotkać samochodu z taką skrzynią do próbnej jazdy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Małe szanse spotkać taka konfigurację u dealera jako demo car.

Ja nie narzekałem, ale kupując wiedziałem co to jest i jak działa. Jak ktoś uzywal hydrokinetyka i spodziewa się takiej samej płynności to się zawiedzie. 

Plusem(dla mnie) był brak pełzania-nie musiałem trzymać hamulca na światłach, zmiana biegow była wolna, ale płynna. Do wyprzedzania wystarczylo wcześniej zredukować dźwignią begów i jechać, a nie jak w normalnym automacie docisnąć gaz i czekać na kickdown.

Poza tym to strasznie mało paliło. W mieście max 6,5, na trasie max 5 litrów.

 

Jak chcesz zobaczyć jak działa taka skrzynia, to poszukaj w okolicy Opla z easytronikiem(Corsa, Astra, Zafira), Citroena C4 Picasso lub Alfy 147. To najczęściej występujące auta ze skrzyniami zautomatyzowanymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5.01.2019 o 13:45, Fili_P napisał:

92KM z vvt i prowadzenie jak gokart

nie lepiej zostawić egzemplarz, który posiadasz? Z tego co opisujesz jesteś zadowolony z auta. W każdym znajdą się minusy. Jeżeli będziesz widział sygnalizację świetlną to powiedzmy gorzej się będzie prowadził itp itd. ;] moja koleżanka posiada Yaris`a ver. Hybrid. Generalnie udane auto ale bez aspiracji tzw. sportowych. Robi sporo kilometrów i nadal jest bezawaryjne.

 

Wcześniej jeździła Mini 1.6, które prowadziło się super, niestety było mocno awaryjne

 

Ale, ale... dynamiki i prowadzenia ze Swifta - raczej się nie spodziewaj. Praktycznie nie znam tego auta ( Swifta ) z tzw. praktyki - sporo czytałem i słyszałem wiele dobrego.

 

Na pewno auto jest tzw. nowocześniejsze ale czy to byłaby dobra zmiana...;] nie lepiej zostać przy sprawdzonym aucie, ew. jeżeli już poszukać z asb - o tyle, że wtedy spalanie, które z kolei chwalisz pójdzie w górę i nie ma siły żeby nie poszło. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Fili_P napisał:

Chyba nie ten budżet 😞

...
 

Czemu, pisałeś coś o progu 70 kafli

za 65 masz A1 prawie nówkę :)

https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a1-sportback-1-0tfsi-95km-s-tronic-led-s-line-fv23-salon-pl-ID6BtlCS.html?

za 70 z mocniejszym silnikiem

https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a1-1-4-tfsi-s-tronic-125-km-ID6Br7uF.html?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem że "dużo powyżej progu bólu"... Ale muszę przyznać autko nie glupie...
BTW się zdziwiłem: Swift ma 3,85 nie 3,70...


...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, bielaPL napisał:

Mam nadzieję że pisząc "prawie nówka" to nacisk kładziesż na emotikonki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.01.2019 o 12:22, ghost2255 napisał:

Plusem(dla mnie) był brak pełzania-nie musiałem trzymać hamulca na światłach, zmiana biegow była wolna, ale płynna. Do wyprzedzania wystarczylo wcześniej zredukować dźwignią begów i jechać, a nie jak w normalnym automacie docisnąć gaz i czekać na kickdown.

 

W hydro-kinetyku nie można machnąć lewarkiem/manetką i ręcznie zrobić redukcji?

 

A może to ja jestem po prostu rozpuszczony przez Francuską myśl techniczną i tych wszystkich wad hydrokinetyków z autopsji nie znam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że można, o ile producent przewidział sekwencyjna zmiane biegów.

I ja nie miałem na celu wymienianie wad hydrokinetyków(bo tych wad jest niewiele moim zdaniem), tylko wyliczałem zalety ASG-bo kilka ich jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdyby tak.... Swifta?
Oglądacze zdjęciowo coś Wam się rzuciło w oko w tej sztuce? https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-swift-automat-salon-pl-serwis-aso-suzuki-jak-nowy-navigacja-ID6BBAYZ.html

 

albo Rio (ale 4,15m)

https://www.otomoto.pl/oferta/kia-rio-kia-rio-4-wersja-l-ID6BAyMK.html#364e135006

 

Qrcze jakiś kibel straszny jest żeby kupic cos z automatem/CVT jakimś nie będącym zrobotyzowana skrzynią, poniżej 4 metrów (nie za wąskie) i żeby nie kosztowało worka złota (pisałem juz o P208 w innym wątku) Normal do wyrwania za jakieś 46-7 kzł, a automat od razu robi 60+ :-(((

 

Jak na razie ułożyłem sobie listę:

Up

Swift or Ignis=ASGbleeee

P208

Rio (ale tu juz grubo jak dla mnie powyżej 4m-ale się przejadę i zobaczę, może...? :-//  )


...
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
A gdyby tak.... Swifta?

Oglądacze zdjęciowo coś Wam się rzuciło w oko w tej sztuce? https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-swift-automat-salon-pl-serwis-aso-suzuki-jak-nowy-navigacja-ID6BBAYZ.html

 

albo Rio (ale 4,15m)

https://www.otomoto.pl/oferta/kia-rio-kia-rio-4-wersja-l-ID6BAyMK.html#364e135006

 

Qrcze jakiś kibel straszny jest żeby kupic cos z automatem/CVT jakimś nie będącym zrobotyzowana skrzynią, poniżej 4 metrów (nie za wąskie) i żeby nie kosztowało worka złota (pisałem juz o P208 w innym wątku) Normal do wyrwania za jakieś 46-7 kzł, a automat od razu robi 60+ :-(((

 

Jak na razie ułożyłem sobie listę:

Up

Swift or Ignis=ASGbleeee

P208

Rio (ale tu juz grubo jak dla mnie powyżej 4m-ale się przejadę i zobaczę, może...? :-//  )

 

...

 

Może nie tyle o tej sztuce co o modelu, to auto pomimo tego że wygląda prawie tak samo jest zupełnie inne. Inne ma też wymiary od 2gen sprawdź. Różnica ztcp to chyba z 10 cm

 

natapane Redmi5

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie tyle o tej sztuce co o modelu, to auto pomimo tego że wygląda prawie tak samo jest zupełnie inne. Inne ma też wymiary od 2gen sprawdź. Różnica ztcp to chyba z 10 cm 
natapane Redmi5
 
 
 
Drugiej? Ja aktualnie mam MKV czyli poprzednia generację sprzed FL. Wymiary praktycznie bez zmian 3,85 (ale to akurat mi pasuje)

...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Fili_P napisał:

Drugiej? Ja aktualnie mam MKV czyli poprzednia generację sprzed FL. Wymiary praktycznie bez zmian 3,85 (ale to akurat mi pasuje)

...
 

fakt  pomyliłem sie troche ;] 

masz 3 generacje modelu  

o taką  jak sądze  916640366_;slot=1;filename=eyJmbiI6ImF4Z

 

taki swift to coś zupełnie innego  ;] 

to jest 4 gen thumb_8502_default_large.jpeg

obecna to

piąta generacja maruti-swift-right_600x300.jpg

 

 

poprzednicy to  

mk1 Suzuki%20Swift%20(1).jpg

i mk 2 

89399605494940006_large.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki. Silniki już 1,2 (wcześniej były 1,3) i bez żadnej dziury/klamki na klapie bagażnika. 2ad1daf4bcc0514839af2aef181e642e.jpg&key=d0595b2201eaa1294118a575ef5bc4f160defc5370d19263f647cbd0b5b99b8c
 
 
 
Autocentrum twierdzi że to mk5
 
https://m.autocentrum.pl/dane-techniczne/suzuki/swift/
 
 
 
 
 
Kiedyś dawno temu na forum swifta podzieliliśmy tylko 2 generację na cztery rozne i to się przyjęło ;l
Ale konstrukcyjnie aktualna to piąta generacja. :ok:

natapane Redmi5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.