motil Napisano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2019 Witam, Mam wielką prośbę, chodzi o sprawdzenie Forda S-MAX po Vinie - WF0SXXGBWS7D47978 Czy silnik 2,0 TDCi to dobry wybór w tym modelu? Czy obawiać się przebiegu rzędu 220 tys. km (jest szansa że realny, bo krajowy) ? Będę wdzięczny za informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amciek Napisano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2019 Ja mam podobnego ale z silnikiem 1,6tdci Kupiłem poleasingowy z przebiegiem 160kkm. Teraz mam 210 i odpukać nic się nie dzieje. Chciałem silnik 2.0 jak Twój ale były z większymi przebiegami i słabym wyposażeniem. Wbrew pozorom bo tego się bałem to 1,6 też jeździ - to nie jest rajdowka ale takich aut nie kupuje się żeby się ścigać spod świateł. Ogólnie bardzo polecam ten samochód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
motil Napisano 10 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2019 Który masz rocznik? Był jeszcze silnik 1,8.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2019 Miałem 2.0TDCi 140KM z 2009r, czyli DW10 jak ten z tego S-MAX'a. Sprzedałem przy 230kkm - regenerowałem turbo przy tym przebiegu, przy 200kkm powinien być zrobiony rozrząd, to jakieś 1100zł. Sprzęgło i dwumasa u mnie były ok, za to pociekł uszczelniacz w silniku od strony skrzyni - trzeba zdjąć skrzynię - to pewnie i tak dwumasa i sprzęgło do wymiany by poszły - na wszelki wypadek, ale to już nie wiem, następny właściciel robił. Sprawdź zawieszenie tył - naprawa jest droga, w moim szanowanym przy 230kkm było sporo z tyłu do wymiany, a kompletny remont (bez amortyzatorów tył) to jakieś 2000-2500zł trzeba liczyć. Sprawdź półki na rdzę - zakończenia progów w nadkolach przód i tył. Mój rdzewiał tam, gdzie był naprawiany blacharsko wyłącznie, poza tym było ok, jakiś drobny nalot z tyłu na podłodze. W silniku lubi siadać EGR (dymi przy gwałtownym dodaniu gazu - ja zaślepiłem, można wymienić/myć EGR), podobnie zawór sterowania turbiną - nowy około 150zł, można wymienić samemu "pod blokiem". Czasami pukają amory z przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
motil Napisano 10 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2019 Wykończenie wnętrza - Integrate (B-C) / Infinity Blue Jak wygląda w tej wersji, czy to taka szaro/niebieskawa kolorystyka? Czy może mi ktoś podpowiedzieć ile orientacyjnie kosztuje wymiana kompletnego sprzęgła dwumasowego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.